Как да увеличите онлайн продажбите

Как да увеличите онлайн продажбите

Как да увеличите онлайн продажбите

Как да увеличите продажбите лесно и безплатно

И при най-добре структурирания и поддържан онлайн магазин идва време, когато трябва да се предприемат мерки за насърчаване на продажбите. Въпросът винаги опира до бюджет и възможност да се отделят допълнителни средства за стимулиране на търговията. Когато има наличен финансов ресурс, нещата са лесни. Когато липсва такъв, какъв е изходът?

Запознайте се с няколко лесни, достъпни и напълно безплатни начини за увеличаване на онлайн продажбите.

Създайте истинско потребителско изживяване

Понякога не е достатъчно да сте прецизни в описанието на предлаганите стоки и услуги. Колкото и да изтъквате техните ползи и предимства, ще останете разочаровани от липсата на заинтересованост. Клиентите се влияят от усещането, което изпитват при дадена покупка. Ако ги накарате да си представят как ще се почувстват, сдобивайки се с вашите продукти, то със сигурност ще ги спечелите.

Ухажвайте потенциалните клиенти

Не бързайте да отписвате тези клиенти, които идват, разглеждат и си тръгват без да пазаруват. Ухажвайте ги със специални предложения и оферти. Те са готови да купят и в един момент наистина ще го направят. Не забравяйте, когато поръчвате изработка на онлайн магазин, да предвидите вградена система за проследяване на такива клиенти, които все още не са направили покупка.

Поддържайте добра комуникация

Винаги бъдете на разположение за допълнителна информация. Радвайте се, когато ви задават въпроси, това означава, че потребителите наистина се интересуват от продуктите ви. Колкото повече въпроси задават, толкова по-вероятно е да решат да купят. Ако е нужно, направете специална страница, която да бъде за често задавани въпроси.

Колкото по-просто, толкова по-гениално

Тази максима напълно се вписва в онлайн търговията, особено когато става въпрос за форма за поръчка. Улеснете максимално хората, като не ги затормозявате с прекалено много изисквания. Колкото по-тромав е един процес на поръчка и плащане, толкова повече откази от покупка ще има.

Ако толкова много държите да разполагате с повече лична информация за клиентите, измислете друг начин да я съберете – с нарочна форма за попълване, която да им изпратите прикачена към благодарствено писмо или оферта с отстъпка.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Слайд банери в онлайн магазин

Слайд банери в онлайн магазин

Кога един банер е готов да продава В днешния дигитален свят визуалното преживяване е водещо в онлайн бизнеса. Потвърждават го последните проучвания на потребителските нагласи, които...
Чат модул в онлайн магазин

Чат модул в онлайн магазин

С адекватен онлайн чат превръщате посетителя в клиент Интернет потребителите се различават по интереси, вкус и предпочитания, но има едно нещо, по което си приличат. Всички иска...
Навигацията: ясна, лесна и интуитивна

Навигацията: ясна, лесна и интуитивна

За да сте сигурни, че потребителите ще останат удовлетворени и ще харесат вашия уеб сайт, трябва да им осигурите подходяща навигация. За всички е важно да намерят това, което търсят, б...
Политика за връщане на поръчки в онлайн магазин

Политика за връщане на поръчки в онлайн магазин

Политика за връщане в онлайн магазин: защо не може без нея и как да я направим ефективна Всеки онлайн магазин включва съдържание, което е базово и без което не може да функционира. ...
Неактивни потребители

Неактивни потребители

Неактивни потребители: Как да събудите „спящите“ Обичайно привличането на нови потребители е по-трудно и по-скъпо от запазването на вече съществуващите. Често обаче голя...
Успешен сайт

Успешен сайт

Диагноза: Успешен сайт или как да започнете печеливш онлайн бизнес Интернет е силна и безпощадна медия. Предлага куп възможности и инструменти за бърза слава и популярност, но с...