Старт на онлайн бизнес: успешните първи стъпки

Старт на онлайн бизнес: успешните първи стъпки

Старт на онлайн бизнес: успешните първи стъпки

Старт на онлайн магазин - първи стъпки

Вложили сте достатъчно сили, време и пари, за да притежавате онлайн бизнес с уникален дизайн и необходимите функционалности. Качили сте  продуктите, подредили сте ги по категории и сте тествали всичко как работи. Смятате ли, че сте готови да продавате и да реализирате един успешен бизнес?

Дори и да вярвате, че всичко сте премислили, никой не ви е обещал утрешния ден, както се казва. Изненади винаги са възможни, колкото и стриктно да следвате първоначалния план. Има няколко задължителни стъпки, които са съвсем елементарни, но безкрайно необходими. Точно те дават успешен старт на онлайн бизнеса.

Не подценявайте правописа и граматиката

Търговците в интернет се делят на истински и случайни, които просто са решили да продадат нещо. За да ви приемат клиентите в първата категория, огледайте наличните си страници. Сред тях, освен началната,  задължително трябва да присъстват и следните – „за нас“, „контакти“, „често задавани въпроси“ и „политика за връщане на стоките“. Без тези страници никой няма да ви вземе насериозно.

Често срещана грешка е да не се обърне достатъчно внимание на съдържанието и отделните текстове. Не подценявайте правописа и граматиката. Колкото и малки да ви се струват подобни грешки, повярвайте, те могат да се окажат решаващи и много потребители да забравят за вас завинаги.

Не подценявайте граматиката

Включете повече социални канали и начини на плащане

Няма такъв бизнес, който да привлича достатъчно клиенти само чрез собствения си сайт. Направете проучване къде се намира най-активната ви аудитория и включете съответните социални канали, за да достигате бързо до нея. Ако ви е трудно да прецените, пробвайте различни варианти. Може да започнете с Facebook или Instagram.

Щом веднъж осигурите нужния трафик към магазина, трябва да сте готови да го посрещнете. Уверете се, че процесът по поръчка и плащане на стоките работи безупречно. Всички разходи по доставката трябва да се виждат ясно, а тя да може да се проследява. Погрижете се да предлагате  по-разпространените методи на разплащане, както и да имате форма за бърз контакт при проблем по време на поръчка.

Това са само първи стъпки и те не изчерпват всички въпроси и отговори за успешен старт. Когато обаче сте започнали с най-важното – качествена изработка на онлайн магазин, тези съвети са изключително важни, за да постигнете желаните резултати.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Google Analytics ще събира данни без бисквитки

Google Analytics ще събира данни без бисквитки

Eдна от последните актуализации на Google е свързана с бисквитките (cookies), а новината е, че дори и без тях, Google Analytics ще може да събира данни чрез machine learning. Промяната...
VI. Как протича процесът в онлайн пазаруването

VI. Как протича процесът в онлайн пазаруването

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" IV ...
Онлайн пазаруване

Онлайн пазаруване

Онлайн пазаруването стъпка по стъпка Онлайн пазаруването трябва да бъде приятно и сигурно. Да създава удобство и комфорт и да осигурява възможно най-доброто потребителско преживяван...
CRM система, приложим ли е подобен софтуер за бизнеса в България?

CRM система, приложим ли е подобен софтуер за бизнеса в България?

Да, много фирми използват софтуер за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM), за да управляват взаимодействията си с клиентите и да рационализират продажбите и маркетинговите с...
Pop-up нотификации

Pop-up нотификации

Кога изскачащите прозорци се превръщат от досадни в желани Изскачащите реклами са едни от най-досадните неща, които могат да ви се случат в интернет. Неслучайно, ако изпишете изскач...
eCommerce платформа от нулата

eCommerce платформа от нулата

eCommerce платформа от нулата: Как да избегнем капана на баналните заблуди Едва ли вече има търговец, който да не е наясно, че офлайн бизнесът е обречен, ако не е дигитализиран. За ...