Синхронизация на онлайн магазина с маркетингови канали

Имате ли изградена стратегия за маркетинг и реклама? Имате ли очаквания за брой посещения и натовареност на онлайн магазина? Това са част от въпросите които задаваме преди да започнем работа по изграждането на нов онлайн магазин?

Защо задаваме тези въпроси?

За нас е важно да знаем поради няколко причини. Една от тях е, какви технически разработки са необходими за подсигуряване на автоматизации при онлайн маркетинга. Повечето маркетолози за успешен маркетинг използват платформите на Facebook, Instagram и Google AdWords. За да могат да използват максимума от капацитета на техните инструменти е необходимо онлайн магазина да бъде обвързан с тях.

За Facebook е необходимо да се интегрира код за Facebook Pixel, код за Facebook events както и напълно автоматично генериране на списък с всички налични продукти в .csv файл. Маркетолозите обвързват бизнес профила с url към .scv файли и по този начин автоматично се изчитат всички продукти предлагани в магазина.

За Google AdWords нещата стоят по същият начин, но с различна структура на кода който е необходимо да се интегрира локално в сайта.

Друг важен момент за нас разработчиците е, да знаем очакваният трафик към онлайн магазина за да можем максимално да предвидим неговата издръжливост и сървърни ресурси които е необходимо да се подсигурят. За някои онлайн магазини е достатъчно да бъдат хостнати на обикновен споделен хостинг, но за други е необходимо да се наеме VPS сървър.

Според това какъв е обема на онлайн магазина и какъв е трафика към него се определят технологиите за разработка и подсигуряване на сървърен ресурс!

За нас е важно да оправдаем всички очаквания на клиентите ни към нас, към онлайн бизнеса и да изградим дългосрочни отношения.