Избор на фирма за изработка на онлайн магазин

Избор на фирма за изработка на онлайн магазин

Избор на фирма за изработка на онлайн магазин

избор на фирма за изработка на онлайн магазин

Избор на фирма за изработка на онлайн магазин

За всеки, който иска да разгърне бизнеса си в дигиталното пространство, основен въпрос е как да направи избор на фирма за изработка на онлайн магазин. Ако ви предстои подобна стъпка, трябва прецизно да проучите пазара и да сравните различните оферти. От решението, което ще вземете  зависи дали потребителите ще харесат марката и продуктите ви, ще има ли ръст на продажбите и колко бързо ще се случи всичко това.

Така, както посрещате посетителите в търговския обект или офиса и полагате усилия те да се чувстват специални, така трябва да се погрижите и за пълноценното изживяване на онлайн клиентите. Затова е толкова важно коя ще е фирмата, на която ще поверите проекта си и дали тя ще го реализира успешно.

Търсете отговорите в сайта и портфолиото на фирмата

WebBuild - фирма за изработка на онлайн магазин

Повечето отговори се крият в сайта на фирмата изпълнител. Разгледайте го внимателно, като обръщате внимание и на най-дребните детайли. Вижте какво са написали в страницата „За нас“ и какви компетентности, знания и опит притежава екипът от специалисти. Така ще прецените дали биха се справили с изработката на всички модули и функционалности, които ви трябват.

Потърсете отзиви за фирмата. Така ще добиете представа какво мислят другите, които вече са ползвали услугите  ѝ. Ако имате съмнения, че оставените мнения на сайта могат да са нарочно подбрани, вижте какви оценки ще намерите в интернет. Почти всички по-големи фирми поддържат свои профили в социалните мрежи. Там със сигурност ще попаднете на ревюта от реални клиенти.

Другаде, където ще откриете полезна информация за фирмата и нейните възможности е портфолиото ѝ. Хубаво е да се запознаете с досегашните ѝ проекти и предимно с най-новите. Проверете за неработещи елементи, счупени линкове и други нередности. Ако всичко работи, стилът ви допада и ви е приятно да ги разглеждате от чисто потребителска гледна точка, значи сте на прав път.

Фирменото портфолио ви предоставя и друга опция. Зад всеки проект стои истинска компания, която е посочила подробни данни за контакт. Винаги може да се възползвате и да потърсите мнение от първа ръка. Така ще разберете дали уеб фирмата си е свършила работата и дали предишните ѝ  клиенти ще я похвалят. Щом го направят, имате още една причина да се доверите на избора си.

Уверете се, че знаете точно какво ще получите

среща с фирма за изработка на онлайн магазин

Следващият етап е да изпратите запитване и да уговорите среща с фирмата изпълнител. Споделете идеите си, опишете от какво имате нужда и с какъв бюджет разполагате, за да получите конкретна оферта. Уверете се, че бъдещото ви партньорство ще ви донесе желаните ползи, както от самото изграждане на онлайн магазина, така и от съпътстващи дейности, като SEO оптимизация, примерно.

Задавайте въпроси и бъдете наясно какво точно ще получите.  Ако предлагате много и различни серии от продукти, за вас е важно да можете да ги качите всичките. Ако имате обаче ограничение за двайсетина продукта, да речем, това ви връзва ръцете и ви пречи да работите. Също толкова важно е да разполагате с мобилна версия на онлайн магазина, за да улесните клиентите при поръчки и да си спечелите по-добро класиране при търсене в интернет.

Уточнете на каква поддръжка може да разчитате от уеб фирмата. Дали ангажиментите ѝ не приключват в момента, в който ви предаде готовия продукт. За мнозина е важно да получават помощ и съдействие дори и след като получат своя магазин. Всеки начинаещ търговец пък има нужда от предварително обучение за работа с онлайн магазина, от съвети и напътствия, докато свикне с управлението му.

