Продуктова страница в онлайн магазин

Продуктова страница в онлайн магазин

Продуктова страница в онлайн магазин

Искате да продавате повече? Научете се да правите добри продуктови страници

В момента, в който потребител прекрачи виртуалния праг в онлайн магазина, трябва да заковете вниманието му на секундата, иначе той ще изчезне завинаги. Заложете капан за любов от пръв поглед. Точно така трябва да въздейства една продуктова страница. Колкото по-ясно описва качествата на продуктите и подчертава ползите от тях, толкова по-добра е тя.

Направете продуктите забележими

Няма нищо по-ценно от отличното първо впечатление. Успеете ли да създадете такова у посетителите, значи сте на път да ги превърнете в клиенти. Разполагате с наистина ограничено време, за да им кажете, че вашият продукт или услуга е точно това, което им трябва.

В неотдавнашен доклад на Google, базиран на изследване в различни държави по групи потребители, се посочва, че 42,5 на сто е средният процент на отпадане. Или иначе казано, толкова са хората, които веднага напускат  сайта, без да предприемат каквото и да е полезно действие, тъй като не са били привлечени да останат.

Колкото и съвършен продукт да предлагате, преди всичко той трябва да бъде забелязан и едва тогава да обясните неговите предимства. Тук основна роля имат разработчиците и доколко успешно ще си свършат работата по съответната изработка на онлайн магазин. Останалото е добри продуктови страници и умела презентация.

Създайте специални емоции

Обмислете добре различните варианти и изберете начин, по който да изненадате потребителите. Успеете ли да го направите фино и елегантно, то със сигурност ще ги спечелите за каузата. Всичко, което е ново, неочаквано и креативно, впечатлява хората и ги кара да искат да го притежават.

Има стоки и услуги, които сякаш са създадени да бъдат рекламирани. Те са достатъчно познати и популярни и се обясняват лесно. Има и други, които са по-трудни за описание. На вас се пада сложната задача да намерите златната среда и да създадете индивидуален подход към всеки продукт.

В дигиталния свят текстът придобива ново значение. Освен да информира и насочва, той трябва да създава емоции и да кара хората да си представят как точно ще им се отрази покупката. Ако не успеете да им създадете усещането за нещо специално, ако се провалите с продуктовите страници, те няма да купят.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Онлайн магазин за дрехи

Онлайн магазин за дрехи

Тънкости при създаването на магазин за дрехи Искате да продавате дрехи онлайн? Идеята е добра и резултатите могат да бъдат наистина удовлетворяващи, стига да сте добре информирани и...
Върнати поръчки от онлайн продажби

Върнати поръчки от онлайн продажби

Върнати поръчки: Чести грешки и възможни загуби Онлайн търговията продължава да се разраства с бързи темпове. Никога не е било толкова лесно да се пазарува от комфорта на дома или о...
Готови ли сте за празнична кампания?

Готови ли сте за празнична кампания?

Празниците винаги са свързани, освен с емоции и еуфория, с усилено пазаруване. Това е време, през което се харчат много повече пари, отколкото през други дни от годината. За всеки търг...
Модул Любими продукти в онлайн магазин

Модул Любими продукти в онлайн магазин

Любими продукти: Важна функционалност, която стимулира продажбите в онлайн магазина Всяка изработка на онлайн магазин е съобразена с основната цел – повече продажби. Една от ф...
Онлайн репутация на вашия бизнес. Какво означава и защо тя е важна за вас?

Онлайн репутация на вашия бизнес. Какво означава и защо тя е важна за вас?

Онлайн репутацията това е мнението на клиентите ви за вашата услуга или продукт, които предлагате в интернет пространството. В съвременното ни ежедневие вече търсим мнение и препоръки ...
Какво му трябва на един салон за красота?

Какво му трябва на един салон за красота?

Какво му трябва на един салон за красота? Да бъде онлайн! Салоните за красота отдавна не са луксозни места, достъпни само за разглезени млади дами. Те са част от ежедневието на ...