Дизайн на лого: Как да сте уникални и запомнящи се

Дизайн на лого: Как да сте уникални и запомнящи се

Дизайн на лого: Как да сте уникални и запомнящи се

Колко пъти ви се е случвало веднага да разпознаете даден бранд, без дори да сте прочели името му? Възможно ли е това? Разбира се. Ако видите логото му, което е станало толкова популярно, че само́ говори                             за бизнеса и продуктите, които стоят зад него.

Защо логото е толкова необходимо?

Сега си представете друга ситуация. Случайно попадате на онлайн магазин с истинска шопинг находка. Продуктът е супер, цената му ниска, доставката - безплатна. Решавате да купите, но нещо ви разсейва и не го правите на момента. По-късно, когато сте готови да пазарувате, се оказва, че не помните сайта. Не поглеждате в историята на браузера си и така завинаги забравяте за иначе страхотния онлайн магазин.

Всичко това може да се случи, защото брандът си няма лого или то е толкова невзрачно и непрофесионално изработено, че все едно липсва. Ако имате собствен бизнес, тепърва навлизате в онлайн търговията и искате да ви приемат насериозно, ще ви трябва лого.

То не е просто графичен или текстови елемент, който е някаква допълнителна екстра. Добре структурираното лого отразява цялостната визия на бизнеса и влияе пряко върху готовността на потребителите да купуват. Гледайте на него в контекста на цялостната изработка на онлайн магазин.

Купувате предимство и създавате идентичност

Дали ще изберете за лого графичен символ, текст или комбинация от двете, няма значение. Важно е логото да е уникално, неповторимо и запомнящо се. Целта е да се разграничите от конкурентите в бранша, за да се наложите на пазара. Успешното лого кара хората да изпитват емоции. Колкото по-вълнуващи са те, толкова по-сигурно е, че печелите тяхното доверие.

Без значение дали сте голям или малък търговец, когато инвестирате в дизайн на лого, вие си купувате предимство. Професионално изработеното лого създава перфектното първо впечатление, докато един бранд без лого буди подозрения. Статистиката отчита, че потребителите са склонни да харчат повече, когато се чувстват сигурни.

Логото е вашата визитна картичка, лицето ви в интернет. Обикновено е първото нещо, което онлайн посетителите забелязват и ако успеете да ги накарате да го харесат и запомнят, означава, че вече сте създали своята идентичност. Така ще им гарантирате, че имат насреща си сериозен търговец, на който могат да се доверят.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Онлайн търговия вместо физически магазин

Онлайн търговия вместо физически магазин

Търговецът днес: Не какво ще предложи онлайн, а дали ще оцелее, ако не го направи „Имах два физически магазина и само за месец се наложи да ги закрия. За сметка на това, онлай...
Политика за връщане на поръчки в онлайн магазин

Политика за връщане на поръчки в онлайн магазин

Политика за връщане в онлайн магазин: защо не може без нея и как да я направим ефективна Всеки онлайн магазин включва съдържание, което е базово и без което не може да функционира. ...
Грешки в уеб дизайна

Грешки в уеб дизайна

Всеки гаф в уеб дизайна води до загуба на потребители Всеки уеб сайт си има мисия. Той не се прави за да съществува в пространството просто ей така, само за да го има. Преди да възл...
Професионална изработка на сайт

Професионална изработка на сайт

В интернет има достатъчно безплатни платформи, които предлагат набор от инструменти сами да си изработите собствен уеб сайт. На пръв поглед нещата изглеждат напълно приемливо – р...
Спад в продажбите

Спад в продажбите

Спад в продажбите: Прегледайте сайта и отстранете проблемите Да имаш сайт не е проблем. Всеки бизнес, организация или човек със свободна професия притежават собствен такъв. Да имаш ...
Как да изберем цветова гама за уеб сайта си?

Как да изберем цветова гама за уеб сайта си?

Избирате цвят за лого и сайт? Решете как искате да въздействате на хората Колко пъти ви се е случвало да отворите един сайт, без дори да ви интересува това, което той предлага? ...