Готови ли сте за празнична кампания?

Готови ли сте за празнична кампания?

Готови ли сте за празнична кампания?

Празниците винаги са свързани, освен с емоции и еуфория, с усилено пазаруване. Това е време, през което се харчат много повече пари, отколкото през други дни от годината. За всеки търговец този период означава увеличени приходи и печалба, благоприятна възможност за налагане на нови продукти и изчистване на стари наличности.

Започнете навреме и планирайте

Ако притежавате или управлявате онлайн магазин, кажете „здравей“ на предизвикателството и реализирайте най-успешната празнична кампания. Със сигурност ще се справите, ако предварително се подготвите и започнете да отмятате задачите навреме. Всичко е въпрос на добра организация и правилно планиране.

Постарайте се да измислите рекламно послание, което грабва и ясно казва защо сте по-добри от останалите. Уточнете маркетинговите канали, които ще ползвате. Добре би било да разполагате със специални целеви страници (Landing Pages) за празничните оферти, за да засилите конверсията от увеличения трафик.

Всяка професионална изработка на онлайн магазин включва важните за бизнеса функционалности. Част от тези, които липсват, могат да бъдат добавени на по-късен етап. Щом очаквате повече клиенти, опростете пазаруването като го направите възможно дори с един клик. Осигурете и допълнителни начини за разплащане.

Убедете се, че ще издържите на трафика

Вижте дали имате достатъчно стоки на склад и колко бързо може да се справите с доставките. Преразгледайте политиката си на връщане и замяна на продукти. Вече не е достатъчно да предлагате безплатна доставка над определена сума. Много търговци печелят клиенти с безплатно връщане на стоките.

Сметката ви трябва да е много точна и по отношение на техническите ресурси, с които разполагате. Онлайн магазинът трябва да издържи на увеличения трафик, който очаквате. Още един въпрос, който следва да обсъдите с разработчика си. В противен случай, колкото и усилия и средства да вложите, те ще отидат на вятъра, ако магазинът ви рухне по време на кампанията.

Колкото по-малък търговец сте, толкова повече трябва да се съобразявате с големите играчи във вашия бранш. Следете кога са техните празнични кампании с намаления и награди. Бъдете готови да стартирате заедно с тях, без да отлагате и да чакате. Иначе рискувате потребителите да се охарчат и вашата кампания да не даде очакваните резултати. 

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Скорост на сайт

Скорост на сайт

Две секунди стигат, за да пратят потребителите в конкурентен сайт Когато говорим за скорост на уеб сайт, всяка секунда е от значение. Колкото по-динамично се зарежда той, толков...
Редизайн на сайт

Редизайн на сайт

Нещо не е наред? Време е за редизайн на сайта. Имате уеб сайт и смятате, че дигиталното ви присъствие е осигурено и нямате повече работа по него. Нищо подобно. Интернет се проме...
Продуктова страница в онлайн магазин

Продуктова страница в онлайн магазин

Как се прави успешна продуктова страница Част от мисията на всеки онлайн магазин е да създаде успешна продуктова страница. Точно тя играе основна роля за привличане на клиенти. Ако ...
Успешен сайт

Успешен сайт

Диагноза: Успешен сайт или как да започнете печеливш онлайн бизнес Интернет е силна и безпощадна медия. Предлага куп възможности и инструменти за бърза слава и популярност, но с...
Как онлайн магазинът ви да бъде оптимално използваем от потребителите ви?

Как онлайн магазинът ви да бъде оптимално използваем от потребителите ви?

Имате ли онлайн магазин или искате да създадете такъв, но искате и да продавате? Ще ви опишем какво е важно да има в него, за да може потребителя да не го посещава само за секунди и по...
Регистрация на Онлайн Магазини в НАП по чл. 3 от Наредба Н-18

Регистрация на Онлайн Магазини в НАП по чл. 3 от Наредба Н-18

Всички онлайн магазини подлежат на регистрация в НАП по Н18 или не? Всички онлайн магазини, които получават плащания, чрез наложен платеж, PayPal, Борика, Epay, EasyPay или какв...