Програма за лоялност в онлайн търговията

Програма за лоялност в онлайн търговията

Програма за лоялност в онлайн търговията

Защо да инвестирате в програма за лоялност

Какво иска всеки онлайн търговец? Да привлича нови клиенти, да запази старите и да не губи постоянните. В борбата за потребителската любов има един инструмент, който е изключително ефикасен и това е програмата за лоялност. От правилния избор на подходяща програма зависи колко клиенти ще имате и най-вече как ще ги задържите за по-дълго.

Верни клиенти вместо бързи продажби от намаления

Къде бъркат повечето търговци? Голяма част от представителите на бизнеса смятат,че програмата за лоялност включва само намаления и бонуси. Те са убедени, че всичко, което трябва да направят е да стимулират финансово клиентите. Ограничават се в едно направление - предлагането на по-ниски цени, промоционални акции и подаръци.

Фокусирането единствено върху цената има обратен ефект. В момента, в който конкурентите направят по-добро ценово предложение, вече губите. Клиентите, които си мислите, че сте спечели, веднага ще последват примамливата чужда оферта, без изобщо да се замислят. Това, което трябва да направите е да ги накарате да останат верни на вашата марка, без значение колко по-изгодни ценови оферти получават.

Разликата между еднократна щедрост и обвързване

Кой може да разработи успешна програма за лоялност? Това е работа на екип от професионалисти и подходящото време да го обсъдите е на етап изработка на онлайн магазин. Процесът включва изграждане на връзка между продавач и клиенти на база проучване и анализи. Едва тогава се избират най-подходящите стимули за ангажиране на потребителското внимание и печелене на доверие.

Програмата за лоялност предполага дългосрочни отношения. Поощренията се получават след фиксиран брой поръчки или след достигане на определена сума. За разлика от еднократната щедрост по време на намаления, тук става въпрос за обвързване с конкретния бранд. Целта е клиентите да продължат да купуват дадени стоки, заради тяхното качество и по-добри условия на предлагане.

Какво печелите от програмата за лоялност? Преди всичко постоянно нарастващ брой клиенти, повече продажби и стабилни позиции на пазара. Притежавате и нещо безценно в бизнеса – супер отбор от лоялни клиенти. Те харчат повече, склонни са да прощават гафове, препоръчват ви на близки и познати и със сигурност вашата стока или услуга им е любима. Това напълно оправдава инвестицията в програма за лоялност.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Уеб сайт с мобилна версия

Уеб сайт с мобилна версия

Навигация с палец или без какво вече не може един уеб сайт Има куп новости и тенденции, без които един уеб сайт не може да функционира правилно и да издържи на постоянно нарастващат...
Отворено е кандидатстването по програма „Решения в областта на информационните и комуникационни технологии и киберсигурността в малките и средните предприятия”

Отворено е кандидатстването по програма „Решения в областта на информационните и комуникационни технологии и киберсигурността в малките и средните предприятия”

Отворено е кандидатстването по програма „Решения в областта на информационните и комуникационни технологии и киберсигурността в малките и средните предприятия” Министерс...
Социални доказателства в онлайн търговията

Социални доказателства в онлайн търговията

Кое кара хората да предпочитат един продукт пред друг? Изобщо, как избират какво да купят? Тези въпроси не дават мира на куп специалисти и експерти. И макар, че търсенето на отговори п...
Как да насърчите клиентите да харчат повече?

Как да насърчите клиентите да харчат повече?

Целта на всеки търговски сайт е да продава. Смисълът на многото закупени стоки е крайният резултат, а именно печалбата. За нейното формиране има известни правила и принципи, н...
Черен петък: Как да издържите на трафика и да продавате повече

Черен петък: Как да издържите на трафика и да продавате повече

Черен петък ли? Традициите не са това, което бяха. Вече няма значение как точно е възникнала ежегодната шопинг кампания, нито кога. За по-любопитните все пак нека кажем, че началото е ...
Уеб сайтът като инвестиция

Уеб сайтът като инвестиция

Дали си струва да инвестирате в уеб сайт? Добра ли е идеята? Доколко вложените пари ще се върнат умножени и в какъв срок? Въпроси, които вълнуват все повече хора. Обичайно очакванията ...