Как да държите обслужването в онлайн магазина на ниво

Как да държите обслужването в онлайн магазина на ниво

Как да държите обслужването в онлайн магазина на ниво

Когато пазарувате, очаквате обслужването в магазина да е качествено и бързо. Нали не мислите, че това важи само за физическите търговски обекти? При онлайн пазаруването правилата са същите. Потребителите изискват професионално отношение и грижи и няма сила, която да ги върне в онлайн магазина, ако не получат отлично обслужване.

Не се крийте от клиентите

Онлайн обслужване на клиенти

Поддържайте леснодостъпна връзка с вашите потребители. Осигурете надеждна комуникация чрез телефон, имейл и чат модул. И нека всички тези варианти да бъдат видими и на разположение по всяко време. Не крийте контактите с вас, за да избегнете чести питания. Да, част от тях ще бъдат досадни, но не ги пренебрегвайте.

Поставете телефон за връзка в челната лента на всяка страница и бъдете търпеливи с всеки клиент. Без значение какви стоки и услуги продавате, трябва да сте готови да предложите допълнителна информация за който и да е продукт и да сте достатъчно компетентни да реагирате на всеки възникнал проблем.

Търсете обратна връзка с клиентите. Дали ще го направите по телефон, имейл, чрез специален линк към всяка поръчка или по друг начин, няма никакво значение. Важното е постоянно да сте в течение какво мислят потребителите и какво очакват от вас.

Дайте свобода на потребителите

Редица изследвания на клиентското поведение показват, че все по-нарастваща част от потребителите не търсят директен контакт. Те предпочитат сами да открият отговор на това, което ги вълнува. Eдна добре разработена секция „Често задавани въпроси“ върши перфектна работа.

Колкото повече въпроси с отговори има в нея, толкова по-добре. Клиентите ще бъдат доволни, екипът на магазина – също, тъй като няма да му се налага да отговаря на куп въпроси ежедневно. В тази секция освен текстови обяснения, могат да бъдат добавяни и различни тематични видеа.

Свобода на потребителите

Ако предлагате продукти, свързани с технически характеристики, не забравяйте да публикувате списък с използваната терминология. Обяснете всеки по-сложен термин, като добавите модул с вградена търсачка. Така хората ще могат сами да се ориентират в съдържанието, без да чакат помощ.

Днес, с помощта на социалните мрежи, няма нищо по-лесно от това реномето ви да бъде сринато за броени минути, ако не внимавате. Ето защо дръжте обслужването в онлайн магазина на ниво.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Качествена SEO оптимизация

Качествена SEO оптимизация

Какво печелите от качествена SEO оптимизация Работата по изработка на уеб сайт е приключила и бизнесът ви вече присъства в интернет. Какво следва? Един продължителен и сложен процес...
ЕС въвежда нови правила за онлайн търговията

ЕС въвежда нови правила за онлайн търговията

От 1 юли 2021 г. са в сила нови правила, свързани  с данък добавена стойност (ДДС) при онлайн пазаруване на територията на Европейския съюз (ЕС). Промените засягат онлайн търговци...
Модул Любими продукти в онлайн магазин

Модул Любими продукти в онлайн магазин

Любими продукти: Важна функционалност, която стимулира продажбите в онлайн магазина Всяка изработка на онлайн магазин е съобразена с основната цел – повече продажби. Една от ф...
Съдържанието: Подчинено на вашите цели и полезно за другите

Съдържанието: Подчинено на вашите цели и полезно за другите

Има много начини да разберем кога в един уеб сайт нещо не е наред, но когато говорим, че той е занемарен, всичко се върти около съдържанието. Колкото повече го неглижирате, толкова по-...
Искате печеливш сайт? Поддържайте го актуален и в изправност.

Искате печеливш сайт? Поддържайте го актуален и в изправност.

В тази статия ще опишем поддръжка на уеб сайт в две различни, но еднакви по важност направления. Поддръжка на съдържанието в уеб сайта В дигиталния свят промените се случват толк...
Техническо задание

Техническо задание

Заданието: Защо не може без него Ако смятате, че може да поръчате изработка на уеб сайт с едно телефонно обаждане или чрез случайна бърза среща, грешите. Хубаво е да си стиснете ръц...