Уеб сайт за вашето изкуство

Уеб сайт за вашето изкуство

Уеб сайт за вашето изкуство

Място за изкуство – сайт или социална мрежа?

Вие сте творец и изработвате изделия, които искате да споделите с колкото се може повече хора. Искате и да продавате. Работите с кожа, метал, дърво или друг материал. Рисувате, плетете, шиете или ползвате чук и наковалня. С каквото и изкуство да се занимавате, целта ви е една – да спечелите последователи и клиенти. Как да го постигнете?

Будите се сутрин и ви няма в интернет

Ако все още се лутате между възможността за изработка на сайт или легитимиране единствено и само в социалните мрежи, време е да решите. Определено печели собственият сайт. Трябва ви, ако искате да покажете професионално ниво, повече хора да научат за вас и да поискат да притежават продукти ви.

Не подценявайте факта, че вашият сайт е личното ви запазено пространство, където вие сте този, който определя правилата. Сам пишете визитката си и подреждате „витрината“ си. От вас зависи как и какво ще предлагате, без да се съобразявате с нечия цензура и чужди интереси и политики.

Само така елиминирате опасността един ден да се събудите и да ви няма в интернет. Да установите, че сте напълно невидими и сте загубили контакти както с настоящите си, така и с потенциални, бъдещи клиенти. Точно това ще се случи, ако разчитате единствено на Facebook, Instagram, Behance или някоя друга платформа.

Как да се реализирате достатъчно успешно

Като човек на изкуството вероятно имате своите форуми, събирания и базари, на които да се изявявате и да показвате какво умеете. Те обаче едва ли са повече от един – два пъти годишно. Дори подобни събития да се случват по-често, те няма как да са достатъчни за успешната ви реализация.

Един професионален сайт ви дава пълната възможност да продължите да се развивате като автор. Да подредите собствено портфолио по впечатляващ и красноречив начин, така че всеки, който го види да пожелае да се възползва от услугите ви. Да добавите имейл, който носи вашето име.

И ако още се чудите сайт или социална мрежа – и двете! Личният ви уеб сайт ви гарантира успех и доходност от това, с което сте се захванали. Профилът ви в социалните мрежи има поддържаща функция – да улеснява комуникацията и да пренасочва потребители към сайта ви.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

5 предимства на добрия уеб сайт

5 предимства на добрия уеб сайт

Искате да продавате повече: 5 предимства на добрия уеб сайт Въпреки, че електронната търговия шеметно завладява пазара, мнозина все още си мислят, че офлайн бизнесът е напълно доста...
Какво е ролята на продуктовите етикети

Какво е ролята на продуктовите етикети

В електронната търговия, освен качествена изработка на онлайн магазин, е важно да имате стратегия за привличане на клиенти. Логично, тя се изгражда около продуктите, които предлагате. ...
Какво му трябва на един салон за красота?

Какво му трябва на един салон за красота?

Какво му трябва на един салон за красота? Да бъде онлайн! Салоните за красота отдавна не са луксозни места, достъпни само за разглезени млади дами. Те са част от ежедневието на ...
НАП: 23 000 търговски сайта са на светло

НАП: 23 000 търговски сайта са на светло

НАП: 23 000 търговски сайта са на светло Близо 23 000 е-магазина са декларирани в Националната агенция по приходите (НАП) от пускането в действие на регистъра през 2019 г....
Нови задължения за търговците и сериозни санкции при нарушаването им

Нови задължения за търговците и сериозни санкции при нарушаването им

Промени в Закона за защита на потребителите (ЗЗП) регламентират нови правила и задължения за търговците във връзка със защита правата на потребителите. Новите изисквания влизат в сила ...
Софтуер за управление на бизнес

Софтуер за управление на бизнес

Софтуер за управление на бизнес: Как да изберем най-доброто Бизнесът е зависим от средата, в която се развива и колкото по-динамична и рискова е тя, толкова по-често трябва да се об...