Уеб сайт архитектура

Уеб сайт архитектура

Уеб сайт архитектура

Чести грешки в структурата на сайт

Сещате ли се за онзи момент, в който отваряте сайта и сте напълно объркани? Не разбирате отделните наименования или не знаете от къде да започнете. Проблемът не е у вас. Означава, че има грешки в структурата на сайта. Работа на всеки добър уеб разработчик е да не ги допуска в процеса на изработка на сайт.

Струпване на бутони и препратки

Уеб сайт архитектура

Едва ли има нещо по-стряскащо и неприятно от безброй излишни бутони и линкове, струпани в един сайт. Подобно необмислено изобилие води до дезориентация на потребителите и наистина много ги обърква. Идеята е да предложите перфектно изживяване на посетителите и да ги превърнете в клиенти, а това никак няма да помогне. Напротив, по-скоро ще ги отблъсне.

Също толкова важно е всеки бутон и всеки линк да водят към правилната страница. Наименованията трябва да съвпадат с информацията, към която препращат. Хората очакват да видят точно това, което им сочи даден бутон и всичко друго би било разочароващо за тях. След един-два неуспешни опита да намерят, каквото им трябва, бързо ще забравят за сайта.

Употребата на уеб жаргон

уеб жаргон

Всяка сфера си има свой собствен жаргон и в уеб сектора не е по-различно. Въпросът е той да не стига до крайния потребител, защото няма да се хареса и няма да бъде разбран. Специфичната терминология трябва да си остане в работна среда. За потребителите на сайта, имената на секциите следва да са на обикновен, достъпен език.

Освен че менюто трябва да е с разбираеми имена, те трябва да се възприемат максимално бързо. Факт е, че хората сканират сайта и за да го правят успешно, уместно е наименованията да бъдат от по една или две думи. Ако са по-дълги, има риск да останат пренебрегнати.

За да бъде един сайт достъпен, възприемлив и харесван, той трябва да е с правилно изградена информационна архитектура.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Как да изградите стратегия за превръщане на трафика в продажби

Как да изградите стратегия за превръщане на трафика в продажби

Когато поръчвате изработка на онлайн магазин, очаквате да реализирате конкретни ползи и да развиете успешен бизнес. Не е достатъчно да привличате посетители, които да идват,  да р...
Продуктова страница в онлайн магазин

Продуктова страница в онлайн магазин

Как се прави успешна продуктова страница Част от мисията на всеки онлайн магазин е да създаде успешна продуктова страница. Точно тя играе основна роля за привличане на клиенти. Ако ...
Как да увеличите онлайн продажбите

Как да увеличите онлайн продажбите

Как да увеличите продажбите лесно и безплатно И при най-добре структурирания и поддържан онлайн магазин идва време, когато трябва да се предприемат мерки за насърчаване на продажбит...
Техническо задание

Техническо задание

Заданието: Защо не може без него Ако смятате, че може да поръчате изработка на уеб сайт с едно телефонно обаждане или чрез случайна бърза среща, грешите. Хубаво е да си стиснете ръц...
Успешен сайт или провал?

Успешен сайт или провал?

Кога един добър проект е на път да се превърне в провал Сайтът е най-важният дигитален актив за всеки бизнес. Ако уеб проектът ви се „издъни“, ще разполагате с едно голя...
Лесна или трудна регистрация в онлайн магазин

Лесна или трудна регистрация в онлайн магазин

Свръх мерки за сигурност или как да убиете клиента още на входа Има толкова много съвети как да изградите  перфектен интернет магазин, че ако попаднете на подходящите, ще с...