Онлайн репутация на вашия бизнес. Какво означава и защо тя е важна за вас?

Онлайн репутация на вашия бизнес. Какво означава и защо тя е важна за вас?

Онлайн репутация на вашия бизнес. Какво означава и защо тя е важна за вас?

Онлайн репутацията това е мнението на клиентите ви за вашата услуга или продукт, които предлагате в интернет пространството. В съвременното ни ежедневие вече търсим мнение и препоръки за всичко, което ни интересува в социалните мрежи и онлайн пространството. По вероятно е да потърсим мнението на клиенти, които са ползвали услугата или продукта, от колкото да търсим мнението на познат.

Онлайн репутация на вашия бизнес

Ще ви дадем пример, защо вашата онлайн репутация е важна за вашия бизнес и той да се развива добре.? Колкото и да сте малка фирма, за да се развивате добре важно е какво клиентите ви ще кажат за вас в онлайн пространството.

Пример: отделили сте си определен бюджет и сте избрали да отидете на семейна почивка. Разглеждате хотели, които се предлагат в избраната от вас дестинация. Един хотел ви прави по-добро впечатление от останалите. Стаите са чисти, басейна голям, детски кът за децата. Всичко това, което търсите, но решавате да прочетете коментарите на гостите посетили хотела. И там освен положителни коментара има и отрицателни такива като: „ стаите не се почистваха редовно“, „блок масата беше еднообразна през целият ни престой“, „ камериерката не смени чаршафите на детето, нищо че й казахме, че са мръсни“.

И след тези коментари вече се замисляте дали да посетите този хотел? Дали да не изберете съседния, за които няма отрицателни коментари нищо, че има по-малко екстри от тези, които предлага този?

А ако сте собственик на този хотел. Какво трябва да направите, за да подобрите вашата онлайн репутация, така че да не губите клиенти. Ясно е камериерката ще бъде отстранена от работа, ще подобрите вашата кухня и обслужването на персонала. Важно е да отговорите на тези коментари с отговорност и любезност към клиента и дори да получите негативен коментар, важно е клиента да разбере какви действия сте предприели след отзива му. И че мнението на клиента е важно за вас. Така можете да спечелите нови положителни отзиви от клиентите. И развитие на бизнеса.

Не следвайте всеобщото разбиране, че само собствениците на големите бизнеси трябва да се интересуват от онлайн репутацията си. Всеки малък бизнес, ако има все повече и повече положителни отзиви в интернет, това може да доведе до конкурентност и бизнесът да се развива и привлича нови клиенти.

Обръщайте внимание на онлайн репутацията си дори, когато тя е само позитивна. Старайте се да подобрявате и надграждате вашата репутация, за да имате подобрение и в бизнеса. Не позволявайте да се насъберат множество негативни коментара относно някой ваш продукт. Така ще загубите потенциални клиенти и те ще отидат при вашите конкуренти.

Как да контролирате онлайн репутацията си? Някой бизнеси смятат, че не могат да окажат влияние на хората и не предприемат никакви действия. Но това не е правилно. Ако представите продукта си или услугата добре в онлайн пространството(социалните мрежи), отговаряте на клиентите си, дори на тези, които имат негативно отношение, това води до управление на онлайн репутацията ви.

Социалните профили са идеален вариант да представите вашите продукти, да подчертаете предимства ви пред тези на конкуренцията.

Уеб сайта е друго място, което потенциалните ви клиенти ще посетят. Описвайте детайлно и подробно продуктите и услугите, които предлагате. Добавете и позитивни коментари на ваши клиенти.

Запомнете: следете онлайн репутацията си, отговаряйте любезно и с внимание на коментарите на клиентите, печелете нови положителни отзиви и развивайте своя бизнес.

Онлайн репутация и задоволимост на вашите потребители

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Продавайте повече в първите дни след празниците

Продавайте повече в първите дни след празниците

Отметнали сме поредния Черен петък, отминало е трескавото предколедно и новогодишно пазаруване и благодарение на професионалната изработка на онлайн магазин сме издържали на силния тра...
Уеб консултация за успешен сайт

Уеб консултация за успешен сайт

Уеб консултация за успешен сайт В интернет има място за всеки и за да станете част от глобалната мрежа, печелейки от присъствието си там, трябва само да го поискате. Да, ама не ...
VII. Етапи на поръчката

VII. Етапи на поръчката

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" ...
Защо очакванията в онлайн търговията често се разминават с реалността?

Защо очакванията в онлайн търговията често се разминават с реалността?

Онлайн бизнесът в световен мащаб и в частност у нас показва толкова стремглаво развитие, че желаещите да се занимават с електронна търговия расте с почти същите темпове. За много от ка...
Онлайн магазин от нулата

Онлайн магазин от нулата

Онлайн магазин от нулата: Как да избегнем капана на баналните заблуди Едва ли вече има търговец, който да не е наясно, че офлайн бизнесът е обречен, ако не е дигитализиран. За да оц...
Нуждата от мобилна версия на сайта ни. Подготвихте ли се вече?

Нуждата от мобилна версия на сайта ни. Подготвихте ли се вече?

От 21 април 2015г, Google пусна нов робот наречен мобилен Армагедон, който ще следи за сайтовете дали имат работеща мобилна версия. Работеща, защото може да имате такава версия, но...