Дизайн на лого: Как да сте уникални и запомнящи се

Дизайн на лого: Как да сте уникални и запомнящи се

Дизайн на лого: Как да сте уникални и запомнящи се

Колко пъти ви се е случвало веднага да разпознаете даден бранд, без дори да сте прочели името му? Възможно ли е това? Разбира се. Ако видите логото му, което е станало толкова популярно, че само́ говори                             за бизнеса и продуктите, които стоят зад него.

Защо логото е толкова необходимо?

Сега си представете друга ситуация. Случайно попадате на онлайн магазин с истинска шопинг находка. Продуктът е супер, цената му ниска, доставката - безплатна. Решавате да купите, но нещо ви разсейва и не го правите на момента. По-късно, когато сте готови да пазарувате, се оказва, че не помните сайта. Не поглеждате в историята на браузера си и така завинаги забравяте за иначе страхотния онлайн магазин.

Всичко това може да се случи, защото брандът си няма лого или то е толкова невзрачно и непрофесионално изработено, че все едно липсва. Ако имате собствен бизнес, тепърва навлизате в онлайн търговията и искате да ви приемат насериозно, ще ви трябва лого.

То не е просто графичен или текстови елемент, който е някаква допълнителна екстра. Добре структурираното лого отразява цялостната визия на бизнеса и влияе пряко върху готовността на потребителите да купуват. Гледайте на него в контекста на цялостната изработка на онлайн магазин.

Купувате предимство и създавате идентичност

Дали ще изберете за лого графичен символ, текст или комбинация от двете, няма значение. Важно е логото да е уникално, неповторимо и запомнящо се. Целта е да се разграничите от конкурентите в бранша, за да се наложите на пазара. Успешното лого кара хората да изпитват емоции. Колкото по-вълнуващи са те, толкова по-сигурно е, че печелите тяхното доверие.

Без значение дали сте голям или малък търговец, когато инвестирате в дизайн на лого, вие си купувате предимство. Професионално изработеното лого създава перфектното първо впечатление, докато един бранд без лого буди подозрения. Статистиката отчита, че потребителите са склонни да харчат повече, когато се чувстват сигурни.

Логото е вашата визитна картичка, лицето ви в интернет. Обикновено е първото нещо, което онлайн посетителите забелязват и ако успеете да ги накарате да го харесат и запомнят, означава, че вече сте създали своята идентичност. Така ще им гарантирате, че имат насреща си сериозен търговец, на който могат да се доверят.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Лесна или трудна регистрация в онлайн магазин

Лесна или трудна регистрация в онлайн магазин

Свръх мерки за сигурност или как да убиете клиента още на входа Има толкова много съвети как да изградите  перфектен интернет магазин, че ако попаднете на подходящите, ще с...
Как да изберем цветова гама за уеб сайта си?

Как да изберем цветова гама за уеб сайта си?

Избирате цвят за лого и сайт? Решете как искате да въздействате на хората Колко пъти ви се е случвало да отворите един сайт, без дори да ви интересува това, което той предлага? ...
Неактивни потребители

Неактивни потребители

Неактивни потребители: Как да събудите „спящите“ Обичайно привличането на нови потребители е по-трудно и по-скъпо от запазването на вече съществуващите. Често обаче голя...
Кога намаленията в онлайн магазина носят печалба

Кога намаленията в онлайн магазина носят печалба

В работата си всеки онлайн магазин залага на намаления, за да привлича  клиенти и да реализира повече продажби. Знаете ли обаче как да организирате цялото това намаление и най-веч...
Нуждата от мобилна версия на сайта ни. Подготвихте ли се вече?

Нуждата от мобилна версия на сайта ни. Подготвихте ли се вече?

От 21 април 2015г, Google пусна нов робот наречен мобилен Армагедон, който ще следи за сайтовете дали имат работеща мобилна версия. Работеща, защото може да имате такава версия, но...
Складова програма за управление и контрол

Складова програма за управление и контрол

Всеки търговец има нужда от интерактивен софтуер за управление на складове и магазини. За да следи логистиката на продуктите от тяхната доставка в склад до продажбата им на краен клиен...