Как да увеличите онлайн продажбите

Как да увеличите онлайн продажбите

Как да увеличите продажбите лесно и безплатно

И при най-добре структурирания и поддържан онлайн магазин идва време, когато трябва да се предприемат мерки за насърчаване на продажбите. Въпросът винаги опира до бюджет и възможност да се отделят допълнителни средства за стимулиране на търговията. Когато има наличен финансов ресурс, нещата са лесни. Когато липсва такъв, какъв е изходът?

Запознайте се с няколко лесни, достъпни и напълно безплатни начини за увеличаване на онлайн продажбите.

Създайте истинско потребителско изживяване

Понякога не е достатъчно да сте прецизни в описанието на предлаганите стоки и услуги. Колкото и да изтъквате техните ползи и предимства, ще останете разочаровани от липсата на заинтересованост. Клиентите се влияят от усещането, което изпитват при дадена покупка. Ако ги накарате да си представят как ще се почувстват, сдобивайки се с вашите продукти, то със сигурност ще ги спечелите.

Ухажвайте потенциалните клиенти

Не бързайте да отписвате тези клиенти, които идват, разглеждат и си тръгват без да пазаруват. Ухажвайте ги със специални предложения и оферти. Те са готови да купят и в един момент наистина ще го направят. Не забравяйте, когато поръчвате изработка на онлайн магазин, да предвидите вградена система за проследяване на такива клиенти, които все още не са направили покупка.

Поддържайте добра комуникация

Винаги бъдете на разположение за допълнителна информация. Радвайте се, когато ви задават въпроси, това означава, че потребителите наистина се интересуват от продуктите ви. Колкото повече въпроси задават, толкова по-вероятно е да решат да купят. Ако е нужно, направете специална страница, която да бъде за често задавани въпроси.

Колкото по-просто, толкова по-гениално

Тази максима напълно се вписва в онлайн търговията, особено когато става въпрос за форма за поръчка. Улеснете максимално хората, като не ги затормозявате с прекалено много изисквания. Колкото по-тромав е един процес на поръчка и плащане, толкова повече откази от покупка ще има.

Ако толкова много държите да разполагате с повече лична информация за клиентите, измислете друг начин да я съберете – с нарочна форма за попълване, която да им изпратите прикачена към благодарствено писмо или оферта с отстъпка.

0 коментара

Напишете коментар:

Портфолио

Проекти изработени от Уеббилд България

WebBuild