Продуктова страница в онлайн магазин Single View

Продуктова страница в онлайн магазин Single View

Продуктова страница в онлайн магазин Single View

Искате да продавате повече? Научете се да правите добри продуктови страници

В момента, в който потребител прекрачи виртуалния праг в онлайн магазина, трябва да заковете вниманието му на секундата, иначе той ще изчезне завинаги. Заложете капан за любов от пръв поглед. Точно така трябва да въздейства една продуктова страница. Колкото по-ясно описва качествата на продуктите и подчертава ползите от тях, толкова по-добра е тя.

Направете продуктите забележими

Няма нищо по-ценно от отличното първо впечатление. Успеете ли да създадете такова у посетителите, значи сте на път да ги превърнете в клиенти. Разполагате с наистина ограничено време, за да им кажете, че вашият продукт или услуга е точно това, което им трябва.

В неотдавнашен доклад на Google, базиран на изследване в различни държави по групи потребители, се посочва, че 42,5 на сто е средният процент на отпадане. Или иначе казано, толкова са хората, които веднага напускат  сайта, без да предприемат каквото и да е полезно действие, тъй като не са били привлечени да останат.

Колкото и съвършен продукт да предлагате, преди всичко той трябва да бъде забелязан и едва тогава да обясните неговите предимства. Тук основна роля имат разработчиците и доколко успешно ще си свършат работата по съответната изработка на онлайн магазин. Останалото е добри продуктови страници и умела презентация.

Създайте специални емоции

Обмислете добре различните варианти и изберете начин, по който да изненадате потребителите. Успеете ли да го направите фино и елегантно, то със сигурност ще ги спечелите за каузата. Всичко, което е ново, неочаквано и креативно, впечатлява хората и ги кара да искат да го притежават.

Има стоки и услуги, които сякаш са създадени да бъдат рекламирани. Те са достатъчно познати и популярни и се обясняват лесно. Има и други, които са по-трудни за описание. На вас се пада сложната задача да намерите златната среда и да създадете индивидуален подход към всеки продукт.

В дигиталния свят текстът придобива ново значение. Освен да информира и насочва, той трябва да създава емоции и да кара хората да си представят как точно ще им се отрази покупката. Ако не успеете да им създадете усещането за нещо специално, ако се провалите с продуктовите страници, те няма да купят.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

UX дизайн

UX дизайн

UX дизайнът: удобен, логичен и удоволствие за потребителя При изработка на сайт неговата функционалност е от първостепенно значение. Също така обаче, сайтът трябва да е удобен и при...
Вечното „колко струва“ и обичайното „зависи“: Защо цената не може да бъде твърда

Вечното „колко струва“ и обичайното „зависи“: Защо цената не може да бъде твърда

Цената на един онлайн магазин може да бъде в най-широки граници и никога твърда. За да спестите време и куп недоразумения, свързани с предлагане и отхвърляне на различни предложения, х...
Фирмена история

Фирмена история

За да ви харесат: Разкажете история в уеб сайта Всички обичат добре разказаните истории. Това е начинът и даден бранд да получи повече популярност и да привлече нови последователи и...
Имейл в отговор след поръчка в онлайн магазин

Имейл в отговор след поръчка в онлайн магазин

Какво очакват клиентите веднага след като направят поръчка? Преди всичко имейл, който да я потвърди Ако имате онлайн магазин, вече знаете колко важна е връзката с клиентите. Същ...
Как да насърчите клиентите да харчат повече в онлайн магазина

Как да насърчите клиентите да харчат повече в онлайн магазина

Целта на всеки онлайн магазин е да продава. Смисълът на многото закупени стоки е крайният резултат, а именно печалбата. За нейното формиране има известни правила и принципи, но е в...
Софтуер за управление на бизнес

Софтуер за управление на бизнес

Софтуер за управление на бизнес: Как да изберем най-доброто Бизнесът е зависим от средата, в която се развива и колкото по-динамична и рискова е тя, толкова по-често трябва да се об...