Как да държите обслужването в онлайн магазина на ниво

Как да държите обслужването в онлайн магазина на ниво

Как да държите обслужването в онлайн магазина на ниво

Когато пазарувате, очаквате обслужването в магазина да е качествено и бързо. Нали не мислите, че това важи само за физическите търговски обекти? При онлайн пазаруването правилата са същите. Потребителите изискват професионално отношение и грижи и няма сила, която да ги върне в онлайн магазина, ако не получат отлично обслужване.

Не се крийте от клиентите

Онлайн обслужване на клиенти

Поддържайте леснодостъпна връзка с вашите потребители. Осигурете надеждна комуникация чрез телефон, имейл и чат модул. И нека всички тези варианти да бъдат видими и на разположение по всяко време. Не крийте контактите с вас, за да избегнете чести питания. Да, част от тях ще бъдат досадни, но не ги пренебрегвайте.

Поставете телефон за връзка в челната лента на всяка страница и бъдете търпеливи с всеки клиент. Без значение какви стоки и услуги продавате, трябва да сте готови да предложите допълнителна информация за който и да е продукт и да сте достатъчно компетентни да реагирате на всеки възникнал проблем.

Търсете обратна връзка с клиентите. Дали ще го направите по телефон, имейл, чрез специален линк към всяка поръчка или по друг начин, няма никакво значение. Важното е постоянно да сте в течение какво мислят потребителите и какво очакват от вас.

Дайте свобода на потребителите

Редица изследвания на клиентското поведение показват, че все по-нарастваща част от потребителите не търсят директен контакт. Те предпочитат сами да открият отговор на това, което ги вълнува. Eдна добре разработена секция „Често задавани въпроси“ върши перфектна работа.

Колкото повече въпроси с отговори има в нея, толкова по-добре. Клиентите ще бъдат доволни, екипът на магазина – също, тъй като няма да му се налага да отговаря на куп въпроси ежедневно. В тази секция освен текстови обяснения, могат да бъдат добавяни и различни тематични видеа.

Свобода на потребителите

Ако предлагате продукти, свързани с технически характеристики, не забравяйте да публикувате списък с използваната терминология. Обяснете всеки по-сложен термин, като добавите модул с вградена търсачка. Така хората ще могат сами да се ориентират в съдържанието, без да чакат помощ.

Днес, с помощта на социалните мрежи, няма нищо по-лесно от това реномето ви да бъде сринато за броени минути, ако не внимавате. Ето защо дръжте обслужването в онлайн магазина на ниво.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Скок на онлайн търговията след COVID-19

Скок на онлайн търговията след COVID-19

Пандемията от коронавируса COVID-19 ще ускори дигитализацията на бизнеса у нас. Ако преди извънредната епидемична обстановка онлайн търговията бавно и умерено нарастваше, след приключв...
Dark mode дизайн

Dark mode дизайн

Dark mode дизайнът – добро решение, но не за всеки Почти всичко вече разполага с черна версия на своя  интерфейс и за голяма част от потребителите тъмният режим (Dark mod...
Какво печелите от фирмения блог

Какво печелите от фирмения блог

При всяка изработка на уеб сайт и конкретно на фирмен сайт, един от актуалните въпроси е дали трябва да има блог в него. Включете блог секция, ако искате да трупате популярност, да печ...
Успешен сайт или провал?

Успешен сайт или провал?

Кога един добър проект е на път да се превърне в провал Сайтът е най-важният дигитален актив за всеки бизнес. Ако уеб проектът ви се „издъни“, ще разполагате с едно голя...
Онлайн магазин по поръчка

Онлайн магазин по поръчка

Онлайн магазин по индивидуална поръчка вдига продажбите Питате каква е рецептата за успешен онлайн магазин? Всъщност, такава, която да е универсална и да важи за всеки бизнес, няма....
CRM система, приложим ли е подобен софтуер за бизнеса в България?

CRM система, приложим ли е подобен софтуер за бизнеса в България?

Да, много фирми използват софтуер за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM), за да управляват взаимодействията си с клиентите и да рационализират продажбите и маркетинговите с...