Защо ни трябва софтуер за управление на бизнес

Защо ни трябва софтуер за управление на бизнес

Защо ни трябва софтуер за управление на бизнес

Бизнесът е подложен на динамични трансформации и дигиталните промени са част от плана на всяка компания, която иска да се разраства. Съвременните пазарни условия правят надеждния софтуер за управление на бизнес все по-популярен и необходим за фирмите. Търговците, които използват инструментите на добре изградена CRM система, се справят много по-успешно с ежедневната си работа.

Те могат да проследяват какво се случва с клиентите – настоящи и потенциални, как се развиват отношенията им с партньорите, да планират различни кампании и събития в най-подходящото време, както и да реагират навреме, ако има индикации за срив в системата. За мениджмънта пък е важно да получава актуална информация и обратна връзка за стоките и услугите, които компанията предлага.

Решаване на проблеми и изчистване на данни

Има няколко важни стъпки, които трябва да обмислите, преди да преминете към внедряване на софтуер за управление на бизнеса. Сред тях са:

  1. Какъв е конкретният казус, който искате да решите 

Анализирайте възможностите на софтуерните приложения, които вече използвате и преценете какъв набор от CRM инструменти ви е необходим, за да ги въведете в експлоатация и да разрешите проблема или пък да преминете на следващо, по-високо ниво на работа.

  1. Ясно очертаване на недостатъците и посочване на конкретни грешки и пропуски 

Ако не сте напълно откровени и не направите изчерпателен анализ на настоящото положение в компанията, няма да постигнете желания успех. Определете слабите места, за да ги “оздравите” и да повишите ефективността на бизнеса.

  1. Изчистване на данните 

Преди да пристъпите към внедряване на софтуера за управление, убедете се, че сте готови с подготовката на информацията, която ще пренесете в системата. Тя трябва да е качествена, без некоректни и дублирани данни. 

Когато избирате софтуерна компания, на която да се доверите, запознайте се с нейния опит и разгледайте портфолиото ѝ. Проверете дали екипът е готов да се срещне с вас,  да ви изслуша и да ви предложи професионална консултация. Попитайте дали можете да разчитате на обучение по време на внедряване на новата система и дали ще получите поддръжка, когато възникнат въпроси в процеса на работа.

Помощ при работа с подизпълнители

Често компаниите работят с подизпълнители и софтуерът за управление се оказва незаменим помощник в подобни ситуации. Колкото по-мащабен е един проект и в него участват различни подизпълнители, толкова по-сложна е организацията на работа и следенето на всички контакти, особено когато едновременно се реализират няколко отделни етапа от целия проект.

Софтуерното решение предоставя възможност за възлагане на различни задачи и проследяване на тяхното изпълнение и отчитане. Фактурирането става бързо и в установения срок, съответно към подизпълнител и към инвеститор. Системата предлага по-добро управление и на договорите. Всички промени под формата на анекси и допълнителни споразумения биват отразявани навреме и проследявани кой как спазва договорните задължения.

Най-ценното предимство на софтуерното решение при работа с подизпълнители е именно генерирането на данни и стриктното следене на цялата информация. Това облекчава дейността, тъй като измества фокуса на ръководния екип от дребните неща, които могат да създадат големи проблеми, ако не са отработени правилно. Процесите са автоматизирани и с лекота се прави възлагане на задачи на подизпълнители, получаване на отчети, нареждане на плащания.

Ползи от софтуера за управление на бизнеса

Те са много, като някои са универсални, а други са съобразени с конкретните изисквания и особености на всеки бизнес. От първостепенно значение е наличието на една, единна платформа за всички процеси. Всички данни се обменят в реално време и са достъпни за всички отдели в компанията. Това повишава ефективността и оптимизира наличните работни процеси. 

Проблем за много фирми е наличието на различни софтуерни системи, които са предназначени за отделни операции – продажби, складови наличности, счетоводство, финанси и управление и т.н. Обикновено те нямат връзка помежду си, не се сработват и резултатът е разпокъсана и разхвърляна информация. Това пречи на работата и води до нежелани грешки и претърпени загуби и щети.

За търговците е важно да имат интегрирана софтуера връзка с производители и доставчици, с които работят редовно. Така те могат да разчитат на своевременно подаване на запитвания и поръчки, без да губят време и да отчитат недостиг и липси. Застраховани са и от грешки, каквито често се допускат при ръчно въвеждане на информацията.

Мобилни функционалности за постоянен достъп

Добър вариант е софтуерната система да бъде с мобилен достъп. Така всички служители, ангажирани с конкретни задачи, ще могат да си свършат работата от разстояние и по всяко време. Новият вид заетост – хоум офис, вече е трайна тенденция и ще продължи да се разраства навсякъде, където бизнесът позволява работа от вкъщи. Мобилните функционалности осигуряват достъп до всички необходими данни, договори, счетоводни документи, складови наличности и т.н.

Софтуерът за управление на бизнес със сигурност ще ви помогне да оптимизирате работните си процеси и да видите конкретни резултати от новите функционалности. Възползвайте се от тестовия период, който предлагаме в Уеббилд България, като се свържете с нас за повече информация.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Софтуер за управление на бизнес

Софтуер за управление на бизнес

Софтуер за управление на бизнес: Как да изберем най-доброто Бизнесът е зависим от средата, в която се развива и колкото по-динамична и рискова е тя, толкова по-често трябва да се об...
За нас – важна страницата за всеки един сайт

За нас – важна страницата за всеки един сайт

Когато обсъждате подходящите решения за вашия уеб сайт, винаги трябва да се ръководите от желанията и нагласите на клиентите. Срещата ви с тях няма как да се случи очи в очи, но това н...
Софтуер с тикет система: Когато бизнесът работи с клиенти

Софтуер с тикет система: Когато бизнесът работи с клиенти

Клиентското обслужване и поддръжка е сред най-натоварените отдели в компанията. В зависимост от мащабите на бизнеса, от различните канали за комуникация на ден пристигат голям брой зап...
Ново отлагане на Н-18

Ново отлагане на Н-18

За трети пореден път отсрочват влизането в сила на предизвикалите шумна полемика  промени в Наредба Н-18, регламентираща употребата на касови апарати. Те ще започнат да се прилага...
Програма за лоялност в онлайн търговията

Програма за лоялност в онлайн търговията

Защо да инвестирате в програма за лоялност Какво иска всеки онлайн търговец? Да привлича нови клиенти, да запази старите и да не губи постоянните. В борбата за потребителската любов...
Тенденции в онлайн търговията през 2022 година

Тенденции в онлайн търговията през 2022 година

През цялата 2021 година, преминала под знака на продължаващата пандемия, малко са сферите, които се радваха на осезаем растеж. Сред тях безспорно е електронната търговия. В дигиталното...