Техническа поддръжка

Техническа поддръжка

Поддръжка на онлайн магазин

Техническа поддръжка на онлайн магазин и следгаранционно обслужване от компетентни технически лица. Необходимо ли е и в какво се състой?

При издаването на всеки проект, онлайн магазина е с текущите най-нови версии на програмен код, пакетни функционалности и отговарящ на всички изисквания на браузъри и критерии на google за добро класиране в неговият индекс. Технологиите обаче в днешни времена се променят не с месеци, а с дни! Това налага ежемесечно компетентни разработчици да правят анализи на софтуера и при необходимост да извършват технически промени по него.

Освен ъпгрейт на технически компоненти, при техническата поддръжка онлайн магазина се включва в софтуери за мониторинг.

Направления за които се грижим ежемесечно:

  • Месечен мониторинг за натовареност, издръжливост и добра работа на онлайн магазина;

  • Мониторинг на „Google Search Console“. При поява на грешки, анализ за появата им и отстраняване на възникнали проблеми. Причините за поява на такива грешки са много, а отстраняването им е важно за да могат google ботовете да сканират нормално сайта.

  • Отстраняване на грешки по сайта в следствие от неправилна работа от страна на администратори.

  • Обновяване на програмен код след ъпдейти на пакети на PHP версията на която е изграден уеб сайта.

  • Ъпдейт на база данни след ъпдейти на версията върху която е изграден уеб сайта.

  • Обновяване на JS библиотеки и CSS библиотеки, когато това е необходимо и е съвместимо с онлайн магазина. JS и CSS библиотеките често се ъпдейтват след ъпдейти на браузърите.

  • Периодични анализи за правилната работа на сайта и издръжливост при натоварване. При ръст на база данни и файлове, периодично измерване на процесорно време за обработка на данни.

  • Инсталиране на patch-ове и добавки свързани със секюритито на сайта.

  • Мониторинг на error логове и журнали. Нанасяне корекции по програмен код при възникнали такива.

  • Периодични проверки за хакерски атаки и внедрен зловреден код в сайта при пробив. В случай на пробив, проследяване и локализиране на тунел от където е проникнал. Предприемане на мерки за допълнителна защита, почистване на сайта от зловреден код, ако е внедрен такъв.

  • Мониторинг на хостинг и дисково пространство за файлове и Inodes.

  • Мониторинг за правилно генериране на xml sitemap.

  • Мониторинг на Cron Jobs задачи.

  • Мониторинг на уеб сервизи за комуникация с външни канали и системи.

    * Такива са: Еконт, Speedy, pazaruvaj.com, Свързаност с ERP или складов софтуер, Емаг и др.

  • Съдействие на администраторите при необходимост.

  • Бърза реакция при падане на сайт.