Онлайн чат в уеб сайт

Онлайн чат в уеб сайт

Онлайн чат в уеб сайт

Чат в реално време за уеб сайт

Колкото и учудващо да звучи за мнозина, чатът в реално време не е необходимост само за онлайн магазините. Все още битува възприятието, че щом не продавате директно стоки и услуги, няма нужда да имплементирате подобно средство за комуникация при изработка на уеб сайт. Всъщност, подобно твърдение е напълно погрешно.

Един непринуден канал за общуване

чат в уеб сайт

Чатът е жизнено важен за всеки бизнес, който иска да се наложи на пазара и да популяризира свой собствен бранд. Има десетки причини да го направите, ако все още нямате такъв канал за общуване.

За разлика от официалната кореспонденция, един чат е много по-непринуден и лесно може да се превърне в приятен разговор. Показвайки готовност да отговорите на всички въпроси, зададени от потребители, получавате тяхното доверие, а то е в основата на дълготрайните и взаимноизгодни отношения.

Това е начин да се сдобиете и с така желаната обратна връзка. Ако по време на разговора не успеете да научите как точно се чувстват хората, може директно да ги попитате дали са доволни от обслужването и откриват ли това, което търсят.

Печелите лоялност срещу търпение

Чатът е подходящ начин да направите подарък на избран потребител, като му предложите някакъв бонус. По този начин ще скрепите връзката и ще спечелите неговата лоялност срещу вашето търпение да отговорите на всичките му питания възможно най-подробно и коректно.

Не пренебрегвайте още една важна причина да интегрирате чат в сайта си. Това е възможност да направите доста прецизен анализ как точно се развива бизнесът ви. Преглеждайки разговорите, които сте провели, лесно ще видите къде куцат нещата и какво да предприемете, за да подобрите позициите си.

Освен че чатът пести време, той премахва доста бариери, които в друг вид общуване са неизменни. Пишейки своето съобщение, всеки може да изрази емоция – било то с емотикони, препинателни знаци или по-едър шрифт. И всеки би ви се отблагодарил като ви препоръча на близки и познати, ако остане доволен.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Онлайн търговията в условия на криза

Онлайн търговията в условия на криза

Всяка криза е своеобразно сито за бизнеса. Оцеляват тези, които успеят бързо да се приспособят и да се възползват от променящите се условия. Без значение кога и как ще приключи нас...
Как да насърчите клиентите да харчат повече?

Как да насърчите клиентите да харчат повече?

Целта на всеки търговски сайт е да продава. Смисълът на многото закупени стоки е крайният резултат, а именно печалбата. За нейното формиране има известни правила и принципи, н...
Програма за лоялност в онлайн търговията

Програма за лоялност в онлайн търговията

Защо да инвестирате в програма за лоялност Какво иска всеки онлайн търговец? Да привлича нови клиенти, да запази старите и да не губи постоянните. В борбата за потребителската любов...
Почти половината фирми у нас все още нямат собствен сайт

Почти половината фирми у нас все още нямат собствен сайт

Почти половината фирми у нас все още нямат собствен сайт, телефонът е най-използван за интернет Интернет пространството продължава да разширява влиянието си и да привлича все повече...
Продуктова страница в търговски сайт Single View

Продуктова страница в търговски сайт Single View

Искате да продавате повече? Научете се да правите добри продуктови страници В момента, в който потребител прекрачи виртуалния праг в eCommerce сайт, трябва да заковете вниманието му...
Уеб сайтът като инвестиция

Уеб сайтът като инвестиция

Дали си струва да инвестирате в уеб сайт? Добра ли е идеята? Доколко вложените пари ще се върнат умножени и в какъв срок? Въпроси, които вълнуват все повече хора. Обичайно очакванията ...