Когато бизнесът е под карантина, как да го спасим?

Когато бизнесът е под карантина, как да го спасим?

Когато бизнесът е под карантина, как да го спасим?

Когато бизнесът е под карантина, как да го спасим?

коронавирус

В условията на извънредно положение, по време на пандемия, която застрашава здравето и живота на милиони хора по света, бизнесът е поставен на изпитание. По-сигурно и безопасно за него е той да продължи да се развива онлайн. Време е търговците, които досега са разчитали само на физически магазини, да прехвърлят дейността си в дигиталното пространство.

Ускорете продажбите с онлайн магазин

онлайн продажби

По време на карантина и ограничени социални контакти, търговията в интернет става все по-препоръчителна. Има начин да ускорите продажбите като предприемете бърза и качествена изработка на онлайн магазин. За кого това е подходящ спасителен вариант?

 Ако продавате продукти за лична употреба – дрехи, обувки, аксесоари и други, както и различни стоки за дома. Тези търговски обекти по време на кризата са затворени и спокойно може да предлагате продукцията онлайн.

 Ако имате заведение, което също не работи, докато важат извънредните мерки. Направете онлайн меню и организирайте доставки по домовете.

 Затворили сте химическото чистене? Потърсете подходящ транспорт и започнете да носите дрехи и текстил от и до домовете на клиентите.

Продуктово описание и за услугите

онлайн продажби по време на коронавирус

Онлайн магазинът не е опция само за търговци на стоки и алтернатива на физически обекти. Напълно подходящ е и за различни услуги. Със сигурност може да се възползвате на 100%, ако сте:

 Консултант в дадена сфера. Всякакви юридически, финансови, счетоводни и други услуги могат да бъдат предлагани онлайн.

 Специалист по хранене. Нищо не пречи да изготвяте хранителни режими и да ги продавате на потребителите.

 Аниматор. Интересът към уроци и различни активности за деца у дома е голям. Ако това ви се отдава, потърсете подходящата аудитория.

Всяка услуга може да бъде оформена като продукт със съответното описание и да бъде предложена от дистанция срещу онлайн разплащане. В безпрецедентно време на ограничения и строг контрол, това може да спаси бизнеса от срив.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Кои са основните елементи на успешния потребителски интерфейс

Кои са основните елементи на успешния потребителски интерфейс

Дизайнерите знаят, че един продукт е добър, когато е лесен за използване. Щом ви предстои изработка на онлайн магазин, постарайте се той да бъде с възможно най-подходящия потребителски...
Каква е разликата между големия и малкия онлайн търговец?

Каква е разликата между големия и малкия онлайн търговец?

Знаете ли как да откриете разликата между големия и малък онлайн търговец? Чрез тази статия ще се опитаме да ви посочим важните неща, които имат предимство и недостатъци между голе...
Черен петък: Как да издържите на трафика и да продавате повече

Черен петък: Как да издържите на трафика и да продавате повече

Черен петък ли? Традициите не са това, което бяха. Вече няма значение как точно е възникнала ежегодната шопинг кампания, нито кога. За по-любопитните все пак нека кажем, че началото е ...
Навигацията: ясна, лесна и интуитивна

Навигацията: ясна, лесна и интуитивна

За да сте сигурни, че потребителите ще останат удовлетворени и ще харесат вашия уеб сайт, трябва да им осигурите подходяща навигация. За всички е важно да намерят това, което търсят, б...
Началната страница на уеб сайт за интернет продажби

Началната страница на уеб сайт за интернет продажби

Как да подредите началната страница на уеб сайта така, че да печелите повече? Всеки уеб сайт заслужава да бъде харесван и лесно разпознаваем. За тази цел той трябва да бъде уник...
Как потребителите виждат уеб сайтовете

Как потребителите виждат уеб сайтовете

Какво виждат потребителите веднага, щом отворят един сайт Когато готвите нов уеб проект, следвате преди всичко собствените си предпочитания и вкус. Залагате на елементи, които в...