Изработка на сайт за заведение

Изработка на сайт за заведение

Изработка на сайт за заведение

Имате заведение? Трябва ви сайт, ако искате да сте популярни и харесвани

Имате заведение и това, от което спешно се нуждаете са клиенти. В такъв случай, не отлагайте и се заемете с качествена изработка на сайт, за да привлечете вниманието на колкото се може повече хора. Накарайте ги да говорят за вас, да идват, да хапват и да се наслаждават на всичко, което предлагате. Превърнете вашето заведение в любимо място за срещи, като се възползвате от всички възможни канали и платформи за дигитална реклама.

Нека дизайнът на сайта да подсказва за действителната атмосфера в заведението

ресторант

Сполучливият дизайн е едно от условията, които правят успешен всеки сайт на заведение. Той трябва да е подходящ и да изглежда приятно и „вкусно“. Цветовете следва да са внимателно подбрани и да съответстват или поне да намекват за обстановката във физическия обект. По един или друг начин, дизайнът на сайта трябва да подсказва каква е действителната атмосфера в самото заведение. Излишните детайли и допълнителните елементи, които не са част от цялостната концепция,  могат да объркат и да отблъснат клиентите.

Докато решавате какъв дизайн да изберете, помислете за постоянно растящия брой на хората, които разглеждат сайтове през мобилни устройства. Преценете какво визуално изживяване искате да предложите на своите клиенти и доколко държите то да бъде наистина перфектно. Инвестирането в сайт с адаптивен дизайн може да направи онлайн присъствието на заведението ви в пъти по-ефективно и да ви осигури желаното конкурентно предимство.

Колкото и старание да вложите, ако сайтът ви е бавен, той е обречен на провал. Професионално направеният уеб сайт трябва да зарежда бързо. Отдавна е публична тайна, че потребителите държат страниците да се отварят веднага, щом кликнат на тях. Всяко забавяне, дори със секунда-две, означава загуба на потенциални клиенти. Колкото по-муден е един сайт, толкова вероятността посетителите да  се откажат от него е по-голяма.

Информацията, която ще поместите е от ключово значение за резервациите

Отделете достатъчно време, за да прецените какво точно да съдържа вашият сайт. Информацията, която ще поместите е от ключово значение. За клиентите е важно да могат да разгледат подробно меню и да се ориентират какви са цените при вас. Мнозина имат установен режим на хранене и фиксиран бюджет. Ако видят точно какво предлагате, по-лесно и по-бързо ще вземат решение дали да посетят мястото. Не пропускайте да ги осведомите и какво е работното време на заведението.

Възможността за онлайн резервация е задължителна. След като харесат предложението, хората обикновено търсят формуляр за резервиране. Практиката показва, че наличието на такава опция значително увеличава резервациите. Собственикът също печели, тъй като няма да губи време в приемане на резервации по телефон. Не забравяйте да поставите и подробна карта за достъп до заведението, както и да се убедите, че правилно сте посочили координатите.

Ревютата в днешно време са сред най-четените публикации в интернет. Дайте възможност на клиентите да пишат и да споделят впечатленията си на сайта. Посещенията значително се увеличават, когато хората видят препоръки от доволни клиенти. Същият ефект има и добре разказаната история „ за нас“. Тя може да включва първите ви стъпки, някаква любопитна случка или известни личности, които са посетили заведението. Ако пък сте с богат опит в бранша и имате други, вече популярни заведения, удачно е те да бъдат споменати.

Осигурете пълна визуална наслада с качествени снимки, от които се „огладнява“

коктейл бар

Колкото и да обяснявате какви страхотни ястия и напитки предлагате, ефектът няма да е удивителен, ако не подкрепите написаното с подходящите снимки. Те трябва да са впечатляващи, достоверни и най-вече качествени. Нищо друго не може да се сравни с добрата снимка, когато става въпрос да накарате някой да „огладнее“ веднага, щом отвори менюто. Предложете на своите клиенти пълна визуална наслада и те ще ви последват.

