Обслужване на онлайн поръчки

Обслужване на онлайн поръчки

Обслужване на онлайн поръчки

Как най-лесно да (не)вбесите клиентите

И баба знае, че продажбите в един магазин в голяма степен зависят от продавачите. Дали са вежливи, усмихнати и дружелюбни. Дали ги мързи или във всеки един момент са готови да предложат възможно най-доброто обслужване. Същото е и в онлайн търговията.

Продажбите не стават от само себе си

Това, че един магазин съществува само в дигиталното пространство, не означава, че той продава ей така – от само себе си. Не означава също, че някой трябва да хвърля око от време на време на случващото се, без да е постоянно ангажиран.

Мълвата, че един онлайн магазин има скапано обслужване е със силата на черен печат за бизнеса. Тръгне ли веднъж, отливът е сигурен и само неистови усилия, куп допълнителни разходи и незнайно колко време са нужни за неговото възстановяване.

Възможностите на социалните мрежи допълнително улесняват сгромолясването. Споделянето е толкова бързо, че разпространението на всякаква информация става буквално за части от минутата. Лошата новина има предимството да бъде светкавично „разнесена“ сред онлайн обществото и да бъде съпроводена с най-шумните коментари.

Кое най-много вбесява клиентите?

За да не ви споходи бедата да бъдете оплюти за пропуски в обслужването, организирайте дейността си така, както трябва. Има няколко основни неща, които вбесяват клиентите и първото е да се опитвате да ги лъжете. Това не го прощават. Не си измисляйте качества на стоките, каквито те нямат.

Бъдете коректни и спазвайте обещаните срокове за доставка. Когато поръчвате изработка на онлайн магазин, поискайте чат модул и наемете грамотни и любезни хора, които да отговарят писмено на запитванията в реално време. Не пропускайте да поддържате постоянна връзка с клиентите, като ги известявате за приети и изпратени доставки.

Наивно е да оставите онлайн магазина да си виси в пространството, без да се грижите за потребителите. Ако искате да печелите и да получавате положителни отзиви, осигурете качествено обслужване.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Ключови показатели за ефективност KPI

Ключови показатели за ефективност KPI

Ключови показатели за ефективност (KPI): кои са вашите и как да се възползвате от тях Съществено значение за развитието на всеки уеб сайт има дефинирането на KPI (Key Performance In...
Pop-up нотификации

Pop-up нотификации

Кога изскачащите прозорци се превръщат от досадни в желани Изскачащите реклами са едни от най-досадните неща, които могат да ви се случат в интернет. Неслучайно, ако изпишете изскач...
Как онлайн магазинът ви да бъде оптимално използваем от потребителите ви?

Как онлайн магазинът ви да бъде оптимално използваем от потребителите ви?

Имате ли онлайн магазин или искате да създадете такъв, но искате и да продавате? Ще ви опишем какво е важно да има в него, за да може потребителя да не го посещава само за секунди и по...
Лесна или трудна регистрация в онлайн магазин

Лесна или трудна регистрация в онлайн магазин

Свръх мерки за сигурност или как да убиете клиента още на входа Има толкова много съвети как да изградите  перфектен интернет магазин, че ако попаднете на подходящите, ще с...
Онлайн магазин с авторско съдържание

Онлайн магазин с авторско съдържание

Трябва ви авторско съдържание? Заложете на качество и стил. Едва ли някой се съмнява, че за успешен онлайн магазин е нужно качествено съдържание. То помага на потребителите да с...
Методи на плащане в онлайн магазин

Методи на плащане в онлайн магазин

Как да създадете безупречен процес на разплащане Вече сте определили таргет групата за вашия онлайн магазин, постарали сте се да привлечете клиенти и да ги убедите, че са на правилн...