Уеб сайт архитектура

Уеб сайт архитектура

Уеб сайт архитектура

Чести грешки в структурата на сайт

Сещате ли се за онзи момент, в който отваряте сайта и сте напълно объркани? Не разбирате отделните наименования или не знаете от къде да започнете. Проблемът не е у вас. Означава, че има грешки в структурата на сайта. Работа на всеки добър уеб разработчик е да не ги допуска в процеса на изработка на сайт.

Струпване на бутони и препратки

Уеб сайт архитектура

Едва ли има нещо по-стряскащо и неприятно от безброй излишни бутони и линкове, струпани в един сайт. Подобно необмислено изобилие води до дезориентация на потребителите и наистина много ги обърква. Идеята е да предложите перфектно изживяване на посетителите и да ги превърнете в клиенти, а това никак няма да помогне. Напротив, по-скоро ще ги отблъсне.

Също толкова важно е всеки бутон и всеки линк да водят към правилната страница. Наименованията трябва да съвпадат с информацията, към която препращат. Хората очакват да видят точно това, което им сочи даден бутон и всичко друго би било разочароващо за тях. След един-два неуспешни опита да намерят, каквото им трябва, бързо ще забравят за сайта.

Употребата на уеб жаргон

уеб жаргон

Всяка сфера си има свой собствен жаргон и в уеб сектора не е по-различно. Въпросът е той да не стига до крайния потребител, защото няма да се хареса и няма да бъде разбран. Специфичната терминология трябва да си остане в работна среда. За потребителите на сайта, имената на секциите следва да са на обикновен, достъпен език.

Освен че менюто трябва да е с разбираеми имена, те трябва да се възприемат максимално бързо. Факт е, че хората сканират сайта и за да го правят успешно, уместно е наименованията да бъдат от по една или две думи. Ако са по-дълги, има риск да останат пренебрегнати.

За да бъде един сайт достъпен, възприемлив и харесван, той трябва да е с правилно изградена информационна архитектура.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Какво му трябва на един салон за красота?

Какво му трябва на един салон за красота?

Какво му трябва на един салон за красота? Да бъде онлайн! Салоните за красота отдавна не са луксозни места, достъпни само за разглезени млади дами. Те са част от ежедневието на ...
Как да увеличите онлайн продажбите

Как да увеличите онлайн продажбите

Как да увеличите продажбите лесно и безплатно И при най-добре структурирания и поддържан онлайн магазин идва време, когато трябва да се предприемат мерки за насърчаване на продажбит...
Голям и малък онлайн търговец

Голям и малък онлайн търговец

Мястото на малкия и големия търговец в онлайн търговията Онлайн търговията отчита постоянен растеж и очакванията са в бъдеще тя да заеме още по-голям пазарен дял. Предимствата ...
Лоялни клиенти

Лоялни клиенти

Обичате да печелите? Трябват ви лоялни клиенти. Какъвто и онлайн магазин да имате, ако липсват продажби, ще се наложи да се разделите с него. Ако сте избрали подходящата компани...
SEO оптимизация на онлайн магазин

SEO оптимизация на онлайн магазин

Едва ли съвременният човек познава по-удивителен процес от светкавичното развитие на интернет. От нещо непознато и достъпно за малцина компютърни специалисти, изведнъж се превърна в еж...
Как да насърчите клиентите да харчат повече в онлайн магазина

Как да насърчите клиентите да харчат повече в онлайн магазина

Целта на всеки онлайн магазин е да продава. Смисълът на многото закупени стоки е крайният резултат, а именно печалбата. За нейното формиране има известни правила и принципи, но е в...