Pop-up нотификации

Pop-up нотификации

Pop-up нотификации

Кога изскачащите прозорци се превръщат от досадни в желани

Изскачащите реклами са едни от най-досадните неща, които могат да ви се случат в интернет. Неслучайно, ако изпишете изскачащи прозорци в търсачката на Google, ще попаднете на дълъг списък от съвети как да ги блокирате и премахнете.

Така популярните Pop-up прозорци могат да бъдат опасни, ако се окажат криптирани със злонамерен софтуер, който е в състояние да зарази браузера или устройството ви. Много от тях обаче невинаги са просто едно дразнещо рекламно съдържание. За много уеб сайтове те са важни и имат огромно значение за доброто потребителско изживяване.

Pop-up прозорецът трябва да носи конкретни ползи

Когато включвате модул за изскачащ прозорец в проекта за изработка на уеб сайт, преди всичко трябва да знаете каква роля ще изпълнява той. В най-добрия случай, той трябва да предлага оферта с конкретни ползи за потребителя, в зависимост от това, какво точно съдържа дадената уеб страница.

Следващото важно решение е къде точно да се визуализира въпросният изскачащ прозорец. Обикновено вариантите за избор на местоположение на екрана са два – в средата и в долния десен ъгъл. В първия случай той се откроява повече, но реално стопира съдържанието. Втората възможност е някак си по-ненатрапчива, като същевременно пак има шанс посланието да бъде забелязано своевременно от потребителите.

Важно е точно в кой момент ще изскочи прозорецът

От съществено значение е кога точно ще изскочи въпросният прозорец. Ако това се случва веднага щом посетител кликне на страницата, едва ли е най-добрата опция. Много по-сполучливо се оказва, когато това е обвързано с потребителското поведение. Примерно, щом някой тръгне да излиза от страницата, тогава да получи оферта, на която не може да устои.

Модулът за изскачащ прозорец е изключително подходящ за всеки динамичен сайт. Освен за конкретна оферта, може да го ползвате за външна реклама или дори само за приветствено съобщение на началната страница на сайта. Един Pop-up прозорец, умело използван, може да прикове вниманието върху това, което е важно за вас – било то новина, промоция, съобщение или нещо друго.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Каква е разликата между големия и малкия онлайн търговец?

Каква е разликата между големия и малкия онлайн търговец?

Знаете ли как да откриете разликата между големия и малък онлайн търговец? Чрез тази статия ще се опитаме да ви посочим важните неща, които имат предимство и недостатъци между голе...
Обслужване на онлайн поръчки

Обслужване на онлайн поръчки

Как най-лесно да (не)вбесите клиентите И баба знае, че продажбите в един магазин в голяма степен зависят от продавачите. Дали са вежливи, усмихнати и дружелюбни. Дали ги мързи или в...
Изработка на сайт за заведение

Изработка на сайт за заведение

Имате заведение? Трябва ви сайт, ако искате да сте популярни и харесвани Имате заведение и това, от което спешно се нуждаете са клиенти. В такъв случай, не отлагайте и се заемете с ...
Навигацията: ясна, лесна и интуитивна

Навигацията: ясна, лесна и интуитивна

За да сте сигурни, че потребителите ще останат удовлетворени и ще харесат вашия уеб сайт, трябва да им осигурите подходяща навигация. За всички е важно да намерят това, което търсят, б...
Началната страница на онлайн магазин

Началната страница на онлайн магазин

Как да подредите началната страница на онлайн магазина така, че да печелите повече? Всеки онлайн магазин заслужава да бъде харесван и лесно разпознаваем. За тази цел той трябва ...
Изоставена количка

Изоставена количка

Проблемът „изоставена количка“ и как най-умело да се справим с него За всеки търговец има достатъчно стресови ситуации, които затрудняват работата му и носят риск от заг...