Обслужване на онлайн поръчки

Обслужване на онлайн поръчки

Обслужване на онлайн поръчки

Как най-лесно да (не)вбесите клиентите

И баба знае, че продажбите в един магазин в голяма степен зависят от продавачите. Дали са вежливи, усмихнати и дружелюбни. Дали ги мързи или във всеки един момент са готови да предложат възможно най-доброто обслужване. Същото е и в онлайн търговията.

Продажбите не стават от само себе си

Това, че един магазин съществува само в дигиталното пространство, не означава, че той продава ей така – от само себе си. Не означава също, че някой трябва да хвърля око от време на време на случващото се, без да е постоянно ангажиран.

Мълвата, че един онлайн магазин има скапано обслужване е със силата на черен печат за бизнеса. Тръгне ли веднъж, отливът е сигурен и само неистови усилия, куп допълнителни разходи и незнайно колко време са нужни за неговото възстановяване.

Възможностите на социалните мрежи допълнително улесняват сгромолясването. Споделянето е толкова бързо, че разпространението на всякаква информация става буквално за части от минутата. Лошата новина има предимството да бъде светкавично „разнесена“ сред онлайн обществото и да бъде съпроводена с най-шумните коментари.

Кое най-много вбесява клиентите?

За да не ви споходи бедата да бъдете оплюти за пропуски в обслужването, организирайте дейността си така, както трябва. Има няколко основни неща, които вбесяват клиентите и първото е да се опитвате да ги лъжете. Това не го прощават. Не си измисляйте качества на стоките, каквито те нямат.

Бъдете коректни и спазвайте обещаните срокове за доставка. Когато поръчвате изработка на онлайн магазин, поискайте чат модул и наемете грамотни и любезни хора, които да отговарят писмено на запитванията в реално време. Не пропускайте да поддържате постоянна връзка с клиентите, като ги известявате за приети и изпратени доставки.

Наивно е да оставите онлайн магазина да си виси в пространството, без да се грижите за потребителите. Ако искате да печелите и да получавате положителни отзиви, осигурете качествено обслужване.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Как да изберем цветова гама за уеб сайта си?

Как да изберем цветова гама за уеб сайта си?

Избирате цвят за лого и сайт? Решете как искате да въздействате на хората Колко пъти ви се е случвало да отворите един сайт, без дори да ви интересува това, което той предлага? ...
Какво означава степен на отпадане и как да я държите ниска

Какво означава степен на отпадане и как да я държите ниска

За да знаете по всяко време какво се случва с вашия онлайн магазин, следете анализите за него. Всички статистики са важни. Зад всеки процент стоят реални потребители, чието поведение о...
Home office как работим софтуерните фирми от вкъщи?

Home office как работим софтуерните фирми от вкъщи?

Home office как работим софтуерните фирми от вкъщи? Какво наложи работата от вкъщи? С обявяване на епидемичното положение в България и в цял свят, ние намерихме начин да бъдем проду...
Тенденции в онлайн търговията през 2022 година

Тенденции в онлайн търговията през 2022 година

През цялата 2021 година, преминала под знака на продължаващата пандемия, малко са сферите, които се радваха на осезаем растеж. Сред тях безспорно е електронната търговия. В дигиталното...
VII. Етапи на поръчката

VII. Етапи на поръчката

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" ...
Търговията от улицата до интернет

Търговията от улицата до интернет

Какво се случва с търговията: От улицата до интернет За търговията в най-общ план смело можем да кажем, че преживява своята коренна промяна. Пътят от улицата до онлайн пространствот...