Уеб сайт за вашето изкуство

Уеб сайт за вашето изкуство

Уеб сайт за вашето изкуство

Място за изкуство – сайт или социална мрежа?

Вие сте творец и изработвате изделия, които искате да споделите с колкото се може повече хора. Искате и да продавате. Работите с кожа, метал, дърво или друг материал. Рисувате, плетете, шиете или ползвате чук и наковалня. С каквото и изкуство да се занимавате, целта ви е една – да спечелите последователи и клиенти. Как да го постигнете?

Будите се сутрин и ви няма в интернет

Ако все още се лутате между възможността за изработка на сайт или легитимиране единствено и само в социалните мрежи, време е да решите. Определено печели собственият сайт. Трябва ви, ако искате да покажете професионално ниво, повече хора да научат за вас и да поискат да притежават продукти ви.

Не подценявайте факта, че вашият сайт е личното ви запазено пространство, където вие сте този, който определя правилата. Сам пишете визитката си и подреждате „витрината“ си. От вас зависи как и какво ще предлагате, без да се съобразявате с нечия цензура и чужди интереси и политики.

Само така елиминирате опасността един ден да се събудите и да ви няма в интернет. Да установите, че сте напълно невидими и сте загубили контакти както с настоящите си, така и с потенциални, бъдещи клиенти. Точно това ще се случи, ако разчитате единствено на Facebook, Instagram, Behance или някоя друга платформа.

Как да се реализирате достатъчно успешно

Като човек на изкуството вероятно имате своите форуми, събирания и базари, на които да се изявявате и да показвате какво умеете. Те обаче едва ли са повече от един – два пъти годишно. Дори подобни събития да се случват по-често, те няма как да са достатъчни за успешната ви реализация.

Един професионален сайт ви дава пълната възможност да продължите да се развивате като автор. Да подредите собствено портфолио по впечатляващ и красноречив начин, така че всеки, който го види да пожелае да се възползва от услугите ви. Да добавите имейл, който носи вашето име.

И ако още се чудите сайт или социална мрежа – и двете! Личният ви уеб сайт ви гарантира успех и доходност от това, с което сте се захванали. Профилът ви в социалните мрежи има поддържаща функция – да улеснява комуникацията и да пренасочва потребители към сайта ви.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Навигацията: ясна, лесна и интуитивна

Навигацията: ясна, лесна и интуитивна

За да сте сигурни, че потребителите ще останат удовлетворени и ще харесат вашия уеб сайт, трябва да им осигурите подходяща навигация. За всички е важно да намерят това, което търсят, б...
Когато бизнесът е под карантина, как да го спасим?

Когато бизнесът е под карантина, как да го спасим?

Когато бизнесът е под карантина, как да го спасим? В условията на извънредно положение, по време на пандемия, която застрашава здравето и живота на милиони хора по света, бизнес...
5 предимства на добрия онлайн магазин

5 предимства на добрия онлайн магазин

Искате да продавате повече: 5 предимства на добрия онлайн магазин Въпреки, че електронната търговия шеметно завладява пазара, мнозина все още си мислят, че офлайн бизнесът е напълно...
Спад в продажбите

Спад в продажбите

Спад в продажбите: Прегледайте сайта и отстранете проблемите Да имаш сайт не е проблем. Всеки бизнес, организация или човек със свободна професия притежават собствен такъв. Да имаш ...
Как се развива онлайн търговията в България

Как се развива онлайн търговията в България

Всяка година се вдига процента на онлайн продажбите с около 30-35%. За съжаление няма точни данни, но оборотите от онлайн търговията се увеличават със стотици милиони годишно. Изпо...
Уеб сайт с мобилна версия

Уеб сайт с мобилна версия

Навигация с палец или без какво вече не може един уеб сайт Има куп новости и тенденции, без които един уеб сайт не може да функционира правилно и да издържи на постоянно нарастващат...