Макар и да не е задължително, ако решите, може да включите информация и за музикалното оформление в заведението, както и за удобствата, които то предлага. Все пак, хората идват не само заради храната и питиетата, но и заради изживяването. Често посещенията са свързани с някакъв личен повод, празник или среща с приятели. Каквато и да е причината, мнозина искат да знаят каква музика ще слушат и често от това зависи дали да направят резервация.

Някои заведения предлагат и онлайн поръчка на храна, дори и възможност за проследяване на доставката. Ако сте решили и вие да го приложите на сайта си, постарайте се това да се случва по възможно най-опростения начин. Нека то да става в няколко лесни стъпки, за да бъде удоволствие за потребителите да си поръчат любимото ястие. Колкото една онлайн система за поръчки е по-сложна и бавна, толкова броят на незавършените и отказани заявки е по-голям.

Всички първо проверяват в интернет къде да хапнат вкусно и да прекарат приятно

Част от ежедневието на почти всеки човек е да търси в интернет това, което го интересува. Именно успешното позициониране в Google е от решаващо значение за всеки бизнес. Различни проучвания сочат, че хората масово се информират онлайн, преди да посетят дадено заведение. Значителна част от тях първо разглеждат подробно сайта и чак тогава решават дали това е тяхното място. Не са малко и тези, които се влияят от дадените оценки и избират заведението с най-високия вот.

Всички туристи и гости на което и да е населено място, първо проверяват в интернет къде могат да хапнат вкусно и да прекарат част от времето си. Тези, които организират някакви лични или фирмени събития, също търсят интересни и приятни места, отново поглеждайки първо в мрежата. Ако вас ви няма онлайн, вероятността масите в заведението ви да останат празни е значително по-голяма.

Всичко това прави дигиталното ви присъствие задължително. Всяка реклама е добре дошла, щом осигурява нови клиенти. Реклама без дестинация обаче няма. Всяка кампания, всеки трафик води към определено място и това е вашият уеб сайт, където може да покажете всичко за бранда си и да станете харесвани и разпознаваеми. В състояние сте да заявите кои сте  и защо си струва хората да посетят точно вашето заведение.

Ако сте си свършили работата по сайта – красив е, с удобна навигация и достатъчно бърз, то той ще бъде високо оценен. Усилията си заслужават, когато водят до развитие на бизнеса, висока доходност и добра репутация.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Имейл в отговор на успешно генерирана поръчка

Имейл в отговор на успешно генерирана поръчка

Какво очакват клиентите веднага след като направят поръчка? Преди всичко имейл, който да я потвърди Ако имате уеб сайт за онлайн продажби, вече знаете колко важна е връзката с к...
VI. Как протича процесът в онлайн пазаруването

VI. Как протича процесът в онлайн пазаруването

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" IV ...
Складова програма за управление и контрол

Складова програма за управление и контрол

Всеки търговец има нужда от интерактивен софтуер за управление на складове и магазини. За да следи логистиката на продуктите от тяхната доставка в склад до продажбата им на краен клиен...
Как да увеличим конверсиите в сайта, като комбинираме SЕО оптимизация с Email маркетинг

Как да увеличим конверсиите в сайта, като комбинираме SЕО оптимизация с Email маркетинг

Освен професионална изработка на сайт, за всеки бизнес е важно да има ясна идея как ще се развива и най-вече как ще постигне желаните резултати. При изграждане на маркетинговия план в ...
VIII. Обслужване на онлайн поръчки

VIII. Обслужване на онлайн поръчки

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" IV ...
Голям и малък онлайн търговец

Голям и малък онлайн търговец

Мястото на малкия и големия търговец в онлайн търговията Онлайн търговията отчита постоянен растеж и очакванията са в бъдеще тя да заеме още по-голям пазарен дял. Предимствата ...