- уникален характер
- безупречна функционалност
- персонализирани решения
- най-нови технологии
Изработката на онлайн магазин е комплексен процес, който включва следните основни дейности:
Какви са необходимите технически параметри и функционалност на онлайн магазина? Това е важно да определим още в първоначална среща, в която да ни разкажете повече за вашия бизнес и какви са вашите цели.
Дизайн насочен към оптимално преживяване на потребителите от целевата група.
Лесна структура с постоянна навигация към търсеният продукт и бързо сключване на онлайн сделка.
След завършване разработката на всеки онлайн магазин, задължително се тестват всички функционалности, както и адаптирането на респонсив дизайн в различните резолюции до мобилна версия.
Една от най-търсените ключови фрази в Google е, "Изработка на онлайн магазин цена". Най-често задаваният въпрос на който директен отговор няма!
Всеки магазин, който създаваме, се прави по спецификациите на клиента. След като вземем предвид всички изисквания, изготвяме оферта с конкретна цена. Ако искате да узнаете точната стойност на вашия сайт, свържете се с нас и ще получите отговор в най-кратки срокове.
Най-разпространените полезни решения и функции при създаването на онлайн магазин, които улесняват покупките и автоматизират процесите. При започване на онлайн бизнес можете да стартирате с най-важното и след това постепенно да разширявате възможностите на вашия интернет магазин.
От 2015 г. насам мобилната версия или адаптивният дизайн са задължителни за всеки уеб сайт, който иска да запази своите потребители и добрата си индексация в Google. През 2019 г. Google обяви, че класира сайтовете в десктоп индекса въз основа на мобилната версия. Адаптивният дизайн на електронен магазин трябва да осигури оптимално представяне на различни устройства и резолюции - настолни компютри, таблети и мобилни телефони.
Филтрите в онлайн магазините служат за улесняване на потребителите в намирането на продукти, които отговарят на техните конкретни изисквания и предпочитания. Те помагат да се стесни изборът на продукти въз основа на различни критерии, като например: Категория на продукта, Цена, Марка, Размер, Цвят и др. характеристики.
Cross-sell продажбите в онлайн магазините са техника за увеличаване на продажбите чрез предлагане на допълнителни или свързани продукти на клиентите. Тази стратегия помага да се увеличи средната стойност на поръчката и да се подобри удовлетвореността на клиентите, като им се предоставят продукти, които могат да допълнят техния основен избор.
Наложен платеж и пощенският паричен превод (П.П.П.) са сред най-популярните и предпочитани методи за плащане в българските онлайн магазини. Те се ползват с доверието на българските потребители. Освен тях, други предпочитани методи за събиране на плащания са чрез дебитни и кредитни карти, както и през различни платежни системи като БОРИКА, PayPal, ePay, Stripe, Транскарт и други.
Изработка на онлайн магазини и управление на многоканални продажби с партньори като OLX, eMag, pazaruvaj.com и Sravni.bg. Това са само част от платформите, с които можете да свържете своя магазин. Предлагаме разработка на уеб сервизи (SOAP и JSON) за партньори, които предлагат вашите продукти, както и създаване на афилиейт програми.
Вграждане на B2B модул по време на направата на онлайн магазин е модул за автоматизация на процесите по продажби към вашите партньори и крайни клиенти. Предоставяйки онлайн възможност за заявки на едро, вие намалявате вероятността за грешки при обработка на поръчките, премахвате ограниченията за приемане на заявки във фиксирано работно време и придобивате много други полезни фактори за вашата електронна търговия.
Синхронизация със складови наличности и номенклатури за изработените от нас онлайн магазини. Автоматичен експорт на поръчки към продажби в складов софтуер. Ако ЕРП системата или складовият софтуер е изработен от Уеббилд България, имате възможност за управление на целия електронен магазин директно от софтуера.
Оптимизация на програмен код за максимално бързо зареждане на страниците на интернет магазини с голямо количество продукти. Добре оптимизирана структура на база данни с релационни връзки между отделните таблици за съхранение на информацията. Това дава възможност на уеб магазина да работи с голям обем от информация, без да се забавя неговата работа. За електроненни магазини с голям обем от информация се използват много допълнителни разработки и технологии за оптимизация скоростта на сайта.
За има добра SEO оптимизация един онлайн магазин, важно е да имате възможност сами да управлявате ключовите места в него за въвеждане на ключови думи и фрази. Такива са SEO-friendly URL адресите, мета заглавия, мета описания, хаштагове и др. Структурата на URL адресите, оптимизирания код, бързото действие на сайта и микро-маркирането доверете на нас.
Поискайте съгласието на вашите потребители за обработка на личните им данни във вашия уеб магазин.
Предоставете напълно автоматизирана възможност за "Забрави ме". Информирайте потребителите си за трети страни, които обработват техни лични данни, като куриерски фирми, лизингови компании, метрични платформи и т.н. Повече по темата "GDPR за онлайн магазин"