Продуктова страница в онлайн магазин

Продуктова страница в онлайн магазин

Продуктова страница в онлайн магазин

Как се прави успешна продуктова страница

Част от мисията на всеки онлайн магазин е да създаде успешна продуктова страница. Точно тя играе основна роля за привличане на клиенти. Ако е достатъчно добра, любопитните потребители лесно ще се превърнат в купувачи.

Качествени снимки и привличащи заглавия

Първото нещо, което хората забелязват веднага, щом отворят продуктовата страница, са снимките. Ето защо, изображенията, които ползвате трябва да бъдат с възможно най-високо качество. Никога не се ограничавайте само с един фотос, нека да има повече, да са подходящи и акцентът винаги да бъде стоката, която продавате.

Включете и видео, ако искате клиентите да огледат по-подробно продуктите. Така ще им предложите повече детайли и подробности за ползите от евентуална покупка, особено ако успеете да им внушите как биха се чувствали с новата си придобивка.

Следващият елемент, който привлича погледа, е заглавието. То трябва да е ясно, конкретно и по възможност да предоставя допълнителна информация, която би заинтригувала потребителите. Лаконично заглавие от типа „Дамска чанта“ е доста невзрачно в сравнение с обещаващото „Дамска чанта от естествени материали в актуален за сезона цвят“.

Ясна цена и качествен риспонсив дизайн

Отделете специално място за цената, обичайно тя се поставя близо до заглавието. Трябва да се отличава и да съответства на качествата на предлаганите продукти. Ако има нещо, което дразни и изнервя клиентите е липсата на цена или такава, която трудно се откроява в цялото съдържание. При промоция, не забравяйте да посочите достатъчно ясно стара и нова цена.

Бъдете предприемчиви и дайте възможност на потребителите да коментират вашите стоки или услуги. Хората обичат да споделят и не се налага кой знае колко настойчиво да ги подканяте да публикуват ревю или да напишат мнение. Всяка положителна оценка води до повече реални клиенти и повишено доверие към онлайн магазина.

Все повече търсения и поръчки в интернет се случват през мобилни устройства. Важно е всичко изброено – снимки, видео клипове, заглавия и цени да се зареждат бързо и да изглеждат добре на екрана на смартфона. Затова, когато обсъждате изработка на онлайн магазин, не забравяйте за качествен, актуален риспонсив дизайн.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Как да увеличим конверсиите в сайта, като комбинираме SЕО оптимизация с Email маркетинг

Как да увеличим конверсиите в сайта, като комбинираме SЕО оптимизация с Email маркетинг

Освен професионална изработка на сайт, за всеки бизнес е важно да има ясна идея как ще се развива и най-вече как ще постигне желаните резултати. При изграждане на маркетинговия план в ...
Онлайн репутация на вашия бизнес. Какво означава и защо тя е важна за вас?

Онлайн репутация на вашия бизнес. Какво означава и защо тя е важна за вас?

Онлайн репутацията това е мнението на клиентите ви за вашата услуга или продукт, които предлагате в интернет пространството. В съвременното ни ежедневие вече търсим мнение и препоръки ...
Изоставена количка

Изоставена количка

Проблемът „изоставена количка“ и как най-умело да се справим с него За всеки търговец има достатъчно стресови ситуации, които затрудняват работата му и носят риск от заг...
За какво трябва да се грижите, когато имате онлайн магазин?

За какво трябва да се грижите, когато имате онлайн магазин?

Стартирате онлайн магазин, а за колко неща трябва да се грижите след това? Преди да се захванете с онлайн търговия е хубаво да се запознаете, какво ви очаква след това и за какв...
Онлайн магазин от нулата

Онлайн магазин от нулата

Онлайн магазин от нулата: Как да избегнем капана на баналните заблуди Едва ли вече има търговец, който да не е наясно, че офлайн бизнесът е обречен, ако не е дигитализиран. За да оц...
Уеб сайтът като инвестиция

Уеб сайтът като инвестиция

Дали си струва да инвестирате в уеб сайт? Добра ли е идеята? Доколко вложените пари ще се върнат умножени и в какъв срок? Въпроси, които вълнуват все повече хора. Обичайно очакванията ...