Продуктова страница в онлайн магазин

Продуктова страница в онлайн магазин

Продуктова страница в онлайн магазин

Искате да продавате повече? Научете се да правите добри продуктови страници

В момента, в който потребител прекрачи виртуалния праг в онлайн магазина, трябва да заковете вниманието му на секундата, иначе той ще изчезне завинаги. Заложете капан за любов от пръв поглед. Точно така трябва да въздейства една продуктова страница. Колкото по-ясно описва качествата на продуктите и подчертава ползите от тях, толкова по-добра е тя.

Направете продуктите забележими

Няма нищо по-ценно от отличното първо впечатление. Успеете ли да създадете такова у посетителите, значи сте на път да ги превърнете в клиенти. Разполагате с наистина ограничено време, за да им кажете, че вашият продукт или услуга е точно това, което им трябва.

В неотдавнашен доклад на Google, базиран на изследване в различни държави по групи потребители, се посочва, че 42,5 на сто е средният процент на отпадане. Или иначе казано, толкова са хората, които веднага напускат  сайта, без да предприемат каквото и да е полезно действие, тъй като не са били привлечени да останат.

Колкото и съвършен продукт да предлагате, преди всичко той трябва да бъде забелязан и едва тогава да обясните неговите предимства. Тук основна роля имат разработчиците и доколко успешно ще си свършат работата по съответната изработка на онлайн магазин. Останалото е добри продуктови страници и умела презентация.

Създайте специални емоции

Обмислете добре различните варианти и изберете начин, по който да изненадате потребителите. Успеете ли да го направите фино и елегантно, то със сигурност ще ги спечелите за каузата. Всичко, което е ново, неочаквано и креативно, впечатлява хората и ги кара да искат да го притежават.

Има стоки и услуги, които сякаш са създадени да бъдат рекламирани. Те са достатъчно познати и популярни и се обясняват лесно. Има и други, които са по-трудни за описание. На вас се пада сложната задача да намерите златната среда и да създадете индивидуален подход към всеки продукт.

В дигиталния свят текстът придобива ново значение. Освен да информира и насочва, той трябва да създава емоции и да кара хората да си представят как точно ще им се отрази покупката. Ако не успеете да им създадете усещането за нещо специално, ако се провалите с продуктовите страници, те няма да купят.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Скок на онлайн търговията след COVID-19

Скок на онлайн търговията след COVID-19

Пандемията от коронавируса COVID-19 ще ускори дигитализацията на бизнеса у нас. Ако преди извънредната епидемична обстановка онлайн търговията бавно и умерено нарастваше, след приключв...
Готови ли сте за празнична кампания?

Готови ли сте за празнична кампания?

Празниците винаги са свързани, освен с емоции и еуфория, с усилено пазаруване. Това е време, през което се харчат много повече пари, отколкото през други дни от годината. За всеки търг...
Бъди онлайн със собствен уеб сайт

Бъди онлайн със собствен уеб сайт

Визитната картичка е нещо полезно, но когато става въпрос за бизнес и фирмен профил, вече не е най-доброто средство да се представите и заявите, както пред партньорите си, така и пред ...
Лесна или трудна регистрация в онлайн магазин

Лесна или трудна регистрация в онлайн магазин

Свръх мерки за сигурност или как да убиете клиента още на входа Има толкова много съвети как да изградите  перфектен интернет магазин, че ако попаднете на подходящите, ще с...
I. Какво е онлайн търговия

I. Какво е онлайн търговия

Всичко по-важно, което трябва да знаете за интернет търговията и онлайн магазина, събрано в няколко статии. Тук ще намерите кратки пояснения на основните термини, както и полезни съвет...
Бърз тест за фирмен сайт

Бърз тест за фирмен сайт

Ако се чудите дали вашият бранд е достатъчно популярен и дали фирменият ви сайт работи на пълни обороти, носейки ви очакваните приходи и ползи, има лесен начин да разберете. Всичко, ко...