Фирмена история

Фирмена история

Фирмена история

За да ви харесат: Разкажете история в уеб сайта

Всички обичат добре разказаните истории. Това е начинът и даден бранд да получи повече популярност и да привлече нови последователи и клиенти. Концепцията за представяне на бранда с разказ като част от дигиталната стратегия на бизнеса е стара колкото уеб. Разказването на истории е един доста успешен инструмент, който дава добри резултати в различни маркетингови инициативи.

Споделете кои сте по вълнуващ начин

Ако искате да изпъкнете, създайте вълнуващ и ангажиращ разказ за своя бранд. Опишете от къде сте тръгнали и какво сте постигнали или с какво сте отличавате от останалите. Избягвайте клишетата и „кухото“ говорене. Още когато замисляте изработка на сайт, имайте готовност да се представите пред аудиторията и да го направите по неотразим и впечатляващ начин.

Освен вашата лична история спокойно може да включите и истории, разказани от ваши партньори, клиенти или последователи. Добър пример в тази посока е сайт, който предлага организиране на различни парти събития. Мнозина биха се възползвали от услугата, след като прочетат колко хора са останали доволни от емоциите и преживяванията, които са получили.

Без фалшиви истории и измислици

Целта на всеки бранд е да трупа известност и да превърне клиентите в постоянни. Обичайната практика е да бъдат изготвени специални промоционални предложения. Също толкова ефикасен метод може да бъде добре разказаната история. Тази, която увлича потребителите, кара ги да четат с интерес и да споделят прочетеното в социалните мрежи.

Различни изследвания показват, че дневно хората четат хиляди думи на различни устройства, като повечето от тях са склонни да изчетат цялото съдържание на една страница, ако то е представено под формата на разказ. Ето защо, избягвайте сухата терминология и прекалено професионалните текстове. Ако трябва да добавите числа и конкретни данни, например, направете го като използвате инфографики.

В дигиталния свят всичко е позволено и граници няма. Ако решите да се възползвате от този похват и се захванете да разкажете история обаче, бъдете искрени. Нека да е истинско и увлекателно за четене, за да впечатлите потребителите и да ви харесат. Не си позволявайте да споделяте фалшиви истории и да създавате измислени ситуации, защото бързо ще ви накажат с безразличие.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Тенденции в онлайн търговията през 2022 година

Тенденции в онлайн търговията през 2022 година

През цялата 2021 година, преминала под знака на продължаващата пандемия, малко са сферите, които се радваха на осезаем растеж. Сред тях безспорно е електронната търговия. В дигиталното...
Спад в продажбите

Спад в продажбите

Спад в продажбите: Прегледайте сайта и отстранете проблемите Да имаш сайт не е проблем. Всеки бизнес, организация или човек със свободна професия притежават собствен такъв. Да имаш ...
Началната страница на онлайн магазин

Началната страница на онлайн магазин

Как да подредите началната страница на онлайн магазина така, че да печелите повече? Всеки онлайн магазин заслужава да бъде харесван и лесно разпознаваем. За тази цел той трябва ...
Изработка на уеб сайт с готова платформа или къстъм версия?

Изработка на уеб сайт с готова платформа или къстъм версия?

Търсейки фирма за изработка на сайт, ще попаднете на различни предложения за изработка на вашият уеб сайт. Офертите, които получавате са за изработка на сайта ви с готова платформа...
Ключови показатели за ефективност KPI

Ключови показатели за ефективност KPI

Ключови показатели за ефективност (KPI): кои са вашите и как да се възползвате от тях Съществено значение за развитието на всеки уеб сайт има дефинирането на KPI (Key Performance In...
Как онлайн магазинът ви да бъде оптимално използваем от потребителите ви?

Как онлайн магазинът ви да бъде оптимално използваем от потребителите ви?

Имате ли онлайн магазин или искате да създадете такъв, но искате и да продавате? Ще ви опишем какво е важно да има в него, за да може потребителя да не го посещава само за секунди и по...