Онлайн репутация на вашия бизнес. Какво означава и защо тя е важна за вас?

Онлайн репутация на вашия бизнес. Какво означава и защо тя е важна за вас?

Онлайн репутация на вашия бизнес. Какво означава и защо тя е важна за вас?

Онлайн репутацията това е мнението на клиентите ви за вашата услуга или продукт, които предлагате в интернет пространството. В съвременното ни ежедневие вече търсим мнение и препоръки за всичко, което ни интересува в социалните мрежи и онлайн пространството. По вероятно е да потърсим мнението на клиенти, които са ползвали услугата или продукта, от колкото да търсим мнението на познат.

Онлайн репутация на вашия бизнес

Ще ви дадем пример, защо вашата онлайн репутация е важна за вашия бизнес и той да се развива добре.? Колкото и да сте малка фирма, за да се развивате добре важно е какво клиентите ви ще кажат за вас в онлайн пространството.

Пример: отделили сте си определен бюджет и сте избрали да отидете на семейна почивка. Разглеждате хотели, които се предлагат в избраната от вас дестинация. Един хотел ви прави по-добро впечатление от останалите. Стаите са чисти, басейна голям, детски кът за децата. Всичко това, което търсите, но решавате да прочетете коментарите на гостите посетили хотела. И там освен положителни коментара има и отрицателни такива като: „ стаите не се почистваха редовно“, „блок масата беше еднообразна през целият ни престой“, „ камериерката не смени чаршафите на детето, нищо че й казахме, че са мръсни“.

И след тези коментари вече се замисляте дали да посетите този хотел? Дали да не изберете съседния, за които няма отрицателни коментари нищо, че има по-малко екстри от тези, които предлага този?

А ако сте собственик на този хотел. Какво трябва да направите, за да подобрите вашата онлайн репутация, така че да не губите клиенти. Ясно е камериерката ще бъде отстранена от работа, ще подобрите вашата кухня и обслужването на персонала. Важно е да отговорите на тези коментари с отговорност и любезност към клиента и дори да получите негативен коментар, важно е клиента да разбере какви действия сте предприели след отзива му. И че мнението на клиента е важно за вас. Така можете да спечелите нови положителни отзиви от клиентите. И развитие на бизнеса.

Не следвайте всеобщото разбиране, че само собствениците на големите бизнеси трябва да се интересуват от онлайн репутацията си. Всеки малък бизнес, ако има все повече и повече положителни отзиви в интернет, това може да доведе до конкурентност и бизнесът да се развива и привлича нови клиенти.

Обръщайте внимание на онлайн репутацията си дори, когато тя е само позитивна. Старайте се да подобрявате и надграждате вашата репутация, за да имате подобрение и в бизнеса. Не позволявайте да се насъберат множество негативни коментара относно някой ваш продукт. Така ще загубите потенциални клиенти и те ще отидат при вашите конкуренти.

Как да контролирате онлайн репутацията си? Някой бизнеси смятат, че не могат да окажат влияние на хората и не предприемат никакви действия. Но това не е правилно. Ако представите продукта си или услугата добре в онлайн пространството(социалните мрежи), отговаряте на клиентите си, дори на тези, които имат негативно отношение, това води до управление на онлайн репутацията ви.

Социалните профили са идеален вариант да представите вашите продукти, да подчертаете предимства ви пред тези на конкуренцията.

Уеб сайта е друго място, което потенциалните ви клиенти ще посетят. Описвайте детайлно и подробно продуктите и услугите, които предлагате. Добавете и позитивни коментари на ваши клиенти.

Запомнете: следете онлайн репутацията си, отговаряйте любезно и с внимание на коментарите на клиентите, печелете нови положителни отзиви и развивайте своя бизнес.

Онлайн репутация и задоволимост на вашите потребители

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Търговията от улицата до интернет

Търговията от улицата до интернет

Какво се случва с търговията: От улицата до интернет За търговията в най-общ план смело можем да кажем, че преживява своята коренна промяна. Пътят от улицата до онлайн пространствот...
Слайд банери в онлайн магазин

Слайд банери в онлайн магазин

Кога един банер е готов да продава В днешния дигитален свят визуалното преживяване е водещо в онлайн бизнеса. Потвърждават го последните проучвания на потребителските нагласи, които...
VII. Етапи на поръчката

VII. Етапи на поръчката

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" ...
Каква е разликата между големия и малкия онлайн търговец?

Каква е разликата между големия и малкия онлайн търговец?

Знаете ли как да откриете разликата между големия и малък онлайн търговец? Чрез тази статия ще се опитаме да ви посочим важните неща, които имат предимство и недостатъци между голе...
Скок на онлайн търговията след COVID-19

Скок на онлайн търговията след COVID-19

Пандемията от коронавируса COVID-19 ще ускори дигитализацията на бизнеса у нас. Ако преди извънредната епидемична обстановка онлайн търговията бавно и умерено нарастваше, след приключв...
Регистрация на Онлайн Магазини в НАП по чл. 3 от Наредба Н-18

Регистрация на Онлайн Магазини в НАП по чл. 3 от Наредба Н-18

Всички онлайн магазини подлежат на регистрация в НАП по Н18 или не? Всички онлайн магазини, които получават плащания, чрез наложен платеж, PayPal, Борика, Epay, EasyPay или какв...