Защо ни трябва софтуер за управление на бизнес

Защо ни трябва софтуер за управление на бизнес

Защо ни трябва софтуер за управление на бизнес

Бизнесът е подложен на динамични трансформации и дигиталните промени са част от плана на всяка компания, която иска да се разраства. Съвременните пазарни условия правят надеждния софтуер за управление на бизнес все по-популярен и необходим за фирмите. Търговците, които използват инструментите на добре изградена CRM система, се справят много по-успешно с ежедневната си работа.

Те могат да проследяват какво се случва с клиентите – настоящи и потенциални, как се развиват отношенията им с партньорите, да планират различни кампании и събития в най-подходящото време, както и да реагират навреме, ако има индикации за срив в системата. За мениджмънта пък е важно да получава актуална информация и обратна връзка за стоките и услугите, които компанията предлага.

Решаване на проблеми и изчистване на данни

Има няколко важни стъпки, които трябва да обмислите, преди да преминете към внедряване на софтуер за управление на бизнеса. Сред тях са:

  1. Какъв е конкретният казус, който искате да решите 

Анализирайте възможностите на софтуерните приложения, които вече използвате и преценете какъв набор от CRM инструменти ви е необходим, за да ги въведете в експлоатация и да разрешите проблема или пък да преминете на следващо, по-високо ниво на работа.

  1. Ясно очертаване на недостатъците и посочване на конкретни грешки и пропуски 

Ако не сте напълно откровени и не направите изчерпателен анализ на настоящото положение в компанията, няма да постигнете желания успех. Определете слабите места, за да ги “оздравите” и да повишите ефективността на бизнеса.

  1. Изчистване на данните 

Преди да пристъпите към внедряване на софтуера за управление, убедете се, че сте готови с подготовката на информацията, която ще пренесете в системата. Тя трябва да е качествена, без некоректни и дублирани данни. 

Когато избирате софтуерна компания, на която да се доверите, запознайте се с нейния опит и разгледайте портфолиото ѝ. Проверете дали екипът е готов да се срещне с вас,  да ви изслуша и да ви предложи професионална консултация. Попитайте дали можете да разчитате на обучение по време на внедряване на новата система и дали ще получите поддръжка, когато възникнат въпроси в процеса на работа.

Помощ при работа с подизпълнители

Често компаниите работят с подизпълнители и софтуерът за управление се оказва незаменим помощник в подобни ситуации. Колкото по-мащабен е един проект и в него участват различни подизпълнители, толкова по-сложна е организацията на работа и следенето на всички контакти, особено когато едновременно се реализират няколко отделни етапа от целия проект.

Софтуерното решение предоставя възможност за възлагане на различни задачи и проследяване на тяхното изпълнение и отчитане. Фактурирането става бързо и в установения срок, съответно към подизпълнител и към инвеститор. Системата предлага по-добро управление и на договорите. Всички промени под формата на анекси и допълнителни споразумения биват отразявани навреме и проследявани кой как спазва договорните задължения.

Най-ценното предимство на софтуерното решение при работа с подизпълнители е именно генерирането на данни и стриктното следене на цялата информация. Това облекчава дейността, тъй като измества фокуса на ръководния екип от дребните неща, които могат да създадат големи проблеми, ако не са отработени правилно. Процесите са автоматизирани и с лекота се прави възлагане на задачи на подизпълнители, получаване на отчети, нареждане на плащания.

Ползи от софтуера за управление на бизнеса

Те са много, като някои са универсални, а други са съобразени с конкретните изисквания и особености на всеки бизнес. От първостепенно значение е наличието на една, единна платформа за всички процеси. Всички данни се обменят в реално време и са достъпни за всички отдели в компанията. Това повишава ефективността и оптимизира наличните работни процеси. 

Проблем за много фирми е наличието на различни софтуерни системи, които са предназначени за отделни операции – продажби, складови наличности, счетоводство, финанси и управление и т.н. Обикновено те нямат връзка помежду си, не се сработват и резултатът е разпокъсана и разхвърляна информация. Това пречи на работата и води до нежелани грешки и претърпени загуби и щети.

За търговците е важно да имат интегрирана софтуера връзка с производители и доставчици, с които работят редовно. Така те могат да разчитат на своевременно подаване на запитвания и поръчки, без да губят време и да отчитат недостиг и липси. Застраховани са и от грешки, каквито често се допускат при ръчно въвеждане на информацията.

Мобилни функционалности за постоянен достъп

Добър вариант е софтуерната система да бъде с мобилен достъп. Така всички служители, ангажирани с конкретни задачи, ще могат да си свършат работата от разстояние и по всяко време. Новият вид заетост – хоум офис, вече е трайна тенденция и ще продължи да се разраства навсякъде, където бизнесът позволява работа от вкъщи. Мобилните функционалности осигуряват достъп до всички необходими данни, договори, счетоводни документи, складови наличности и т.н.

Софтуерът за управление на бизнес със сигурност ще ви помогне да оптимизирате работните си процеси и да видите конкретни резултати от новите функционалности. Възползвайте се от тестовия период, който предлагаме в Уеббилд България, като се свържете с нас за повече информация.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Неактивни потребители

Неактивни потребители

Неактивни потребители: Как да събудите „спящите“ Обичайно привличането на нови потребители е по-трудно и по-скъпо от запазването на вече съществуващите. Често обаче голя...
Защо SEO съдържанието е толкова важно за сайта

Защо SEO съдържанието е толкова важно за сайта

Никога не е било толкова лесно да получим нужната информация за каквото и да е. Достатъчно е да зададем правилните въпроси в интернет и да започнем да четем. Ако искате вашият уеб сайт...
Каква работа вършат бутоните за споделяне в сайта

Каква работа вършат бутоните за споделяне в сайта

Бизнесът е наясно, че без уеб сайт няма как да е конкурентно способен на пазара. Всеки, който вече разполага със свое уникално дигитално пространство, се стреми да привлече колкото се ...
Продуктови филтри

Продуктови филтри

Продуктови филтри: как да предизвикате клиентите да купуват повече Когато един уеб сайт има много и различни стоки, това затруднява потребителите, пречи им  да се ориентират бъ...
Обслужване на онлайн поръчки

Обслужване на онлайн поръчки

Как най-лесно да (не)вбесите клиентите И баба знае, че продажбите в един магазин в голяма степен зависят от продавачите. Дали са вежливи, усмихнати и дружелюбни. Дали ги мързи или в...
Какво е ролята на продуктовите етикети

Какво е ролята на продуктовите етикети

В електронната търговия, освен качествена изработка на онлайн магазин, е важно да имате стратегия за привличане на клиенти. Логично, тя се изгражда около продуктите, които предлагате. ...