Продуктова страница в онлайн магазин

Продуктова страница в онлайн магазин

Продуктова страница в онлайн магазин

Как се прави успешна продуктова страница

Част от мисията на всеки онлайн магазин е да създаде успешна продуктова страница. Точно тя играе основна роля за привличане на клиенти. Ако е достатъчно добра, любопитните потребители лесно ще се превърнат в купувачи.

Качествени снимки и привличащи заглавия

Първото нещо, което хората забелязват веднага, щом отворят продуктовата страница, са снимките. Ето защо, изображенията, които ползвате трябва да бъдат с възможно най-високо качество. Никога не се ограничавайте само с един фотос, нека да има повече, да са подходящи и акцентът винаги да бъде стоката, която продавате.

Включете и видео, ако искате клиентите да огледат по-подробно продуктите. Така ще им предложите повече детайли и подробности за ползите от евентуална покупка, особено ако успеете да им внушите как биха се чувствали с новата си придобивка.

Следващият елемент, който привлича погледа, е заглавието. То трябва да е ясно, конкретно и по възможност да предоставя допълнителна информация, която би заинтригувала потребителите. Лаконично заглавие от типа „Дамска чанта“ е доста невзрачно в сравнение с обещаващото „Дамска чанта от естествени материали в актуален за сезона цвят“.

Ясна цена и качествен риспонсив дизайн

Отделете специално място за цената, обичайно тя се поставя близо до заглавието. Трябва да се отличава и да съответства на качествата на предлаганите продукти. Ако има нещо, което дразни и изнервя клиентите е липсата на цена или такава, която трудно се откроява в цялото съдържание. При промоция, не забравяйте да посочите достатъчно ясно стара и нова цена.

Бъдете предприемчиви и дайте възможност на потребителите да коментират вашите стоки или услуги. Хората обичат да споделят и не се налага кой знае колко настойчиво да ги подканяте да публикуват ревю или да напишат мнение. Всяка положителна оценка води до повече реални клиенти и повишено доверие към онлайн магазина.

Все повече търсения и поръчки в интернет се случват през мобилни устройства. Важно е всичко изброено – снимки, видео клипове, заглавия и цени да се зареждат бързо и да изглеждат добре на екрана на смартфона. Затова, когато обсъждате изработка на онлайн магазин, не забравяйте за качествен, актуален риспонсив дизайн.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Чат модул в онлайн магазин

Чат модул в онлайн магазин

С адекватен онлайн чат превръщате посетителя в клиент Интернет потребителите се различават по интереси, вкус и предпочитания, но има едно нещо, по което си приличат. Всички иска...
Имейл в отговор след поръчка в онлайн магазин

Имейл в отговор след поръчка в онлайн магазин

Какво очакват клиентите веднага след като направят поръчка? Преди всичко имейл, който да я потвърди Ако имате онлайн магазин, вече знаете колко важна е връзката с клиентите. Същ...
Изработка на сайт за заведение

Изработка на сайт за заведение

Имате заведение? Трябва ви сайт, ако искате да сте популярни и харесвани Имате заведение и това, от което спешно се нуждаете са клиенти. В такъв случай, не отлагайте и се заемете с ...
Когато бизнесът е под карантина, как да го спасим?

Когато бизнесът е под карантина, как да го спасим?

Когато бизнесът е под карантина, как да го спасим? В условията на извънредно положение, по време на пандемия, която застрашава здравето и живота на милиони хора по света, бизнес...
Готови ли сте да печелите с безкомпромисно добър и уникален уеб сайт

Готови ли сте да печелите с безкомпромисно добър и уникален уеб сайт

Ако един бизнес е видим онлайн единствено в Търговския регистър, успехът му е поставен под сериозно съмнение. Колкото и фантастични умения и продукти да предлагате, със сигурност п...
НАП: 23 000 онлайн магазина са на светло

НАП: 23 000 онлайн магазина са на светло

НАП: 23 000 онлайн магазина са на светло Близо 23 000 е-магазина са декларирани в Националната агенция по приходите (НАП) от пускането в действие на регистъра през 2019 г....