Какво трябва да има в края на всяка уеб страница

Какво трябва да има в края на всяка уеб страница

Какво трябва да има в края на всяка уеб страница

Какво трябва да има в края на всяка уеб страница

Всеки уеб сайт е съвкупност от свързани помежду си страници, които имат общ дизайн, специална навигация и различни функционалности. Всички те представляват една система от интернет базирани ресурси, с чиято помощ потребителите стигат до това, което ги интересува.

Какво се случва обаче, когато потребител изчете една страница с полезна информация и не знае как да продължи?

Кога се срива потребителското изживяване?

Вероятно често попадате на фирмен сайт, който предлага качествено и добре структурирано съдържание. Ако това е компания, която реализира голям пакет от услуги, то най-вероятно всяка от тях е описана на отделна страница. Това е възможно най-добрият начин дейността да бъде представена максимално подробно и коректно.

Обикновено потребителят е доволен, че е открил това, което му трябва и се е запознал с пълното описание. Кога се къса нишката на комфортното потребителско изживяване? Когато в края на страницата липсва подканящото действие. То трябва да следва очакваното поведение и да предлага бързо решение – телефонно обаждане, имейл за обратна връзка, бърза поръчка, покупка или нещо друго.

Важно: Призив към конкретно действие

Това, че имате някъде посочени контакти и дори обособен раздел „Най често задавани въпроси“, не е достатъчно. Хората трябва да бъдат водени и насочвани постоянно, след като веднъж сте спечелили вниманието и доверието им. Мнозина ще се откажат в момента, в който разберат, че трябва да ровят в менюто и да търсят как да се свържат с вас или къде да напишат заявката си.

Логично е на всяка страница да има призив към конкретно действие. Ако е онлайн магазин, нека това да е бутон за пазарска количка. Ако е сайт с услуги, може да бъде линк към необходимите стъпки за поръчка или абонамент. Ако потребителят чете статия за полезните качества на вашите продукти, нека да може да последва връзка към страницата, където да ги поръча.

Ако във вашия сайт липсват логични препратки на отделните страници, не се чудете защо посетителите все по-рядко се превръщат в клиенти. Когато избирате софтуерна компания за изработка на сайт, имайте предвид, че с колкото по-голям опит е тя, толкова по-ценни съвети може да ви даде и да ви научи как да оперирате с информацията така, че сайтът ви да е максимално успешен.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Навигацията: ясна, лесна и интуитивна

Навигацията: ясна, лесна и интуитивна

За да сте сигурни, че потребителите ще останат удовлетворени и ще харесат вашия уеб сайт, трябва да им осигурите подходяща навигация. За всички е важно да намерят това, което търсят, б...
Очаквания за онлайн търговията през 2023

Очаквания за онлайн търговията през 2023

С увеличаване ръста на дигиталното пазаруване, растат и изискванията на купувачите към търговците. Всяка изработка на онлайн магазин трябва да бъде обвързана с ясна стратегия за стопро...
Софтуерът за фактуриране

Софтуерът за фактуриране

Един от най-ценните и вечно недостигащи ресурси на бизнеса е времето, необходимо за неговото развитие, управление и осъвременяване. Често търговците губят часове в търсене, сортиране и...
Защо ни трябва софтуер за управление на бизнес

Защо ни трябва софтуер за управление на бизнес

Бизнесът е подложен на динамични трансформации и дигиталните промени са част от плана на всяка компания, която иска да се разраства. Съвременните пазарни условия правят надеждния софту...
Внедряване на софтуер в няколко важни стъпки

Внедряване на софтуер в няколко важни стъпки

Изборът на софтуерна система може да изведе дадена компания на върха, но със същата сила може да се превърне в причина за нейния провал. Решението за внедряване на софтуер е приоритет ...
IV. Основни принципи в електронната търговия

IV. Основни принципи в електронната търговия

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" Тър...