Програма за лоялност в онлайн търговията

Уеббилд България ЕООД

ПРОГРАМИРАНЕ И ПОДДРЪЖКА

Или с други думи, какво правим най-добре и за какво ни се доверяват нашите клиенти

Изработка на онлайн магазин

Разширете обхвата на бизнеса си, онлайн магазина денонощно продава за Вас

Изработка на сайт

Изработка на сайт за Вас или вашия бизнес. Уеб сайт изграден с най-нови технологии

Къстъм ERP системи

ERP система или софтуер за управление на бизнеса с уеб интерфейс

Програма за лоялност в онлайн търговията

Защо да инвестирате в програма за лоялност

Какво иска всеки онлайн търговец? Да привлича нови клиенти, да запази старите и да не губи постоянните. В борбата за потребителската любов има един инструмент, който е изключително ефикасен и това е програмата за лоялност. От правилния избор на подходяща програма зависи колко клиенти ще имате и най-вече как ще ги задържите за по-дълго.

Верни клиенти вместо бързи продажби от намаления

Къде бъркат повечето търговци? Голяма част от представителите на бизнеса смятат,че програмата за лоялност включва само намаления и бонуси. Те са убедени, че всичко, което трябва да направят е да стимулират финансово клиентите. Ограничават се в едно направление - предлагането на по-ниски цени, промоционални акции и подаръци.

Фокусирането единствено върху цената има обратен ефект. В момента, в който конкурентите направят по-добро ценово предложение, вече губите. Клиентите, които си мислите, че сте спечели, веднага ще последват примамливата чужда оферта, без изобщо да се замислят. Това, което трябва да направите е да ги накарате да останат верни на вашата марка, без значение колко по-изгодни ценови оферти получават.

Разликата между еднократна щедрост и обвързване

Кой може да разработи успешна програма за лоялност? Това е работа на екип от професионалисти и подходящото време да го обсъдите е на етап  изработка на онлайн магазин. Процесът включва изграждане на връзка между продавач и клиенти на база проучване и анализи. Едва тогава се избират най-подходящите стимули за ангажиране на потребителското внимание и печелене на доверие.

Програмата за лоялност предполага дългосрочни отношения. Поощренията се получават след фиксиран брой поръчки или след достигане на определена сума. За разлика от еднократната щедрост по време на намаления, тук става въпрос за обвързване с конкретния бранд. Целта е клиентите да продължат да купуват дадени стоки, заради тяхното качество и по-добри условия на предлагане.

Какво печелите от програмата за лоялност? Преди всичко постоянно нарастващ брой клиенти, повече продажби и стабилни позиции на пазара. Притежавате и нещо безценно в бизнеса – супер отбор от лоялни клиенти. Те харчат повече, склонни са да прощават гафове, препоръчват ви на близки и познати и със сигурност вашата стока или услуга им е любима. Това напълно оправдава инвестицията в програма за лоялност.

0 коментара

Напишете коментар:

WebBuild