Старт на онлайн магазин: успешните първи стъпки

Старт на онлайн магазин: успешните първи стъпки

Старт на онлайн магазин: успешните първи стъпки

Старт на онлайн магазин - първи стъпки

Вложили сте достатъчно сили, време и пари, за да притежавате онлайн магазин с уникален дизайн и необходимите функционалности. Качили сте  продуктите, подредили сте ги по категории и сте тествали всичко как работи. Смятате ли, че сте готови да продавате и да реализирате един успешен бизнес?

Дори и да вярвате, че всичко сте премислили, никой не ви е обещал утрешния ден, както се казва. Изненади винаги са възможни, колкото и стриктно да следвате първоначалния план. Има няколко задължителни стъпки, които са съвсем елементарни, но безкрайно необходими. Точно те дават успешен старт на онлайн магазина.

Не подценявайте правописа и граматиката

Търговците в интернет се делят на истински и случайни, които просто са решили да продадат нещо. За да ви приемат клиентите в първата категория, огледайте наличните си страници. Сред тях, освен началната,  задължително трябва да присъстват и следните – „за нас“, „контакти“, „често задавани въпроси“ и „политика за връщане на стоките“. Без тези страници никой няма да ви вземе насериозно.

Често срещана грешка е да не се обърне достатъчно внимание на съдържанието и отделните текстове. Не подценявайте правописа и граматиката. Колкото и малки да ви се струват подобни грешки, повярвайте, те могат да се окажат решаващи и много потребители да забравят за вас завинаги.

Не подценявайте граматиката

Включете повече социални канали и начини на плащане

Няма такъв бизнес, който да привлича достатъчно клиенти само чрез собствения си сайт. Направете проучване къде се намира най-активната ви аудитория и включете съответните социални канали, за да достигате бързо до нея. Ако ви е трудно да прецените, пробвайте различни варианти. Може да започнете с Facebook или Instagram.

Щом веднъж осигурите нужния трафик към магазина, трябва да сте готови да го посрещнете. Уверете се, че процесът по поръчка и плащане на стоките работи безупречно. Всички разходи по доставката трябва да се виждат ясно, а тя да може да се проследява. Погрижете се да предлагате  по-разпространените методи на разплащане, както и да имате форма за бърз контакт при проблем по време на поръчка.

Това са само първи стъпки и те не изчерпват всички въпроси и отговори за успешен старт. Когато обаче сте започнали с най-важното – качествена изработка на онлайн магазин, тези съвети са изключително важни, за да постигнете желаните резултати.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Софтуерът за фактуриране

Софтуерът за фактуриране

Един от най-ценните и вечно недостигащи ресурси на бизнеса е времето, необходимо за неговото развитие, управление и осъвременяване. Често търговците губят часове в търсене, сортиране и...
Маркетингов план

Маркетингов план

Какво ви липсва? Маркетингов план, който да ви изстреля на върха Когато тепърва навлизате в интернет търговията, за вас е важно да разполагате с перфектната изработка на онлайн мага...
Какво означава степен на отпадане и как да я държите ниска

Какво означава степен на отпадане и как да я държите ниска

За да знаете по всяко време какво се случва с вашия онлайн магазин, следете анализите за него. Всички статистики са важни. Зад всеки процент стоят реални потребители, чието поведение о...
Каква е разликата между големия и малкия онлайн търговец?

Каква е разликата между големия и малкия онлайн търговец?

Знаете ли как да откриете разликата между големия и малък онлайн търговец? Чрез тази статия ще се опитаме да ви посочим важните неща, които имат предимство и недостатъци между голе...
Как да разработим празнична SEO стратегия за онлайн магазин

Как да разработим празнична SEO стратегия за онлайн магазин

Предпразничното пазаруване, както и ноемвриският „Черен петък“ е цел на всеки онлайн бизнес. То е свързано с големи очаквания за увеличен трафик, повече продажби и ръст на ...
CRM бизнес софтуер (Bi): Как работи и какви предимства има?

CRM бизнес софтуер (Bi): Как работи и какви предимства има?

Събирането на данни е от огромно значение за развитието на компаниите, които искат да са в крак с технологиите и да реализират напредък. Целият масив от информация трябва да бъде групи...