Как да държите обслужването в интернет пространството на ниво

Как да държите обслужването в интернет пространството на ниво

Как да държите обслужването в интернет пространството на ниво

Когато пазарувате, очаквате обслужването в избрания интернет магазин да е качествено и бързо. Нали не мислите, че това важи само за физическите търговски обекти? При онлайн пазаруването правилата са същите. Потребителите изискват професионално отношение и грижи и няма сила, която да ги върне в сайта, ако не получат отлично обслужване.

Не се крийте от клиентите

Онлайн обслужване на клиенти

Поддържайте леснодостъпна връзка с вашите потребители. Осигурете надеждна комуникация чрез телефон, имейл и чат модул. И нека всички тези варианти да бъдат видими и на разположение по всяко време. Не крийте контактите с вас, за да избегнете чести питания. Да, част от тях ще бъдат досадни, но не ги пренебрегвайте.

Поставете телефон за връзка в челната лента на всяка страница и бъдете търпеливи с всеки клиент. Без значение какви стоки и услуги продавате, трябва да сте готови да предложите допълнителна информация за който и да е продукт и да сте достатъчно компетентни да реагирате на всеки възникнал проблем.

Търсете обратна връзка с клиентите. Дали ще го направите по телефон, имейл, чрез специален линк към всяка поръчка или по друг начин, няма никакво значение. Важното е постоянно да сте в течение какво мислят потребителите и какво очакват от вас.

Дайте свобода на потребителите

Редица изследвания на клиентското поведение показват, че все по-нарастваща част от потребителите не търсят директен контакт. Те предпочитат сами да открият отговор на това, което ги вълнува. Eдна добре разработена секция „Често задавани въпроси“ върши перфектна работа.

Колкото повече въпроси с отговори има в нея, толкова по-добре. Клиентите ще бъдат доволни, екипът на магазина – също, тъй като няма да му се налага да отговаря на куп въпроси ежедневно. В тази секция освен текстови обяснения, могат да бъдат добавяни и различни тематични видеа.

Свобода на потребителите

Ако предлагате продукти, свързани с технически характеристики, не забравяйте да публикувате списък с използваната терминология. Обяснете всеки по-сложен термин, като добавите модул с вградена търсачка. Така хората ще могат сами да се ориентират в съдържанието, без да чакат помощ.

Днес, с помощта на социалните мрежи, няма нищо по-лесно от това реномето ви да бъде сринато за броени минути, ако не внимавате. Ето защо дръжте обслужването в сайта да е на ниво.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Уеб сайт без поддръжка

Уеб сайт без поддръжка

Да поставим уеб сайта на пауза: Как действа оздравителната мярка Рано или късно всеки уеб сайт, оставен без поддръжка, от добре работещ актив се превръща в заплаха за бизнеса. Индик...
Онлайн чат в уеб сайт

Онлайн чат в уеб сайт

Чат в реално време за уеб сайт Колкото и учудващо да звучи за мнозина, чатът в реално време не е необходимост само за онлайн магазините. Все още битува възприятието, че щом не прода...
Онлайн търговия какво е това? Искаш ли и ти да печелиш от интернет?

Онлайн търговия какво е това? Искаш ли и ти да печелиш от интернет?

Какво е това онлайн магазин и вие можете ли да си го позволите? Това е въпрос, на който ще се опитаме да ви отговорим в тази статия. Вече все повече хора работят и се ровят в интер...
Скорост на сайт

Скорост на сайт

Две секунди стигат, за да пратят потребителите в конкурентен сайт Когато говорим за скорост на уеб сайт, всяка секунда е от значение. Колкото по-динамично се зарежда той, толков...
Онлайн търговията в условия на криза

Онлайн търговията в условия на криза

Всяка криза е своеобразно сито за бизнеса. Оцеляват тези, които успеят бързо да се приспособят и да се възползват от променящите се условия. Без значение кога и как ще приключи нас...
VII. Етапи на поръчката

VII. Етапи на поръчката

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" ...