Редизайн на сайт

Редизайн на сайт

Редизайн на сайт

Нещо не е наред? Време е за редизайн на сайта.

редизайн на уеб сайт

Имате уеб сайт и смятате, че дигиталното ви присъствие е осигурено и нямате повече работа по него. Нищо подобно. Интернет се променя постоянно, изменят се технологиите, както и желанията на хората. За да бъде един сайт адекватен на заобикалящата го реалност и да отговаря на новите очаквания и потребности, той трябва да се обновява.

Как да разберете, че сайтът ви има нужда от редизайн?

остарял уеб сайт

Няма универсални правила с фиксирани срок и конкретни задачи, които да са общовалидни при обновяването на всеки сайт. Има обаче няколко ясни сигнала, които показват, че сайтът ви спешно се нуждае от подобряване:

ð Уеб сайтът е далече от текущите тенденции и изглежда остарял.

Разгледайте сайта, който имате и после вижте как се справят конкурентите ви в бранша. Ако те ви изглеждат на светлинни години от вас, значи е време да предприемете обновяване.

ð Бизнесът ви е пораснал, а сайтът не е мръднал.

Един сайт винаги трябва да отговаря на мащабите и визията на бизнеса. Дори леко да го изпреварва, като го представя по-голям и мощен отколкото е в действителност, без да се преминава разумната граница, разбира се.

ð Липса на функционалности и проблеми с наличните.

Всичко по сайта трябва да работи безупречно. Недопустимо е да има празни секции или да изскачат съобщения за грешки. Потребителите не обичат да се чудят къде са и защо не намират нужното.

ð Трафик има, но няма продажби или те са мижави.

Хората идват, гледат, но не поръчват. Причините могат да бъдат различни -  липса на оптимизация, несполучлива навигация, бавно зареждане. Често се дължи и на проблеми с разпознаването на бранда – сайтът не отразява имиджа, който се опитвате да наложите.

За всеки бизнес е важно да получи качествена изработка на сайт. Следващата стъпка е постоянното следене за проблемни зони и своевременното им оздравяване. Или иначе казано – редизайн на сайта, за да бъде той удобен и привлекателен за потребителите.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Какво е ролята на продуктовите етикети в онлайн магазина

Какво е ролята на продуктовите етикети в онлайн магазина

В електронната търговия, освен качествена изработка на онлайн магазин, е важно да имате стратегия за привличане на клиенти. Логично, тя се изгражда около продуктите, които предлагате. ...
Как да насърчите клиентите да харчат повече в онлайн магазина

Как да насърчите клиентите да харчат повече в онлайн магазина

Целта на всеки онлайн магазин е да продава. Смисълът на многото закупени стоки е крайният резултат, а именно печалбата. За нейното формиране има известни правила и принципи, но е в...
Успешен сайт

Успешен сайт

Диагноза: Успешен сайт или как да започнете печеливш онлайн бизнес Интернет е силна и безпощадна медия. Предлага куп възможности и инструменти за бърза слава и популярност, но с...
Методи на плащане в онлайн магазин

Методи на плащане в онлайн магазин

Как да създадете безупречен процес на разплащане Вече сте определили таргет групата за вашия онлайн магазин, постарали сте се да привлечете клиенти и да ги убедите, че са на правилн...
Почти половината фирми у нас все още нямат собствен сайт

Почти половината фирми у нас все още нямат собствен сайт

Почти половината фирми у нас все още нямат собствен сайт, телефонът е най-използван за интернет Интернет пространството продължава да разширява влиянието си и да привлича все повече...
ЕС въвежда нови правила за онлайн търговията

ЕС въвежда нови правила за онлайн търговията

От 1 юли 2021 г. са в сила нови правила, свързани  с данък добавена стойност (ДДС) при онлайн пазаруване на територията на Европейския съюз (ЕС). Промените засягат онлайн търговци...