Редизайн на сайт

Редизайн на сайт

Редизайн на сайт

Нещо не е наред? Време е за редизайн на сайта.

редизайн на уеб сайт

Имате уеб сайт и смятате, че дигиталното ви присъствие е осигурено и нямате повече работа по него. Нищо подобно. Интернет се променя постоянно, изменят се технологиите, както и желанията на хората. За да бъде един сайт адекватен на заобикалящата го реалност и да отговаря на новите очаквания и потребности, той трябва да се обновява.

Как да разберете, че сайтът ви има нужда от редизайн?

остарял уеб сайт

Няма универсални правила с фиксирани срок и конкретни задачи, които да са общовалидни при обновяването на всеки сайт. Има обаче няколко ясни сигнала, които показват, че сайтът ви спешно се нуждае от подобряване:

ð Уеб сайтът е далече от текущите тенденции и изглежда остарял.

Разгледайте сайта, който имате и после вижте как се справят конкурентите ви в бранша. Ако те ви изглеждат на светлинни години от вас, значи е време да предприемете обновяване.

ð Бизнесът ви е пораснал, а сайтът не е мръднал.

Един сайт винаги трябва да отговаря на мащабите и визията на бизнеса. Дори леко да го изпреварва, като го представя по-голям и мощен отколкото е в действителност, без да се преминава разумната граница, разбира се.

ð Липса на функционалности и проблеми с наличните.

Всичко по сайта трябва да работи безупречно. Недопустимо е да има празни секции или да изскачат съобщения за грешки. Потребителите не обичат да се чудят къде са и защо не намират нужното.

ð Трафик има, но няма продажби или те са мижави.

Хората идват, гледат, но не поръчват. Причините могат да бъдат различни -  липса на оптимизация, несполучлива навигация, бавно зареждане. Често се дължи и на проблеми с разпознаването на бранда – сайтът не отразява имиджа, който се опитвате да наложите.

За всеки бизнес е важно да получи качествена изработка на сайт. Следващата стъпка е постоянното следене за проблемни зони и своевременното им оздравяване. Или иначе казано – редизайн на сайта, за да бъде той удобен и привлекателен за потребителите.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Началната страница на онлайн магазин

Началната страница на онлайн магазин

Как да подредите началната страница на онлайн магазина така, че да печелите повече? Всеки онлайн магазин заслужава да бъде харесван и лесно разпознаваем. За тази цел той трябва ...
Методи на плащане в онлайн магазин

Методи на плащане в онлайн магазин

Как да създадете безупречен процес на разплащане Вече сте определили таргет групата за вашия онлайн магазин, постарали сте се да привлечете клиенти и да ги убедите, че са на правилн...
Статистики на продажбите

Статистики на продажбите

Искате да знаете кое колко ви струва и как да печелите повече? Измервайте! Онлайн магазинът съществува, за да печели пари. Доколко успешно се справя с тази задача, може да се изчисл...
Изчистен уеб сайт без информационно претоварване

Изчистен уеб сайт без информационно претоварване

Как да се спасите от информационно претоварване В информационното общество, мисленето е дейност, която все повече отсъства. В един момент информацията става толкова много, че човек ...
Кои са основните елементи на успешния потребителски интерфейс

Кои са основните елементи на успешния потребителски интерфейс

Дизайнерите знаят, че един продукт е добър, когато е лесен за използване. Щом ви предстои изработка на онлайн магазин, постарайте се той да бъде с възможно най-подходящия потребителски...
Внедряване на CRM: Кога е точният момент?

Внедряване на CRM: Кога е точният момент?

Колкото по-малък и компактен е един бизнес, толкова по-добре си пасва с едно от най-разпространените софтуерни приложения, каквото е Excel. То е полезно и лесно както за инсталиране, т...