Дизайн на лого: Как да сте уникални и запомнящи се

Дизайн на лого: Как да сте уникални и запомнящи се

Дизайн на лого: Как да сте уникални и запомнящи се

Колко пъти ви се е случвало веднага да разпознаете даден бранд, без дори да сте прочели името му? Възможно ли е това? Разбира се. Ако видите логото му, което е станало толкова популярно, че само́ говори                             за бизнеса и продуктите, които стоят зад него.

Защо логото е толкова необходимо?

Сега си представете друга ситуация. Случайно попадате на онлайн магазин с истинска шопинг находка. Продуктът е супер, цената му ниска, доставката - безплатна. Решавате да купите, но нещо ви разсейва и не го правите на момента. По-късно, когато сте готови да пазарувате, се оказва, че не помните сайта. Не поглеждате в историята на браузера си и така завинаги забравяте за иначе страхотния онлайн магазин.

Всичко това може да се случи, защото брандът си няма лого или то е толкова невзрачно и непрофесионално изработено, че все едно липсва. Ако имате собствен бизнес, тепърва навлизате в онлайн търговията и искате да ви приемат насериозно, ще ви трябва лого.

То не е просто графичен или текстови елемент, който е някаква допълнителна екстра. Добре структурираното лого отразява цялостната визия на бизнеса и влияе пряко върху готовността на потребителите да купуват. Гледайте на него в контекста на цялостната изработка на онлайн магазин.

Купувате предимство и създавате идентичност

Дали ще изберете за лого графичен символ, текст или комбинация от двете, няма значение. Важно е логото да е уникално, неповторимо и запомнящо се. Целта е да се разграничите от конкурентите в бранша, за да се наложите на пазара. Успешното лого кара хората да изпитват емоции. Колкото по-вълнуващи са те, толкова по-сигурно е, че печелите тяхното доверие.

Без значение дали сте голям или малък търговец, когато инвестирате в дизайн на лого, вие си купувате предимство. Професионално изработеното лого създава перфектното първо впечатление, докато един бранд без лого буди подозрения. Статистиката отчита, че потребителите са склонни да харчат повече, когато се чувстват сигурни.

Логото е вашата визитна картичка, лицето ви в интернет. Обикновено е първото нещо, което онлайн посетителите забелязват и ако успеете да ги накарате да го харесат и запомнят, означава, че вече сте създали своята идентичност. Така ще им гарантирате, че имат насреща си сериозен търговец, на който могат да се доверят.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Скорост на сайт

Скорост на сайт

Две секунди стигат, за да пратят потребителите в конкурентен сайт Когато говорим за скорост на уеб сайт, всяка секунда е от значение. Колкото по-динамично се зарежда той, толков...
Ново отлагане на Н-18

Ново отлагане на Н-18

За трети пореден път отсрочват влизането в сила на предизвикалите шумна полемика  промени в Наредба Н-18, регламентираща употребата на касови апарати. Те ще започнат да се прилага...
Как да изберем фирма за разработка на софтуер

Как да изберем фирма за разработка на софтуер

Всеки бизнес, без значение колко голям и в коя сфера е, ако иска да се позиционира успешно в уеб пространството, трябва да знае защо го прави. Първата важна стъпка е изготвянето на ясн...
Очаквания за онлайн търговията през 2023

Очаквания за онлайн търговията през 2023

С увеличаване ръста на дигиталното пазаруване, растат и изискванията на купувачите към търговците. Всяка изработка на онлайн магазин трябва да бъде обвързана с ясна стратегия за стопро...
Грешки в уеб дизайна

Грешки в уеб дизайна

Всеки гаф в уеб дизайна води до загуба на потребители Всеки уеб сайт си има мисия. Той не се прави за да съществува в пространството просто ей така, само за да го има. Преди да възл...
Къстъм сайт по поръчка

Къстъм сайт по поръчка

Къстъм сайт по индивидуална поръчка вдига продажбите Питате каква е рецептата за успешен онлайн бизнес? Всъщност, такава, която да е универсална и да важи за всеки бизнес, няма. От ...