Готови ли сте за празнична кампания?

Готови ли сте за празнична кампания?

Готови ли сте за празнична кампания?

Празниците винаги са свързани, освен с емоции и еуфория, с усилено пазаруване. Това е време, през което се харчат много повече пари, отколкото през други дни от годината. За всеки търговец този период означава увеличени приходи и печалба, благоприятна възможност за налагане на нови продукти и изчистване на стари наличности.

Започнете навреме и планирайте

Ако притежавате или управлявате онлайн магазин, кажете „здравей“ на предизвикателството и реализирайте най-успешната празнична кампания. Със сигурност ще се справите, ако предварително се подготвите и започнете да отмятате задачите навреме. Всичко е въпрос на добра организация и правилно планиране.

Постарайте се да измислите рекламно послание, което грабва и ясно казва защо сте по-добри от останалите. Уточнете маркетинговите канали, които ще ползвате. Добре би било да разполагате със специални целеви страници (Landing Pages) за празничните оферти, за да засилите конверсията от увеличения трафик.

Всяка професионална изработка на онлайн магазин включва важните за бизнеса функционалности. Част от тези, които липсват, могат да бъдат добавени на по-късен етап. Щом очаквате повече клиенти, опростете пазаруването като го направите възможно дори с един клик. Осигурете и допълнителни начини за разплащане.

Убедете се, че ще издържите на трафика

Вижте дали имате достатъчно стоки на склад и колко бързо може да се справите с доставките. Преразгледайте политиката си на връщане и замяна на продукти. Вече не е достатъчно да предлагате безплатна доставка над определена сума. Много търговци печелят клиенти с безплатно връщане на стоките.

Сметката ви трябва да е много точна и по отношение на техническите ресурси, с които разполагате. Онлайн магазинът трябва да издържи на увеличения трафик, който очаквате. Още един въпрос, който следва да обсъдите с разработчика си. В противен случай, колкото и усилия и средства да вложите, те ще отидат на вятъра, ако магазинът ви рухне по време на кампанията.

Колкото по-малък търговец сте, толкова повече трябва да се съобразявате с големите играчи във вашия бранш. Следете кога са техните празнични кампании с намаления и награди. Бъдете готови да стартирате заедно с тях, без да отлагате и да чакате. Иначе рискувате потребителите да се охарчат и вашата кампания да не даде очакваните резултати. 

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Навигацията: ясна, лесна и интуитивна

Навигацията: ясна, лесна и интуитивна

За да сте сигурни, че потребителите ще останат удовлетворени и ще харесат вашия уеб сайт, трябва да им осигурите подходяща навигация. За всички е важно да намерят това, което търсят, б...
V. Ролята на маркетинга в електронната търговия

V. Ролята на маркетинга в електронната търговия

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" IV ...
Google Analytics ще събира данни без бисквитки

Google Analytics ще събира данни без бисквитки

Eдна от последните актуализации на Google е свързана с бисквитките (cookies), а новината е, че дори и без тях, Google Analytics ще може да събира данни чрез machine learning. Промяната...
Недоволни клиенти

Недоволни клиенти

Как да реагирате, когато имате недоволни онлайн клиенти Когато се занимавате с онлайн търговия, неминуемо ще се сблъскате с ядосани и недоволни клиенти. Ще ви се случи, защото сте н...
Кое колко струва или как да сложим точната цена

Кое колко струва или как да сложим точната цена

В търговията е важно какво продавате и на какви цени. В онлайн търговията – също. Колкото и уникални стоки и услуги да предлагате, ако нямате адекватно ценообразуване, шансът ви ...
VII. Етапи на поръчката

VII. Етапи на поръчката

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" ...