Фирменият уеб сайт е Вашето лице в света на съвременните технологии, Вашата електронна „визитка”, от която потребителите черпят информация за Вас и Вашата дейност.
Фирмения сайт е идеалното решение за достигане до нови клиенти,
представяики вашите услуги или продукти пред цялата интернет аудитория.
Фирмения сайт е официалното Ви представяне в интернет и ето защо неговият уеб дизайн, лесното му намиране и привлекателната визия са от огромно значение. Понякога дребни на пръв поглед подробности оказват решаващо влияние върху потребителя. Например син или сив цвят на сайта говорят за строги бизнес-рамки, червеното е символ на агресивност, зеленият цвят предполага хармония. Разбира се, Вие решавате как точно ще изглежда вашия сайт, но ние сме насреща, за да Ви предложим нашите идеи и да обясним защо Ви ги предлагаме.
CMS, какво е CMS (Content Management System) или (Система за управление на съдържанието)? Уеб сайт с CMS система Ви предоставя богата функционалност и удобство за лесно управление на съдържанието във всички страници от сайта. За по-лесно и удобно управление на съдържанието, във всеки фирмен сайт интегрираме редактор за оформяне на текст. Редактора е много близик по визия и функционалност на Microsoft Word, което го прави лесен за използване.
Мобилната версия или респонсив дизайна е нещо задължително за всеки уеб сайт. Глобалните тенденции за използването на мобилни устройства за сърфиране нарастват с всеки ден. Вече е факт,че по-големия процент на интернет сърфирането е от мобилни телефони. Google официално обяви от 21 април 2015 г., че дава преоритет на уеб сайтове, които се показват добре на смартфони и други мобилни устройства. От Google разработиха нов googlebot наречен "Mobilegeddon", който засяга резултатите при търсения от мобилно устройство.
Бизнеса не почива, когато представяте вашите услуги и продукти в интернет пространството. Уеб сайта е в непрекъснат контакт с вашите клиенти.
След като разгледаме вашето запитване, ще изготвим персонална оферта на цена, която е
съобразена с изискванията на бизнеса ви. Ако възникнат допълнителни въпроси относно запитването ви, ще се
свържем с вас на посочените от вас контакти.
Брифирайте ни на кратко преди срещата! Така ще бъдем възможно
най-полезни. Опишете ни кратко идеята за вашият фирмен уеб сайт,
вида продукти, които ще предлагате в него и т.н.
Търсенето на фирма за изработка на сайт е отговорна и не лека задача. В днешно време има много фирми, които предлагат изработка на сайт, но как да разберем коя фирма е най-подходяща? Има няколко важни моментa, на които трябва да се обърне внимание преди да решите да възложите изпълнението на проект.
Разгледайте сайт структурата на фирмата начина, по който те представят услугите си и начина, по който позиционират информацията за техните услуги. Ако тяхната структура и позициониране ви допада има голям шанс да ви допадне структурата, която ще Ви предложат и за вашия сайт. В последните години повечето уеб агенции използват готова структура за сайтове като закупуват темлейт. Това спестява много време и много от цената за изработка на уеб сайт и определено е добър избор. В последните години повечето сайтове са изградени именно върху темплейт. Разбира се можете да изберете вашия сайт да не е върху темплейт, а да е нарисуван специално за Вас от графичен дизайнер. Това е по-бавен и по-скъп процес, но също е добро решение стига да заделите достатъчно време и от ваша страна. Не е от значение кой подход ще изберете, важно е фирмата, с която ще работите да разбира от работата си и да разполага с екип от професионални програмисти. Всяка дигитална агенция има своята история и компетенции.
Всяка уеб агенция има страница „За нас“, разгледайте колко опит е натрупала фирмата и какви са нейните компетенции. За вас не е важно да знаете с какви програмни езици работи, а е важно да се убедите дали фирмата е компетентна да направи връзка между offline и online бизнеса. Това са две различни компетенции и за добрата им синхронизация се изисква опит и различен поглед. В онлайн присъствието е важно потребителското изживяване, така както е важно как посрещате един клиент във вашия офис или търговски обект. Ако фирмата е натрупала дългогодишен опит несъмнено ще го използва за реализацията на вашия уеб сайт.
Ако фирмата познава много програмни езици и технологии сигурно, е че може да разработи и най-сложните функционалности за вашия проект.
Вижте какво са направили има ли в портфолиото им проекти, които да ви допадат като структура, уеб дизайн и функционалност? Изработили ли са проекти във Вашата ниша?
Ако не са правили уеб сайтове във Вашата ниша, то тогава обърнете внимание как са се справили с проекти в друга ниша. Това може да Ви даде ясен отговор за това как биха се справили с вашия проект.
Изпратете им задание за изработка на уеб сайт, уговорете си среща, обсъдете реализацията на вашия сайт, обмислете какви резултати ви обещават и преценете дали могат да се справят с тях. Ако са спечелили доверието ви, могат да спечелят доверието и на вашите потенциални онлайн клиенти.