Какво трябва да има в края на всяка уеб страница

Какво трябва да има в края на всяка уеб страница

Какво трябва да има в края на всяка уеб страница

Какво трябва да има в края на всяка уеб страница

Всеки уеб сайт е съвкупност от свързани помежду си страници, които имат общ дизайн, специална навигация и различни функционалности. Всички те представляват една система от интернет базирани ресурси, с чиято помощ потребителите стигат до това, което ги интересува.

Какво се случва обаче, когато потребител изчете една страница с полезна информация и не знае как да продължи?

Кога се срива потребителското изживяване?

Вероятно често попадате на фирмен сайт, който предлага качествено и добре структурирано съдържание. Ако това е компания, която реализира голям пакет от услуги, то най-вероятно всяка от тях е описана на отделна страница. Това е възможно най-добрият начин дейността да бъде представена максимално подробно и коректно.

Обикновено потребителят е доволен, че е открил това, което му трябва и се е запознал с пълното описание. Кога се къса нишката на комфортното потребителско изживяване? Когато в края на страницата липсва подканящото действие. То трябва да следва очакваното поведение и да предлага бързо решение – телефонно обаждане, имейл за обратна връзка, бърза поръчка, покупка или нещо друго.

Важно: Призив към конкретно действие

Това, че имате някъде посочени контакти и дори обособен раздел „Най често задавани въпроси“, не е достатъчно. Хората трябва да бъдат водени и насочвани постоянно, след като веднъж сте спечелили вниманието и доверието им. Мнозина ще се откажат в момента, в който разберат, че трябва да ровят в менюто и да търсят как да се свържат с вас или къде да напишат заявката си.

Логично е на всяка страница да има призив към конкретно действие. Ако е онлайн магазин, нека това да е бутон за пазарска количка. Ако е сайт с услуги, може да бъде линк към необходимите стъпки за поръчка или абонамент. Ако потребителят чете статия за полезните качества на вашите продукти, нека да може да последва връзка към страницата, където да ги поръча.

Ако във вашия сайт липсват логични препратки на отделните страници, не се чудете защо посетителите все по-рядко се превръщат в клиенти. Когато избирате софтуерна компания за изработка на сайт, имайте предвид, че с колкото по-голям опит е тя, толкова по-ценни съвети може да ви даде и да ви научи как да оперирате с информацията така, че сайтът ви да е максимално успешен.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Методи на плащане в онлайн магазин

Методи на плащане в онлайн магазин

Как да създадете безупречен процес на разплащане Вече сте определили таргет групата за вашия онлайн магазин, постарали сте се да привлечете клиенти и да ги убедите, че са на правилн...
31% от потребителите в интернет пазаруват онлайн, с 10% средно се е увеличила електронната търговия през изминалата 2020 година

31% от потребителите в интернет пазаруват онлайн, с 10% средно се е увеличила електронната търговия през изминалата 2020 година

Силен растеж на онлайн търговията в отделни сегменти у нас, отчитат от Българската Е-комерс Асоциация (БЕА). 71 на сто от българските граждани имат достъп до интернет, 31 на сто от...
Как да разпишем техническо задание за разработка на онлайн магазин

Как да разпишем техническо задание за разработка на онлайн магазин

Бизнесът е наясно, че ако иска да се развива и да просъществува трябва да се дигитализира, за да предотврати фалит. В подкрепа на това твърдение е постоянно нарастващият брой на e-comm...
GDPR за онлайн магазин

GDPR за онлайн магазин

GDPR за онлайн магазин Най-напред да обобщим, какво е GDPR (General Data Protection Regulation )? GDPR или преведено на български е “Общ регламент относно защитата на данн...
Как да направите уеб сайт лесен за използване или защо търсачката е важна

Как да направите уеб сайт лесен за използване или защо търсачката е важна

Търговската уеб платформа не е просто сайт за пазаруване. В него има толкова различни детайли, които могат да бъдат добавяни и усъвършенствани така, че да се превърне в притегател...
Създайте специални оферти за повече онлайн продажби

Създайте специални оферти за повече онлайн продажби

Коледните и новогодишни празници са свързани с трескаво пазаруване и увеличен трафик в търсене на най-изгодните предложения. Ако посещенията при вас отчитат рекордни нива, значи можете...