Как да увеличите онлайн продажбите

Как да увеличите онлайн продажбите

Как да увеличите онлайн продажбите

Как да увеличите продажбите лесно и безплатно

И при най-добре структурирания и поддържан онлайн магазин идва време, когато трябва да се предприемат мерки за насърчаване на продажбите. Въпросът винаги опира до бюджет и възможност да се отделят допълнителни средства за стимулиране на търговията. Когато има наличен финансов ресурс, нещата са лесни. Когато липсва такъв, какъв е изходът?

Запознайте се с няколко лесни, достъпни и напълно безплатни начини за увеличаване на онлайн продажбите.

Създайте истинско потребителско изживяване

Понякога не е достатъчно да сте прецизни в описанието на предлаганите стоки и услуги. Колкото и да изтъквате техните ползи и предимства, ще останете разочаровани от липсата на заинтересованост. Клиентите се влияят от усещането, което изпитват при дадена покупка. Ако ги накарате да си представят как ще се почувстват, сдобивайки се с вашите продукти, то със сигурност ще ги спечелите.

Ухажвайте потенциалните клиенти

Не бързайте да отписвате тези клиенти, които идват, разглеждат и си тръгват без да пазаруват. Ухажвайте ги със специални предложения и оферти. Те са готови да купят и в един момент наистина ще го направят. Не забравяйте, когато поръчвате изработка на онлайн магазин, да предвидите вградена система за проследяване на такива клиенти, които все още не са направили покупка.

Поддържайте добра комуникация

Винаги бъдете на разположение за допълнителна информация. Радвайте се, когато ви задават въпроси, това означава, че потребителите наистина се интересуват от продуктите ви. Колкото повече въпроси задават, толкова по-вероятно е да решат да купят. Ако е нужно, направете специална страница, която да бъде за често задавани въпроси.

Колкото по-просто, толкова по-гениално

Тази максима напълно се вписва в онлайн търговията, особено когато става въпрос за форма за поръчка. Улеснете максимално хората, като не ги затормозявате с прекалено много изисквания. Колкото по-тромав е един процес на поръчка и плащане, толкова повече откази от покупка ще има.

Ако толкова много държите да разполагате с повече лична информация за клиентите, измислете друг начин да я съберете – с нарочна форма за попълване, която да им изпратите прикачена към благодарствено писмо или оферта с отстъпка.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Какво печелите от фирмения блог

Какво печелите от фирмения блог

При всяка изработка на уеб сайт и конкретно на фирмен сайт, един от актуалните въпроси е дали трябва да има блог в него. Включете блог секция, ако искате да трупате популярност, да печ...
Как се развива онлайн търговията в България

Как се развива онлайн търговията в България

Всяка година се вдига процента на онлайн продажбите с около 30-35%. За съжаление няма точни данни, но оборотите от онлайн търговията се увеличават със стотици милиони годишно. Изпо...
Онлайн търговия какво е това? Искаш ли и ти да печелиш от интернет?

Онлайн търговия какво е това? Искаш ли и ти да печелиш от интернет?

Какво е това онлайн магазин и вие можете ли да си го позволите? Това е въпрос, на който ще се опитаме да ви отговорим в тази статия. Вече все повече хора работят и се ровят в интер...
Уеб сайт за вашето изкуство

Уеб сайт за вашето изкуство

Място за изкуство – сайт или социална мрежа? Вие сте творец и изработвате изделия, които искате да споделите с колкото се може повече хора. Искате и да продавате. Работите с к...
Невидим уеб сайт

Невидим уеб сайт

На кого му пука, че имате сайт, ако той е невидим Сайтът съществува, за да носи печалба на собственика му. Това твърдение  е като мантра за всички, които се захващат с някакъв ...
Слайд банери в онлайн магазин

Слайд банери в онлайн магазин

Кога един банер е готов да продава В днешния дигитален свят визуалното преживяване е водещо в онлайн бизнеса. Потвърждават го последните проучвания на потребителските нагласи, които...