Многоканални продажби

Многоканални продажби

Интеграция с външни системи за многоканални продажби

Увеличване на продажбите чрез многоканални продажби

Какво се разбира под дефиницията „Многоканални продажби“ и приложимо ли е в онлайн търговията?

При многоканалните продажби се използват не само собствени канали, а и трети такива за разпространение на стоката и достигане до повече клиенти. Чрез външни канали търговецът използва пряк контакт до потребителите на посредник, който вече има голяма аудитория от потенциални клиенти. Какъв канал ще използвате за да достигнете до повече клиенти, зависи много от типа стока която предлагате.

Едни от най-популярните канали за продажби са OLX, Emag, pazaruvaj.com, glami.bg и много други. Подобни вендор системи ( наречени още маркетплейс ) имат разработени модули за автоматичен импорт на продукти от външни онлайн магазини. След сключване на договор с маркетплейс е, необходимо да се обвърже онлайн магазина с техният модул.

Ако вашите стоки са интерес и за други онлайн търговци и имате интерес да им предоставите автоматизирано информация за тях, то тогава се разработва модул от който вашите контрагенти черпят информация ежедневно без да имат никакъв физически ангажимент за това.