Старт на онлайн магазин: успешните първи стъпки

Старт на онлайн магазин: успешните първи стъпки

Старт на онлайн магазин: успешните първи стъпки

Вложили сте достатъчно сили, време и пари, за да притежавате онлайн магазин с уникален дизайн и необходимите функционалности. Качили сте  продуктите, подредили сте ги по категории и сте тествали всичко как работи. Смятате ли, че сте готови да продавате и да реализирате един успешен бизнес?

Дори и да вярвате, че всичко сте премислили, никой не ви е обещал утрешния ден, както се казва. Изненади винаги са възможни, колкото и стриктно да следвате първоначалния план. Има няколко задължителни стъпки, които са съвсем елементарни, но безкрайно необходими. Точно те дават успешен старт на онлайн магазина.

Не подценявайте правописа и граматиката

Търговците в интернет се делят на истински и случайни, които просто са решили да продадат нещо. За да ви приемат клиентите в първата категория, огледайте наличните си страници. Сред тях, освен началната,  задължително трябва да присъстват и следните – „за нас“, „контакти“, „често задавани въпроси“ и „политика за връщане на стоките“. Без тези страници никой няма да ви вземе насериозно.

Често срещана грешка е да не се обърне достатъчно внимание на съдържанието и отделните текстове. Не подценявайте правописа и граматиката. Колкото и малки да ви се струват подобни грешки, повярвайте, те могат да се окажат решаващи и много потребители да забравят за вас завинаги.

Включете повече социални канали и начини на плащане

Няма такъв бизнес, който да привлича достатъчно клиенти само чрез собствения си сайт. Направете проучване къде се намира най-активната ви аудитория и включете съответните социални канали, за да достигате бързо до нея. Ако ви е трудно да прецените, пробвайте различни варианти. Може да започнете с Facebook или Instagram.

Щом веднъж осигурите нужния трафик към магазина, трябва да сте готови да го посрещнете. Уверете се, че процесът по поръчка и плащане на стоките работи безупречно. Всички разходи по доставката трябва да се виждат ясно, а тя да може да се проследява. Погрижете се да предлагате  по-разпространените методи на разплащане, както и да имате форма за бърз контакт при проблем по време на поръчка.

Това са само първи стъпки и те не изчерпват всички въпроси и отговори за успешен старт. Когато обаче сте започнали с най-важното – качествена изработка на онлайн магазин, тези съвети са изключително важни, за да постигнете желаните резултати.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Онлайн чат в уеб сайт

Онлайн чат в уеб сайт

Чат в реално време за уеб сайт Колкото и учудващо да звучи за мнозина, чатът в реално време не е необходимост само за онлайн магазините. Все още битува възприятието, че щом не прода...
Каква е разликата между големия и малкия онлайн търговец?

Каква е разликата между големия и малкия онлайн търговец?

Знаете ли как да откриете разликата между големия и малък онлайн търговец? Чрез тази статия ще се опитаме да ви посочим важните неща, които имат предимство и недостатъци между голе...
Изработка на сайт за заведение

Изработка на сайт за заведение

Имате заведение? Трябва ви сайт, ако искате да сте популярни и харесвани Имате заведение и това, от което спешно се нуждаете са клиенти. В такъв случай, не отлагайте и се заемете с ...
За какво трябва да се грижите, когато имате онлайн магазин?

За какво трябва да се грижите, когато имате онлайн магазин?

Стартирате онлайн магазин, а за колко неща трябва да се грижите след това? Преди да се захванете с онлайн търговия е хубаво да се запознаете, какво ви очаква след това и за какв...
Как да насърчите клиентите да харчат повече в онлайн магазина

Как да насърчите клиентите да харчат повече в онлайн магазина

Целта на всеки онлайн магазин е да продава. Смисълът на многото закупени стоки е крайният резултат, а именно печалбата. За нейното формиране има известни правила и принципи, но е в...
Уеб сайт за вашето изкуство

Уеб сайт за вашето изкуство

Място за изкуство – сайт или социална мрежа? Вие сте творец и изработвате изделия, които искате да споделите с колкото се може повече хора. Искате и да продавате. Работите с к...