Фирмена история

Фирмена история

Фирмена история

За да ви харесат: Разкажете история в уеб сайта

Всички обичат добре разказаните истории. Това е начинът и даден бранд да получи повече популярност и да привлече нови последователи и клиенти. Концепцията за представяне на бранда с разказ като част от дигиталната стратегия на бизнеса е стара колкото уеб. Разказването на истории е един доста успешен инструмент, който дава добри резултати в различни маркетингови инициативи.

Споделете кои сте по вълнуващ начин

Ако искате да изпъкнете, създайте вълнуващ и ангажиращ разказ за своя бранд. Опишете от къде сте тръгнали и какво сте постигнали или с какво сте отличавате от останалите. Избягвайте клишетата и „кухото“ говорене. Още когато замисляте изработка на сайт, имайте готовност да се представите пред аудиторията и да го направите по неотразим и впечатляващ начин.

Освен вашата лична история спокойно може да включите и истории, разказани от ваши партньори, клиенти или последователи. Добър пример в тази посока е сайт, който предлага организиране на различни парти събития. Мнозина биха се възползвали от услугата, след като прочетат колко хора са останали доволни от емоциите и преживяванията, които са получили.

Без фалшиви истории и измислици

Целта на всеки бранд е да трупа известност и да превърне клиентите в постоянни. Обичайната практика е да бъдат изготвени специални промоционални предложения. Също толкова ефикасен метод може да бъде добре разказаната история. Тази, която увлича потребителите, кара ги да четат с интерес и да споделят прочетеното в социалните мрежи.

Различни изследвания показват, че дневно хората четат хиляди думи на различни устройства, като повечето от тях са склонни да изчетат цялото съдържание на една страница, ако то е представено под формата на разказ. Ето защо, избягвайте сухата терминология и прекалено професионалните текстове. Ако трябва да добавите числа и конкретни данни, например, направете го като използвате инфографики.

В дигиталния свят всичко е позволено и граници няма. Ако решите да се възползвате от този похват и се захванете да разкажете история обаче, бъдете искрени. Нека да е истинско и увлекателно за четене, за да впечатлите потребителите и да ви харесат. Не си позволявайте да споделяте фалшиви истории и да създавате измислени ситуации, защото бързо ще ви накажат с безразличие.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Почти половината фирми у нас все още нямат собствен сайт

Почти половината фирми у нас все още нямат собствен сайт

Почти половината фирми у нас все още нямат собствен сайт, телефонът е най-използван за интернет Интернет пространството продължава да разширява влиянието си и да привлича все повече...
Уеб сайтът като инвестиция

Уеб сайтът като инвестиция

Дали си струва да инвестирате в уеб сайт? Добра ли е идеята? Доколко вложените пари ще се върнат умножени и в какъв срок? Въпроси, които вълнуват все повече хора. Обичайно очакванията ...
Отворено е кандидатстването по програма „Решения в областта на информационните и комуникационни технологии и киберсигурността в малките и средните предприятия”

Отворено е кандидатстването по програма „Решения в областта на информационните и комуникационни технологии и киберсигурността в малките и средните предприятия”

Отворено е кандидатстването по програма „Решения в областта на информационните и комуникационни технологии и киберсигурността в малките и средните предприятия” Министерс...
Спад в продажбите

Спад в продажбите

Спад в продажбите: Прегледайте сайта и отстранете проблемите Да имаш сайт не е проблем. Всеки бизнес, организация или човек със свободна професия притежават собствен такъв. Да имаш ...
Уеб сайт без поддръжка

Уеб сайт без поддръжка

Да поставим уеб сайта на пауза: Как действа оздравителната мярка Рано или късно всеки уеб сайт, оставен без поддръжка, от добре работещ актив се превръща в заплаха за бизнеса. Индик...
Как да насърчите клиентите да харчат повече в онлайн магазина

Как да насърчите клиентите да харчат повече в онлайн магазина

Целта на всеки онлайн магазин е да продава. Смисълът на многото закупени стоки е крайният резултат, а именно печалбата. За нейното формиране има известни правила и принципи, но е в...