Редизайн на сайт

Редизайн на сайт

Редизайн на сайт

Нещо не е наред? Време е за редизайн на сайта.

редизайн на уеб сайт

Имате уеб сайт и смятате, че дигиталното ви присъствие е осигурено и нямате повече работа по него. Нищо подобно. Интернет се променя постоянно, изменят се технологиите, както и желанията на хората. За да бъде един сайт адекватен на заобикалящата го реалност и да отговаря на новите очаквания и потребности, той трябва да се обновява.

Как да разберете, че сайтът ви има нужда от редизайн?

остарял уеб сайт

Няма универсални правила с фиксирани срок и конкретни задачи, които да са общовалидни при обновяването на всеки сайт. Има обаче няколко ясни сигнала, които показват, че сайтът ви спешно се нуждае от подобряване:

ð Уеб сайтът е далече от текущите тенденции и изглежда остарял.

Разгледайте сайта, който имате и после вижте как се справят конкурентите ви в бранша. Ако те ви изглеждат на светлинни години от вас, значи е време да предприемете обновяване.

ð Бизнесът ви е пораснал, а сайтът не е мръднал.

Един сайт винаги трябва да отговаря на мащабите и визията на бизнеса. Дори леко да го изпреварва, като го представя по-голям и мощен отколкото е в действителност, без да се преминава разумната граница, разбира се.

ð Липса на функционалности и проблеми с наличните.

Всичко по сайта трябва да работи безупречно. Недопустимо е да има празни секции или да изскачат съобщения за грешки. Потребителите не обичат да се чудят къде са и защо не намират нужното.

ð Трафик има, но няма продажби или те са мижави.

Хората идват, гледат, но не поръчват. Причините могат да бъдат различни -  липса на оптимизация, несполучлива навигация, бавно зареждане. Често се дължи и на проблеми с разпознаването на бранда – сайтът не отразява имиджа, който се опитвате да наложите.

За всеки бизнес е важно да получи качествена изработка на сайт. Следващата стъпка е постоянното следене за проблемни зони и своевременното им оздравяване. Или иначе казано – редизайн на сайта, за да бъде той удобен и привлекателен за потребителите.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Какво означава степен на отпадане и как да я държите ниска

Какво означава степен на отпадане и как да я държите ниска

За да знаете по всяко време какво се случва с вашия онлайн магазин, следете анализите за него. Всички статистики са важни. Зад всеки процент стоят реални потребители, чието поведение о...
GDPR за онлайн магазин

GDPR за онлайн магазин

GDPR за онлайн магазин Най-напред да обобщим, какво е GDPR (General Data Protection Regulation )? GDPR или преведено на български е “Общ регламент относно защитата на данн...
Пари от уеб сайт: как да печелим?

Пари от уеб сайт: как да печелим?

През далечната 1995 година едва 16 милиона души от населението по цялото земно кълбо са ползвали интернет. 16 години по-късно, през 2012 техният брой вече е достигнал 53 милиона. В наш...
Грешки в уеб дизайна

Грешки в уеб дизайна

Всеки гаф в уеб дизайна води до загуба на потребители Всеки уеб сайт си има мисия. Той не се прави за да съществува в пространството просто ей така, само за да го има. Преди да възл...
II. Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия

II. Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия

II. Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия Продължение от статия "Какво е онлайн търговия" Всяка дейност е свързана със своя собствена терминология. Доколко ...
Как да изберем фирма за разработка на софтуер

Как да изберем фирма за разработка на софтуер

Всеки бизнес, без значение колко голям и в коя сфера е, ако иска да се позиционира успешно в уеб пространството, трябва да знае защо го прави. Първата важна стъпка е изготвянето на ясн...