Обслужване на онлайн поръчки

Обслужване на онлайн поръчки

Обслужване на онлайн поръчки

Как най-лесно да (не)вбесите клиентите

И баба знае, че продажбите в един магазин в голяма степен зависят от продавачите. Дали са вежливи, усмихнати и дружелюбни. Дали ги мързи или във всеки един момент са готови да предложат възможно най-доброто обслужване. Същото е и в онлайн търговията.

Продажбите не стават от само себе си

Това, че един магазин съществува само в дигиталното пространство, не означава, че той продава ей така – от само себе си. Не означава също, че някой трябва да хвърля око от време на време на случващото се, без да е постоянно ангажиран.

Мълвата, че един онлайн магазин има скапано обслужване е със силата на черен печат за бизнеса. Тръгне ли веднъж, отливът е сигурен и само неистови усилия, куп допълнителни разходи и незнайно колко време са нужни за неговото възстановяване.

Възможностите на социалните мрежи допълнително улесняват сгромолясването. Споделянето е толкова бързо, че разпространението на всякаква информация става буквално за части от минутата. Лошата новина има предимството да бъде светкавично „разнесена“ сред онлайн обществото и да бъде съпроводена с най-шумните коментари.

Кое най-много вбесява клиентите?

За да не ви споходи бедата да бъдете оплюти за пропуски в обслужването, организирайте дейността си така, както трябва. Има няколко основни неща, които вбесяват клиентите и първото е да се опитвате да ги лъжете. Това не го прощават. Не си измисляйте качества на стоките, каквито те нямат.

Бъдете коректни и спазвайте обещаните срокове за доставка. Когато поръчвате изработка на онлайн магазин, поискайте чат модул и наемете грамотни и любезни хора, които да отговарят писмено на запитванията в реално време. Не пропускайте да поддържате постоянна връзка с клиентите, като ги известявате за приети и изпратени доставки.

Наивно е да оставите онлайн магазина да си виси в пространството, без да се грижите за потребителите. Ако искате да печелите и да получавате положителни отзиви, осигурете качествено обслужване.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Продуктова страница в търговски сайт Single View

Продуктова страница в търговски сайт Single View

Искате да продавате повече? Научете се да правите добри продуктови страници В момента, в който потребител прекрачи виртуалния праг в eCommerce сайт, трябва да заковете вниманието му...
Продуктови ревюта за целите на SEO оптимизация

Продуктови ревюта за целите на SEO оптимизация

Продуктовото ревю е много повече от продуктово описание. То трябва да  предоставя допълнителна информация за ползите и предимствата на продукта. Ако е добре изготвено и подходящо ...
Съдържанието: Подчинено на вашите цели и полезно за другите

Съдържанието: Подчинено на вашите цели и полезно за другите

Има много начини да разберем кога в един уеб сайт нещо не е наред, но когато говорим, че той е занемарен, всичко се върти около съдържанието. Колкото повече го неглижирате, толкова по-...
I. Какво е онлайн търговия

I. Какво е онлайн търговия

Всичко по-важно, което трябва да знаете за интернет търговията и онлайн магазина, събрано в няколко статии. Тук ще намерите кратки пояснения на основните термини, както и полезни съвет...
Ключови показатели за ефективност KPI

Ключови показатели за ефективност KPI

Ключови показатели за ефективност (KPI): кои са вашите и как да се възползвате от тях Съществено значение за развитието на всеки уеб сайт има дефинирането на KPI (Key Performance In...
Онлайн пазаруване

Онлайн пазаруване

Онлайн пазаруването стъпка по стъпка Онлайн пазаруването трябва да бъде приятно и сигурно. Да създава удобство и комфорт и да осигурява възможно най-доброто потребителско преживяван...