Какво трябва да има в края на всяка уеб страница

Какво трябва да има в края на всяка уеб страница

Какво трябва да има в края на всяка уеб страница

Какво трябва да има в края на всяка уеб страница

Всеки уеб сайт е съвкупност от свързани помежду си страници, които имат общ дизайн, специална навигация и различни функционалности. Всички те представляват една система от интернет базирани ресурси, с чиято помощ потребителите стигат до това, което ги интересува.

Какво се случва обаче, когато потребител изчете една страница с полезна информация и не знае как да продължи?

Кога се срива потребителското изживяване?

Вероятно често попадате на фирмен сайт, който предлага качествено и добре структурирано съдържание. Ако това е компания, която реализира голям пакет от услуги, то най-вероятно всяка от тях е описана на отделна страница. Това е възможно най-добрият начин дейността да бъде представена максимално подробно и коректно.

Обикновено потребителят е доволен, че е открил това, което му трябва и се е запознал с пълното описание. Кога се къса нишката на комфортното потребителско изживяване? Когато в края на страницата липсва подканящото действие. То трябва да следва очакваното поведение и да предлага бързо решение – телефонно обаждане, имейл за обратна връзка, бърза поръчка, покупка или нещо друго.

Важно: Призив към конкретно действие

Това, че имате някъде посочени контакти и дори обособен раздел „Най често задавани въпроси“, не е достатъчно. Хората трябва да бъдат водени и насочвани постоянно, след като веднъж сте спечелили вниманието и доверието им. Мнозина ще се откажат в момента, в който разберат, че трябва да ровят в менюто и да търсят как да се свържат с вас или къде да напишат заявката си.

Логично е на всяка страница да има призив към конкретно действие. Ако е онлайн магазин, нека това да е бутон за пазарска количка. Ако е сайт с услуги, може да бъде линк към необходимите стъпки за поръчка или абонамент. Ако потребителят чете статия за полезните качества на вашите продукти, нека да може да последва връзка към страницата, където да ги поръча.

Ако във вашия сайт липсват логични препратки на отделните страници, не се чудете защо посетителите все по-рядко се превръщат в клиенти. Когато избирате софтуерна компания за изработка на сайт, имайте предвид, че с колкото по-голям опит е тя, толкова по-ценни съвети може да ви даде и да ви научи как да оперирате с информацията така, че сайтът ви да е максимално успешен.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Чат модул в онлайн магазин

Чат модул в онлайн магазин

С адекватен онлайн чат превръщате посетителя в клиент Интернет потребителите се различават по интереси, вкус и предпочитания, но има едно нещо, по което си приличат. Всички иска...
Готови ли сте да печелите с безкомпромисно добър и уникален уеб сайт

Готови ли сте да печелите с безкомпромисно добър и уникален уеб сайт

Ако един бизнес е видим онлайн единствено в Търговския регистър, успехът му е поставен под сериозно съмнение. Колкото и фантастични умения и продукти да предлагате, със сигурност п...
V. Ролята на маркетинга в електронната търговия

V. Ролята на маркетинга в електронната търговия

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" IV ...
Най-популярните кибер заплахи и как да спасите онлайн търговията от тях

Най-популярните кибер заплахи и как да спасите онлайн търговията от тях

Онлайн търговията се радва на небивал растеж и това е безспорно предимство за всеки предприемач, насочил се към глобалната мрежа. Освен възможностите обаче, има редица рискови ситуации...
Бърз тест за фирмен сайт

Бърз тест за фирмен сайт

Ако се чудите дали вашият бранд е достатъчно популярен и дали фирменият ви сайт работи на пълни обороти, носейки ви очакваните приходи и ползи, има лесен начин да разберете. Всичко, ко...
Началната страница на онлайн магазин

Началната страница на онлайн магазин

Как да подредите началната страница на онлайн магазина така, че да печелите повече? Всеки онлайн магазин заслужава да бъде харесван и лесно разпознаваем. За тази цел той трябва ...