Фирмена история

Фирмена история

Фирмена история

За да ви харесат: Разкажете история в уеб сайта

Всички обичат добре разказаните истории. Това е начинът и даден бранд да получи повече популярност и да привлече нови последователи и клиенти. Концепцията за представяне на бранда с разказ като част от дигиталната стратегия на бизнеса е стара колкото уеб. Разказването на истории е един доста успешен инструмент, който дава добри резултати в различни маркетингови инициативи.

Споделете кои сте по вълнуващ начин

Ако искате да изпъкнете, създайте вълнуващ и ангажиращ разказ за своя бранд. Опишете от къде сте тръгнали и какво сте постигнали или с какво сте отличавате от останалите. Избягвайте клишетата и „кухото“ говорене. Още когато замисляте изработка на сайт, имайте готовност да се представите пред аудиторията и да го направите по неотразим и впечатляващ начин.

Освен вашата лична история спокойно може да включите и истории, разказани от ваши партньори, клиенти или последователи. Добър пример в тази посока е сайт, който предлага организиране на различни парти събития. Мнозина биха се възползвали от услугата, след като прочетат колко хора са останали доволни от емоциите и преживяванията, които са получили.

Без фалшиви истории и измислици

Целта на всеки бранд е да трупа известност и да превърне клиентите в постоянни. Обичайната практика е да бъдат изготвени специални промоционални предложения. Също толкова ефикасен метод може да бъде добре разказаната история. Тази, която увлича потребителите, кара ги да четат с интерес и да споделят прочетеното в социалните мрежи.

Различни изследвания показват, че дневно хората четат хиляди думи на различни устройства, като повечето от тях са склонни да изчетат цялото съдържание на една страница, ако то е представено под формата на разказ. Ето защо, избягвайте сухата терминология и прекалено професионалните текстове. Ако трябва да добавите числа и конкретни данни, например, направете го като използвате инфографики.

В дигиталния свят всичко е позволено и граници няма. Ако решите да се възползвате от този похват и се захванете да разкажете история обаче, бъдете искрени. Нека да е истинско и увлекателно за четене, за да впечатлите потребителите и да ви харесат. Не си позволявайте да споделяте фалшиви истории и да създавате измислени ситуации, защото бързо ще ви накажат с безразличие.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Онлайн чат в уеб сайт

Онлайн чат в уеб сайт

Чат в реално време за уеб сайт Колкото и учудващо да звучи за мнозина, чатът в реално време не е необходимост само за онлайн магазините. Все още битува възприятието, че щом не прода...
Продавайте повече в първите дни след празниците

Продавайте повече в първите дни след празниците

Отметнали сме поредния Черен петък, отминало е трескавото предколедно и новогодишно пазаруване и благодарение на професионалната изработка на онлайн магазин сме издържали на силния тра...
Финансовото министерство – отстъпи за СУПТО

Финансовото министерство – отстъпи за СУПТО

Правителството се отказа от промените за касовите апарати по Наредба Н-18 Предстоят промени в Закона за ДДС за отмяна на изискванията за софтуера за управление на продажбите в търго...
Важни предпоставки за реализация на успешен онлайн магазин

Важни предпоставки за реализация на успешен онлайн магазин

Избор на стока Какво е необходимо за започване на онлайн търговия? Има няколко важни неща, които трябва да знаете, за да създадете и управлявате успешен онлайн магазин. На първ...
Методи на доставка в онлайн магазин

Методи на доставка в онлайн магазин

Интегрирайте повече куриерски модули в онлайн магазина Зад всеки успешен онлайн магазин стои сериозен екип от професионалисти, който извършва значителна по обем работа, за да създад...
Конкурентен уеб сайт

Конкурентен уеб сайт

Как един уеб сайт да се справи с конкуренцията Не е чак толкова трудно да класирате уеб сайта си на челни позиции и да се изкачите на върха. Да постигнете така желаното предимство и...