Реализирахме сайта с изцяло къстъм програмиране върху MVC Framework, като дори самото MVC е къстъмизирано с цел по-добра работа на сайта и по-висока сигурност. Всяка отделна страница е с изяло авторски дизайн, без да сме използваме каквито и да е готови шаблони. Специалните предложения и нови рекламни кампании намират бързо място на оформената за целта „Лендинг пейдж“ – страница с възможност за частично управление на нейния дизайн.

За „PROGumi“ разработихме модул за миграция на стари към нови URL адреси чрез редирект 301. Това елиминира вероятността за дублирано съдържание при търсене и разочароващата практика посетители на сайта да се озоват на страница с грешка 404, прочитайки лаконичното „страницата не е намерена“. 301 пренасочванията запазват класирането на страниците и правят лесно прехвърлянето на авторитета на стария URL адрес към новия.

На разположение на клиентите е търсачка с подсказки, която позволява бързо и прецизно търсене по ключови думи и цели фрази. Филтрирането е по автомобили – марка, модел или година, както и по размер гуми, съответно височина, ширина, диаметър и марка. Възможно е търсене и по други критерии като летни, зимни, всесезонни гуми и т.н. Специален калкулатор улеснява намирането по точните размери. Данните са структурирани със schema.org, което гарантира доброто индексиране на съдържанието при потребителско търсене.

Подходящо позициониран слайд банер на началната страница позволява добавяне на две заглавия, смяна на изображението, както и бутон „Виж повече“. За още по-пълноценно изживяване на сайта, потребителите имат възможност да напишат ревю в продуктовата страница към всеки продукт с опция за отбелязване на рейтинг, като съответната нотификация за всяко ново ревю се появява в административния панел.

Също толкова полезен за потребителите е модулът „Cross Sales“, който обвързва всяка стока с подходящите аксесоари. При добавяне на продукт в пазарската количка автоматично се зарежда pop-up модул, който показва съответните аксесоари към него с възможност за покупката им. Автоматизирано е и вдигането на флаг в административния панел при всяка поръчка, съответно от нов или стар потребител. Възможни са и различни справки като брой поръчки, филтрирани по дати, обща сума, колко от тях са върнати и т.н.

От решаващо значение за всеки онлайн магазин е времето, през което посетителите вземат решение дали да направят поръчка. Това време значително се съкращава с модулите „Какво трябва да знам“ и „Въпросник“. В първия клиентите ще намерят отговори на най-често задаваните въпроси, свързани със стил на шофиране, поддръжка на гуми, размери, сезонни изисквания и т.н. Във втория насочващите въпроси водят към отваряне на конкретни резултати.

Поръчката става лесно, като регистрацията не е задължителна. Възможна е  бърза поръчка само по телефон. Плащането е по избор – наложен платеж, по банков път, чрез PayPal или карта. Доставките се извършват до личен адрес или офис на „Еконт“ и „Спиди“, като сме предвидили интеграция на съответните модули за автоматично генериране на товарителници към избраната куриерска служба. Разплащането става в български лева, румънски леи или евро.

Помислили сме и за автоматичното премахване на продукти с нулева наличност от дадена страница и категория. Когато потребител отвори такава страница, той ще вижда надпис „Изчерпано количество“ и бутонът „Купи“ ще бъде изключен, като ще се включи отново веднага, щом наличността е възстановена. Самата продуктова страница ще остане видима през цялото време, за да не се генерират вредни линкове от тип 404.

Разработили сме онлайн формуляр за връщане на стоки и възстановяване на суми, както и специален модул за сравняване на продукти по различни характеристики. Предвидили сме поставянето на етикети като „Топ продукти“, „Нов продукт“, „Най-продавани модели“ и др. Не сме пропуснали и друг важен модул в общуването с клиенти – онлайн чат в реално време.

Приложили сме най-успешните техники за On-Page SEO, което прави сайта не само по-достъпен за потребителите, но и прецизно структуриран според изискванията на търсачките за неговото водещо класиране. Наясно сме с възможностите на Facebook рекламите, затова интегрирахме Facebook Pixels. Този код помага за проследяване на конверсиите, за създаване на кампании и изграждане на аудитории, за ремаркетинг и др. Възползвали сме се и от най-силните Google инструменти, поставяйки например google analytics код за проследяване на трафик и анализ на данни.

Онлайн магазинът се отличава с това, че е обвързан с 15 контрагента за автоматичен импорт на продукти, ъпдейт на наличности и цени. Съобразявайки се с това, реализирахме редица автоматизации с цел да минимализираме ръчната работа на хората, които администрират сайта. По този начин намалихме вероятността от човешки грешки при обработката на данните. Получи се един доста сложен и обемен като информация сайт, който сполучливо комбинира голямата база данни с всички необходими функционалности за прецизна и сигурна работа.

Други реализирани проекти

 Изработка на сайт

Изработка на сайт

Свържете се нас
поискайте оферта за изработка на фирмен уеб сайт

Поискайте оферта

Изработка на онлайн магазин

Изработка на онлайн магазин

Разгледайте услугата ни Изработка на онлайн магазин
или ни изпратете запитване за оферта

Поискайте оферта

Искам оферта

Искам оферта

Свържете се с нас
да си уговорим онлайн или физическа среща

Уговорете среща