Дизайн на лого: Как да сте уникални и запомнящи се

Дизайн на лого: Как да сте уникални и запомнящи се

Дизайн на лого: Как да сте уникални и запомнящи се

Колко пъти ви се е случвало веднага да разпознаете даден бранд, без дори да сте прочели името му? Възможно ли е това? Разбира се. Ако видите логото му, което е станало толкова популярно, че само́ говори                             за бизнеса и продуктите, които стоят зад него.

Защо логото е толкова необходимо?

Сега си представете друга ситуация. Случайно попадате на онлайн магазин с истинска шопинг находка. Продуктът е супер, цената му ниска, доставката - безплатна. Решавате да купите, но нещо ви разсейва и не го правите на момента. По-късно, когато сте готови да пазарувате, се оказва, че не помните сайта. Не поглеждате в историята на браузера си и така завинаги забравяте за иначе страхотния онлайн магазин.

Всичко това може да се случи, защото брандът си няма лого или то е толкова невзрачно и непрофесионално изработено, че все едно липсва. Ако имате собствен бизнес, тепърва навлизате в онлайн търговията и искате да ви приемат насериозно, ще ви трябва лого.

То не е просто графичен или текстови елемент, който е някаква допълнителна екстра. Добре структурираното лого отразява цялостната визия на бизнеса и влияе пряко върху готовността на потребителите да купуват. Гледайте на него в контекста на цялостната изработка на онлайн магазин.

Купувате предимство и създавате идентичност

Дали ще изберете за лого графичен символ, текст или комбинация от двете, няма значение. Важно е логото да е уникално, неповторимо и запомнящо се. Целта е да се разграничите от конкурентите в бранша, за да се наложите на пазара. Успешното лого кара хората да изпитват емоции. Колкото по-вълнуващи са те, толкова по-сигурно е, че печелите тяхното доверие.

Без значение дали сте голям или малък търговец, когато инвестирате в дизайн на лого, вие си купувате предимство. Професионално изработеното лого създава перфектното първо впечатление, докато един бранд без лого буди подозрения. Статистиката отчита, че потребителите са склонни да харчат повече, когато се чувстват сигурни.

Логото е вашата визитна картичка, лицето ви в интернет. Обикновено е първото нещо, което онлайн посетителите забелязват и ако успеете да ги накарате да го харесат и запомнят, означава, че вече сте създали своята идентичност. Така ще им гарантирате, че имат насреща си сериозен търговец, на който могат да се доверят.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Добрият начин да увеличите онлайн продажбите

Добрият начин да увеличите онлайн продажбите

Ако сте случили на добър уеб разработчик, вие сте късметлии. С правилния екип от специалисти ще имате точно това, с което да претендирате за челни позиции. Успехът ви обаче не зависи с...
Онлайн търговия вместо физически магазин

Онлайн търговия вместо физически магазин

Търговецът днес: Не какво ще предложи онлайн, а дали ще оцелее, ако не го направи „Имах два физически магазина и само за месец се наложи да ги закрия. За сметка на това, онлай...
НАП: 23 000 онлайн магазина са на светло

НАП: 23 000 онлайн магазина са на светло

НАП: 23 000 онлайн магазина са на светло Близо 23 000 е-магазина са декларирани в Националната агенция по приходите (НАП) от пускането в действие на регистъра през 2019 г....
Готови ли сте за празнична кампания?

Готови ли сте за празнична кампания?

Празниците винаги са свързани, освен с емоции и еуфория, с усилено пазаруване. Това е време, през което се харчат много повече пари, отколкото през други дни от годината. За всеки търг...
За какво трябва да се грижите, когато имате онлайн магазин?

За какво трябва да се грижите, когато имате онлайн магазин?

Стартирате онлайн магазин, а за колко неща трябва да се грижите след това? Преди да се захванете с онлайн търговия е хубаво да се запознаете, какво ви очаква след това и за какв...
III. Кой път да изберете – трудния или лесния

III. Кой път да изберете – трудния или лесния

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III. Кой път да изберете – трудния или лесния ...