Онлайн репутация на вашия бизнес. Какво означава и защо тя е важна за вас?

Онлайн репутация на вашия бизнес. Какво означава и защо тя е важна за вас?

Онлайн репутация на вашия бизнес. Какво означава и защо тя е важна за вас?

Онлайн репутацията това е мнението на клиентите ви за вашата услуга или продукт, които предлагате в интернет пространството. В съвременното ни ежедневие вече търсим мнение и препоръки за всичко, което ни интересува в социалните мрежи и онлайн пространството. По вероятно е да потърсим мнението на клиенти, които са ползвали услугата или продукта, от колкото да търсим мнението на познат.

Онлайн репутация на вашия бизнес

Ще ви дадем пример, защо вашата онлайн репутация е важна за вашия бизнес и той да се развива добре.? Колкото и да сте малка фирма, за да се развивате добре важно е какво клиентите ви ще кажат за вас в онлайн пространството.

Пример: отделили сте си определен бюджет и сте избрали да отидете на семейна почивка. Разглеждате хотели, които се предлагат в избраната от вас дестинация. Един хотел ви прави по-добро впечатление от останалите. Стаите са чисти, басейна голям, детски кът за децата. Всичко това, което търсите, но решавате да прочетете коментарите на гостите посетили хотела. И там освен положителни коментара има и отрицателни такива като: „ стаите не се почистваха редовно“, „блок масата беше еднообразна през целият ни престой“, „ камериерката не смени чаршафите на детето, нищо че й казахме, че са мръсни“.

И след тези коментари вече се замисляте дали да посетите този хотел? Дали да не изберете съседния, за които няма отрицателни коментари нищо, че има по-малко екстри от тези, които предлага този?

А ако сте собственик на този хотел. Какво трябва да направите, за да подобрите вашата онлайн репутация, така че да не губите клиенти. Ясно е камериерката ще бъде отстранена от работа, ще подобрите вашата кухня и обслужването на персонала. Важно е да отговорите на тези коментари с отговорност и любезност към клиента и дори да получите негативен коментар, важно е клиента да разбере какви действия сте предприели след отзива му. И че мнението на клиента е важно за вас. Така можете да спечелите нови положителни отзиви от клиентите. И развитие на бизнеса.

Не следвайте всеобщото разбиране, че само собствениците на големите бизнеси трябва да се интересуват от онлайн репутацията си. Всеки малък бизнес, ако има все повече и повече положителни отзиви в интернет, това може да доведе до конкурентност и бизнесът да се развива и привлича нови клиенти.

Обръщайте внимание на онлайн репутацията си дори, когато тя е само позитивна. Старайте се да подобрявате и надграждате вашата репутация, за да имате подобрение и в бизнеса. Не позволявайте да се насъберат множество негативни коментара относно някой ваш продукт. Така ще загубите потенциални клиенти и те ще отидат при вашите конкуренти.

Как да контролирате онлайн репутацията си? Някой бизнеси смятат, че не могат да окажат влияние на хората и не предприемат никакви действия. Но това не е правилно. Ако представите продукта си или услугата добре в онлайн пространството(социалните мрежи), отговаряте на клиентите си, дори на тези, които имат негативно отношение, това води до управление на онлайн репутацията ви.

Социалните профили са идеален вариант да представите вашите продукти, да подчертаете предимства ви пред тези на конкуренцията.

Уеб сайта е друго място, което потенциалните ви клиенти ще посетят. Описвайте детайлно и подробно продуктите и услугите, които предлагате. Добавете и позитивни коментари на ваши клиенти.

Запомнете: следете онлайн репутацията си, отговаряйте любезно и с внимание на коментарите на клиентите, печелете нови положителни отзиви и развивайте своя бизнес.

Онлайн репутация и задоволимост на вашите потребители

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Дизайн на лого: Как да сте уникални и запомнящи се

Дизайн на лого: Как да сте уникални и запомнящи се

Колко пъти ви се е случвало веднага да разпознаете даден бранд, без дори да сте прочели името му? Възможно ли е това? Разбира се. Ако видите логото му, което е станало толкова популярн...
Уеб сайт за вашето изкуство

Уеб сайт за вашето изкуство

Място за изкуство – сайт или социална мрежа? Вие сте творец и изработвате изделия, които искате да споделите с колкото се може повече хора. Искате и да продавате. Работите с к...
Изоставена количка

Изоставена количка

Проблемът „изоставена количка“ и как най-умело да се справим с него За всеки търговец има достатъчно стресови ситуации, които затрудняват работата му и носят риск от заг...
SSL/TLS сертификат за защита на уеб сайт

SSL/TLS сертификат за защита на уеб сайт

SSL/TLS сертификат за защита на онлайн общуването Да пренесете бизнеса си онлайн, винаги е добра идея и моментът все е подходящ. Всичко нужно в началото е да намерите подходящата со...
Бърз тест за фирмен сайт

Бърз тест за фирмен сайт

Ако се чудите дали вашият бранд е достатъчно популярен и дали фирменият ви сайт работи на пълни обороти, носейки ви очакваните приходи и ползи, има лесен начин да разберете. Всичко, ко...
Старт на онлайн магазин: успешните първи стъпки

Старт на онлайн магазин: успешните първи стъпки

Вложили сте достатъчно сили, време и пари, за да притежавате онлайн магазин с уникален дизайн и необходимите функционалности. Качили сте  продуктите, подредили сте ги по катег...