Редизайн на сайт

Редизайн на сайт

Редизайн на сайт

Нещо не е наред? Време е за редизайн на сайта.

редизайн на уеб сайт

Имате уеб сайт и смятате, че дигиталното ви присъствие е осигурено и нямате повече работа по него. Нищо подобно. Интернет се променя постоянно, изменят се технологиите, както и желанията на хората. За да бъде един сайт адекватен на заобикалящата го реалност и да отговаря на новите очаквания и потребности, той трябва да се обновява.

Как да разберете, че сайтът ви има нужда от редизайн?

остарял уеб сайт

Няма универсални правила с фиксирани срок и конкретни задачи, които да са общовалидни при обновяването на всеки сайт. Има обаче няколко ясни сигнала, които показват, че сайтът ви спешно се нуждае от подобряване:

ð Уеб сайтът е далече от текущите тенденции и изглежда остарял.

Разгледайте сайта, който имате и после вижте как се справят конкурентите ви в бранша. Ако те ви изглеждат на светлинни години от вас, значи е време да предприемете обновяване.

ð Бизнесът ви е пораснал, а сайтът не е мръднал.

Един сайт винаги трябва да отговаря на мащабите и визията на бизнеса. Дори леко да го изпреварва, като го представя по-голям и мощен отколкото е в действителност, без да се преминава разумната граница, разбира се.

ð Липса на функционалности и проблеми с наличните.

Всичко по сайта трябва да работи безупречно. Недопустимо е да има празни секции или да изскачат съобщения за грешки. Потребителите не обичат да се чудят къде са и защо не намират нужното.

ð Трафик има, но няма продажби или те са мижави.

Хората идват, гледат, но не поръчват. Причините могат да бъдат различни -  липса на оптимизация, несполучлива навигация, бавно зареждане. Често се дължи и на проблеми с разпознаването на бранда – сайтът не отразява имиджа, който се опитвате да наложите.

За всеки бизнес е важно да получи качествена изработка на сайт. Следващата стъпка е постоянното следене за проблемни зони и своевременното им оздравяване. Или иначе казано – редизайн на сайта, за да бъде той удобен и привлекателен за потребителите.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Готови ли сте за празнична кампания?

Готови ли сте за празнична кампания?

Празниците винаги са свързани, освен с емоции и еуфория, с усилено пазаруване. Това е време, през което се харчат много повече пари, отколкото през други дни от годината. За всеки търг...
Готов софтуер или специално разработен, какво да изберем?

Готов софтуер или специално разработен, какво да изберем?

Готов софтуер или специално разработен? Решението за избор между стандартен софтуер или специално разработен софтуер зависи от няколко фактора, включително специфичните нужди на орг...
Финансовото министерство – отстъпи за СУПТО

Финансовото министерство – отстъпи за СУПТО

Правителството се отказа от промените за касовите апарати по Наредба Н-18 Предстоят промени в Закона за ДДС за отмяна на изискванията за софтуера за управление на продажбите в търго...
Ново отлагане на Н-18

Ново отлагане на Н-18

За трети пореден път отсрочват влизането в сила на предизвикалите шумна полемика  промени в Наредба Н-18, регламентираща употребата на касови апарати. Те ще започнат да се прилага...
Баланс на информация в сайт

Баланс на информация в сайт

Как да уцелите баланса или кога един уеб дизайн не струва Дори и най-безнадеждно блуждаещият дизайнер знае, че има няколко стъпала, които ако не преодолее с правилната крачка, няма ...
Как онлайн търговията печели от социалните мрежи

Как онлайн търговията печели от социалните мрежи

Онлайн търговията е бизнесът, който извлича най-големи ползи от социалните мрежи. Всички са там – продавачи, конкуренти, настоящи и потенциални клиенти. Всеки може да предлага ли...