Защо новите страници се индексират трудно

Защо новите страници се индексират трудно

Защо новите страници се индексират трудно

Колко често пренебрегвате поддръжката на уеб сайта? Ако не обръщате внимание на редовното поддържане на сайта и го правите от време на време, то това може да доведе до по-бавно индексиране на новите страници.

При малко статии и нередовно публикуване, Google започва да индексира избирателно

Няма как един сайт с до 30 страници съдържание да бъде определен като авторитетен, предупреждават експерти на Google. Това важи с пълна сила за сайт, който за определено време е спрял да публикува ново съдържание. Например след прекъсване и подновяване на публикуването на статии след три месеца, Google вече не индексира новото съдържание толкова бързо, както по-рано. Просто търсачката не приема за авторитетен сайт, който има едва трийсетина статии.

Проблемът не е системен. Макар че регулярно възникват грешки при индексиране, в този случай става въпрос за нещо съвсем различно. При малко на брой статии в сайта и след няколко месечно прекъсване на добавяне на ново съдържание, търсачката става по-критична в момента, в който се възобнови публикуването. Google започва да индексира избирателно.

Няма нищо нередно в индексирането на данни от страна на Google. Всяка търсачка е в определена степен критична към това, което подбира за индексиране. Истината е, че за да изгради един сайт авторитет в Google е твърде недостатъчно да предлага едва 30 страници, както е нормално да се бави индексирането на новите статии, особено след  известно прекъсване.

Дори ръчното подаване не води до бързо индексиране, ако сайтът не е авторитетен

Изводът е ясен: Вероятността един уеб сайт с 30 страници да бъде приет за авторитетен е почти нулева. Google е в състояние да забави индексирането на сайта, след като разгледа как той се позиционира в интернет пространството. Схемите за индексиране на търсачката е нормално да се променят и дори ръчното подаване не означава, че която и да е страница ще бъде индексирана.

Целите пред всеки собственик на сайт трябва да бъдат много високи. Не е достатъчно само текстовото съдържание да е на ниво. Всичко в една изработка на сайт е важно, както и неговото вписване в онлайн реалността. Вече не е достатъчно сайтът да е също толкова добър, колкото конкурентните му. Той трябва да ги превъзхожда. В момента в който спре редовното публикуване, започват проблемите. Щом бъде възобновено добавянето на нови статии, роботите на Google посещават сайта много по-слабо отпреди и индексирането на новите страници се бави.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Почти половината фирми у нас все още нямат собствен сайт

Почти половината фирми у нас все още нямат собствен сайт

Почти половината фирми у нас все още нямат собствен сайт, телефонът е най-използван за интернет Интернет пространството продължава да разширява влиянието си и да привлича все повече...
Искате предимство на онлайн пазара: Правете добри продуктови описания

Искате предимство на онлайн пазара: Правете добри продуктови описания

И най-качествените продукти ще останат незабелязани, ако липсва адекватно описание към тях. Колкото и издържана да е една изработка на онлайн магазин, не забравяйте да отделите достатъ...
Изчистен уеб сайт без информационно претоварване

Изчистен уеб сайт без информационно претоварване

Как да се спасите от информационно претоварване В информационното общество, мисленето е дейност, която все повече отсъства. В един момент информацията става толкова много, че човек ...
Каква е разликата между големия и малкия онлайн търговец?

Каква е разликата между големия и малкия онлайн търговец?

Знаете ли как да откриете разликата между големия и малък онлайн търговец? Чрез тази статия ще се опитаме да ви посочим важните неща, които имат предимство и недостатъци между голе...
Онлайн потребители

Онлайн потребители

Липсват ви потребители: вижте защо Всеки онлайн търговец очаква своето „да“ на стоките и услугите, които предлага. Одобрението на потребителите, тяхното присъствие и гот...
Складова програма за управление и контрол

Складова програма за управление и контрол

Всеки търговец има нужда от интерактивен софтуер за управление на складове и магазини. За да следи логистиката на продуктите от тяхната доставка в склад до продажбата им на краен клиен...