Изработка на онлайн магазин

Изработка на онлайн магазини с разнообразни възможности

Уеббилд България предлага изработка на онлайн магазини с разнообразни възможности. Подходът към всеки клиент е строго индивидуален, така както функционалността на всеки оналйн магазин е индивидуална.

интернет магазин

Решение

Решения за изработка на онлайн магазин Уеббилд България

Важни функционалности при изработка на онлайн магазин за онлайн търговци, които ще ви позволят да търгувате онлайн с голям брой клиенти. В самото начало може да започнете с това, което ви е най-необходимо. С увеличаване на продажбите, можете по всяко време да надграждате онлайн платформата с допълнителни модули и да разширявате техните функционалности.

Разнообразна гама от продукти

Разнообразна гама от продукти

Оптимизиран онлайн магазин с възможност за работа с голямо количество разнообразни продукти. Добре структурирана база данни с релационни връзки между отделните таблици за съхранение на информация, дава възможност на онлайн магазина да работи с голям обем от информация без да забавя неговата работа.

Мултиезичност и интернационализация

различни езикови версии


 

Различни езикови версии в един онлайн магазин под един или повече домейни. Разработен от Уеббилд България електронен магазин, има възможност за надграждане с много езикови версии и тяхното управление от един административен панел.  

Интеграция с ERP или складова програма

Интеграция с ERP система или складова програма
 

Синхронизация със складови наличности и номенклатури. Автоматичен експорт на поръчки към продажби в складов софтуер. Ако ЕРП системата или складовия софтуер е изработен от Уеббилд България, имате възможност за управление на целия онлайн магазин директно от софтуера.

Респонсив дизайн или специална мобилна версия

Респонсив дизайн или специална мобилна версия
 

От 2015 г. към днешна дата, мобилната версия или респонсив дизайн (адаптивен дизайн) е нещо задължително за всеки уеб сайт, който иска да не губи своите потребители или добрата индексация в google.

Адаптивен дизайн за различните устройства с различни резолюции. Desktop, таблети и мобилни телефони.

Интеграция с външни системи за многоканални продажби

Интеграция с външни системи за многоканални продажби

Изграждане на сервизи и управление на многоканални продажби с различни партньори, като OLX, eMag, pazaruvaj.com и Sravni. Това са само част от платформите, с които може да обвържете Вашия магазин. Разработка на различни уеб серзиви ( SOAP и JSON ) за партньори предлагащи вашите продукти в техни платформи, както и разработка на афилиейт програми.

Интеграция на куриерски модули

Интеграция на куриерски модули

 

Интеграцията на куриерски модул в електронен магазин дава възможност за автоматично генериране на товарителница и заявка към куриера за логистиране на пратките. Разработка в кошницата при поръчка за избор на куриер, доставка до офис или посочен от потребителя адрес.

SEO оптимизация и Меркетингови канали

SEO оптимизация

 

За да е добре оптимизиран един уеб сайт, важно е да имате възможност сами да управлявате ключовите места в него за въвеждане на ключови думи и фрази. Такива са именно ( френдли урл адреси, мета заглавия, мета описания,  хаштагове и др.  ) . Структурата на урл адресите, оптимизирания код, бързо действие на сайта и микро-маркиране доверете на нас.

Различни методи на плащане

Различни методи на плащане

Наложен платеж е един от най-използваните методи за плащане в българските онлайн магазини и най-използвания от българският потребител. След него е Пощенски Паричен Превод, който стана популярен у нас след като се заговори за Н-18 и по-специално приложение №33 по чл.3 от наредба Н-18. Освен тези методи можете да събирате приходи чрез плащания от дебитни и кредитни карти през платежни системи, като БОРИКА, PayPal или ePay, както и чрез плащане на каса на EasyPay.

Лизингови продажби чрез различни кредитни институции

Лизингови продажби

 

Ако вашите стоки не са бързооборотни, увеличете продажбите си чрез продажба на стоки на лизинг, като предоставите възможност на вашите потребители да пазаруват с разсрочено плащане чрез различни кредитни компани без скрити условия. Интеграция на модул за плащане на лизинг с TBI Bank, БНП ПАРИБА, UniCredit и др.

Умна количка

Умна количка

Умна количка наричаме количка, която при добавяне на един продукт в нея предлага на потребителя подходящи аксесоари или сходни продукти. С нея можете да увеличите оборотите си в cross-sales продажбите. Ако вашият клиент е закупил чифт обувки, можете да му направите предложение чрез умната количка за покупка на подходяща боя или гъба за обувки. Ако клиента ви си е закупил компютър предложете клавиатура или мишка. Често потребителите купуват основен продукт, но от вълнение забравят за нужните им аксесоари към него. Това е ролята на умната количка, за да бъдат подсетени с правилно предложение.

Промо кампании и промо кодове за намаления

Промо кампании

 

Разработка на специална страница за промо кампания, като "Черен петък". Управление на визията и продуктите в тази страница. Организация на различни промо кампании, като задавате начална и крайна дата за валидност на намалението, процент или сума за намаление. 

Модул за генериране на специални промо кодове за намалени към избрани от вас клиенти.

