Продуктова страница в онлайн магазин

Продуктова страница в онлайн магазин

Продуктова страница в онлайн магазин

Как се прави успешна продуктова страница

Част от мисията на всеки онлайн магазин е да създаде успешна продуктова страница. Точно тя играе основна роля за привличане на клиенти. Ако е достатъчно добра, любопитните потребители лесно ще се превърнат в купувачи.

Качествени снимки и привличащи заглавия

Първото нещо, което хората забелязват веднага, щом отворят продуктовата страница, са снимките. Ето защо, изображенията, които ползвате трябва да бъдат с възможно най-високо качество. Никога не се ограничавайте само с един фотос, нека да има повече, да са подходящи и акцентът винаги да бъде стоката, която продавате.

Включете и видео, ако искате клиентите да огледат по-подробно продуктите. Така ще им предложите повече детайли и подробности за ползите от евентуална покупка, особено ако успеете да им внушите как биха се чувствали с новата си придобивка.

Следващият елемент, който привлича погледа, е заглавието. То трябва да е ясно, конкретно и по възможност да предоставя допълнителна информация, която би заинтригувала потребителите. Лаконично заглавие от типа „Дамска чанта“ е доста невзрачно в сравнение с обещаващото „Дамска чанта от естествени материали в актуален за сезона цвят“.

Ясна цена и качествен риспонсив дизайн

Отделете специално място за цената, обичайно тя се поставя близо до заглавието. Трябва да се отличава и да съответства на качествата на предлаганите продукти. Ако има нещо, което дразни и изнервя клиентите е липсата на цена или такава, която трудно се откроява в цялото съдържание. При промоция, не забравяйте да посочите достатъчно ясно стара и нова цена.

Бъдете предприемчиви и дайте възможност на потребителите да коментират вашите стоки или услуги. Хората обичат да споделят и не се налага кой знае колко настойчиво да ги подканяте да публикуват ревю или да напишат мнение. Всяка положителна оценка води до повече реални клиенти и повишено доверие към онлайн магазина.

Все повече търсения и поръчки в интернет се случват през мобилни устройства. Важно е всичко изброено – снимки, видео клипове, заглавия и цени да се зареждат бързо и да изглеждат добре на екрана на смартфона. Затова, когато обсъждате изработка на онлайн магазин, не забравяйте за качествен, актуален риспонсив дизайн.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Важни предпоставки за реализация на успешен онлайн магазин

Важни предпоставки за реализация на успешен онлайн магазин

Избор на стока Какво е необходимо за започване на онлайн търговия? Има няколко важни неща, които трябва да знаете, за да създадете и управлявате успешен онлайн магазин. На първ...
Как да държите уеб сайта актуален

Как да държите уеб сайта актуален

Вложените пари в изработка на сайт са добре похарчени, ако целите са постигнати и резултатите от дигиталното присъствие отговарят на очакванията. Винаги ще има непредвидени разходи и щ...
Pop-up нотификации

Pop-up нотификации

Кога изскачащите прозорци се превръщат от досадни в желани Изскачащите реклами са едни от най-досадните неща, които могат да ви се случат в интернет. Неслучайно, ако изпишете изскач...
Спад в продажбите

Спад в продажбите

Спад в продажбите: Прегледайте сайта и отстранете проблемите Да имаш сайт не е проблем. Всеки бизнес, организация или човек със свободна професия притежават собствен такъв. Да имаш ...
Скорост на сайт

Скорост на сайт

Две секунди стигат, за да пратят потребителите в конкурентен сайт Когато говорим за скорост на уеб сайт, всяка секунда е от значение. Колкото по-динамично се зарежда той, толков...
Обслужване на онлайн поръчки

Обслужване на онлайн поръчки

Как най-лесно да (не)вбесите клиентите И баба знае, че продажбите в един магазин в голяма степен зависят от продавачите. Дали са вежливи, усмихнати и дружелюбни. Дали ги мързи или в...