Навигацията: ясна, лесна и интуитивна

Навигацията: ясна, лесна и интуитивна

Навигацията: ясна, лесна и интуитивна

За да сте сигурни, че потребителите ще останат удовлетворени и ще харесат вашия уеб сайт, трябва да им осигурите подходяща навигация. За всички е важно да намерят това, което търсят, без да губят време и да се чудят откъде да започнат.

Градете съдържанието в логична последователност

Обсъдете добрите практики с избраната софтуерна компания, когато решите да й доверите изработка на сайт. Само така ще сте сигурни, че вашият бранд има шанс да стане разпознаваем и конкурентоспособен. Когато започнете да изграждате навигацията, мислете за потребителя. Той е важният.

Постарайте се да предвидите действията му и да му предложите точно това, което ще му помогне да се ориентира най-бързо. Сложете подходящи етикети на отделните елементи в менюто, вместо обичайните „услуги“ или „продукти“. Нека да е ясно какво ще види, след като кликне на даден бутон.

Цялото съдържание на сайта трябва да има логична последователност. Организирайте го така, че всеки да вижда ясно отделните директории и да може с лекота да следва пътеките, преминавайки през различните раздели, категории и подкатегории.

Фиксирайте навигационната лента на точното място

Нека навигацията да бъде интуитивна. Колкото и уверени да се чувствате, че можете да предвидите потребителския път, не бъдете самонадеяни. Истината е, че никой не може да каже със сигурност какво точно целят потребителите. Интуитивната навигация е полезна, тъй като винаги показва кой къде се намира и какви варианти има, за да продължи.

Ако си падате по креативните решения, то навигацията не е мястото, където да проявите творчество. Запазете по-екстравагантните идеи при избора на шрифт и цвят. Главната навигационна лента е добре да бъде с определено място и то да е постоянно на всяка страница. Обичайно това е хоризонтално горе или вертикално вляво.

Винаги може да се възползвате и от така наречената „прилепваща“ навигация. Подобна фиксирана навигационна лента е подходяща за страници с по-дълго съдържание. Тя помага на четящите да не се „губят“, докато скролват надолу, следвайки текста, тъй като не изчезва, а остава винаги най-горе на страницата.

Секунди делят момента на желание от този на разочарование и тотално пренебрегване. За да спечелите тези секунди, създайте умна навигация на вашия уеб сайт.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Методи на доставка в онлайн магазин

Методи на доставка в онлайн магазин

Интегрирайте повече куриерски модули в онлайн магазина Зад всеки успешен онлайн магазин стои сериозен екип от професионалисти, който извършва значителна по обем работа, за да създад...
Баланс на информация в сайт

Баланс на информация в сайт

Как да уцелите баланса или кога един уеб дизайн не струва Дори и най-безнадеждно блуждаещият дизайнер знае, че има няколко стъпала, които ако не преодолее с правилната крачка, няма ...
Бърз тест за фирмен сайт

Бърз тест за фирмен сайт

Ако се чудите дали вашият бранд е достатъчно популярен и дали фирменият ви сайт работи на пълни обороти, носейки ви очакваните приходи и ползи, има лесен начин да разберете. Всичко, ко...
Каква е разликата между големия и малкия онлайн търговец?

Каква е разликата между големия и малкия онлайн търговец?

Знаете ли как да откриете разликата между големия и малък онлайн търговец? Чрез тази статия ще се опитаме да ви посочим важните неща, които имат предимство и недостатъци между голе...
Голям и малък онлайн търговец

Голям и малък онлайн търговец

Мястото на малкия и големия търговец в онлайн търговията Онлайн търговията отчита постоянен растеж и очакванията са в бъдеще тя да заеме още по-голям пазарен дял. Предимствата ...
Началната страница на онлайн магазин

Началната страница на онлайн магазин

Как да подредите началната страница на онлайн магазина така, че да печелите повече? Всеки онлайн магазин заслужава да бъде харесван и лесно разпознаваем. За тази цел той трябва ...