Филтри и сортиране

Филтри и сортиране

 

За какво служат фитрите в един оналйн магазин?

Филтрите дават възможност на потребителите да персонализират потребителското преживяване, което увеличава шанса за покупка чрез разработка на различни видове продуктови филтри, които помагат на потребителя да намали листата с продукти и да открие  търсеният от него продукт. Филтъра е инструмент за персонализиране по различни критерии на потребителя и спецификации на продуктите. 
Сами решете в коя категория какви филтри да присъстват в съотношение с групата продукти.

История на продажбите за всеки клиент

История на продажбите за всеки клиент

 

История за всяка направена покупка в личният профил на потребителя. История в административната част на магазина към всяка нова поръчка.  История с покупките за всеки клиент на вашия онлайн магазин.

B2B модул с различни ценови групи

B2B модул с различни ценови групи

B2B модул в онлайн магазин е модул за автоматизация на процесите по продажби към вашите партньори, така както към вашите крайни клиенти. Предоставяйки онлайн възможност за едрови заяки Вие, намалявате възможността от грешките при обработка на поръчките, премахвате ограниченията за приемане на заявки в работно време и много други полезни фактори за вашата търговия.

GDPR

GDPR

Поискайте съгласието на вашите потребители за обработка на лични данни.
Предоставете напълно автоматизирана възможност за "Забрави ме". Информирайте потребителите си за трети страни, които обработват техни лични данни като куриерски фирми, лизингови компании, метрични платформи и т.н.

Повече по темата "GDPR за онлайн магазин"

Безгранични доработки и надграждане за всеки онлайн магазин

Колкото повече продавате, толкова повече нарастват и нуждите за надграждане и къстамизирани решения към всеки проект.
Системите, които изработваме имат неограничена възможност за надграждане.

Изработка на онлайн магазин Изработка на онлайн магазин София Изработка на онлайн магазин цена

Интеграция с други системи

Свързване на онлайн магазин с други софтуери и системи.

Hopix WareHouse Solution

Hopix WareHouse Solution

Складов софтуер

Money Work

Money Work

Складов софтуер

ERP

ERP

ERP система

Борика

Борика

Онлайн плащания

PayPal

PayPal

Онлайн плащания

ePay

ePay

Онлайн плащания

EasyPay

EasyPay

Платежна система

Speedy

Speedy

Куриер

DPD

DPD

Куриер

Рапидо

Рапидо

Куриер

Еконт

Еконт

Куриер

Google Analytics

Google Analytics

Анализи

Google Reamarketing

Google Reamarketing

Ремаркетинг

Yandex metrica

Yandex metrica

Анализи

Facebook Pixel

Facebook Pixel

Анализи

Подготовка и стартиране на проект

Какви са процесите за изработка на онлайн магазин и каква подготовка трябва да имаме?

София изработка на онлайн-магазин
Избор на визия

Избор на визия

Към коя таргет група са насочени вашите продукти? Това е важно при избора на визия за онлайн магазин, за да достигнете по-лесно до
желаната целева група.

Подробно разписано задание

Подробно разписано задание

Разписана навигация на страници, категории и под-категории.
Описване на модули и функционалности, които трябва да притежава онлайн магазина.
Методи за плащане, методи за доставка и др.

Ако се затруднявате да разпишете задание, може да посочите за пример онлайн магазин, който се доближава до вашата идея, след което ние да ви дадем насока за разписване на задание.

Съвместна работа

Съвместна работа

От нас  ще получите безценно Know-How на нашите консултанти от техния опит в изграждането на много онлайн магазини,
но за да получите най-доброто решение е необходима съвместна работа.

Портфолио

Избрани Проекти

webbuild.bg

Стартирате онлайн магазин, а за колко неща трябва да се грижите след това?

Преди да се захванете с онлайн търговия е хубаво да се запознаете, какво ви очаква след това и за какво трябва да се грижите. Много хора си мислят, че онлайн бизнесът е просто изработка на онлайн магазин, пускане в интерент и готово, продажбите започват, печалбите почват да се трупат и вс...

Избор на стока

Какво е необходимо за започване на онлайн търговия? Има няколко важни неща, които трябва да знаете, за да създадете и управлявате успешен онлайн магазин.
На първо място разбира се е избора на стока и таргет група. Ако сте собственик на offline търговия, то Вие вече сте направили избора на стока и канали за доставка.

...

Всички онлайн магазини подлежат на регистрация в НАП по Н18 или не?

Всички онлайн магазини, които получават плащания, чрез наложен платеж, PayPal, Борика, Epay, EasyPay или каквато и да е друга платежна система трябва да се декларират в НАП.

Онлайн магазини, които приемат плащания само по банков път или чрез Пощенски Паричен Превод (П.П.П), не е...

В тази статия ще ви изброим няколко стъпки и фактори, които са важни за създаването на онлайн магазин и определят цената за неговата изработка. Стъпки и фактори, които не само определят цената за изработка, но и ако не сте запознати с тях, ще ви бъдат полезни, ако сте решили да създадете и поддържате онлайн би...