Баланс на информация в сайт

Баланс на информация в сайт

Баланс на информация в сайт

Как да уцелите баланса или кога един уеб дизайн не струва

Дори и най-безнадеждно блуждаещият дизайнер знае, че има няколко стъпала, които ако не преодолее с правилната крачка, няма да свърши никаква работа. Абсолютно никаква.

Уеб дизайнът е сериозно занимание, което изисква достатъчно опит и професионализъм, без които нито една изработка на сайт не би могла да се нарече успешна.

От изобилие очите болят

Няма по-объркан сайт от този, който кара потребителите да се чудят какво е искал да каже авторът. Точно това се питат хората, когато в първите няколко секунди не им стане ясно къде са попаднали и за какво изобщо става дума. Не че не могат да мислят, просто не ги карайте да го правят, лутайки се в някаква дигитална посредственост.

Ако не вярвате, пробвайте да струпате на началната страница gif-анимации, летящи елементи и всякакви други, каквито ви хрумнат, при това задължително без никаква навигация. С малко повече цветова агресия, като за целта добавите ярка окраска, може да сте сигурни, че от това изобилие очите силно ще болят.

Така се прави, ако искате да дезориентирате потребителите. Ако трябва да ги разсърдите обаче, ще се наложи да им докарате сърцебиене. Най-лесно се постига с аудио и видео клипове, които тръгват сами и гърмят оглушително. Подобен стрес трудно отшумява и при най-коравите.

Когато достъпът е ограничен, а рекламите са в повече

Пренасищането с реклами пък е сигурен начин да накарате посетителите да напуснат сайта и да забравят за него. Рекламните банери са важни за осигуряването на приходи, но не трябва да доминират над останалото съдържание. Това потребителите няма да го изтърпят.

Има много примери как не трябва да изглежда един сайт. За да не станете част от негативната статистика, спазвайте нужния баланс и се убедете, че дизайнът ви е с пълноценна и приятна навигация, която е лесно достъпна от всички страници и подстраници. Не пренебрегвайте малките детайли. Всичко трябва де е в услуга на потребителите и да носи важната за бранда информация.

И накрая, нали се сещате, че онлайн потребителите ползват различни устройства и браузъри за достъп до интернет. Ако вашият сайт не работи еднакво добре с тях, уеб дизайнът ви не струва.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

За какво трябва да се грижите, когато имате онлайн магазин?

За какво трябва да се грижите, когато имате онлайн магазин?

Стартирате онлайн магазин, а за колко неща трябва да се грижите след това? Преди да се захванете с онлайн търговия е хубаво да се запознаете, какво ви очаква след това и за какв...
Как да увеличите онлайн продажбите

Как да увеличите онлайн продажбите

Как да увеличите продажбите лесно и безплатно И при най-добре структурирания и поддържан онлайн магазин идва време, когато трябва да се предприемат мерки за насърчаване на продажбит...
Модул Любими продукти в онлайн магазин

Модул Любими продукти в онлайн магазин

Любими продукти: Важна функционалност, която стимулира продажбите в онлайн магазина Всяка изработка на онлайн магазин е съобразена с основната цел – повече продажби. Една от ф...
Нови задължения за търговците и сериозни санкции при нарушаването им

Нови задължения за търговците и сериозни санкции при нарушаването им

Промени в Закона за защита на потребителите (ЗЗП) регламентират нови правила и задължения за търговците във връзка със защита правата на потребителите. Новите изисквания влизат в сила ...
Изработка на фирмен сайт

Изработка на фирмен сайт

Изработка на фирмен сайт: когато искате бизнесът ви да работи без почивен ден Имате бизнес и нямате фирмен уеб сайт? Шегувате се. Днес, на дигитален език, това е равносилно на самоу...
Политика за връщане на поръчки в онлайн магазин

Политика за връщане на поръчки в онлайн магазин

Политика за връщане в онлайн магазин: защо не може без нея и как да я направим ефективна Всеки онлайн магазин включва съдържание, което е базово и без което не може да функционира. ...