Онлайн чат в уеб сайт

Онлайн чат в уеб сайт

Онлайн чат в уеб сайт

Чат в реално време за уеб сайт

Колкото и учудващо да звучи за мнозина, чатът в реално време не е необходимост само за онлайн магазините. Все още битува възприятието, че щом не продавате директно стоки и услуги, няма нужда да имплементирате подобно средство за комуникация при изработка на уеб сайт. Всъщност, подобно твърдение е напълно погрешно.

Един непринуден канал за общуване

чат в уеб сайт

Чатът е жизнено важен за всеки бизнес, който иска да се наложи на пазара и да популяризира свой собствен бранд. Има десетки причини да го направите, ако все още нямате такъв канал за общуване.

За разлика от официалната кореспонденция, един чат е много по-непринуден и лесно може да се превърне в приятен разговор. Показвайки готовност да отговорите на всички въпроси, зададени от потребители, получавате тяхното доверие, а то е в основата на дълготрайните и взаимноизгодни отношения.

Това е начин да се сдобиете и с така желаната обратна връзка. Ако по време на разговора не успеете да научите как точно се чувстват хората, може директно да ги попитате дали са доволни от обслужването и откриват ли това, което търсят.

Печелите лоялност срещу търпение

Чатът е подходящ начин да направите подарък на избран потребител, като му предложите някакъв бонус. По този начин ще скрепите връзката и ще спечелите неговата лоялност срещу вашето търпение да отговорите на всичките му питания възможно най-подробно и коректно.

Не пренебрегвайте още една важна причина да интегрирате чат в сайта си. Това е възможност да направите доста прецизен анализ как точно се развива бизнесът ви. Преглеждайки разговорите, които сте провели, лесно ще видите къде куцат нещата и какво да предприемете, за да подобрите позициите си.

Освен че чатът пести време, той премахва доста бариери, които в друг вид общуване са неизменни. Пишейки своето съобщение, всеки може да изрази емоция – било то с емотикони, препинателни знаци или по-едър шрифт. И всеки би ви се отблагодарил като ви препоръча на близки и познати, ако остане доволен.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

CRM решение за търговския отдел

CRM решение за търговския отдел

Работата в търговския отдел на компанията е свръх динамична и свързана с ежедневни контакти с настоящи и нови клиенти. Те от своя страна не обичат да чакат и разчитат на бърза обработк...
Дизайна на сайта повлиява на класирането му

Дизайна на сайта повлиява на класирането му

Лошият външен вид на сайта води до срив при класиране Ако един уеб сайт не отговаря на определени критерии за качество, той може да не се показва в резултатите при търсене. Това зак...
Как потребителите виждат уеб сайтовете

Как потребителите виждат уеб сайтовете

Какво виждат потребителите веднага, щом отворят един сайт Когато готвите нов уеб проект, следвате преди всичко собствените си предпочитания и вкус. Залагате на елементи, които в...
SEO оптимизация на онлайн магазин

SEO оптимизация на онлайн магазин

Едва ли съвременният човек познава по-удивителен процес от светкавичното развитие на интернет. От нещо непознато и достъпно за малцина компютърни специалисти, изведнъж се превърна в еж...
Социални доказателства в онлайн търговията

Социални доказателства в онлайн търговията

Кое кара хората да предпочитат един продукт пред друг? Изобщо, как избират какво да купят? Тези въпроси не дават мира на куп специалисти и експерти. И макар, че търсенето на отговори п...
Изработка на сайт за заведение

Изработка на сайт за заведение

Имате заведение? Трябва ви сайт, ако искате да сте популярни и харесвани Имате заведение и това, от което спешно се нуждаете са клиенти. В такъв случай, не отлагайте и се заемете с ...