Уеб сайт за вашето изкуство

Уеб сайт за вашето изкуство

Уеб сайт за вашето изкуство

Място за изкуство – сайт или социална мрежа?

Вие сте творец и изработвате изделия, които искате да споделите с колкото се може повече хора. Искате и да продавате. Работите с кожа, метал, дърво или друг материал. Рисувате, плетете, шиете или ползвате чук и наковалня. С каквото и изкуство да се занимавате, целта ви е една – да спечелите последователи и клиенти. Как да го постигнете?

Будите се сутрин и ви няма в интернет

Ако все още се лутате между възможността за изработка на сайт или легитимиране единствено и само в социалните мрежи, време е да решите. Определено печели собственият сайт. Трябва ви, ако искате да покажете професионално ниво, повече хора да научат за вас и да поискат да притежават продукти ви.

Не подценявайте факта, че вашият сайт е личното ви запазено пространство, където вие сте този, който определя правилата. Сам пишете визитката си и подреждате „витрината“ си. От вас зависи как и какво ще предлагате, без да се съобразявате с нечия цензура и чужди интереси и политики.

Само така елиминирате опасността един ден да се събудите и да ви няма в интернет. Да установите, че сте напълно невидими и сте загубили контакти както с настоящите си, така и с потенциални, бъдещи клиенти. Точно това ще се случи, ако разчитате единствено на Facebook, Instagram, Behance или някоя друга платформа.

Как да се реализирате достатъчно успешно

Като човек на изкуството вероятно имате своите форуми, събирания и базари, на които да се изявявате и да показвате какво умеете. Те обаче едва ли са повече от един – два пъти годишно. Дори подобни събития да се случват по-често, те няма как да са достатъчни за успешната ви реализация.

Един професионален сайт ви дава пълната възможност да продължите да се развивате като автор. Да подредите собствено портфолио по впечатляващ и красноречив начин, така че всеки, който го види да пожелае да се възползва от услугите ви. Да добавите имейл, който носи вашето име.

И ако още се чудите сайт или социална мрежа – и двете! Личният ви уеб сайт ви гарантира успех и доходност от това, с което сте се захванали. Профилът ви в социалните мрежи има поддържаща функция – да улеснява комуникацията и да пренасочва потребители към сайта ви.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Как да изградите стратегия за превръщане на трафика в продажби

Как да изградите стратегия за превръщане на трафика в продажби

Когато поръчвате изработка на онлайн магазин, очаквате да реализирате конкретни ползи и да развиете успешен бизнес. Не е достатъчно да привличате посетители, които да идват,  да р...
Как да насърчите клиентите да харчат повече?

Как да насърчите клиентите да харчат повече?

Целта на всеки търговски сайт е да продава. Смисълът на многото закупени стоки е крайният резултат, а именно печалбата. За нейното формиране има известни правила и принципи, н...
Изработка на уеб сайт с готова платформа или къстъм версия?

Изработка на уеб сайт с готова платформа или къстъм версия?

Търсейки фирма за изработка на сайт, ще попаднете на различни предложения за изработка на вашият уеб сайт. Офертите, които получавате са за изработка на сайта ви с готова платформа...
Тенденции в онлайн търговията през 2022 година

Тенденции в онлайн търговията през 2022 година

През цялата 2021 година, преминала под знака на продължаващата пандемия, малко са сферите, които се радваха на осезаем растеж. Сред тях безспорно е електронната търговия. В дигиталното...
Онлайн продажби с промокодове и ваучери

Онлайн продажби с промокодове и ваучери

Как да печелите в интернет с промокодове и ваучери Един от най-успешните маркетингови инструменти, използван в електронната търговия,  са промокодовете и ваучерите за отстъ...
Софтуерът за фактуриране

Софтуерът за фактуриране

Един от най-ценните и вечно недостигащи ресурси на бизнеса е времето, необходимо за неговото развитие, управление и осъвременяване. Често търговците губят часове в търсене, сортиране и...