Как да увеличите онлайн продажбите

Как да увеличите онлайн продажбите

Как да увеличите онлайн продажбите

Как да увеличите продажбите лесно и безплатно

И при най-добре структурирания и поддържан онлайн магазин идва време, когато трябва да се предприемат мерки за насърчаване на продажбите. Въпросът винаги опира до бюджет и възможност да се отделят допълнителни средства за стимулиране на търговията. Когато има наличен финансов ресурс, нещата са лесни. Когато липсва такъв, какъв е изходът?

Запознайте се с няколко лесни, достъпни и напълно безплатни начини за увеличаване на онлайн продажбите.

Създайте истинско потребителско изживяване

Понякога не е достатъчно да сте прецизни в описанието на предлаганите стоки и услуги. Колкото и да изтъквате техните ползи и предимства, ще останете разочаровани от липсата на заинтересованост. Клиентите се влияят от усещането, което изпитват при дадена покупка. Ако ги накарате да си представят как ще се почувстват, сдобивайки се с вашите продукти, то със сигурност ще ги спечелите.

Ухажвайте потенциалните клиенти

Не бързайте да отписвате тези клиенти, които идват, разглеждат и си тръгват без да пазаруват. Ухажвайте ги със специални предложения и оферти. Те са готови да купят и в един момент наистина ще го направят. Не забравяйте, когато поръчвате изработка на онлайн магазин, да предвидите вградена система за проследяване на такива клиенти, които все още не са направили покупка.

Поддържайте добра комуникация

Винаги бъдете на разположение за допълнителна информация. Радвайте се, когато ви задават въпроси, това означава, че потребителите наистина се интересуват от продуктите ви. Колкото повече въпроси задават, толкова по-вероятно е да решат да купят. Ако е нужно, направете специална страница, която да бъде за често задавани въпроси.

Колкото по-просто, толкова по-гениално

Тази максима напълно се вписва в онлайн търговията, особено когато става въпрос за форма за поръчка. Улеснете максимално хората, като не ги затормозявате с прекалено много изисквания. Колкото по-тромав е един процес на поръчка и плащане, толкова повече откази от покупка ще има.

Ако толкова много държите да разполагате с повече лична информация за клиентите, измислете друг начин да я съберете – с нарочна форма за попълване, която да им изпратите прикачена към благодарствено писмо или оферта с отстъпка.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

GDPR за онлайн магазин

GDPR за онлайн магазин

GDPR за онлайн магазин Най-напред да обобщим, какво е GDPR (General Data Protection Regulation )? GDPR или преведено на български е “Общ регламент относно защитата на данн...
Важните първи стъпки за електронната търговия

Важните първи стъпки за електронната търговия

Важните първи стъпки в изграждането на успешна електрона търговия Електронната търговия е сериозно начинание. Изисква време, труд, отдаденост и прецизно пресметната инвести...
Как да държите уеб сайта актуален

Как да държите уеб сайта актуален

Вложените пари в изработка на сайт са добре похарчени, ако целите са постигнати и резултатите от дигиталното присъствие отговарят на очакванията. Винаги ще има непредвидени разходи и щ...
IX. Стартиране на интернет сайт за електронна търговия

IX. Стартиране на интернет сайт за електронна търговия

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" IV ...
Уеб сайтът като инвестиция

Уеб сайтът като инвестиция

Дали си струва да инвестирате в уеб сайт? Добра ли е идеята? Доколко вложените пари ще се върнат умножени и в какъв срок? Въпроси, които вълнуват все повече хора. Обичайно очакванията ...
Как да изберем цветова гама за уеб сайта си?

Как да изберем цветова гама за уеб сайта си?

Избирате цвят за лого и сайт? Решете как искате да въздействате на хората Колко пъти ви се е случвало да отворите един сайт, без дори да ви интересува това, което той предлага? ...