Баланс на информация в сайт

Баланс на информация в сайт

Баланс на информация в сайт

Как да уцелите баланса или кога един уеб дизайн не струва

Дори и най-безнадеждно блуждаещият дизайнер знае, че има няколко стъпала, които ако не преодолее с правилната крачка, няма да свърши никаква работа. Абсолютно никаква.

Уеб дизайнът е сериозно занимание, което изисква достатъчно опит и професионализъм, без които нито една изработка на сайт не би могла да се нарече успешна.

От изобилие очите болят

Няма по-объркан сайт от този, който кара потребителите да се чудят какво е искал да каже авторът. Точно това се питат хората, когато в първите няколко секунди не им стане ясно къде са попаднали и за какво изобщо става дума. Не че не могат да мислят, просто не ги карайте да го правят, лутайки се в някаква дигитална посредственост.

Ако не вярвате, пробвайте да струпате на началната страница gif-анимации, летящи елементи и всякакви други, каквито ви хрумнат, при това задължително без никаква навигация. С малко повече цветова агресия, като за целта добавите ярка окраска, може да сте сигурни, че от това изобилие очите силно ще болят.

Така се прави, ако искате да дезориентирате потребителите. Ако трябва да ги разсърдите обаче, ще се наложи да им докарате сърцебиене. Най-лесно се постига с аудио и видео клипове, които тръгват сами и гърмят оглушително. Подобен стрес трудно отшумява и при най-коравите.

Когато достъпът е ограничен, а рекламите са в повече

Пренасищането с реклами пък е сигурен начин да накарате посетителите да напуснат сайта и да забравят за него. Рекламните банери са важни за осигуряването на приходи, но не трябва да доминират над останалото съдържание. Това потребителите няма да го изтърпят.

Има много примери как не трябва да изглежда един сайт. За да не станете част от негативната статистика, спазвайте нужния баланс и се убедете, че дизайнът ви е с пълноценна и приятна навигация, която е лесно достъпна от всички страници и подстраници. Не пренебрегвайте малките детайли. Всичко трябва де е в услуга на потребителите и да носи важната за бранда информация.

И накрая, нали се сещате, че онлайн потребителите ползват различни устройства и браузъри за достъп до интернет. Ако вашият сайт не работи еднакво добре с тях, уеб дизайнът ви не струва.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Внедряване на CRM: Кога е точният момент?

Внедряване на CRM: Кога е точният момент?

Колкото по-малък и компактен е един бизнес, толкова по-добре си пасва с едно от най-разпространените софтуерни приложения, каквото е Excel. То е полезно и лесно както за инсталиране, т...
CRM система: За по-добро клиентско изживяване

CRM система: За по-добро клиентско изживяване

Съвременният потребител е все по-ориентиран и знае как да си набави сам необходимата информация в дигиталното пространство. За него са важни качеството и цената на продукта, но първост...
CRM решение за търговския отдел

CRM решение за търговския отдел

Работата в търговския отдел на компанията е свръх динамична и свързана с ежедневни контакти с настоящи и нови клиенти. Те от своя страна не обичат да чакат и разчитат на бърза обработк...
За нас – важна страницата за всеки един сайт

За нас – важна страницата за всеки един сайт

Когато обсъждате подходящите решения за вашия уеб сайт, винаги трябва да се ръководите от желанията и нагласите на клиентите. Срещата ви с тях няма как да се случи очи в очи, но това н...
Бърз тест за фирмен сайт

Бърз тест за фирмен сайт

Ако се чудите дали вашият бранд е достатъчно популярен и дали фирменият ви сайт работи на пълни обороти, носейки ви очакваните приходи и ползи, има лесен начин да разберете. Всичко, ко...
Защо новите страници се индексират трудно

Защо новите страници се индексират трудно

Колко често пренебрегвате поддръжката на уеб сайта? Ако не обръщате внимание на редовното поддържане на сайта и го правите от време на време, то това може да доведе до по-бавно индекси...