Готови ли сте за празнична кампания?

Готови ли сте за празнична кампания?

Готови ли сте за празнична кампания?

Празниците винаги са свързани, освен с емоции и еуфория, с усилено пазаруване. Това е време, през което се харчат много повече пари, отколкото през други дни от годината. За всеки търговец този период означава увеличени приходи и печалба, благоприятна възможност за налагане на нови продукти и изчистване на стари наличности.

Започнете навреме и планирайте

Ако притежавате или управлявате онлайн магазин, кажете „здравей“ на предизвикателството и реализирайте най-успешната празнична кампания. Със сигурност ще се справите, ако предварително се подготвите и започнете да отмятате задачите навреме. Всичко е въпрос на добра организация и правилно планиране.

Постарайте се да измислите рекламно послание, което грабва и ясно казва защо сте по-добри от останалите. Уточнете маркетинговите канали, които ще ползвате. Добре би било да разполагате със специални целеви страници (Landing Pages) за празничните оферти, за да засилите конверсията от увеличения трафик.

Всяка професионална изработка на онлайн магазин включва важните за бизнеса функционалности. Част от тези, които липсват, могат да бъдат добавени на по-късен етап. Щом очаквате повече клиенти, опростете пазаруването като го направите възможно дори с един клик. Осигурете и допълнителни начини за разплащане.

Убедете се, че ще издържите на трафика

Вижте дали имате достатъчно стоки на склад и колко бързо може да се справите с доставките. Преразгледайте политиката си на връщане и замяна на продукти. Вече не е достатъчно да предлагате безплатна доставка над определена сума. Много търговци печелят клиенти с безплатно връщане на стоките.

Сметката ви трябва да е много точна и по отношение на техническите ресурси, с които разполагате. Онлайн магазинът трябва да издържи на увеличения трафик, който очаквате. Още един въпрос, който следва да обсъдите с разработчика си. В противен случай, колкото и усилия и средства да вложите, те ще отидат на вятъра, ако магазинът ви рухне по време на кампанията.

Колкото по-малък търговец сте, толкова повече трябва да се съобразявате с големите играчи във вашия бранш. Следете кога са техните празнични кампании с намаления и награди. Бъдете готови да стартирате заедно с тях, без да отлагате и да чакате. Иначе рискувате потребителите да се охарчат и вашата кампания да не даде очакваните резултати. 

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Онлайн магазин по поръчка

Онлайн магазин по поръчка

Онлайн магазин по индивидуална поръчка вдига продажбите Питате каква е рецептата за успешен онлайн магазин? Всъщност, такава, която да е универсална и да важи за всеки бизнес, няма....
Pop-up нотификации

Pop-up нотификации

Кога изскачащите прозорци се превръщат от досадни в желани Изскачащите реклами са едни от най-досадните неща, които могат да ви се случат в интернет. Неслучайно, ако изпишете изскач...
Продуктова страница в онлайн магазин

Продуктова страница в онлайн магазин

Как се прави успешна продуктова страница Част от мисията на всеки онлайн магазин е да създаде успешна продуктова страница. Точно тя играе основна роля за привличане на клиенти. Ако ...
Изоставена количка

Изоставена количка

Проблемът „изоставена количка“ и как най-умело да се справим с него За всеки търговец има достатъчно стресови ситуации, които затрудняват работата му и носят риск от заг...
Качествена SEO оптимизация

Качествена SEO оптимизация

Какво печелите от качествена SEO оптимизация Работата по изработка на уеб сайт е приключила и бизнесът ви вече присъства в интернет. Какво следва? Един продължителен и сложен процес...
SSL/TLS сертификат за защита на уеб сайт

SSL/TLS сертификат за защита на уеб сайт

SSL/TLS сертификат за защита на онлайн общуването Да пренесете бизнеса си онлайн, винаги е добра идея и моментът все е подходящ. Всичко нужно в началото е да намерите подходящата со...