Продуктова страница в търговски сайт Single View

Продуктова страница в търговски сайт Single View

Продуктова страница в търговски сайт Single View

Искате да продавате повече? Научете се да правите добри продуктови страници

В момента, в който потребител прекрачи виртуалния праг в eCommerce сайт, трябва да заковете вниманието му на секундата, иначе той ще изчезне завинаги. Заложете капан за любов от пръв поглед. Точно така трябва да въздейства една продуктова страница. Колкото по-ясно описва качествата на продуктите и подчертава ползите от тях, толкова по-добра е тя.

Направете продуктите забележими

Няма нищо по-ценно от отличното първо впечатление. Успеете ли да създадете такова у посетителите, значи сте на път да ги превърнете в клиенти. Разполагате с наистина ограничено време, за да им кажете, че вашият продукт или услуга е точно това, което им трябва.

В неотдавнашен доклад на Google, базиран на изследване в различни държави по групи потребители, се посочва, че 42,5 на сто е средният процент на отпадане. Или иначе казано, толкова са хората, които веднага напускат  сайта, без да предприемат каквото и да е полезно действие, тъй като не са били привлечени да останат.

Колкото и съвършен продукт да предлагате, преди всичко той трябва да бъде забелязан и едва тогава да обясните неговите предимства. Тук основна роля имат разработчиците и доколко успешно ще си свършат работата по съответната изработка на онлайн магазин. Останалото е добри продуктови страници и умела презентация.

Създайте специални емоции

Обмислете добре различните варианти и изберете начин, по който да изненадате потребителите. Успеете ли да го направите фино и елегантно, то със сигурност ще ги спечелите за каузата. Всичко, което е ново, неочаквано и креативно, впечатлява хората и ги кара да искат да го притежават.

Има стоки и услуги, които сякаш са създадени да бъдат рекламирани. Те са достатъчно познати и популярни и се обясняват лесно. Има и други, които са по-трудни за описание. На вас се пада сложната задача да намерите златната среда и да създадете индивидуален подход към всеки продукт.

В дигиталния свят текстът придобива ново значение. Освен да информира и насочва, той трябва да създава емоции и да кара хората да си представят как точно ще им се отрази покупката. Ако не успеете да им създадете усещането за нещо специално, ако се провалите с продуктовите страници, те няма да купят.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Как да разработим празнична SEO стратегия

Как да разработим празнична SEO стратегия

Предпразничното пазаруване, както и ноемвриският „Черен петък“ е цел на всеки онлайн бизнес. То е свързано с големи очаквания за увеличен трафик, повече продажби и ръст на ...
Недоволни клиенти

Недоволни клиенти

Как да реагирате, когато имате недоволни онлайн клиенти Когато се занимавате с онлайн търговия, неминуемо ще се сблъскате с ядосани и недоволни клиенти. Ще ви се случи, защото сте н...
Професионална изработка на сайт

Професионална изработка на сайт

В интернет има достатъчно безплатни платформи, които предлагат набор от инструменти сами да си изработите собствен уеб сайт. На пръв поглед нещата изглеждат напълно приемливо – р...
Методи на плащане в онлайн магазин

Методи на плащане в онлайн магазин

Как да създадете безупречен процес на разплащане Вече сте определили таргет групата за вашия онлайн магазин, постарали сте се да привлечете клиенти и да ги убедите, че са на правилн...
Началната страница на уеб сайт за интернет продажби

Началната страница на уеб сайт за интернет продажби

Как да подредите началната страница на уеб сайта така, че да печелите повече? Всеки уеб сайт заслужава да бъде харесван и лесно разпознаваем. За тази цел той трябва да бъде уник...
Добрият начин да увеличите онлайн продажбите

Добрият начин да увеличите онлайн продажбите

Ако сте случили на добър уеб разработчик, вие сте късметлии. С правилния екип от специалисти ще имате точно това, с което да претендирате за челни позиции. Успехът ви обаче не зависи с...