Какво трябва да има в края на всяка уеб страница

Какво трябва да има в края на всяка уеб страница

Какво трябва да има в края на всяка уеб страница

Какво трябва да има в края на всяка уеб страница

Всеки уеб сайт е съвкупност от свързани помежду си страници, които имат общ дизайн, специална навигация и различни функционалности. Всички те представляват една система от интернет базирани ресурси, с чиято помощ потребителите стигат до това, което ги интересува.

Какво се случва обаче, когато потребител изчете една страница с полезна информация и не знае как да продължи?

Кога се срива потребителското изживяване?

Вероятно често попадате на фирмен сайт, който предлага качествено и добре структурирано съдържание. Ако това е компания, която реализира голям пакет от услуги, то най-вероятно всяка от тях е описана на отделна страница. Това е възможно най-добрият начин дейността да бъде представена максимално подробно и коректно.

Обикновено потребителят е доволен, че е открил това, което му трябва и се е запознал с пълното описание. Кога се къса нишката на комфортното потребителско изживяване? Когато в края на страницата липсва подканящото действие. То трябва да следва очакваното поведение и да предлага бързо решение – телефонно обаждане, имейл за обратна връзка, бърза поръчка, покупка или нещо друго.

Важно: Призив към конкретно действие

Това, че имате някъде посочени контакти и дори обособен раздел „Най често задавани въпроси“, не е достатъчно. Хората трябва да бъдат водени и насочвани постоянно, след като веднъж сте спечелили вниманието и доверието им. Мнозина ще се откажат в момента, в който разберат, че трябва да ровят в менюто и да търсят как да се свържат с вас или къде да напишат заявката си.

Логично е на всяка страница да има призив към конкретно действие. Ако е онлайн магазин, нека това да е бутон за пазарска количка. Ако е сайт с услуги, може да бъде линк към необходимите стъпки за поръчка или абонамент. Ако потребителят чете статия за полезните качества на вашите продукти, нека да може да последва връзка към страницата, където да ги поръча.

Ако във вашия сайт липсват логични препратки на отделните страници, не се чудете защо посетителите все по-рядко се превръщат в клиенти. Когато избирате софтуерна компания за изработка на сайт, имайте предвид, че с колкото по-голям опит е тя, толкова по-ценни съвети може да ви даде и да ви научи как да оперирате с информацията така, че сайтът ви да е максимално успешен.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Финансовото министерство – отстъпи за СУПТО

Финансовото министерство – отстъпи за СУПТО

Правителството се отказа от промените за касовите апарати по Наредба Н-18 Предстоят промени в Закона за ДДС за отмяна на изискванията за софтуера за управление на продажбите в търго...
Нуждата от мобилна версия на сайта ни. Подготвихте ли се вече?

Нуждата от мобилна версия на сайта ни. Подготвихте ли се вече?

От 21 април 2015г, Google пусна нов робот наречен мобилен Армагедон, който ще следи за сайтовете дали имат работеща мобилна версия. Работеща, защото може да имате такава версия, но...
Продуктова страница в онлайн магазин

Продуктова страница в онлайн магазин

Как се прави успешна продуктова страница Част от мисията на всеки онлайн магазин е да създаде успешна продуктова страница. Точно тя играе основна роля за привличане на клиенти. Ако ...
Върнати поръчки от онлайн продажби

Върнати поръчки от онлайн продажби

Върнати поръчки: Чести грешки и възможни загуби Онлайн търговията продължава да се разраства с бързи темпове. Никога не е било толкова лесно да се пазарува от комфорта на дома или о...
Ключови показатели за ефективност KPI

Ключови показатели за ефективност KPI

Ключови показатели за ефективност (KPI): кои са вашите и как да се възползвате от тях Съществено значение за развитието на всеки уеб сайт има дефинирането на KPI (Key Performance In...
Сайт за групово пазаруване

Сайт за групово пазаруване

Сайт за групово пазаруване – кой печели от него Ако се чудите с какво да се захванете и как да се позиционирате в интернет пространството, то защо не обмислите идеята да създа...