Фирмена история

Фирмена история

Фирмена история

За да ви харесат: Разкажете история в уеб сайта

Всички обичат добре разказаните истории. Това е начинът и даден бранд да получи повече популярност и да привлече нови последователи и клиенти. Концепцията за представяне на бранда с разказ като част от дигиталната стратегия на бизнеса е стара колкото уеб. Разказването на истории е един доста успешен инструмент, който дава добри резултати в различни маркетингови инициативи.

Споделете кои сте по вълнуващ начин

Ако искате да изпъкнете, създайте вълнуващ и ангажиращ разказ за своя бранд. Опишете от къде сте тръгнали и какво сте постигнали или с какво сте отличавате от останалите. Избягвайте клишетата и „кухото“ говорене. Още когато замисляте изработка на сайт, имайте готовност да се представите пред аудиторията и да го направите по неотразим и впечатляващ начин.

Освен вашата лична история спокойно може да включите и истории, разказани от ваши партньори, клиенти или последователи. Добър пример в тази посока е сайт, който предлага организиране на различни парти събития. Мнозина биха се възползвали от услугата, след като прочетат колко хора са останали доволни от емоциите и преживяванията, които са получили.

Без фалшиви истории и измислици

Целта на всеки бранд е да трупа известност и да превърне клиентите в постоянни. Обичайната практика е да бъдат изготвени специални промоционални предложения. Също толкова ефикасен метод може да бъде добре разказаната история. Тази, която увлича потребителите, кара ги да четат с интерес и да споделят прочетеното в социалните мрежи.

Различни изследвания показват, че дневно хората четат хиляди думи на различни устройства, като повечето от тях са склонни да изчетат цялото съдържание на една страница, ако то е представено под формата на разказ. Ето защо, избягвайте сухата терминология и прекалено професионалните текстове. Ако трябва да добавите числа и конкретни данни, например, направете го като използвате инфографики.

В дигиталния свят всичко е позволено и граници няма. Ако решите да се възползвате от този похват и се захванете да разкажете история обаче, бъдете искрени. Нека да е истинско и увлекателно за четене, за да впечатлите потребителите и да ви харесат. Не си позволявайте да споделяте фалшиви истории и да създавате измислени ситуации, защото бързо ще ви накажат с безразличие.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

III. Кой път да изберете – трудния или лесния

III. Кой път да изберете – трудния или лесния

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III. Кой път да изберете – трудния или лесния ...
Статистики на продажбите

Статистики на продажбите

Искате да знаете кое колко ви струва и как да печелите повече? Измервайте! Онлайн магазинът съществува, за да печели пари. Доколко успешно се справя с тази задача, може да се изчисл...
Подновяване на уебсайта

Подновяване на уебсайта

Сбогом на стария фирмен сайт Харесвате ли си фирмения сайт? Какви чувства ви вълнуват, докато го разглеждате? Ако сте изпълнени с гордост и наслада от изживяването, значи всичко е н...
Онлайн търговия вместо физически магазин

Онлайн търговия вместо физически магазин

Търговецът днес: Не какво ще предложи онлайн, а дали ще оцелее, ако не го направи „Имах два физически магазина и само за месец се наложи да ги закрия. За сметка на това, онлай...
Обслужване на онлайн поръчки

Обслужване на онлайн поръчки

Как най-лесно да (не)вбесите клиентите И баба знае, че продажбите в един магазин в голяма степен зависят от продавачите. Дали са вежливи, усмихнати и дружелюбни. Дали ги мързи или в...
Създайте специални оферти за повече онлайн продажби

Създайте специални оферти за повече онлайн продажби

Коледните и новогодишни празници са свързани с трескаво пазаруване и увеличен трафик в търсене на най-изгодните предложения. Ако посещенията при вас отчитат рекордни нива, значи можете...