Ключови показатели за ефективност KPI

Ключови показатели за ефективност KPI

Ключови показатели за ефективност KPI

Ключови показатели за ефективност (KPI): кои са вашите и как да се възползвате от тях

Съществено значение за развитието на всеки уеб сайт има дефинирането на KPI (Key Performance Indicator). Тези ключови показатели за ефективност имат ценното предназначение да следят за реализирането на предварително зададените цели. Когато са правилно подбрани, те са едни прецизни и напълно безпристрастни измерители на постигнатото. Те показват успеха в реални стойности и винаги носят конкретни ползи.

Колко реализирани потребители имате?

Щом веднъж сте приключили с първата задача – изработка на сайт, трябва да започнете да следите кое работи и кое не работи в него. Използвайте показател за трафик към сайта, който ще ви покаже колко потребители са минали за месец или година и какво преживяване са имали. Ще видите колко от тях се връщат отново и кое ги мотивира да го правят.

Когато разберете как трафикът идва към вас, ще знаете кои канали да използвате, за да печелите повече потребители. Според това по колко време се задържат на една страница, ще ви стане ясно как възприемат съдържанието като цяло. Един от най-мощните KPI е този, който измерва реализираните потребители (предприели конкретно действие като поръчка или друго) от общия процент посетили сайта.

Сигурни ли сте, че брандът ви е разпознаваем?

Има специални KPI, чрез които може да разберете дали хората ви виждат, когато търсят по определени критерии. Полезна информация ви носят коефициенти, които изчисляват трафика, който идва от органично търсене. Може да видите какъв авторитет има дадена страница, както и колко е процентът на реализация по ключови думи и дали не е време да ги смените.

Всеизвестно е, че генерирането на потенциални клиенти основно става чрез платена реклама. Сред най-често ползваните ключови показатели за ефективност са тези за цена за потенциален клиент (CPL), цена за реализация (CPC), цена на придобиване (CRA) и честота на кликване (CTR). Ако пък искате брандът ви да бъде разпознаваем, включете съответните KPI, които измерват това.

Всеки уеб сайт, зад който стои конкретен бизнес е наясно, че не може да разчита единствено на финансовите показатели. Ако иска да се позиционира успешно в дигиталната реалност, трябва да отчита и други показатели като потребителско изживяване, бързина на реакциите, качествено изпълнение.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

НАП се включва в онлайн търговията: Софтуерна фискализация сменя касовите апарати

НАП се включва в онлайн търговията: Софтуерна фискализация сменя касовите апарати

Нова ключова роля в онлайн търговията ще има Националната агенция за приходите (НАП), стана ясно в края на януари 2021 г. след проведени разговори между бизнес организации и приходното...
CRM система: За по-добро клиентско изживяване

CRM система: За по-добро клиентско изживяване

Съвременният потребител е все по-ориентиран и знае как да си набави сам необходимата информация в дигиталното пространство. За него са важни качеството и цената на продукта, но първост...
Продуктови филтри в онлайн магазин

Продуктови филтри в онлайн магазин

Продуктови филтри в онлайн магазин: как да предизвикате клиентите да купуват повече Когато един онлайн магазин има много и различни стоки, това затруднява потребителите, пречи им &n...
Фирмена история

Фирмена история

За да ви харесат: Разкажете история в уеб сайта Всички обичат добре разказаните истории. Това е начинът и даден бранд да получи повече популярност и да привлече нови последователи и...
Успешен сайт или провал?

Успешен сайт или провал?

Кога един добър проект е на път да се превърне в провал Сайтът е най-важният дигитален актив за всеки бизнес. Ако уеб проектът ви се „издъни“, ще разполагате с едно голя...
Техническо задание

Техническо задание

Заданието: Защо не може без него Ако смятате, че може да поръчате изработка на уеб сайт с едно телефонно обаждане или чрез случайна бърза среща, грешите. Хубаво е да си стиснете ръц...