Готови ли сте за празнична кампания?

Готови ли сте за празнична кампания?

Готови ли сте за празнична кампания?

Празниците винаги са свързани, освен с емоции и еуфория, с усилено пазаруване. Това е време, през което се харчат много повече пари, отколкото през други дни от годината. За всеки търговец този период означава увеличени приходи и печалба, благоприятна възможност за налагане на нови продукти и изчистване на стари наличности.

Започнете навреме и планирайте

Ако притежавате или управлявате онлайн магазин, кажете „здравей“ на предизвикателството и реализирайте най-успешната празнична кампания. Със сигурност ще се справите, ако предварително се подготвите и започнете да отмятате задачите навреме. Всичко е въпрос на добра организация и правилно планиране.

Постарайте се да измислите рекламно послание, което грабва и ясно казва защо сте по-добри от останалите. Уточнете маркетинговите канали, които ще ползвате. Добре би било да разполагате със специални целеви страници (Landing Pages) за празничните оферти, за да засилите конверсията от увеличения трафик.

Всяка професионална изработка на онлайн магазин включва важните за бизнеса функционалности. Част от тези, които липсват, могат да бъдат добавени на по-късен етап. Щом очаквате повече клиенти, опростете пазаруването като го направите възможно дори с един клик. Осигурете и допълнителни начини за разплащане.

Убедете се, че ще издържите на трафика

Вижте дали имате достатъчно стоки на склад и колко бързо може да се справите с доставките. Преразгледайте политиката си на връщане и замяна на продукти. Вече не е достатъчно да предлагате безплатна доставка над определена сума. Много търговци печелят клиенти с безплатно връщане на стоките.

Сметката ви трябва да е много точна и по отношение на техническите ресурси, с които разполагате. Онлайн магазинът трябва да издържи на увеличения трафик, който очаквате. Още един въпрос, който следва да обсъдите с разработчика си. В противен случай, колкото и усилия и средства да вложите, те ще отидат на вятъра, ако магазинът ви рухне по време на кампанията.

Колкото по-малък търговец сте, толкова повече трябва да се съобразявате с големите играчи във вашия бранш. Следете кога са техните празнични кампании с намаления и награди. Бъдете готови да стартирате заедно с тях, без да отлагате и да чакате. Иначе рискувате потребителите да се охарчат и вашата кампания да не даде очакваните резултати. 

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Време е за миграция на сайта: как да намалите загубата на трафик

Време е за миграция на сайта: как да намалите загубата на трафик

Ако бизнесът ви е добре разположен в интернет и се радвате на успешно класиране при търсене, то не са много причините, поради които да изпаднете от челната позиция. Едно от нещата, кое...
II. Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия

II. Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия

II. Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия Продължение от статия "Какво е онлайн търговия" Всяка дейност е свързана със своя собствена терминология. Доколко ...
Незавършени поръчки в онлайн магазин: Как да спасите продажбите?

Незавършени поръчки в онлайн магазин: Как да спасите продажбите?

Следите ли статистиката колко незавършени поръчки оставят клиентите в онлайн магазина всеки ден? А знаете ли защо го правят? Едва ли тези въпроси са изненада за вас, ако притежавате ил...
Какво печелите от фирмения блог

Какво печелите от фирмения блог

При всяка изработка на уеб сайт и конкретно на фирмен сайт, един от актуалните въпроси е дали трябва да има блог в него. Включете блог секция, ако искате да трупате популярност, да печ...
Онлайн потребители

Онлайн потребители

Липсват ви потребители: вижте защо Всеки онлайн търговец очаква своето „да“ на стоките и услугите, които предлага. Одобрението на потребителите, тяхното присъствие и гот...
Най-популярните кибер заплахи и как да спасите онлайн търговията от тях

Най-популярните кибер заплахи и как да спасите онлайн търговията от тях

Онлайн търговията се радва на небивал растеж и това е безспорно предимство за всеки предприемач, насочил се към глобалната мрежа. Освен възможностите обаче, има редица рискови ситуации...