Как да държите обслужването в онлайн магазина на ниво

Как да държите обслужването в онлайн магазина на ниво

Как да държите обслужването в онлайн магазина на ниво

Когато пазарувате, очаквате обслужването в магазина да е качествено и бързо. Нали не мислите, че това важи само за физическите търговски обекти? При онлайн пазаруването правилата са същите. Потребителите изискват професионално отношение и грижи и няма сила, която да ги върне в онлайн магазина, ако не получат отлично обслужване.

Не се крийте от клиентите

Онлайн обслужване на клиенти

Поддържайте леснодостъпна връзка с вашите потребители. Осигурете надеждна комуникация чрез телефон, имейл и чат модул. И нека всички тези варианти да бъдат видими и на разположение по всяко време. Не крийте контактите с вас, за да избегнете чести питания. Да, част от тях ще бъдат досадни, но не ги пренебрегвайте.

Поставете телефон за връзка в челната лента на всяка страница и бъдете търпеливи с всеки клиент. Без значение какви стоки и услуги продавате, трябва да сте готови да предложите допълнителна информация за който и да е продукт и да сте достатъчно компетентни да реагирате на всеки възникнал проблем.

Търсете обратна връзка с клиентите. Дали ще го направите по телефон, имейл, чрез специален линк към всяка поръчка или по друг начин, няма никакво значение. Важното е постоянно да сте в течение какво мислят потребителите и какво очакват от вас.

Дайте свобода на потребителите

Редица изследвания на клиентското поведение показват, че все по-нарастваща част от потребителите не търсят директен контакт. Те предпочитат сами да открият отговор на това, което ги вълнува. Eдна добре разработена секция „Често задавани въпроси“ върши перфектна работа.

Колкото повече въпроси с отговори има в нея, толкова по-добре. Клиентите ще бъдат доволни, екипът на магазина – също, тъй като няма да му се налага да отговаря на куп въпроси ежедневно. В тази секция освен текстови обяснения, могат да бъдат добавяни и различни тематични видеа.

Свобода на потребителите

Ако предлагате продукти, свързани с технически характеристики, не забравяйте да публикувате списък с използваната терминология. Обяснете всеки по-сложен термин, като добавите модул с вградена търсачка. Така хората ще могат сами да се ориентират в съдържанието, без да чакат помощ.

Днес, с помощта на социалните мрежи, няма нищо по-лесно от това реномето ви да бъде сринато за броени минути, ако не внимавате. Ето защо дръжте обслужването в онлайн магазина на ниво.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Уеб сайт с мобилна версия

Уеб сайт с мобилна версия

Навигация с палец или без какво вече не може един уеб сайт Има куп новости и тенденции, без които един уеб сайт не може да функционира правилно и да издържи на постоянно нарастващат...
Статистики на продажбите

Статистики на продажбите

Искате да знаете кое колко ви струва и как да печелите повече? Измервайте! Онлайн магазинът съществува, за да печели пари. Доколко успешно се справя с тази задача, може да се изчисл...
Тенденции в онлайн търговията през 2022 година

Тенденции в онлайн търговията през 2022 година

През цялата 2021 година, преминала под знака на продължаващата пандемия, малко са сферите, които се радваха на осезаем растеж. Сред тях безспорно е електронната търговия. В дигиталното...
Добрият начин да увеличите онлайн продажбите

Добрият начин да увеличите онлайн продажбите

Ако сте случили на добър уеб разработчик, вие сте късметлии. С правилния екип от специалисти ще имате точно това, с което да претендирате за челни позиции. Успехът ви обаче не зависи с...
Фирмена история

Фирмена история

За да ви харесат: Разкажете история в уеб сайта Всички обичат добре разказаните истории. Това е начинът и даден бранд да получи повече популярност и да привлече нови последователи и...
Уеб сайтът като инвестиция

Уеб сайтът като инвестиция

Дали си струва да инвестирате в уеб сайт? Добра ли е идеята? Доколко вложените пари ще се върнат умножени и в какъв срок? Въпроси, които вълнуват все повече хора. Обичайно очакванията ...