Към коя таргет група са насочени вашите продукти? Това е важно да се определи още
преди разработката на онлайн магазин.
Дизайнът на сайта трябва да бъде съобразен с целевата група клиенти.
Уеб дизайн адаптиран към всякакъв размер мобилни устройства. Уеб дизайн съобразен с фирмената идентичност и целева аудитория.
Електронен магазин със структура и навигация, осигуряваща по-добро потребителско преживяване, което да спомогне за получаването на повече запитвания и продажби.
Разписана навигация на страници, категории и под-категории.
Описване на модули и функционалности, които трябва да се разработят за вашия онлайн магазин.
Методи за плащане, начини за доставка и др.
Ако се затруднявате да разпишете задание, може
да посочите за пример електронен магазин, който се
доближава до вашата идея, след което ние ще ви
дадем насока за разписване на задание.
След като ни изпратите базови изисквания, наш консултант
ще се свърже с вас, ще обсъдите заедно технически параметри и детайли.
Ще получите безценно Know-How от нашите консултанти на база техния опит в изграждането на онлайн магазини за много наши клиенти.
Пълно съдействие от наша страна не само в процеса на дизайн и направа на онлайн магазин за вашия бизнес, а и след завършването му!
Задължително обучение за работа с интернет магазина и запознаване с административния панел.
Безценни съвети за поддръжка на вашия електронен магазин и SEO оптимизация за по-добра индексация в индекса на Google.
Най-често срещани практични решения и функционалности при изработка на онлайн магазин, които улесняват покупките или автоматизират процесите. При стартиране на онлайн бизнес може да започнете с това, което ви е най-необходимо, а впоследствие да надграждате системата на своя интернет магазин.
От 2015 г. насам, мобилната версия или респонсив уеб дизайн (адаптивен дизайн) е нещо задължително за всеки уеб сайт, който иска да не губи своите потребители или добрата си индексация в Google. 2019 г. от Google обявиха, че в десктоп индекса си класират сайтове на база на резултатите в индекса в мобилна версия. Адаптивен уеб дизайн на електронен магазин за различни устройства и резолюции. Desktop, таблети и мобилни телефони.
За какво служат филтрите в един интернет магазин? Те дават възможност на потребителите да персонализират потребителското преживяване, което увеличава шанса за покупка. Ние предлагаме разработка на различни видове продуктови филтри в процеса на изграждане на онлайн магазин, които помагат на посетителите да намалят листата с продукти, които разглеждат и да открият търсения от тях продукт по-бързо и лесно. Филтърът е инструмент за персонализиране по различни критерии на потребителя и спецификации на продуктите. Можете сами да решите в коя категория на вашия уеб магазин какви филтри да присъстват.
Разработване на специална страница за промо кампания, като "Черен петък" в процеса на създаване на интернет магазин от нас. Управление на визията и продуктите в тази страница. Организация на различни промо кампании, като задавате начална и крайна дата за валидност на намалението, процент или сума за намаление. Модул за генериране на специални промо кодове за намаление към избрани от вас клиенти.
Увеличаване на приходите чрез т. нар. cross-sales продажби. По време на направа на онлайн магазин за вашия бизнес, ние предлагаме и разработка на модул за cross-sales продажби. Той позволява обвързване на подходящи аксесоари към продуктите. Ако потребител добави в количката чифт обувки, модулът зарежда pop-up прозорец, в който предлага подходящи съпътстващи аксесоари, като чифт резервни връзки, боя или гъба за почистване, например. Ако потребител пазарува в електронен магазин за компютърна техника, модула за cross-sales продажби може да предлага клавиатура, мишка или подходящ монитор. Често потребителите купуват основен продукт, но от вълнение забравят за нужните им аксесоари към него. Това е ролята на cross-sales модула - да бъдат подсетени с правилно предложение.
