Обслужване на онлайн поръчки

Обслужване на онлайн поръчки

Обслужване на онлайн поръчки

Как най-лесно да (не)вбесите клиентите

И баба знае, че продажбите в един магазин в голяма степен зависят от продавачите. Дали са вежливи, усмихнати и дружелюбни. Дали ги мързи или във всеки един момент са готови да предложат възможно най-доброто обслужване. Същото е и в онлайн търговията.

Продажбите не стават от само себе си

Това, че един магазин съществува само в дигиталното пространство, не означава, че той продава ей така – от само себе си. Не означава също, че някой трябва да хвърля око от време на време на случващото се, без да е постоянно ангажиран.

Мълвата, че един онлайн магазин има скапано обслужване е със силата на черен печат за бизнеса. Тръгне ли веднъж, отливът е сигурен и само неистови усилия, куп допълнителни разходи и незнайно колко време са нужни за неговото възстановяване.

Възможностите на социалните мрежи допълнително улесняват сгромолясването. Споделянето е толкова бързо, че разпространението на всякаква информация става буквално за части от минутата. Лошата новина има предимството да бъде светкавично „разнесена“ сред онлайн обществото и да бъде съпроводена с най-шумните коментари.

Кое най-много вбесява клиентите?

За да не ви споходи бедата да бъдете оплюти за пропуски в обслужването, организирайте дейността си така, както трябва. Има няколко основни неща, които вбесяват клиентите и първото е да се опитвате да ги лъжете. Това не го прощават. Не си измисляйте качества на стоките, каквито те нямат.

Бъдете коректни и спазвайте обещаните срокове за доставка. Когато поръчвате изработка на онлайн магазин, поискайте чат модул и наемете грамотни и любезни хора, които да отговарят писмено на запитванията в реално време. Не пропускайте да поддържате постоянна връзка с клиентите, като ги известявате за приети и изпратени доставки.

Наивно е да оставите онлайн магазина да си виси в пространството, без да се грижите за потребителите. Ако искате да печелите и да получавате положителни отзиви, осигурете качествено обслужване.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

eCommerce платформа от нулата

eCommerce платформа от нулата

eCommerce платформа от нулата: Как да избегнем капана на баналните заблуди Едва ли вече има търговец, който да не е наясно, че офлайн бизнесът е обречен, ако не е дигитализиран. За ...
Защо SEO съдържанието е толкова важно за сайта

Защо SEO съдържанието е толкова важно за сайта

Никога не е било толкова лесно да получим нужната информация за каквото и да е. Достатъчно е да зададем правилните въпроси в интернет и да започнем да четем. Ако искате вашият уеб сайт...
Време е за миграция на сайта: как да намалите загубата на трафик

Време е за миграция на сайта: как да намалите загубата на трафик

Ако бизнесът ви е добре разположен в интернет и се радвате на успешно класиране при търсене, то не са много причините, поради които да изпаднете от челната позиция. Едно от нещата, кое...
Как да разпишем техническо задание за разработка на онлайн магазин

Как да разпишем техническо задание за разработка на онлайн магазин

Бизнесът е наясно, че ако иска да се развива и да просъществува трябва да се дигитализира, за да предотврати фалит. В подкрепа на това твърдение е постоянно нарастващият брой на e-comm...
Какво означава степен на отпадане и как да я държите ниска

Какво означава степен на отпадане и как да я държите ниска

За да знаете по всяко време какво се случва с вашия онлайн магазин, следете анализите за него. Всички статистики са важни. Зад всеки процент стоят реални потребители, чието поведение о...
Искате предимство на онлайн пазара: Правете добри продуктови описания

Искате предимство на онлайн пазара: Правете добри продуктови описания

И най-качествените продукти ще останат незабелязани, ако липсва адекватно описание към тях. Колкото и издържана да е една изработка на онлайн магазин, не забравяйте да отделите достатъ...