Продуктова страница в онлайн магазин

Продуктова страница в онлайн магазин

Продуктова страница в онлайн магазин

Как се прави успешна продуктова страница

Част от мисията на всеки онлайн магазин е да създаде успешна продуктова страница. Точно тя играе основна роля за привличане на клиенти. Ако е достатъчно добра, любопитните потребители лесно ще се превърнат в купувачи.

Качествени снимки и привличащи заглавия

Първото нещо, което хората забелязват веднага, щом отворят продуктовата страница, са снимките. Ето защо, изображенията, които ползвате трябва да бъдат с възможно най-високо качество. Никога не се ограничавайте само с един фотос, нека да има повече, да са подходящи и акцентът винаги да бъде стоката, която продавате.

Включете и видео, ако искате клиентите да огледат по-подробно продуктите. Така ще им предложите повече детайли и подробности за ползите от евентуална покупка, особено ако успеете да им внушите как биха се чувствали с новата си придобивка.

Следващият елемент, който привлича погледа, е заглавието. То трябва да е ясно, конкретно и по възможност да предоставя допълнителна информация, която би заинтригувала потребителите. Лаконично заглавие от типа „Дамска чанта“ е доста невзрачно в сравнение с обещаващото „Дамска чанта от естествени материали в актуален за сезона цвят“.

Ясна цена и качествен риспонсив дизайн

Отделете специално място за цената, обичайно тя се поставя близо до заглавието. Трябва да се отличава и да съответства на качествата на предлаганите продукти. Ако има нещо, което дразни и изнервя клиентите е липсата на цена или такава, която трудно се откроява в цялото съдържание. При промоция, не забравяйте да посочите достатъчно ясно стара и нова цена.

Бъдете предприемчиви и дайте възможност на потребителите да коментират вашите стоки или услуги. Хората обичат да споделят и не се налага кой знае колко настойчиво да ги подканяте да публикуват ревю или да напишат мнение. Всяка положителна оценка води до повече реални клиенти и повишено доверие към онлайн магазина.

Все повече търсения и поръчки в интернет се случват през мобилни устройства. Важно е всичко изброено – снимки, видео клипове, заглавия и цени да се зареждат бързо и да изглеждат добре на екрана на смартфона. Затова, когато обсъждате изработка на онлайн магазин, не забравяйте за качествен, актуален риспонсив дизайн.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Изоставена количка

Изоставена количка

Проблемът „изоставена количка“ и как най-умело да се справим с него За всеки търговец има достатъчно стресови ситуации, които затрудняват работата му и носят риск от заг...
SSL/TLS сертификат за защита на уеб сайт

SSL/TLS сертификат за защита на уеб сайт

SSL/TLS сертификат за защита на онлайн общуването Да пренесете бизнеса си онлайн, винаги е добра идея и моментът все е подходящ. Всичко нужно в началото е да намерите подходящата со...
Слайд банери в онлайн магазин

Слайд банери в онлайн магазин

Кога един банер е готов да продава В днешния дигитален свят визуалното преживяване е водещо в онлайн бизнеса. Потвърждават го последните проучвания на потребителските нагласи, които...
Как потребителите виждат уеб сайтовете

Как потребителите виждат уеб сайтовете

Какво виждат потребителите веднага, щом отворят един сайт Когато готвите нов уеб проект, следвате преди всичко собствените си предпочитания и вкус. Залагате на елементи, които в...
Каква е разликата между големия и малкия онлайн търговец?

Каква е разликата между големия и малкия онлайн търговец?

Знаете ли как да откриете разликата между големия и малък онлайн търговец? Чрез тази статия ще се опитаме да ви посочим важните неща, които имат предимство и недостатъци между голе...
За какво трябва да се грижите, когато имате онлайн магазин?

За какво трябва да се грижите, когато имате онлайн магазин?

Стартирате онлайн магазин, а за колко неща трябва да се грижите след това? Преди да се захванете с онлайн търговия е хубаво да се запознаете, какво ви очаква след това и за какв...