Дизайн на лого: Как да сте уникални и запомнящи се

Дизайн на лого: Как да сте уникални и запомнящи се

Дизайн на лого: Как да сте уникални и запомнящи се

Колко пъти ви се е случвало веднага да разпознаете даден бранд, без дори да сте прочели името му? Възможно ли е това? Разбира се. Ако видите логото му, което е станало толкова популярно, че само́ говори                             за бизнеса и продуктите, които стоят зад него.

Защо логото е толкова необходимо?

Сега си представете друга ситуация. Случайно попадате на онлайн магазин с истинска шопинг находка. Продуктът е супер, цената му ниска, доставката - безплатна. Решавате да купите, но нещо ви разсейва и не го правите на момента. По-късно, когато сте готови да пазарувате, се оказва, че не помните сайта. Не поглеждате в историята на браузера си и така завинаги забравяте за иначе страхотния онлайн магазин.

Всичко това може да се случи, защото брандът си няма лого или то е толкова невзрачно и непрофесионално изработено, че все едно липсва. Ако имате собствен бизнес, тепърва навлизате в онлайн търговията и искате да ви приемат насериозно, ще ви трябва лого.

То не е просто графичен или текстови елемент, който е някаква допълнителна екстра. Добре структурираното лого отразява цялостната визия на бизнеса и влияе пряко върху готовността на потребителите да купуват. Гледайте на него в контекста на цялостната изработка на онлайн магазин.

Купувате предимство и създавате идентичност

Дали ще изберете за лого графичен символ, текст или комбинация от двете, няма значение. Важно е логото да е уникално, неповторимо и запомнящо се. Целта е да се разграничите от конкурентите в бранша, за да се наложите на пазара. Успешното лого кара хората да изпитват емоции. Колкото по-вълнуващи са те, толкова по-сигурно е, че печелите тяхното доверие.

Без значение дали сте голям или малък търговец, когато инвестирате в дизайн на лого, вие си купувате предимство. Професионално изработеното лого създава перфектното първо впечатление, докато един бранд без лого буди подозрения. Статистиката отчита, че потребителите са склонни да харчат повече, когато се чувстват сигурни.

Логото е вашата визитна картичка, лицето ви в интернет. Обикновено е първото нещо, което онлайн посетителите забелязват и ако успеете да ги накарате да го харесат и запомнят, означава, че вече сте създали своята идентичност. Така ще им гарантирате, че имат насреща си сериозен търговец, на който могат да се доверят.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Google Analytics ще събира данни без бисквитки

Google Analytics ще събира данни без бисквитки

Eдна от последните актуализации на Google е свързана с бисквитките (cookies), а новината е, че дори и без тях, Google Analytics ще може да събира данни чрез machine learning. Промяната...
Как онлайн търговията печели от социалните мрежи

Как онлайн търговията печели от социалните мрежи

Онлайн търговията е бизнесът, който извлича най-големи ползи от социалните мрежи. Всички са там – продавачи, конкуренти, настоящи и потенциални клиенти. Всеки може да предлага ли...
Какво печелите от фирмения блог

Какво печелите от фирмения блог

При всяка изработка на уеб сайт и конкретно на фирмен сайт, един от актуалните въпроси е дали трябва да има блог в него. Включете блог секция, ако искате да трупате популярност, да печ...
Предстоят промени в електронната търговия „Омнибусна директива“

Предстоят промени в електронната търговия „Омнибусна директива“

Предстоят промени в електронната търговия - новите правила идват с високи санкции Засилените темпове, с които се развива електронната търговия налагат предприемането на пакет от мер...
Рекламна кампания във Facebook

Рекламна кампания във Facebook

Умеете ли да се възползвате от социалните мрежи? Опитайте това Забелязали ли сте, че все по-често при изработка на онлайн магазин, задължително присъства на удобно място, обикно...
Статистики на продажбите

Статистики на продажбите

Искате да знаете кое колко ви струва и как да печелите повече? Измервайте! Онлайн магазинът съществува, за да печели пари. Доколко успешно се справя с тази задача, може да се изчисл...