Подновяване на уебсайта

Подновяване на уебсайта

Подновяване на уебсайта

Сбогом на стария фирмен сайт

Харесвате ли си фирмения сайт? Какви чувства ви вълнуват, докато го разглеждате? Ако сте изпълнени с гордост и наслада от изживяването, значи всичко е наред. Ако обаче не ви е особено комфортно и ви понамирисва на старо, то със сигурност е време да се разделите с него.

Съвършен административен панел и точните функционалности

Няма нищо страшно в това, че един сайт си е изпял песента. Винаги идва  момент, в който разумното решение е нова изработка на сайт, който да е адекватен на съвременните изисквания. Преди всичко бъдете наясно за кого го правите, дали това са крайни клиенти или бизнес клиенти (физически или юридически лица). Така ще знаете какви функционалности да включите.

Каквото и действие по съдържанието да решите да предприемете, трябва да го направите през административния панел. Това е системата, която ви позволява да добавяте и премахвате продукти, да редактирате текстове и снимки, да правите различни справки. Когато говорим за фирмен уеб сайт,  процесите са още по-динамични, свързани с промяна на цели категории, ценообразуване, промоции, разпродажби и т.н.

Постоянна поддръжка и достатъчно пари за маркетинг

Ако искате да имате работещ фирмен сайт, който наистина да ви бъде полезен, не пренебрегвайте неговата техническа поддръжка. Занемарите ли я, зарежете ли я дори за месец, рискувате сайтът ви да се превърне в една обикновена визитка, без никаква допълнителна стойност. Гледайте на сайта като на който и да е друг софтуер, който по всяко време може да изиска от вас спешни решения.

За да продава и да носи приходи, фирменият сайт има нужда от маркетинг. Възможностите за това са много, като отделните рекламни канали също са най-различни. Когато мислите за маркетиране на уеб сайта, не се плашете от парите, които трябва да вложите. Рекламният бюджет не е страшен, страшно е ако не сте пресметнали неговата възвръщаемост.

Всеки бизнес мечтае да е сред първите в Google. Това е постижимо, но нека да е в рамките на реалистичното. Доста критерии трябва да изпълните, за да се харесате на търсачката. Истината е, че процесът е дълъг и включва постоянна оптимизация на сайта. Стремете се да бъдете все по-добри, за да си гарантирате повече клиенти и приходи.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Как да използваме CRM система

Как да използваме CRM система

Щом веднъж внедрим успешно CRM, можем да се възползваме напълно от предимствата на системата. Край на честите грешки от пропуснати срокове и ангажименти във взаимоотношенията с клиенти...
Dark mode дизайн

Dark mode дизайн

Dark mode дизайнът – добро решение, но не за всеки Почти всичко вече разполага с черна версия на своя  интерфейс и за голяма част от потребителите тъмният режим (Dark mod...
Старт на онлайн магазин: успешните първи стъпки

Старт на онлайн магазин: успешните първи стъпки

Вложили сте достатъчно сили, време и пари, за да притежавате онлайн магазин с уникален дизайн и необходимите функционалности. Качили сте  продуктите, подредили сте ги по катег...
Каква е разликата между големия и малкия онлайн търговец?

Каква е разликата между големия и малкия онлайн търговец?

Знаете ли как да откриете разликата между големия и малък онлайн търговец? Чрез тази статия ще се опитаме да ви посочим важните неща, които имат предимство и недостатъци между голе...
Внедряване на CRM: Кога е точният момент?

Внедряване на CRM: Кога е точният момент?

Колкото по-малък и компактен е един бизнес, толкова по-добре си пасва с едно от най-разпространените софтуерни приложения, каквото е Excel. То е полезно и лесно както за инсталиране, т...
Искате печеливш сайт? Поддържайте го актуален и в изправност.

Искате печеливш сайт? Поддържайте го актуален и в изправност.

В тази статия ще опишем поддръжка на уеб сайт в две различни, но еднакви по важност направления. Поддръжка на съдържанието в уеб сайта В дигиталния свят промените се случват толк...