Уеб сайтът ви е готов. И сега накъде?

Уеб сайтът ви е готов. И сега накъде?

Уеб сайтът ви е готов. И сега накъде?

Всеки бизнес, за да се позиционира успешно, трябва да има подобаващо дигитално присъствие. Професионалната изработка на сайт е задължителна за която и да е компания, без значение каква е основната ѝ дейност и колко е голяма тя.

Само се огледайте около вас. Всички са онлайн, включително потенциалните ви клиенти и партньори. Постоянно търсят нещо в интернет, общуват, забавляват се, пазаруват. Ако не участвате адекватно в този нонстоп дигитален обмен на информация, никога няма да сте сред първите в бранша.

Ако вие не действате, конкурентите ви ще го направят

Хипотезата днес е следната – вече имате своя уеб сайт, такъв, какъвто го искате. И сега? Какво очаквате оттук насетне? Не си мислете, че може да си почивате и да се наслаждавате на готовия продукт без да си мърдате пръста. За вас започва усилена работа по поддръжка и развитие на вече готовия сайт.

Това е истината. Всичко се променя, в това число и дигиталната среда и то на бързи обороти. Сменят се предпочитанията и нагласите на потребителите, те изискват още и още. Ако вие не правите промени по сайта, то конкурентите ви не спят и в един момент ще се окаже, че не успявате да ги догоните.

От къде да започнете?

Разбира се, че от съдържанието. Това е първото най-важно нещо за всеки сайт. То включва не само текста, но и видео, инфографики, снимки, файлове и т.н. Всичко това следва да се обновява и актуализира постоянно, да се следи доколко е интригуващо и полезно за потребителите. Най-доброто, което може да направите е да изработите предварително план за управление на съдържанието. Така ще зарадвате и Google търсачката.

Като споменахме Google, да знаете, че е важно как се индексирате в нея. За целта ще трябва да се рекламирате. Задължително е, така че преценете  кои канали ще използвате и похарчете достатъчно за реклама и оптимизация на сайта. Колкото и добър да е сайтът ви, ако за него са чували само хора от близкото ви обкръжение, все едно нямате нищо.

Бъдете готови да добавяте нови функционалности. Потребителите ще го поискат – от преструктуриране на менюто до възможност за филтриране и сортиране, както и много други опции. Ако имате добри разработчици, за вас няма да е проблем да отговорите на изискванията им.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Незавършени поръчки в онлайн магазин: Как да спасите продажбите?

Незавършени поръчки в онлайн магазин: Как да спасите продажбите?

Следите ли статистиката колко незавършени поръчки оставят клиентите в онлайн магазина всеки ден? А знаете ли защо го правят? Едва ли тези въпроси са изненада за вас, ако притежавате ил...
Продуктови ревюта за целите на SEO оптимизация

Продуктови ревюта за целите на SEO оптимизация

Продуктовото ревю е много повече от продуктово описание. То трябва да  предоставя допълнителна информация за ползите и предимствата на продукта. Ако е добре изготвено и подходящо ...
Финансовото министерство – отстъпи за СУПТО

Финансовото министерство – отстъпи за СУПТО

Правителството се отказа от промените за касовите апарати по Наредба Н-18 Предстоят промени в Закона за ДДС за отмяна на изискванията за софтуера за управление на продажбите в търго...
Дизайн на лого: Как да сте уникални и запомнящи се

Дизайн на лого: Как да сте уникални и запомнящи се

Колко пъти ви се е случвало веднага да разпознаете даден бранд, без дори да сте прочели името му? Възможно ли е това? Разбира се. Ако видите логото му, което е станало толкова популярн...
IX. Стартиране на интернет сайт за електронна търговия

IX. Стартиране на интернет сайт за електронна търговия

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" IV ...
Недоволни клиенти

Недоволни клиенти

Как да реагирате, когато имате недоволни онлайн клиенти Когато се занимавате с онлайн търговия, неминуемо ще се сблъскате с ядосани и недоволни клиенти. Ще ви се случи, защото сте н...