Подновяване на уебсайта

Подновяване на уебсайта

Подновяване на уебсайта

Сбогом на стария фирмен сайт

Харесвате ли си фирмения сайт? Какви чувства ви вълнуват, докато го разглеждате? Ако сте изпълнени с гордост и наслада от изживяването, значи всичко е наред. Ако обаче не ви е особено комфортно и ви понамирисва на старо, то със сигурност е време да се разделите с него.

Съвършен административен панел и точните функционалности

Няма нищо страшно в това, че един сайт си е изпял песента. Винаги идва  момент, в който разумното решение е нова изработка на сайт, който да е адекватен на съвременните изисквания. Преди всичко бъдете наясно за кого го правите, дали това са крайни клиенти или бизнес клиенти (физически или юридически лица). Така ще знаете какви функционалности да включите.

Каквото и действие по съдържанието да решите да предприемете, трябва да го направите през административния панел. Това е системата, която ви позволява да добавяте и премахвате продукти, да редактирате текстове и снимки, да правите различни справки. Когато говорим за фирмен уеб сайт,  процесите са още по-динамични, свързани с промяна на цели категории, ценообразуване, промоции, разпродажби и т.н.

Постоянна поддръжка и достатъчно пари за маркетинг

Ако искате да имате работещ фирмен сайт, който наистина да ви бъде полезен, не пренебрегвайте неговата техническа поддръжка. Занемарите ли я, зарежете ли я дори за месец, рискувате сайтът ви да се превърне в една обикновена визитка, без никаква допълнителна стойност. Гледайте на сайта като на който и да е друг софтуер, който по всяко време може да изиска от вас спешни решения.

За да продава и да носи приходи, фирменият сайт има нужда от маркетинг. Възможностите за това са много, като отделните рекламни канали също са най-различни. Когато мислите за маркетиране на уеб сайта, не се плашете от парите, които трябва да вложите. Рекламният бюджет не е страшен, страшно е ако не сте пресметнали неговата възвръщаемост.

Всеки бизнес мечтае да е сред първите в Google. Това е постижимо, но нека да е в рамките на реалистичното. Доста критерии трябва да изпълните, за да се харесате на търсачката. Истината е, че процесът е дълъг и включва постоянна оптимизация на сайта. Стремете се да бъдете все по-добри, за да си гарантирате повече клиенти и приходи.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Сайт за групово пазаруване

Сайт за групово пазаруване

Сайт за групово пазаруване – кой печели от него Ако се чудите с какво да се захванете и как да се позиционирате в интернет пространството, то защо не обмислите идеята да създа...
Google Analytics ще събира данни без бисквитки

Google Analytics ще събира данни без бисквитки

Eдна от последните актуализации на Google е свързана с бисквитките (cookies), а новината е, че дори и без тях, Google Analytics ще може да събира данни чрез machine learning. Промяната...
Пари от уеб сайт: как да печелим?

Пари от уеб сайт: как да печелим?

През далечната 1995 година едва 16 милиона души от населението по цялото земно кълбо са ползвали интернет. 16 години по-късно, през 2012 техният брой вече е достигнал 53 милиона. В наш...
Google Consent Mode v2: Защо трябва бързо да го интегрираме

Google Consent Mode v2: Защо трябва бързо да го интегрираме

Всички сайтове и приложения, които искат да продължат да работят с данни, чрез които извършват ремаркетинг, измерване и персонализиране, трябва да имат съгласието на потребителите. Кат...
Невидим уеб сайт

Невидим уеб сайт

На кого му пука, че имате сайт, ако той е невидим Сайтът съществува, за да носи печалба на собственика му. Това твърдение  е като мантра за всички, които се захващат с някакъв ...
Как CRM бизнес софтуер работи за всеки търговец

Как CRM бизнес софтуер работи за всеки търговец

Всяка компания може значително да подобри своята дейност и да реализира повече приходи, използвайки подходящ бизнес софтуер. CRM бизнес софтуер е продукт, който предоставя изчерпа...