Онлайн продажби с добра комуникация

Онлайн продажби с добра комуникация

Онлайн продажби с добра комуникация

Онлайн комуникацията продава: научете как

Обратно на очакванията на мнозина, че комуникацията между клиент и продавач е възможна само във физически магазин, онлайн магазинът предоставя отлични възможности за общуване. Освен че те са разнообразни, много често са и в пъти по-ефективни.

Предимството на успешния чат и социалните мрежи

Това че няма да разговаряте лице в лице с клиентите, съвсем не означава, че няма да имате пълноценна комуникация. Съществуват достатъчно индиректни начини, чрез които да бъдете във връзка с потребителите. Имате възможност да ползвате телефон, имейл, чат, социални канали. Консултирайте се за всичко това с вашия разработчик, когато решите да поръчате изработка на онлайн магазин.

Тези форми на общуване са задължителни за правилното функциониране на вашия онлайн обект, ако искате да увеличите продажбите. Всеки чат върши перфектна работа, тъй като замества онова „Добър ден, как да помогна?“ в офлайн местата. Интегрирайки чат модул в магазина, давате възможност на клиентите да зададат въпрос веднага, без да се чудят как да се свържат с вас.

Също толкова важни са социалните мрежи. Те не винаги водят до директни продажби, но помагат в изграждането на положителен имидж на бранда. Чрез тях може да достигнете до много повече клиенти, които пък от своя страна ще привлекат още последователи на марката, разпространявайки информацията сред своите приятели.

Винаги с една крачка напред

Онлайн търговията има и едно друго предимство. Всеки клик в интернет магазина се отчита и записва. Винаги разполагате с архив, който може по всяко време да прегледате и анализирате. Така, с помощта на подходящите онлайн инструменти, ще сте с крачка напред, ще знаете как се позиционира бизнесът ви и какви са клиентските предпочитания.

Онлайн търговците имат свободата да създават съдържание по свой вкус и преценка, както и да го променят винаги, щом решат. Стига да е достатъчно качествено, то винаги ще води до успешно класиране в търсачките. Без значение дали става въпрос за статии, описващи продуктите и услугите или за друг вид информация, която е нужна и любопитна за потребителите.

Пред всеки бизнес постоянно се отварят нови възможности, възникват неочаквани предизвикателства. Това, което е задължително за всеки онлайн търговец е той да е готов за промени и бързо да се адаптира към дигиталното настояще.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Онлайн потребители

Онлайн потребители

Липсват ви потребители: вижте защо Всеки онлайн търговец очаква своето „да“ на стоките и услугите, които предлага. Одобрението на потребителите, тяхното присъствие и гот...
Ново отлагане на Н-18

Ново отлагане на Н-18

За трети пореден път отсрочват влизането в сила на предизвикалите шумна полемика  промени в Наредба Н-18, регламентираща употребата на касови апарати. Те ще започнат да се прилага...
Обслужване на онлайн поръчки

Обслужване на онлайн поръчки

Как най-лесно да (не)вбесите клиентите И баба знае, че продажбите в един магазин в голяма степен зависят от продавачите. Дали са вежливи, усмихнати и дружелюбни. Дали ги мързи или в...
Изработка на уеб сайт с готова платформа или къстъм версия?

Изработка на уеб сайт с готова платформа или къстъм версия?

Търсейки фирма за изработка на сайт, ще попаднете на различни предложения за изработка на вашият уеб сайт. Офертите, които получавате са за изработка на сайта ви с готова платформа...
Рекламна кампания във Facebook

Рекламна кампания във Facebook

Умеете ли да се възползвате от социалните мрежи? Опитайте това Забелязали ли сте, че все по-често при изработка на онлайн магазин, задължително присъства на удобно място, обикно...
Онлайн търговия вместо физически магазин

Онлайн търговия вместо физически магазин

Търговецът днес: Не какво ще предложи онлайн, а дали ще оцелее, ако не го направи „Имах два физически магазина и само за месец се наложи да ги закрия. За сметка на това, онлай...