Уеб сайт за вашето изкуство

Уеб сайт за вашето изкуство

Уеб сайт за вашето изкуство

Място за изкуство – сайт или социална мрежа?

Вие сте творец и изработвате изделия, които искате да споделите с колкото се може повече хора. Искате и да продавате. Работите с кожа, метал, дърво или друг материал. Рисувате, плетете, шиете или ползвате чук и наковалня. С каквото и изкуство да се занимавате, целта ви е една – да спечелите последователи и клиенти. Как да го постигнете?

Будите се сутрин и ви няма в интернет

Ако все още се лутате между възможността за изработка на сайт или легитимиране единствено и само в социалните мрежи, време е да решите. Определено печели собственият сайт. Трябва ви, ако искате да покажете професионално ниво, повече хора да научат за вас и да поискат да притежават продукти ви.

Не подценявайте факта, че вашият сайт е личното ви запазено пространство, където вие сте този, който определя правилата. Сам пишете визитката си и подреждате „витрината“ си. От вас зависи как и какво ще предлагате, без да се съобразявате с нечия цензура и чужди интереси и политики.

Само така елиминирате опасността един ден да се събудите и да ви няма в интернет. Да установите, че сте напълно невидими и сте загубили контакти както с настоящите си, така и с потенциални, бъдещи клиенти. Точно това ще се случи, ако разчитате единствено на Facebook, Instagram, Behance или някоя друга платформа.

Как да се реализирате достатъчно успешно

Като човек на изкуството вероятно имате своите форуми, събирания и базари, на които да се изявявате и да показвате какво умеете. Те обаче едва ли са повече от един – два пъти годишно. Дори подобни събития да се случват по-често, те няма как да са достатъчни за успешната ви реализация.

Един професионален сайт ви дава пълната възможност да продължите да се развивате като автор. Да подредите собствено портфолио по впечатляващ и красноречив начин, така че всеки, който го види да пожелае да се възползва от услугите ви. Да добавите имейл, който носи вашето име.

И ако още се чудите сайт или социална мрежа – и двете! Личният ви уеб сайт ви гарантира успех и доходност от това, с което сте се захванали. Профилът ви в социалните мрежи има поддържаща функция – да улеснява комуникацията и да пренасочва потребители към сайта ви.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Онлайн потребители

Онлайн потребители

Липсват ви потребители: вижте защо Всеки онлайн търговец очаква своето „да“ на стоките и услугите, които предлага. Одобрението на потребителите, тяхното присъствие и гот...
Продуктови филтри в онлайн магазин

Продуктови филтри в онлайн магазин

Продуктови филтри в онлайн магазин: как да предизвикате клиентите да купуват повече Когато един онлайн магазин има много и различни стоки, това затруднява потребителите, пречи им &n...
Как да изградим линк билдинг като част от качествената SEO оптимизация

Как да изградим линк билдинг като част от качествената SEO оптимизация

Перфектният дизайн, високата скорост на зареждане и качественото съдържание са задължителни при изработка на сайт. За да бъде той достатъчно успешен и харесван обаче, има още фактори, ...
Искате предимство на онлайн пазара: Правете добри продуктови описания

Искате предимство на онлайн пазара: Правете добри продуктови описания

И най-качествените продукти ще останат незабелязани, ако липсва адекватно описание към тях. Колкото и издържана да е една изработка на онлайн магазин, не забравяйте да отделите достатъ...
GDPR за онлайн магазин

GDPR за онлайн магазин

GDPR за онлайн магазин Най-напред да обобщим, какво е GDPR (General Data Protection Regulation )? GDPR или преведено на български е “Общ регламент относно защитата на данн...
Бъди онлайн със собствен уеб сайт

Бъди онлайн със собствен уеб сайт

Визитната картичка е нещо полезно, но когато става въпрос за бизнес и фирмен профил, вече не е най-доброто средство да се представите и заявите, както пред партньорите си, така и пред ...