Върнати поръчки от онлайн продажби

Върнати поръчки от онлайн продажби

Върнати поръчки от онлайн продажби

Върнати поръчки: Чести грешки и възможни загуби

Онлайн търговията продължава да се разраства с бързи темпове. Никога не е било толкова лесно да се пазарува от комфорта на дома или офиса. Предимствата са ясни. На клиентите не им се налага да пътуват до търговските обекти, нито да търсят място да паркират, ако са със собствен транспорт. В условия на извънредни мерки и ограничения пък, това е единственият начин да се сдобият с всичко необходимо.

Повече продажби - повече върната стока

Колкото повече се увеличават онлайн продажбите, толкова повече расте броят на върнатите поръчки. Това става още по-осезаемо по време на празници, когато търсенето и купуването на подаръци се превръща в масова практика. Голяма част от стоките попадат в графата „върнати поръчки“ поради различни причини. Най-често защото не са оправдали очакванията.

Нито един търговец не е застрахован от върнати продукти, но всеки трябва да положи усилия и да не допуска грешки при представяне на стоките. Качествените изображения са от основно значение. Освен професионално направени, снимките трябва да бъдат достатъчно на брой. Само така клиентите ще имат с ясна представа какво купуват.

Информацията за всеки артикул следва да бъде максимално подробна и правилно структурирана. Потребителите трябва да са сигурни, че това, което виждат е точно продуктът, който най-точно отговаря на нуждите и желанията им. Така вероятността да се разочароват, когато получат стоката и могат да я пипнат, е минимална.

Заплаха от обезценяване и непродаваемост

Сега е моментът онлайн търговците да се подготвят за нарастващите върнати поръчки, направени по интернет. Ако не се справят, има реална опасност да понесат тежки загуби. От значение е краткото време за обработка на върнатите стоки, както и логистиката и бързината на доставките.

Истинската заплаха е стоките да се обезценят или да станат непродаваеми, ако върнатите поръчки не успеят да се реализират отново на пазара и то по най-бързия начин. Експерти в онлайн търговията предупреждават, че върнати дрехи губят до 50% от стойността си за период от 16 седмици, а електронните устройства се обезценяват с до 8% всеки месец.

Проследяването и оптимизирането на процеса по връщане на поръчки е задължение на всеки търговец, ако иска да няма пропуснати ползи и нереализирана печалба. 

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Изчистен уеб сайт без информационно претоварване

Изчистен уеб сайт без информационно претоварване

Как да се спасите от информационно претоварване В информационното общество, мисленето е дейност, която все повече отсъства. В един момент информацията става толкова много, че човек ...
Защо новите страници се индексират трудно

Защо новите страници се индексират трудно

Колко често пренебрегвате поддръжката на уеб сайта? Ако не обръщате внимание на редовното поддържане на сайта и го правите от време на време, то това може да доведе до по-бавно индекси...
Онлайн търговия какво е това? Искаш ли и ти да печелиш от интернет?

Онлайн търговия какво е това? Искаш ли и ти да печелиш от интернет?

Какво е това онлайн магазин и вие можете ли да си го позволите? Това е въпрос, на който ще се опитаме да ви отговорим в тази статия. Вече все повече хора работят и се ровят в интер...
VI. Как протича процесът в онлайн пазаруването

VI. Как протича процесът в онлайн пазаруването

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" IV ...
В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване Когато най-често чуваният призив е „Останете си вкъщи“, със сигурност животът е излязъл от нормалния си ритъм. С пр...
Модул Любими продукти в онлайн магазин

Модул Любими продукти в онлайн магазин

Любими продукти: Важна функционалност, която стимулира продажбите в онлайн магазина Всяка изработка на онлайн магазин е съобразена с основната цел – повече продажби. Една от ф...