Пазете се от скрити клаузи и съмнителни условия

процеси при изработка на онлайн магазин

Бъдете наясно със сроковете на изпълнение, за да предотвратите всякакви неприятни изненади. Уверете се, че разбирате всички етапи и конкретни елементи, описани в офертата. Ако намирате сложни и непознати за вас термини, не се притеснявайте да поискате разяснение на достъпен език. Всяка промяна, свързана с удължаване на срока или доплащане в процеса на изработка, има негативен ефект.

Внимавайте за скрити клаузи и съмнителни условия в договора. Понякога едно мъничко недоглеждане е в състояние да нанесе непоправими щети в бъдеще. Ако сте си платили за пълни права на собственост, то онлайн магазинът следва да е само ваш, без значение чий е хостингът и кой е купил домейна. При това положение не би имало проблем, щом решите, да го преместите там, където поискате.

Обикновено е напълно възможно сами да правите редакции по съдържанието на магазина, винаги, когато прецените, че е наложително. Все пак, уверете се, че това е така и няма ограничения за достъп. Никак не е удачно за всяка промяна на адрес, телефон или обновяване на блог информация, да търсите услугите на специалист и да си плащате допълнително за това.

Доверете се на приятното и комфортно общуване

доверие във фирма за изработка на онлайн магазин

И накрая нещо съвсем простичко, което не изисква бдителност и предварителна подготовка. Замислете се дали ви е приятно и спокойно да общувате с хората от фирмата. Чувствате ли се комфортно в компанията им, получавате ли достатъчно внимание и конкретни отговори на всичките си питания. Нормално е да предпочетете някого, с когото сте сигурни, че ще се сработите бързо и леко и ще имате гладка комуникация.

Обърнете внимание как ви посрещат и какви въпроси ви задават. За да ви предложат индивидуална оферта и дизайн, който пасва на дейността ви, е редно да знаят достатъчно за бизнеса ви. Приемете като добър знак, ако се интересуват от целите и намеренията ви, както и какво очаквате да получите като краен продукт. Добре би било да знаете и кой е „вашият“ човек – този, който пряко отговаря за проекта ви и сте в постоянна връзка с него.

Винаги могат да се добавят още препоръки, но тези са ключови, когато избирате фирма партньор в сфера, в която не сте професионалист и нямате достатъчно познания. В крайна сметка е важно да прецените дали харесвате въпросната фирма, знаете ли достатъчно за нея и впечатлени ли сте от нейните проекти и стил на работа.

Следващият въпрос, на който трябва да имате категоричен отговор е какво точно ще получите за цената, която плащате. Не се подвеждайте по измамно приемливи оферти. Нека, когато избирате фирма за изработка на онлайн магазин, да спечели тази, която предлага най-полезната и качествена услуга, а не просто най-евтината.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Сайт за групово пазаруване

Сайт за групово пазаруване

Сайт за групово пазаруване – кой печели от него Ако се чудите с какво да се захванете и как да се позиционирате в интернет пространството, то защо не обмислите идеята да създа...
Добрият начин да увеличите онлайн продажбите

Добрият начин да увеличите онлайн продажбите

Ако сте случили на добър уеб разработчик, вие сте късметлии. С правилния екип от специалисти ще имате точно това, с което да претендирате за челни позиции. Успехът ви обаче не зависи с...
Предстоят промени в електронната търговия „Омнибусна директива“

Предстоят промени в електронната търговия „Омнибусна директива“

Предстоят промени в електронната търговия - новите правила идват с високи санкции Засилените темпове, с които се развива електронната търговия налагат предприемането на пакет от мер...
Започвайте да чистите сайта

Започвайте да чистите сайта

Потребителите се лутат? Започвайте да чистите сайта. Понякога разликата между успеха и провала е в красивия и удобен уеб сайт. Всеки бизнес е обречен, ако няма подходящ и интуитивен...
Dark mode дизайн

Dark mode дизайн

Dark mode дизайнът – добро решение, но не за всеки Почти всичко вече разполага с черна версия на своя  интерфейс и за голяма част от потребителите тъмният режим (Dark mod...
Онлайн чат в уеб сайт

Онлайн чат в уеб сайт

Чат в реално време за уеб сайт Колкото и учудващо да звучи за мнозина, чатът в реално време не е необходимост само за онлайн магазините. Все още битува възприятието, че щом не прода...