Как да държите обслужването в онлайн магазина на ниво

Как да държите обслужването в онлайн магазина на ниво

Как да държите обслужването в онлайн магазина на ниво

Когато пазарувате, очаквате обслужването в магазина да е качествено и бързо. Нали не мислите, че това важи само за физическите търговски обекти? При онлайн пазаруването правилата са същите. Потребителите изискват професионално отношение и грижи и няма сила, която да ги върне в онлайн магазина, ако не получат отлично обслужване.

Не се крийте от клиентите

Онлайн обслужване на клиенти

Поддържайте леснодостъпна връзка с вашите потребители. Осигурете надеждна комуникация чрез телефон, имейл и чат модул. И нека всички тези варианти да бъдат видими и на разположение по всяко време. Не крийте контактите с вас, за да избегнете чести питания. Да, част от тях ще бъдат досадни, но не ги пренебрегвайте.

Поставете телефон за връзка в челната лента на всяка страница и бъдете търпеливи с всеки клиент. Без значение какви стоки и услуги продавате, трябва да сте готови да предложите допълнителна информация за който и да е продукт и да сте достатъчно компетентни да реагирате на всеки възникнал проблем.

Търсете обратна връзка с клиентите. Дали ще го направите по телефон, имейл, чрез специален линк към всяка поръчка или по друг начин, няма никакво значение. Важното е постоянно да сте в течение какво мислят потребителите и какво очакват от вас.

Дайте свобода на потребителите

Редица изследвания на клиентското поведение показват, че все по-нарастваща част от потребителите не търсят директен контакт. Те предпочитат сами да открият отговор на това, което ги вълнува. Eдна добре разработена секция „Често задавани въпроси“ върши перфектна работа.

Колкото повече въпроси с отговори има в нея, толкова по-добре. Клиентите ще бъдат доволни, екипът на магазина – също, тъй като няма да му се налага да отговаря на куп въпроси ежедневно. В тази секция освен текстови обяснения, могат да бъдат добавяни и различни тематични видеа.

Свобода на потребителите

Ако предлагате продукти, свързани с технически характеристики, не забравяйте да публикувате списък с използваната терминология. Обяснете всеки по-сложен термин, като добавите модул с вградена търсачка. Така хората ще могат сами да се ориентират в съдържанието, без да чакат помощ.

Днес, с помощта на социалните мрежи, няма нищо по-лесно от това реномето ви да бъде сринато за броени минути, ако не внимавате. Ето защо дръжте обслужването в онлайн магазина на ниво.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Изработка на сайт цена

Изработка на сайт цена

Колко струва един уеб сайт? Ако сте в процес на търсене кой да се заеме с изработка на уеб сайт за вас и вашия бизнес, то първият въпрос несъмнено е колко ще ви струва начинанието. ...
Ключови показатели за ефективност KPI

Ключови показатели за ефективност KPI

Ключови показатели за ефективност (KPI): кои са вашите и как да се възползвате от тях Съществено значение за развитието на всеки уеб сайт има дефинирането на KPI (Key Performance In...
Изработка на фирмен сайт

Изработка на фирмен сайт

Изработка на фирмен сайт: когато искате бизнесът ви да работи без почивен ден Имате бизнес и нямате фирмен уеб сайт? Шегувате се. Днес, на дигитален език, това е равносилно на самоу...
Предстоят промени в електронната търговия „Омнибусна директива“

Предстоят промени в електронната търговия „Омнибусна директива“

Предстоят промени в електронната търговия - новите правила идват с високи санкции Засилените темпове, с които се развива електронната търговия налагат предприемането на пакет от мер...
Продуктови филтри в онлайн магазин

Продуктови филтри в онлайн магазин

Продуктови филтри в онлайн магазин: как да предизвикате клиентите да купуват повече Когато един онлайн магазин има много и различни стоки, това затруднява потребителите, пречи им &n...
Как онлайн магазинът ви да бъде оптимално използваем от потребителите ви?

Как онлайн магазинът ви да бъде оптимално използваем от потребителите ви?

Имате ли онлайн магазин или искате да създадете такъв, но искате и да продавате? Ще ви опишем какво е важно да има в него, за да може потребителя да не го посещава само за секунди и по...