Обслужване на онлайн поръчки

Обслужване на онлайн поръчки

Обслужване на онлайн поръчки

Как най-лесно да (не)вбесите клиентите

И баба знае, че продажбите в един магазин в голяма степен зависят от продавачите. Дали са вежливи, усмихнати и дружелюбни. Дали ги мързи или във всеки един момент са готови да предложат възможно най-доброто обслужване. Същото е и в онлайн търговията.

Продажбите не стават от само себе си

Това, че един магазин съществува само в дигиталното пространство, не означава, че той продава ей така – от само себе си. Не означава също, че някой трябва да хвърля око от време на време на случващото се, без да е постоянно ангажиран.

Мълвата, че един онлайн магазин има скапано обслужване е със силата на черен печат за бизнеса. Тръгне ли веднъж, отливът е сигурен и само неистови усилия, куп допълнителни разходи и незнайно колко време са нужни за неговото възстановяване.

Възможностите на социалните мрежи допълнително улесняват сгромолясването. Споделянето е толкова бързо, че разпространението на всякаква информация става буквално за части от минутата. Лошата новина има предимството да бъде светкавично „разнесена“ сред онлайн обществото и да бъде съпроводена с най-шумните коментари.

Кое най-много вбесява клиентите?

За да не ви споходи бедата да бъдете оплюти за пропуски в обслужването, организирайте дейността си така, както трябва. Има няколко основни неща, които вбесяват клиентите и първото е да се опитвате да ги лъжете. Това не го прощават. Не си измисляйте качества на стоките, каквито те нямат.

Бъдете коректни и спазвайте обещаните срокове за доставка. Когато поръчвате изработка на онлайн магазин, поискайте чат модул и наемете грамотни и любезни хора, които да отговарят писмено на запитванията в реално време. Не пропускайте да поддържате постоянна връзка с клиентите, като ги известявате за приети и изпратени доставки.

Наивно е да оставите онлайн магазина да си виси в пространството, без да се грижите за потребителите. Ако искате да печелите и да получавате положителни отзиви, осигурете качествено обслужване.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Google Analytics ще събира данни без бисквитки

Google Analytics ще събира данни без бисквитки

Eдна от последните актуализации на Google е свързана с бисквитките (cookies), а новината е, че дори и без тях, Google Analytics ще може да събира данни чрез machine learning. Промяната...
Как онлайн търговията печели от социалните мрежи

Как онлайн търговията печели от социалните мрежи

Онлайн търговията е бизнесът, който извлича най-големи ползи от социалните мрежи. Всички са там – продавачи, конкуренти, настоящи и потенциални клиенти. Всеки може да предлага ли...
Спад в продажбите

Спад в продажбите

Спад в продажбите: Прегледайте сайта и отстранете проблемите Да имаш сайт не е проблем. Всеки бизнес, организация или човек със свободна професия притежават собствен такъв. Да имаш ...
Изработка на сайт за заведение

Изработка на сайт за заведение

Имате заведение? Трябва ви сайт, ако искате да сте популярни и харесвани Имате заведение и това, от което спешно се нуждаете са клиенти. В такъв случай, не отлагайте и се заемете с ...
Home office как работим софтуерните фирми от вкъщи?

Home office как работим софтуерните фирми от вкъщи?

Home office как работим софтуерните фирми от вкъщи? Какво наложи работата от вкъщи? С обявяване на епидемичното положение в България и в цял свят, ние намерихме начин да бъдем проду...
Pop-up нотификации

Pop-up нотификации

Кога изскачащите прозорци се превръщат от досадни в желани Изскачащите реклами са едни от най-досадните неща, които могат да ви се случат в интернет. Неслучайно, ако изпишете изскач...