Фирмена история

Фирмена история

Фирмена история

За да ви харесат: Разкажете история в уеб сайта

Всички обичат добре разказаните истории. Това е начинът и даден бранд да получи повече популярност и да привлече нови последователи и клиенти. Концепцията за представяне на бранда с разказ като част от дигиталната стратегия на бизнеса е стара колкото уеб. Разказването на истории е един доста успешен инструмент, който дава добри резултати в различни маркетингови инициативи.

Споделете кои сте по вълнуващ начин

Ако искате да изпъкнете, създайте вълнуващ и ангажиращ разказ за своя бранд. Опишете от къде сте тръгнали и какво сте постигнали или с какво сте отличавате от останалите. Избягвайте клишетата и „кухото“ говорене. Още когато замисляте изработка на сайт, имайте готовност да се представите пред аудиторията и да го направите по неотразим и впечатляващ начин.

Освен вашата лична история спокойно може да включите и истории, разказани от ваши партньори, клиенти или последователи. Добър пример в тази посока е сайт, който предлага организиране на различни парти събития. Мнозина биха се възползвали от услугата, след като прочетат колко хора са останали доволни от емоциите и преживяванията, които са получили.

Без фалшиви истории и измислици

Целта на всеки бранд е да трупа известност и да превърне клиентите в постоянни. Обичайната практика е да бъдат изготвени специални промоционални предложения. Също толкова ефикасен метод може да бъде добре разказаната история. Тази, която увлича потребителите, кара ги да четат с интерес и да споделят прочетеното в социалните мрежи.

Различни изследвания показват, че дневно хората четат хиляди думи на различни устройства, като повечето от тях са склонни да изчетат цялото съдържание на една страница, ако то е представено под формата на разказ. Ето защо, избягвайте сухата терминология и прекалено професионалните текстове. Ако трябва да добавите числа и конкретни данни, например, направете го като използвате инфографики.

В дигиталния свят всичко е позволено и граници няма. Ако решите да се възползвате от този похват и се захванете да разкажете история обаче, бъдете искрени. Нека да е истинско и увлекателно за четене, за да впечатлите потребителите и да ви харесат. Не си позволявайте да споделяте фалшиви истории и да създавате измислени ситуации, защото бързо ще ви накажат с безразличие.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Уеб сайт за онлайн продажба на дрехи

Уеб сайт за онлайн продажба на дрехи

Тънкости при създаването на магазин за дрехи Искате да продавате дрехи онлайн? Идеята е добра и резултатите могат да бъдат наистина удовлетворяващи, стига да сте добре информирани и...
Какво е ролята на продуктовите етикети

Какво е ролята на продуктовите етикети

В електронната търговия, освен качествена изработка на онлайн магазин, е важно да имате стратегия за привличане на клиенти. Логично, тя се изгражда около продуктите, които предлагате. ...
Как да изберем цветова гама за уеб сайта си?

Как да изберем цветова гама за уеб сайта си?

Избирате цвят за лого и сайт? Решете как искате да въздействате на хората Колко пъти ви се е случвало да отворите един сайт, без дори да ви интересува това, което той предлага? ...
Недоволни клиенти

Недоволни клиенти

Как да реагирате, когато имате недоволни онлайн клиенти Когато се занимавате с онлайн търговия, неминуемо ще се сблъскате с ядосани и недоволни клиенти. Ще ви се случи, защото сте н...
Как да увеличим конверсиите в сайта, като комбинираме SЕО оптимизация с Email маркетинг

Как да увеличим конверсиите в сайта, като комбинираме SЕО оптимизация с Email маркетинг

Освен професионална изработка на сайт, за всеки бизнес е важно да има ясна идея как ще се развива и най-вече как ще постигне желаните резултати. При изграждане на маркетинговия план в ...
Складова програма за управление и контрол

Складова програма за управление и контрол

Всеки търговец има нужда от интерактивен софтуер за управление на складове и магазини. За да следи логистиката на продуктите от тяхната доставка в склад до продажбата им на краен клиен...