Онлайн продажби с добра комуникация

Онлайн продажби с добра комуникация

Онлайн продажби с добра комуникация

Онлайн комуникацията продава: научете как

Обратно на очакванията на мнозина, че комуникацията между клиент и продавач е възможна само във физически магазин, онлайн магазинът предоставя отлични възможности за общуване. Освен че те са разнообразни, много често са и в пъти по-ефективни.

Предимството на успешния чат и социалните мрежи

Това че няма да разговаряте лице в лице с клиентите, съвсем не означава, че няма да имате пълноценна комуникация. Съществуват достатъчно индиректни начини, чрез които да бъдете във връзка с потребителите. Имате възможност да ползвате телефон, имейл, чат, социални канали. Консултирайте се за всичко това с вашия разработчик, когато решите да поръчате изработка на онлайн магазин.

Тези форми на общуване са задължителни за правилното функциониране на вашия онлайн обект, ако искате да увеличите продажбите. Всеки чат върши перфектна работа, тъй като замества онова „Добър ден, как да помогна?“ в офлайн местата. Интегрирайки чат модул в магазина, давате възможност на клиентите да зададат въпрос веднага, без да се чудят как да се свържат с вас.

Също толкова важни са социалните мрежи. Те не винаги водят до директни продажби, но помагат в изграждането на положителен имидж на бранда. Чрез тях може да достигнете до много повече клиенти, които пък от своя страна ще привлекат още последователи на марката, разпространявайки информацията сред своите приятели.

Винаги с една крачка напред

Онлайн търговията има и едно друго предимство. Всеки клик в интернет магазина се отчита и записва. Винаги разполагате с архив, който може по всяко време да прегледате и анализирате. Така, с помощта на подходящите онлайн инструменти, ще сте с крачка напред, ще знаете как се позиционира бизнесът ви и какви са клиентските предпочитания.

Онлайн търговците имат свободата да създават съдържание по свой вкус и преценка, както и да го променят винаги, щом решат. Стига да е достатъчно качествено, то винаги ще води до успешно класиране в търсачките. Без значение дали става въпрос за статии, описващи продуктите и услугите или за друг вид информация, която е нужна и любопитна за потребителите.

Пред всеки бизнес постоянно се отварят нови възможности, възникват неочаквани предизвикателства. Това, което е задължително за всеки онлайн търговец е той да е готов за промени и бързо да се адаптира към дигиталното настояще.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Програма за лоялност в онлайн търговията

Програма за лоялност в онлайн търговията

Защо да инвестирате в програма за лоялност Какво иска всеки онлайн търговец? Да привлича нови клиенти, да запази старите и да не губи постоянните. В борбата за потребителската любов...
Онлайн търговията в условия на криза

Онлайн търговията в условия на криза

Всяка криза е своеобразно сито за бизнеса. Оцеляват тези, които успеят бързо да се приспособят и да се възползват от променящите се условия. Без значение кога и как ще приключи нас...
Продуктова страница в онлайн магазин

Продуктова страница в онлайн магазин

Как се прави успешна продуктова страница Част от мисията на всеки онлайн магазин е да създаде успешна продуктова страница. Точно тя играе основна роля за привличане на клиенти. Ако ...
Какво му трябва на един салон за красота?

Какво му трябва на един салон за красота?

Какво му трябва на един салон за красота? Да бъде онлайн! Салоните за красота отдавна не са луксозни места, достъпни само за разглезени млади дами. Те са част от ежедневието на ...
Ключови показатели за ефективност KPI

Ключови показатели за ефективност KPI

Ключови показатели за ефективност (KPI): кои са вашите и как да се възползвате от тях Съществено значение за развитието на всеки уеб сайт има дефинирането на KPI (Key Performance In...
НАП се включва в онлайн търговията: Софтуерна фискализация сменя касовите апарати

НАП се включва в онлайн търговията: Софтуерна фискализация сменя касовите апарати

Нова ключова роля в онлайн търговията ще има Националната агенция за приходите (НАП), стана ясно в края на януари 2021 г. след проведени разговори между бизнес организации и приходното...