Редизайн на сайт

Редизайн на сайт

Редизайн на сайт

Нещо не е наред? Време е за редизайн на сайта.

редизайн на уеб сайт

Имате уеб сайт и смятате, че дигиталното ви присъствие е осигурено и нямате повече работа по него. Нищо подобно. Интернет се променя постоянно, изменят се технологиите, както и желанията на хората. За да бъде един сайт адекватен на заобикалящата го реалност и да отговаря на новите очаквания и потребности, той трябва да се обновява.

Как да разберете, че сайтът ви има нужда от редизайн?

остарял уеб сайт

Няма универсални правила с фиксирани срок и конкретни задачи, които да са общовалидни при обновяването на всеки сайт. Има обаче няколко ясни сигнала, които показват, че сайтът ви спешно се нуждае от подобряване:

ð Уеб сайтът е далече от текущите тенденции и изглежда остарял.

Разгледайте сайта, който имате и после вижте как се справят конкурентите ви в бранша. Ако те ви изглеждат на светлинни години от вас, значи е време да предприемете обновяване.

ð Бизнесът ви е пораснал, а сайтът не е мръднал.

Един сайт винаги трябва да отговаря на мащабите и визията на бизнеса. Дори леко да го изпреварва, като го представя по-голям и мощен отколкото е в действителност, без да се преминава разумната граница, разбира се.

ð Липса на функционалности и проблеми с наличните.

Всичко по сайта трябва да работи безупречно. Недопустимо е да има празни секции или да изскачат съобщения за грешки. Потребителите не обичат да се чудят къде са и защо не намират нужното.

ð Трафик има, но няма продажби или те са мижави.

Хората идват, гледат, но не поръчват. Причините могат да бъдат различни -  липса на оптимизация, несполучлива навигация, бавно зареждане. Често се дължи и на проблеми с разпознаването на бранда – сайтът не отразява имиджа, който се опитвате да наложите.

За всеки бизнес е важно да получи качествена изработка на сайт. Следващата стъпка е постоянното следене за проблемни зони и своевременното им оздравяване. Или иначе казано – редизайн на сайта, за да бъде той удобен и привлекателен за потребителите.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Как се развива онлайн търговията в България

Как се развива онлайн търговията в България

Всяка година се вдига процента на онлайн продажбите с около 30-35%. За съжаление няма точни данни, но оборотите от онлайн търговията се увеличават със стотици милиони годишно. Изпо...
Нуждата от мобилна версия на сайта ни. Подготвихте ли се вече?

Нуждата от мобилна версия на сайта ни. Подготвихте ли се вече?

От 21 април 2015г, Google пусна нов робот наречен мобилен Армагедон, който ще следи за сайтовете дали имат работеща мобилна версия. Работеща, защото може да имате такава версия, но...
Онлайн търговия вместо физически магазин

Онлайн търговия вместо физически магазин

Търговецът днес: Не какво ще предложи онлайн, а дали ще оцелее, ако не го направи „Имах два физически магазина и само за месец се наложи да ги закрия. За сметка на това, онлай...
II. Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия

II. Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия

II. Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия Продължение от статия "Какво е онлайн търговия" Всяка дейност е свързана със своя собствена терминология. Доколко ...
Невидим уеб сайт

Невидим уеб сайт

На кого му пука, че имате сайт, ако той е невидим Сайтът съществува, за да носи печалба на собственика му. Това твърдение  е като мантра за всички, които се захващат с някакъв ...
Началната страница на онлайн магазин

Началната страница на онлайн магазин

Как да подредите началната страница на онлайн магазина така, че да печелите повече? Всеки онлайн магазин заслужава да бъде харесван и лесно разпознаваем. За тази цел той трябва ...