Наложен платеж е един от най-използваните методи за плащане в българските онлайн магазини и най-предпочитан от българския потребител. Втори най-предпочитан след него е пощенският паричен превод. Той стана популярен у нас, след като се заговори за Н-18 и по-специално приложение №33 по чл.3 от наредба Н-18. Освен тези методи, може да събирате плащания от дебитни и кредитни карти, през платежни системи като БОРИКА, PayPal или ePay, както и чрез плащане на каса на EasyPay. Това ще се уточни в процеса на направа на онлайн магазина за вашия бизнес.
Лизингови продажби чрез различни кредитни институции. Ако вашите стоки не са бързооборотни, увеличете продажбите си чрез продажба на стоки на лизинг, като предоставите възможност на вашите потребители да пазаруват с разсрочено плащане чрез различни кредитни компани без скрити условия. В процеса на изграждане на онлайн магазин за всеки клиент предлагаме интеграция на модул за плащане на лизинг с TBI Bank, БНП ПАРИБА, UniCredit и др.
Изработка на онлайн магазини сервизи и управление на многоканални продажби с различни партньори, като OLX, eMag, pazaruvaj.com и Sravni.bg. Това са само част от платформите, с които може да обвържете вашия магазин. Разработка на различни уеб сервизи (SOAP и JSON) за партньори, предлагащи вашите продукти в техни платформи, както и разработка на афилиейт програми.
Вграждане на B2B модул по време на направата на онлайн магазин е модул за автоматизация на процесите по продажби към вашите партньори и крайни клиенти. Предоставяйки онлайн възможност за заявки на едро, вие намалявате вероятността за грешки при обработка на поръчките, премахвате ограниченията за приемане на заявки във фиксирано работно време и придобивате много други полезни фактори за вашата електронна търговия.
Синхронизация със складови наличности и номенклатури за изработените от нас онлайн магазини. Автоматичен експорт на поръчки към продажби в складов софтуер. Ако ЕРП системата или складовият софтуер е изработен от Уеббилд България, имате възможност за управление на целия електронен магазин директно от софтуера.
Оптимизация на програмен код за максимално бързо зареждане на страниците на интернет магазини с голямо количество продукти. Добре оптимизирана структура на база данни с релационни връзки между отделните таблици за съхранение на информацията. Това дава възможност на уеб магазина да работи с голям обем от информация, без да се забавя неговата работа. За електроненни магазини с голям обем от информация се използват много допълнителни разработки и технологии за оптимизация скоростта на сайта.
За има добра SEO оптимизация един онлайн магазин, важно е да имате възможност сами да управлявате ключовите места в него за въвеждане на ключови думи и фрази. Такива са SEO-friendly URL адресите, мета заглавия, мета описания, хаштагове и др. Структурата на URL адресите, оптимизирания код, бързото действие на сайта и микро-маркирането доверете на нас.
Поискайте съгласието на вашите потребители за обработка на личните им данни във вашия уеб магазин.
Предоставете напълно автоматизирана възможност за "Забрави ме". Информирайте потребителите си за трети страни, които обработват техни лични данни, като куриерски фирми, лизингови компании, метрични платформи и т.н. Повече по темата "GDPR за онлайн магазин"
Цената за изработката на онлайн магазин се определя от техническите параметри на съответния електронен магазин. В зависимост от това какъв е обемът на уеб съдържанието и обемът на базата данни от продукти. Колкото повече продукти има един интернет магазин, толкова повече нараства неговата база данни, съответно необходимото процесорно време за обработка на определена информация. В такива ситуации се използват допълнителни технолгии, които обаче увеличават сроковете за разработа и цената на проекта. Разбира се има още много фактори които определят една цена за изработка на онлайн магазин. Брой езикови верси; брой домейни, които зареждат сайта; специфични функционалности и т.н. Всичко това влияр на крайната цена за изработка на онлайн магазин.
След като разгледаме вашето запитване за създаване на онлайн магазин, ще изготвим персонална оферта на цена, която е съобразена с изискванията на бизнеса ви.
Дайте ни кратка предварителна информация преди срещата. Така ще бъдем възможно най-полезни. Опишете ни кратко идеята за вашият онлайн магазин, продукти, които ще предлагате в него и т.н.