Какво трябва да има в края на всяка уеб страница

Какво трябва да има в края на всяка уеб страница

Какво трябва да има в края на всяка уеб страница

Какво трябва да има в края на всяка уеб страница

Всеки уеб сайт е съвкупност от свързани помежду си страници, които имат общ дизайн, специална навигация и различни функционалности. Всички те представляват една система от интернет базирани ресурси, с чиято помощ потребителите стигат до това, което ги интересува.

Какво се случва обаче, когато потребител изчете една страница с полезна информация и не знае как да продължи?

Кога се срива потребителското изживяване?

Вероятно често попадате на фирмен сайт, който предлага качествено и добре структурирано съдържание. Ако това е компания, която реализира голям пакет от услуги, то най-вероятно всяка от тях е описана на отделна страница. Това е възможно най-добрият начин дейността да бъде представена максимално подробно и коректно.

Обикновено потребителят е доволен, че е открил това, което му трябва и се е запознал с пълното описание. Кога се къса нишката на комфортното потребителско изживяване? Когато в края на страницата липсва подканящото действие. То трябва да следва очакваното поведение и да предлага бързо решение – телефонно обаждане, имейл за обратна връзка, бърза поръчка, покупка или нещо друго.

Важно: Призив към конкретно действие

Това, че имате някъде посочени контакти и дори обособен раздел „Най често задавани въпроси“, не е достатъчно. Хората трябва да бъдат водени и насочвани постоянно, след като веднъж сте спечелили вниманието и доверието им. Мнозина ще се откажат в момента, в който разберат, че трябва да ровят в менюто и да търсят как да се свържат с вас или къде да напишат заявката си.

Логично е на всяка страница да има призив към конкретно действие. Ако е онлайн магазин, нека това да е бутон за пазарска количка. Ако е сайт с услуги, може да бъде линк към необходимите стъпки за поръчка или абонамент. Ако потребителят чете статия за полезните качества на вашите продукти, нека да може да последва връзка към страницата, където да ги поръча.

Ако във вашия сайт липсват логични препратки на отделните страници, не се чудете защо посетителите все по-рядко се превръщат в клиенти. Когато избирате софтуерна компания за изработка на сайт, имайте предвид, че с колкото по-голям опит е тя, толкова по-ценни съвети може да ви даде и да ви научи как да оперирате с информацията така, че сайтът ви да е максимално успешен.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Онлайн магазин с авторско съдържание

Онлайн магазин с авторско съдържание

Трябва ви авторско съдържание? Заложете на качество и стил. Едва ли някой се съмнява, че за успешен онлайн магазин е нужно качествено съдържание. То помага на потребителите да с...
Баланс на информация в сайт

Баланс на информация в сайт

Как да уцелите баланса или кога един уеб дизайн не струва Дори и най-безнадеждно блуждаещият дизайнер знае, че има няколко стъпала, които ако не преодолее с правилната крачка, няма ...
Онлайн потребители

Онлайн потребители

Липсват ви потребители: вижте защо Всеки онлайн търговец очаква своето „да“ на стоките и услугите, които предлага. Одобрението на потребителите, тяхното присъствие и гот...
Каква е цената за изработка на онлайн магазин?

Каква е цената за изработка на онлайн магазин?

В тази статия ще ви изброим няколко стъпки и фактори, които са важни за създаването на онлайн магазин и определят цената за неговата изработка. Стъпки и фактори, които не само опре...
Чат модул в онлайн магазин

Чат модул в онлайн магазин

С адекватен онлайн чат превръщате посетителя в клиент Интернет потребителите се различават по интереси, вкус и предпочитания, но има едно нещо, по което си приличат. Всички иска...
Предстоят промени в електронната търговия „Омнибусна директива“

Предстоят промени в електронната търговия „Омнибусна директива“

Предстоят промени в електронната търговия - новите правила идват с високи санкции Засилените темпове, с които се развива електронната търговия налагат предприемането на пакет от мер...