Старт на онлайн магазин: успешните първи стъпки

Старт на онлайн магазин: успешните първи стъпки

Старт на онлайн магазин: успешните първи стъпки

Старт на онлайн магазин - първи стъпки

Вложили сте достатъчно сили, време и пари, за да притежавате онлайн магазин с уникален дизайн и необходимите функционалности. Качили сте  продуктите, подредили сте ги по категории и сте тествали всичко как работи. Смятате ли, че сте готови да продавате и да реализирате един успешен бизнес?

Дори и да вярвате, че всичко сте премислили, никой не ви е обещал утрешния ден, както се казва. Изненади винаги са възможни, колкото и стриктно да следвате първоначалния план. Има няколко задължителни стъпки, които са съвсем елементарни, но безкрайно необходими. Точно те дават успешен старт на онлайн магазина.

Не подценявайте правописа и граматиката

Търговците в интернет се делят на истински и случайни, които просто са решили да продадат нещо. За да ви приемат клиентите в първата категория, огледайте наличните си страници. Сред тях, освен началната,  задължително трябва да присъстват и следните – „за нас“, „контакти“, „често задавани въпроси“ и „политика за връщане на стоките“. Без тези страници никой няма да ви вземе насериозно.

Често срещана грешка е да не се обърне достатъчно внимание на съдържанието и отделните текстове. Не подценявайте правописа и граматиката. Колкото и малки да ви се струват подобни грешки, повярвайте, те могат да се окажат решаващи и много потребители да забравят за вас завинаги.

Не подценявайте граматиката

Включете повече социални канали и начини на плащане

Няма такъв бизнес, който да привлича достатъчно клиенти само чрез собствения си сайт. Направете проучване къде се намира най-активната ви аудитория и включете съответните социални канали, за да достигате бързо до нея. Ако ви е трудно да прецените, пробвайте различни варианти. Може да започнете с Facebook или Instagram.

Щом веднъж осигурите нужния трафик към магазина, трябва да сте готови да го посрещнете. Уверете се, че процесът по поръчка и плащане на стоките работи безупречно. Всички разходи по доставката трябва да се виждат ясно, а тя да може да се проследява. Погрижете се да предлагате  по-разпространените методи на разплащане, както и да имате форма за бърз контакт при проблем по време на поръчка.

Това са само първи стъпки и те не изчерпват всички въпроси и отговори за успешен старт. Когато обаче сте започнали с най-важното – качествена изработка на онлайн магазин, тези съвети са изключително важни, за да постигнете желаните резултати.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Най-популярните кибер заплахи и как да спасите онлайн търговията от тях

Най-популярните кибер заплахи и как да спасите онлайн търговията от тях

Онлайн търговията се радва на небивал растеж и това е безспорно предимство за всеки предприемач, насочил се към глобалната мрежа. Освен възможностите обаче, има редица рискови ситуации...
Започвайте да чистите сайта

Започвайте да чистите сайта

Потребителите се лутат? Започвайте да чистите сайта. Понякога разликата между успеха и провала е в красивия и удобен уеб сайт. Всеки бизнес е обречен, ако няма подходящ и интуитивен...
Важните първи стъпки за онлайн магазин

Важните първи стъпки за онлайн магазин

Важните първи стъпки в изграждането на успешен онлайн магазин Онлайн магазинът е сериозно начинание. Изисква време, труд, отдаденост и прецизно пресметната инвестиция. Може да б...
Уеб сайт за вашето изкуство

Уеб сайт за вашето изкуство

Място за изкуство – сайт или социална мрежа? Вие сте творец и изработвате изделия, които искате да споделите с колкото се може повече хора. Искате и да продавате. Работите с к...
Каква работа вършат бутоните за споделяне в сайта

Каква работа вършат бутоните за споделяне в сайта

Бизнесът е наясно, че без уеб сайт няма как да е конкурентно способен на пазара. Всеки, който вече разполага със свое уникално дигитално пространство, се стреми да привлече колкото се ...
Продуктови филтри в онлайн магазин

Продуктови филтри в онлайн магазин

Продуктови филтри в онлайн магазин: как да предизвикате клиентите да купуват повече Когато един онлайн магазин има много и различни стоки, това затруднява потребителите, пречи им &n...