Продуктова страница в онлайн магазин

Продуктова страница в онлайн магазин

Продуктова страница в онлайн магазин

Как се прави успешна продуктова страница

Част от мисията на всеки онлайн магазин е да създаде успешна продуктова страница. Точно тя играе основна роля за привличане на клиенти. Ако е достатъчно добра, любопитните потребители лесно ще се превърнат в купувачи.

Качествени снимки и привличащи заглавия

Първото нещо, което хората забелязват веднага, щом отворят продуктовата страница, са снимките. Ето защо, изображенията, които ползвате трябва да бъдат с възможно най-високо качество. Никога не се ограничавайте само с един фотос, нека да има повече, да са подходящи и акцентът винаги да бъде стоката, която продавате.

Включете и видео, ако искате клиентите да огледат по-подробно продуктите. Така ще им предложите повече детайли и подробности за ползите от евентуална покупка, особено ако успеете да им внушите как биха се чувствали с новата си придобивка.

Следващият елемент, който привлича погледа, е заглавието. То трябва да е ясно, конкретно и по възможност да предоставя допълнителна информация, която би заинтригувала потребителите. Лаконично заглавие от типа „Дамска чанта“ е доста невзрачно в сравнение с обещаващото „Дамска чанта от естествени материали в актуален за сезона цвят“.

Ясна цена и качествен риспонсив дизайн

Отделете специално място за цената, обичайно тя се поставя близо до заглавието. Трябва да се отличава и да съответства на качествата на предлаганите продукти. Ако има нещо, което дразни и изнервя клиентите е липсата на цена или такава, която трудно се откроява в цялото съдържание. При промоция, не забравяйте да посочите достатъчно ясно стара и нова цена.

Бъдете предприемчиви и дайте възможност на потребителите да коментират вашите стоки или услуги. Хората обичат да споделят и не се налага кой знае колко настойчиво да ги подканяте да публикуват ревю или да напишат мнение. Всяка положителна оценка води до повече реални клиенти и повишено доверие към онлайн магазина.

Все повече търсения и поръчки в интернет се случват през мобилни устройства. Важно е всичко изброено – снимки, видео клипове, заглавия и цени да се зареждат бързо и да изглеждат добре на екрана на смартфона. Затова, когато обсъждате изработка на онлайн магазин, не забравяйте за качествен, актуален риспонсив дизайн.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Как се прави онлайн магазин, който завладява и пристрастява клиентите на 100%

Как се прави онлайн магазин, който завладява и пристрастява клиентите на 100%

Пазаруването никога не е било по-лесно. Почти всичко, за което се сетите е на един клик разстояние от вас. Онлайн търговията вече не е феномен, както години наред бе определяна, а ...
Изработка на уеб сайт с готова платформа или къстъм версия?

Изработка на уеб сайт с готова платформа или къстъм версия?

Търсейки фирма за изработка на сайт, ще попаднете на различни предложения за изработка на вашият уеб сайт. Офертите, които получавате са за изработка на сайта ви с готова платформа...
I. Какво е онлайн търговия

I. Какво е онлайн търговия

Всичко по-важно, което трябва да знаете за интернет търговията и онлайн магазина, събрано в няколко статии. Тук ще намерите кратки пояснения на основните термини, както и полезни съвет...
Как да подготвя задание за изработка на уеб сайт?

Как да подготвя задание за изработка на уеб сайт?

Как да подготвя задание за изработка на уеб сайт или по-скоро, какво е необходимо за да се изготви оферта за изработка на сайт? Често получаваме запитвания за изработка на ...
Методи на плащане в онлайн магазин

Методи на плащане в онлайн магазин

Как да създадете безупречен процес на разплащане Вече сте определили таргет групата за вашия онлайн магазин, постарали сте се да привлечете клиенти и да ги убедите, че са на правилн...
Обслужване на онлайн поръчки

Обслужване на онлайн поръчки

Как най-лесно да (не)вбесите клиентите И баба знае, че продажбите в един магазин в голяма степен зависят от продавачите. Дали са вежливи, усмихнати и дружелюбни. Дали ги мързи или в...