Защо новите страници се индексират трудно

Защо новите страници се индексират трудно

Защо новите страници се индексират трудно

Колко често пренебрегвате поддръжката на уеб сайта? Ако не обръщате внимание на редовното поддържане на сайта и го правите от време на време, то това може да доведе до по-бавно индексиране на новите страници.

При малко статии и нередовно публикуване, Google започва да индексира избирателно

Няма как един сайт с до 30 страници съдържание да бъде определен като авторитетен, предупреждават експерти на Google. Това важи с пълна сила за сайт, който за определено време е спрял да публикува ново съдържание. Например след прекъсване и подновяване на публикуването на статии след три месеца, Google вече не индексира новото съдържание толкова бързо, както по-рано. Просто търсачката не приема за авторитетен сайт, който има едва трийсетина статии.

Проблемът не е системен. Макар че регулярно възникват грешки при индексиране, в този случай става въпрос за нещо съвсем различно. При малко на брой статии в сайта и след няколко месечно прекъсване на добавяне на ново съдържание, търсачката става по-критична в момента, в който се възобнови публикуването. Google започва да индексира избирателно.

Няма нищо нередно в индексирането на данни от страна на Google. Всяка търсачка е в определена степен критична към това, което подбира за индексиране. Истината е, че за да изгради един сайт авторитет в Google е твърде недостатъчно да предлага едва 30 страници, както е нормално да се бави индексирането на новите статии, особено след  известно прекъсване.

Дори ръчното подаване не води до бързо индексиране, ако сайтът не е авторитетен

Изводът е ясен: Вероятността един уеб сайт с 30 страници да бъде приет за авторитетен е почти нулева. Google е в състояние да забави индексирането на сайта, след като разгледа как той се позиционира в интернет пространството. Схемите за индексиране на търсачката е нормално да се променят и дори ръчното подаване не означава, че която и да е страница ще бъде индексирана.

Целите пред всеки собственик на сайт трябва да бъдат много високи. Не е достатъчно само текстовото съдържание да е на ниво. Всичко в една изработка на сайт е важно, както и неговото вписване в онлайн реалността. Вече не е достатъчно сайтът да е също толкова добър, колкото конкурентните му. Той трябва да ги превъзхожда. В момента в който спре редовното публикуване, започват проблемите. Щом бъде възобновено добавянето на нови статии, роботите на Google посещават сайта много по-слабо отпреди и индексирането на новите страници се бави.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Търговията от улицата до интернет

Търговията от улицата до интернет

Какво се случва с търговията: От улицата до интернет За търговията в най-общ план смело можем да кажем, че преживява своята коренна промяна. Пътят от улицата до онлайн пространствот...
Как онлайн магазинът ви да бъде оптимално използваем от потребителите ви?

Как онлайн магазинът ви да бъде оптимално използваем от потребителите ви?

Имате ли онлайн магазин или искате да създадете такъв, но искате и да продавате? Ще ви опишем какво е важно да има в него, за да може потребителя да не го посещава само за секунди и по...
Политика за връщане на поръчки в онлайн магазин

Политика за връщане на поръчки в онлайн магазин

Политика за връщане в онлайн магазин: защо не може без нея и как да я направим ефективна Всеки онлайн магазин включва съдържание, което е базово и без което не може да функционира. ...
Старт на онлайн магазин: успешните първи стъпки

Старт на онлайн магазин: успешните първи стъпки

Вложили сте достатъчно сили, време и пари, за да притежавате онлайн магазин с уникален дизайн и необходимите функционалности. Качили сте  продуктите, подредили сте ги по катег...
Какво трябва да има в края на всяка уеб страница

Какво трябва да има в края на всяка уеб страница

Какво трябва да има в края на всяка уеб страница Всеки уеб сайт е съвкупност от свързани помежду си страници, които имат общ дизайн, специална навигация и различни функционалности. ...
31% от потребителите в интернет пазаруват онлайн, с 10% средно се е увеличила електронната търговия през изминалата 2020 година

31% от потребителите в интернет пазаруват онлайн, с 10% средно се е увеличила електронната търговия през изминалата 2020 година

Силен растеж на онлайн търговията в отделни сегменти у нас, отчитат от Българската Е-комерс Асоциация (БЕА). 71 на сто от българските граждани имат достъп до интернет, 31 на сто от...