Онлайн репутация на вашия бизнес. Какво означава и защо тя е важна за вас?

Онлайн репутация на вашия бизнес. Какво означава и защо тя е важна за вас?

Онлайн репутация на вашия бизнес. Какво означава и защо тя е важна за вас?

Онлайн репутацията това е мнението на клиентите ви за вашата услуга или продукт, които предлагате в интернет пространството. В съвременното ни ежедневие вече търсим мнение и препоръки за всичко, което ни интересува в социалните мрежи и онлайн пространството. По вероятно е да потърсим мнението на клиенти, които са ползвали услугата или продукта, от колкото да търсим мнението на познат.

Ще ви дадем пример, защо вашата онлайн репутация е важна за вашия бизнес и той да се развива добре.? Колкото и да сте малка фирма, за да се развивате добре важно е какво клиентите ви ще кажат за вас в онлайн пространството.

Пример: отделили сте си определен бюджет и сте избрали да отидете на семейна почивка. Разглеждате хотели, които се предлагат в избраната от вас дестинация. Един хотел ви прави по-добро впечатление от останалите. Стаите са чисти, басейна голям, детски кът за децата. Всичко това, което търсите, но решавате да прочетете коментарите на гостите посетили хотела. И там освен положителни коментара има и отрицателни такива като: „ стаите не се почистваха редовно“, „блок масата беше еднообразна през целият ни престой“, „ камериерката не смени чаршафите на детето, нищо че й казахме, че са мръсни“.

И след тези коментари вече се замисляте дали да посетите този хотел? Дали да не изберете съседния, за които няма отрицателни коментари нищо, че има по-малко екстри от тези, които предлага този?

А ако сте собственик на този хотел. Какво трябва да направите, за да подобрите вашата онлайн репутация, така че да не губите клиенти. Ясно е камериерката ще бъде отстранена от работа, ще подобрите вашата кухня и обслужването на персонала. Важно е да отговорите на тези коментари с отговорност и любезност към клиента и дори да получите негативен коментар, важно е клиента да разбере какви действия сте предприели след отзива му. И че мнението на клиента е важно за вас. Така можете да спечелите нови положителни отзиви от клиентите. И развитие на бизнеса.

Не следвайте всеобщото разбиране, че само собствениците на големите бизнеси трябва да се интересуват от онлайн репутацията си. Всеки малък бизнес, ако има все повече и повече положителни отзиви в интернет, това може да доведе до конкурентност и бизнесът да се развива и привлича нови клиенти.

Обръщайте внимание на онлайн репутацията си дори, когато тя е само позитивна. Старайте се да подобрявате и надграждате вашата репутация, за да имате подобрение и в бизнеса. Не позволявайте да се насъберат множество негативни коментара относно някой ваш продукт. Така ще загубите потенциални клиенти и те ще отидат при вашите конкуренти.

Как да контролирате онлайн репутацията си? Някой бизнеси смятат, че не могат да окажат влияние на хората и не предприемат никакви действия. Но това не е правилно. Ако представите продукта си или услугата добре в онлайн пространството(социалните мрежи), отговаряте на клиентите си, дори на тези, които имат негативно отношение, това води до управление на онлайн репутацията ви.

Социалните профили са идеален вариант да представите вашите продукти, да подчертаете предимства ви пред тези на конкуренцията.

Уеб сайта е друго място, което потенциалните ви клиенти ще посетят. Описвайте детайлно и подробно продуктите и услугите, които предлагате. Добавете и позитивни коментари на ваши клиенти.

Запомнете: следете онлайн репутацията си, отговаряйте любезно и с внимание на коментарите на клиентите, печелете нови положителни отзиви и развивайте своя бизнес.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Върнати поръчки от онлайн продажби

Върнати поръчки от онлайн продажби

Върнати поръчки: Чести грешки и възможни загуби Онлайн търговията продължава да се разраства с бързи темпове. Никога не е било толкова лесно да се пазарува от комфорта на дома или о...
Редизайн на сайт

Редизайн на сайт

Нещо не е наред? Време е за редизайн на сайта. Имате уеб сайт и смятате, че дигиталното ви присъствие е осигурено и нямате повече работа по него. Нищо подобно. Интернет се проме...
Онлайн продажби с промокодове и ваучери

Онлайн продажби с промокодове и ваучери

Как да печелите в интернет с промокодове и ваучери Един от най-успешните маркетингови инструменти, използван в електронната търговия,  са промокодовете и ваучерите за отстъ...
Онлайн търговията в условия на криза

Онлайн търговията в условия на криза

Всяка криза е своеобразно сито за бизнеса. Оцеляват тези, които успеят бързо да се приспособят и да се възползват от променящите се условия. Без значение кога и как ще приключи нас...
Изработка на уеб сайт с готова платформа или къстъм версия?

Изработка на уеб сайт с готова платформа или къстъм версия?

Търсейки фирма за изработка на сайт, ще попаднете на различни предложения за изработка на вашият уеб сайт. Офертите, които получавате са за изработка на сайта ви с готова платформа...
В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване Когато най-често чуваният призив е „Останете си вкъщи“, със сигурност животът е излязъл от нормалния си ритъм. С пр...