Тенденции в онлайн търговията през 2022 година

Тенденции в онлайн търговията през 2022 година

Тенденции в онлайн търговията през 2022 година

През цялата 2021 година, преминала под знака на продължаващата пандемия, малко са сферите, които се радваха на осезаем растеж. Сред тях безспорно е електронната търговия. В дигиталното пространство се случиха много нови процеси и явления и едно е сигурно – през 2022 година предстоят още вълнуващи промени, които ще отворят съвсем различни хоризонти, включително и в онлайн търговията.

Пазаруването става все по-персонализирано

Колкото повече се разраства електронното търгуване, толкова повече се забързват и съпътстващите го технологии. Ще продължи тенденцията на търсене и предлагане на все повече платежни инструменти. Потребителите няма да се откажат да искат по-удобни и по-бързи начини за онлайн разплащане. Търговците ще трябва да им ги предложат, ако искат да си гарантират продажби. Влезлите вече в употреба дигитални портфейли ще стават все по-популярни.

Така търсеното уникално потребителско изживяване, към което всеки онлайн бизнес се стреми, ще става все по-персонализирано. Онлайн търговците ще трябва да осигуряват съдържание, подбор на продукти, отстъпки и др. инструменти, насочени към различните клиенти. Или иначе казано – персонализираното пазаруване се превръща в масов тренд.

Повече кино в дизайна, гласът става форма на съдържание

По отношение на тенденциите в дизайна, очакват ни големи по размер букви, които приковават вниманието още с отварянето на сайта. Така думите, които в този си вид повече приличат на графични елементи, ще изместят по-популярните засега видеа и слайд банери от началните страници. Същевременно ще продължи навлизането на кинематографията в уеб дизайна с разказването на видео истории на цял екран, с използването на ефекта на забавения каданс и други трикове от киното.

Макар и да няма единно мнение относно тъмния режим в дизайна, очакванията са той да се наложи през следващата година. Така нареченият dark mode се възприема като по-щадящ за очите. Привържениците му го намират за по-стилен и пестящ енергия. Тъмният режим ще стане по-разпространен, което ще наложи разработването на повече инструменти за добавянето му към сайтове.

Друг важен елемент, който ще заеме сериозно място през 2022 г. е гласът. През настоящата година подкастите и гласовите асистенти вече станаха неизменна част от уеб. Много основни категории, като „За нас“, „Продукти“, „Контакти“ и др. ще имат своите гласови версии през следващите месеци. Ще започне и по-честото вграждане на гласови търсачки. Тези и още технологични новости ще бъдат достъпни за договаряне при всяка изработка на онлайн магазин.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Най-популярните кибер заплахи и как да спасите онлайн търговията от тях

Най-популярните кибер заплахи и как да спасите онлайн търговията от тях

Онлайн търговията се радва на небивал растеж и това е безспорно предимство за всеки предприемач, насочил се към глобалната мрежа. Освен възможностите обаче, има редица рискови ситуации...
Очаквания за онлайн търговията през 2023

Очаквания за онлайн търговията през 2023

С увеличаване ръста на дигиталното пазаруване, растат и изискванията на купувачите към търговците. Всяка изработка на онлайн магазин трябва да бъде обвързана с ясна стратегия за стопро...
Успешен сайт

Успешен сайт

Диагноза: Успешен сайт или как да започнете печеливш онлайн бизнес Интернет е силна и безпощадна медия. Предлага куп възможности и инструменти за бърза слава и популярност, но с...
Методи на доставка в онлайн магазин

Методи на доставка в онлайн магазин

Интегрирайте повече куриерски модули в онлайн магазина Зад всеки успешен онлайн магазин стои сериозен екип от професионалисти, който извършва значителна по обем работа, за да създад...
Софтуер за управление на бизнес

Софтуер за управление на бизнес

Софтуер за управление на бизнес: Как да изберем най-доброто Бизнесът е зависим от средата, в която се развива и колкото по-динамична и рискова е тя, толкова по-често трябва да се об...
Продуктови филтри в онлайн магазин

Продуктови филтри в онлайн магазин

Продуктови филтри в онлайн магазин: как да предизвикате клиентите да купуват повече Когато един онлайн магазин има много и различни стоки, това затруднява потребителите, пречи им &n...