потребителя посочва точен адрес на който желае да бъде доставена направената от него поръчка. За този метод единственото което трябва да съберем като данни е точен адрес и нищо друго. Нищо друго освен, ако е необходимо да се заплати цената за доставка за сметка на потребителя, а вие работите с различни куриери с различно ценообразуване. В такъв случай може да се предостави възможност на потребителя той да избере с кой куриер да му бъде доставена стоката, като му се покаже и цената за доставка на всеки куриер.
За да се има възможност потребителите да посочват доставка до определен офис, в онлайн магазина трябва да се листнат всички актуални офиси на Speedy сортирани по градове и населени места. За целта обвързваме онлайн магазина с система на Speedy от която автоматично се опреснява информацията за всички обекти.
По същият начин както при Speedy е необходимо платформата да бъде обвързана с модул на Еконт за синхронизация на актуални адреси на офиси.
За онлайн магазини които имат повече продажби на дневна база куриерски фирми като Speedy и Еконт имат разработени модули които може да бъдат интегрирани в онлайн магазина. При такава интеграция администраторите могат да валидират данни за доставка и директно да генерират товарителница и данни за пратка директно в онлайн магазина без да е необходимо да се прехвърлят в системата на куриера и да пренасят данните ред по ред. Когато онлайн магазина разполага с интегриран модул на куриер след генериране на товарителница автоматично се генерира имейл с информация към потребителя в който имейл има линк от който може да се проследява пратката.
Триъгълна логистика е практиката при онлайн магазините с дропшипинг.
При дропшиоинга онлайн търговци продават продукти които физически не притежават. Това са продукти които физически се намират или при производителите или в складове на други по-големи търговци. В този вид търговия търговеца трябва да достави стоката на клиента от собствено име, а стоката трябва да тръгне от склада на неговият доставчик. При връщане или замяна на стока от клиента, то тази стока не трябва да стига директно до нейният собственик, а да бъде доставена до търговеца на онлайн магазина. Това се налага най-малко за запазване търговската тайна на продавача за източника на стоката. В противен случай всеки клиент се информира за първоизточника на продуктите и за техните цени, което няма да върне клиента отново при вас, а ще го изпрати за следващи покупки директно при доставчика.
Куриерите предлагат такава триъгълна логистика и в разработените от тях модули за интеграция в онлайн магазин.