Към коя таргет група са насочени вашите продукти? Това е важно при избора на визия за онлайн магазин, за да достигнете по-лесно до
желаната целева група.
Изцяло авторска визия с по-различна и уникална архитектура или избор на архитектура от темлейт (https://themeforest.net/category/site-templates) да бъде изграден вашия онлайн магазин, е въпрос на стратегия и цена, съобразена с вашия заделен бюджет.
Разписана навигация на страници, категории и
под-категории.
Описване на модули и функционалности, които
трябва да притежава вашия онлайн магазин.
Методи за плащане, методи за доставка и др.
Ако се затруднявате да разпишете задание, може
да посочите за пример онлайн магазин, който се
доближава до вашата идея, след което ние ще ви
дадем насока за разписване на задание.
След като ни изпратите базови изисквания, наш консултант
ще се свърже с вас, ще обсъдите заедно технически параметри и детайли.
Ще получите безценно Know-How от нашите консултанти на база техния опит в изграждането на онлайн магазини за много наши клиенти.
Пълно съдействие от наша страна не само по време на изграждането на онлайн магазин за вашия бизнес, а и след завършването му!
Задължително обучение за работа с онлайн магазина и запознаване с административния панел.
Безценни съвети за поддръжка на онлайн магазина и SEO оптимизация за по-добра индексация в индекса на Google.
Най-често срещани практични решения и функционалности при изработка на онлайн магазин, които улесняват сключване на сделка с вашите клиенти или автоматизират процеси. При стартиране на онлайн търговият може да стартирате с това, което ви е най-необходимо, а впоследствие да надграждате системата.
Респонсив дизайн или специална мобилна версия. От 2015 г. към днешна дата, мобилната версия или респонсив дизайн (адаптивен дизайн) е нещо задължително за всеки уеб сайт, който иска да не губи своите потребители или добрата си индексация в google. 2019 г. от google обявиха, че в десктоп индекса класират сайтове според индекса в мобилна версия. Адаптивен дизайн за различните устройства с различни резолюции. Desktop, таблети и мобилни телефони.
За какво служат фитрите в един оналйн магазин? Филтрите дават възможност на потребителите да персонализират потребителското преживяване, което увеличава шанса за покупка. Разработка на различни видове продуктови филтри, които помагат на потребителя да намали листата с продукти и да открие търсения от него продукт. Филтърът е инструмент за персонализиране по различни критерии на потребителя и спецификации на продуктите.
Сами решете в коя категория какви филтри да присъстват в съотношение с групата продукти.
Разработка на специална страница за промо кампания, като "Черен петък". Управление на визията и продуктите в тази страница. Организация на различни промо кампании, като задавате начална и крайна дата за валидност на намалението, процент или сума за намаление. Модул за генериране на специални промо кодове за намаление към избрани от вас клиенти.
Увеличаване на приходите чрез cross-sales продажбите. Разработка на модул за cross-sales продажбите позволява обвързване на подходящи аксесоари към продуктите. Ако потребител добави в количката чифт обувки, модула зарежда pop-up прозорец, в който предлага подходящи аксесоари, като чифт резервни връзки, боя или гъба за почистване. Ако потребител пазарува в онлайн магазин за компютърна техника, модула за cross-sales продажбите може да предлага клавиатура, мишка или подходящ монитор. Често потребителите купуват основен продукт, но от вълнение забравят за нужните им аксесоари към него. Това е ролята на cross-sales модула - да бъдат подсетени с правилно предложение.
Наложен платеж е един от най-използваните методи за плащане в българските онлайн магазини и най-предпочитан от българския потребител. След него е пощенски паричен превод, който стана популярен у нас след като се заговори за Н-18 и по-специално приложение №33 по чл.3 от наредба Н-18. Освен тези методи, може да събирате приходи чрез плащания от дебитни и кредитни карти, през платежни системи като БОРИКА, PayPal или ePay, както и чрез плащане на каса на EasyPay.
Лизингови продажби чрез различни кредитни институции. Ако вашите стоки не са бързооборотни, увеличете продажбите си чрез продажба на стоки на лизинг, като предоставите възможност на вашите потребители да пазаруват с разсрочено плащане чрез различни кредитни компани без скрити условия. Интеграция на модул за плащане на лизинг с TBI Bank, БНП ПАРИБА, UniCredit и др.
Изграждане на сервизи и управление на многоканални продажби с различни партньори, като OLX, eMag, pazaruvaj.com и Sravni.bg. Това са само част от платформите, с които може да обвържете вашия магазин. Разработка на различни уеб сервизи (SOAP и JSON) за партньори, предлагащи вашите продукти в техни платформи, както и разработка на афилиейт програми.
B2B модул в онлайн магазин е модул за автоматизация на процесите по продажби към вашите партньори, така както към вашите крайни клиенти. Предоставяйки онлайн възможност за заявки на едро, вие намалявате вероятността за грешки при обработка на поръчките, премахвате ограниченията за приемане на заявки във фиксирано работно време и придобивате много други полезни фактори за вашата търговия.
Синхронизация със складови наличности и номенклатури. Автоматичен експорт на поръчки към продажби в складов софтуер. Ако ЕРП системата или складовия софтуер е изработен от Уеббилд България, имате възможност за управление на целия онлайн магазин директно от софтуера.
Оптимизация на програмен код за максимално бързо зареждане на страниците на магазин с голямо количество продукти. Добре оптимизирана структура на база данни с релационни връзки между отделните таблици за съхранение на информацията, което дава възможност на онлайн магазина да работи с голям обем от информация, без да забавя неговата работа. За онлайн магазин с голям обем от информация се използват много допълнителни разработки и технологии за оптимизация скоростта на сайта.
За да е добре оптимизиран един уеб сайт, важно е да имате възможност сами да управлявате ключовите места в него за въвеждане на ключови думи и фрази. Такива са френдли урл адреси, мета заглавия, мета описания, хаштагове и др. Структурата на урл адресите, оптимизирания код, бързото действие на сайта и микро-маркирането доверете на нас.
Поискайте съгласието на вашите потребители за обработка на личните им данни.
Предоставете напълно автоматизирана възможност за "Забрави ме". Информирайте потребителите си за трети страни, които обработват техни лични данни, като куриерски фирми, лизингови компании, метрични платформи и т.н. Повече по темата "GDPR за онлайн магазин"
Цената за изработката на онлайн магазин се определя от техническите параметри на онлайн магазина. В зависимуст от това какъв е обема на съдържание, обема на базата данни от продукти. Колкото повече продукти има един оналйн магазин, толкова повече нараства неговата база данни, съответно необходимото процесорно време за обработка на определена информация. В такива ситуации се използват допълнителни технолгии които обаче увеличават сроковете за разработа и цената на проекта. Разбира се има още много фактури които определят цената. Брой езикови версии, брой домейни които зареждат сайта, спицифични функционалности и т.н.
След като разгледаме вашето запитване, ще изготвим персонална оферта на цена, която е
съобразена с изискванията на бизнеса ви. Ако възникнат допълнителни въпроси относно запитването ви, ще се
свържем с вас на посочените от вас контакти.
Дайте ни кратка предварителна информация преди срещата. Така ще бъдем възможно най-полезни. Опишете ни кратко идеята за вашият онлайн магазин, продукти, които ще предлагате в него и т.н.