Подновяване на уебсайта

Подновяване на уебсайта

Подновяване на уебсайта

Сбогом на стария фирмен сайт

Харесвате ли си фирмения сайт? Какви чувства ви вълнуват, докато го разглеждате? Ако сте изпълнени с гордост и наслада от изживяването, значи всичко е наред. Ако обаче не ви е особено комфортно и ви понамирисва на старо, то със сигурност е време да се разделите с него.

Съвършен административен панел и точните функционалности

Няма нищо страшно в това, че един сайт си е изпял песента. Винаги идва  момент, в който разумното решение е нова изработка на сайт, който да е адекватен на съвременните изисквания. Преди всичко бъдете наясно за кого го правите, дали това са крайни клиенти или бизнес клиенти (физически или юридически лица). Така ще знаете какви функционалности да включите.

Каквото и действие по съдържанието да решите да предприемете, трябва да го направите през административния панел. Това е системата, която ви позволява да добавяте и премахвате продукти, да редактирате текстове и снимки, да правите различни справки. Когато говорим за фирмен уеб сайт,  процесите са още по-динамични, свързани с промяна на цели категории, ценообразуване, промоции, разпродажби и т.н.

Постоянна поддръжка и достатъчно пари за маркетинг

Ако искате да имате работещ фирмен сайт, който наистина да ви бъде полезен, не пренебрегвайте неговата техническа поддръжка. Занемарите ли я, зарежете ли я дори за месец, рискувате сайтът ви да се превърне в една обикновена визитка, без никаква допълнителна стойност. Гледайте на сайта като на който и да е друг софтуер, който по всяко време може да изиска от вас спешни решения.

За да продава и да носи приходи, фирменият сайт има нужда от маркетинг. Възможностите за това са много, като отделните рекламни канали също са най-различни. Когато мислите за маркетиране на уеб сайта, не се плашете от парите, които трябва да вложите. Рекламният бюджет не е страшен, страшно е ако не сте пресметнали неговата възвръщаемост.

Всеки бизнес мечтае да е сред първите в Google. Това е постижимо, но нека да е в рамките на реалистичното. Доста критерии трябва да изпълните, за да се харесате на търсачката. Истината е, че процесът е дълъг и включва постоянна оптимизация на сайта. Стремете се да бъдете все по-добри, за да си гарантирате повече клиенти и приходи.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Искате предимство на онлайн пазара: Правете добри продуктови описания

Искате предимство на онлайн пазара: Правете добри продуктови описания

И най-качествените продукти ще останат незабелязани, ако липсва адекватно описание към тях. Колкото и издържана да е една изработка на онлайн магазин, не забравяйте да отделите достатъ...
Дизайна на сайта повлиява на класирането му

Дизайна на сайта повлиява на класирането му

Лошият външен вид на сайта води до срив при класиране Ако един уеб сайт не отговаря на определени критерии за качество, той може да не се показва в резултатите при търсене. Това зак...
Каква работа вършат бутоните за споделяне в сайта

Каква работа вършат бутоните за споделяне в сайта

Бизнесът е наясно, че без уеб сайт няма как да е конкурентно способен на пазара. Всеки, който вече разполага със свое уникално дигитално пространство, се стреми да привлече колкото се ...
Създайте специални оферти за повече онлайн продажби

Създайте специални оферти за повече онлайн продажби

Коледните и новогодишни празници са свързани с трескаво пазаруване и увеличен трафик в търсене на най-изгодните предложения. Ако посещенията при вас отчитат рекордни нива, значи можете...
Как да увеличим конверсиите в сайта, като комбинираме SЕО оптимизация с Email маркетинг

Как да увеличим конверсиите в сайта, като комбинираме SЕО оптимизация с Email маркетинг

Освен професионална изработка на сайт, за всеки бизнес е важно да има ясна идея как ще се развива и най-вече как ще постигне желаните резултати. При изграждане на маркетинговия план в ...
CRM система: За по-добро клиентско изживяване

CRM система: За по-добро клиентско изживяване

Съвременният потребител е все по-ориентиран и знае как да си набави сам необходимата информация в дигиталното пространство. За него са важни качеството и цената на продукта, но първост...