Уеб сайт за вашето изкуство

Уеб сайт за вашето изкуство

Уеб сайт за вашето изкуство

Място за изкуство – сайт или социална мрежа?

Вие сте творец и изработвате изделия, които искате да споделите с колкото се може повече хора. Искате и да продавате. Работите с кожа, метал, дърво или друг материал. Рисувате, плетете, шиете или ползвате чук и наковалня. С каквото и изкуство да се занимавате, целта ви е една – да спечелите последователи и клиенти. Как да го постигнете?

Будите се сутрин и ви няма в интернет

Ако все още се лутате между възможността за изработка на сайт или легитимиране единствено и само в социалните мрежи, време е да решите. Определено печели собственият сайт. Трябва ви, ако искате да покажете професионално ниво, повече хора да научат за вас и да поискат да притежават продукти ви.

Не подценявайте факта, че вашият сайт е личното ви запазено пространство, където вие сте този, който определя правилата. Сам пишете визитката си и подреждате „витрината“ си. От вас зависи как и какво ще предлагате, без да се съобразявате с нечия цензура и чужди интереси и политики.

Само така елиминирате опасността един ден да се събудите и да ви няма в интернет. Да установите, че сте напълно невидими и сте загубили контакти както с настоящите си, така и с потенциални, бъдещи клиенти. Точно това ще се случи, ако разчитате единствено на Facebook, Instagram, Behance или някоя друга платформа.

Как да се реализирате достатъчно успешно

Като човек на изкуството вероятно имате своите форуми, събирания и базари, на които да се изявявате и да показвате какво умеете. Те обаче едва ли са повече от един – два пъти годишно. Дори подобни събития да се случват по-често, те няма как да са достатъчни за успешната ви реализация.

Един професионален сайт ви дава пълната възможност да продължите да се развивате като автор. Да подредите собствено портфолио по впечатляващ и красноречив начин, така че всеки, който го види да пожелае да се възползва от услугите ви. Да добавите имейл, който носи вашето име.

И ако още се чудите сайт или социална мрежа – и двете! Личният ви уеб сайт ви гарантира успех и доходност от това, с което сте се захванали. Профилът ви в социалните мрежи има поддържаща функция – да улеснява комуникацията и да пренасочва потребители към сайта ви.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Неактивни потребители

Неактивни потребители

Неактивни потребители: Как да събудите „спящите“ Обичайно привличането на нови потребители е по-трудно и по-скъпо от запазването на вече съществуващите. Често обаче голя...
Уеб сайт архитектура

Уеб сайт архитектура

Чести грешки в структурата на сайт Сещате ли се за онзи момент, в който отваряте сайта и сте напълно объркани? Не разбирате отделните наименования или не знаете от къде да започнете...
IV. Основни принципи в електронната търговия

IV. Основни принципи в електронната търговия

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" Тър...
Искате печеливш сайт? Поддържайте го актуален и в изправност.

Искате печеливш сайт? Поддържайте го актуален и в изправност.

В тази статия ще опишем поддръжка на уеб сайт в две различни, но еднакви по важност направления. Поддръжка на съдържанието в уеб сайта В дигиталния свят промените се случват толк...
Изработка на сайт за заведение

Изработка на сайт за заведение

Имате заведение? Трябва ви сайт, ако искате да сте популярни и харесвани Имате заведение и това, от което спешно се нуждаете са клиенти. В такъв случай, не отлагайте и се заемете с ...
Важните първи стъпки за онлайн магазин

Важните първи стъпки за онлайн магазин

Важните първи стъпки в изграждането на успешен онлайн магазин Онлайн магазинът е сериозно начинание. Изисква време, труд, отдаденост и прецизно пресметната инвестиция. Може да б...