Онлайн чат в уеб сайт

Онлайн чат в уеб сайт

Онлайн чат в уеб сайт

Чат в реално време за уеб сайт

Колкото и учудващо да звучи за мнозина, чатът в реално време не е необходимост само за онлайн магазините. Все още битува възприятието, че щом не продавате директно стоки и услуги, няма нужда да имплементирате подобно средство за комуникация при изработка на уеб сайт. Всъщност, подобно твърдение е напълно погрешно.

Един непринуден канал за общуване

чат в уеб сайт

Чатът е жизнено важен за всеки бизнес, който иска да се наложи на пазара и да популяризира свой собствен бранд. Има десетки причини да го направите, ако все още нямате такъв канал за общуване.

За разлика от официалната кореспонденция, един чат е много по-непринуден и лесно може да се превърне в приятен разговор. Показвайки готовност да отговорите на всички въпроси, зададени от потребители, получавате тяхното доверие, а то е в основата на дълготрайните и взаимноизгодни отношения.

Това е начин да се сдобиете и с така желаната обратна връзка. Ако по време на разговора не успеете да научите как точно се чувстват хората, може директно да ги попитате дали са доволни от обслужването и откриват ли това, което търсят.

Печелите лоялност срещу търпение

Чатът е подходящ начин да направите подарък на избран потребител, като му предложите някакъв бонус. По този начин ще скрепите връзката и ще спечелите неговата лоялност срещу вашето търпение да отговорите на всичките му питания възможно най-подробно и коректно.

Не пренебрегвайте още една важна причина да интегрирате чат в сайта си. Това е възможност да направите доста прецизен анализ как точно се развива бизнесът ви. Преглеждайки разговорите, които сте провели, лесно ще видите къде куцат нещата и какво да предприемете, за да подобрите позициите си.

Освен че чатът пести време, той премахва доста бариери, които в друг вид общуване са неизменни. Пишейки своето съобщение, всеки може да изрази емоция – било то с емотикони, препинателни знаци или по-едър шрифт. И всеки би ви се отблагодарил като ви препоръча на близки и познати, ако остане доволен.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Продуктова страница в онлайн магазин

Продуктова страница в онлайн магазин

Как се прави успешна продуктова страница Част от мисията на всеки онлайн магазин е да създаде успешна продуктова страница. Точно тя играе основна роля за привличане на клиенти. Ако ...
IV. Основни принципи в електронната търговия

IV. Основни принципи в електронната търговия

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" Тър...
Неактивни потребители

Неактивни потребители

Неактивни потребители: Как да събудите „спящите“ Обичайно привличането на нови потребители е по-трудно и по-скъпо от запазването на вече съществуващите. Често обаче голя...
Какво трябва да има в края на всяка уеб страница

Какво трябва да има в края на всяка уеб страница

Какво трябва да има в края на всяка уеб страница Всеки уеб сайт е съвкупност от свързани помежду си страници, които имат общ дизайн, специална навигация и различни функционалности. ...
I. Какво е онлайн търговия

I. Какво е онлайн търговия

Всичко по-важно, което трябва да знаете за интернет търговията и онлайн магазина, събрано в няколко статии. Тук ще намерите кратки пояснения на основните термини, както и полезни съвет...
Време е за миграция на сайта: как да намалите загубата на трафик

Време е за миграция на сайта: как да намалите загубата на трафик

Ако бизнесът ви е добре разположен в интернет и се радвате на успешно класиране при търсене, то не са много причините, поради които да изпаднете от челната позиция. Едно от нещата, кое...