„еНаслада“ е търговски уеб сайт, който предлага разнообразни продукти за дома и ежедневието. В менюто му са включени хранителни стоки, напитки, плодове и зеленчуци, захарни изделия, домашни потреби, козметика, перилни и почистващи препарати и др.
За „еНаслада“ изработихме eCommerce платформа в две езикови версии, който е обвързан със складова програма „Детелина“ на „Елтрейд“ ООД. По този начин се постига пълна синхронизация на наличности и цени с възможност за управление на доставки, ревизии и изписвания, както и създаване на собствена отчетност и генериране на справки.
Началната страница е тази, която привлича най-много потребители и това, което ще задържи интереса им са различните промоции. За тях сме осигурили цялостно управление на банер и слайдер позиции, с възможност за настройки на всички слайдове, които периодично ще бъдат добавяни. Това позволява бърза смяна на продукти и промоционални условия.
Помислили сме за комфорта на потребителите и само от тях зависи дали ще пазаруват като гости или ще си направят регистрация. Начините, по които могат да платят са няколко – с наложен платеж, по банков път или през PayPal. Доставката също е по избор – до адрес или до офис на „Спиди“ или „Еконт“. Възможна е доставка и със собствен транспорт на фирмата.
Важно за пълноценното потребителско изживяване е опцията за бърза поръчка по телефон и имейл, както и модулът „Любими“, където всеки потребител може да качва продуктите, които му харесват, докато разглежда. При възникнало съмнение или нужда от допълнителна информация, винаги може да се възползва от вградения онлайн чат.
Включили сме необходимите продуктови филтри, които пестят време и значително увеличават вероятността за покупка. Те са напълно съобразени с потребителските характеристики и отговарят на данните за очаквано поведение на пазаруващите.
И докато филтрирането на продуктите осигурява на клиентите бързо да стигнат до тези, които най-добре отговарят на изискванията им, то сортирането е това, което ги улеснява в избора. Така те могат да разглеждат стоките по зададен възходящ или низходящ ред, по цена, дата на зареждане и т.н.
Благодарение на собствената търсачка „Autocomplete“ (с подсказки), намирането на която и да е категория или конкретен продукт, става лесно и на момента. Според редица проучвания, хората, ползващи вътрешна търсачка, генерират до 50% от оборота и разглеждат средно три пъти повече страници от останалите посетители.
eCommerce платформата е с вътрешна оптимизация (On Page SEO), което го прави както по-достъпен за потребителите, така и по-изряден за търсачките и с възможност за челно класиране. Данните са структурирани със Schema.org, като по този начин отделните елементи се индексират така, че да бъдат разпознати като конкретните продукти, предлагани в магазина.
Друга добра практика, която сме приложили е по отношение стандартизиране модела на URL адресите и тяхното формиране на SEF (Search Engine Friendly) принцип. В противен случай всичко би изглеждало объркващо – един URL с малки букви, друг с големи или пък URL на латиница ведно с URL на кирилица.
Не сме пропуснали и управлението на meta title и meta description. Така сме гарантирали успешно класиране на вече изработения онлайн магазин при търсене, както и подтикване на потребителите да харесат и да поръчат даден продукт, като сме го направили по най-привлекателния и уместен начин.
Характерна особеност е, че уеб сайта е програмиран с персонализиран и оптимизиран програмен код. Постигнахме много добра скорост на зареждане и изградихме сайт, който е готов да издържи свръх натоварване и да поеме увеличен потребителски трафик по време на празници, промоционални кампании, както и през станалия традиционен „черен петък“.
Разгледайте услугата ни Изработка на онлайн магазин
или ни изпратете запитване за оферта