Pop-up нотификации

Pop-up нотификации

Pop-up нотификации

Кога изскачащите прозорци се превръщат от досадни в желани

Изскачащите реклами са едни от най-досадните неща, които могат да ви се случат в интернет. Неслучайно, ако изпишете изскачащи прозорци в търсачката на Google, ще попаднете на дълъг списък от съвети как да ги блокирате и премахнете.

Така популярните Pop-up прозорци могат да бъдат опасни, ако се окажат криптирани със злонамерен софтуер, който е в състояние да зарази браузера или устройството ви. Много от тях обаче невинаги са просто едно дразнещо рекламно съдържание. За много уеб сайтове те са важни и имат огромно значение за доброто потребителско изживяване.

Pop-up прозорецът трябва да носи конкретни ползи

Когато включвате модул за изскачащ прозорец в проекта за изработка на уеб сайт, преди всичко трябва да знаете каква роля ще изпълнява той. В най-добрия случай, той трябва да предлага оферта с конкретни ползи за потребителя, в зависимост от това, какво точно съдържа дадената уеб страница.

Следващото важно решение е къде точно да се визуализира въпросният изскачащ прозорец. Обикновено вариантите за избор на местоположение на екрана са два – в средата и в долния десен ъгъл. В първия случай той се откроява повече, но реално стопира съдържанието. Втората възможност е някак си по-ненатрапчива, като същевременно пак има шанс посланието да бъде забелязано своевременно от потребителите.

Важно е точно в кой момент ще изскочи прозорецът

От съществено значение е кога точно ще изскочи въпросният прозорец. Ако това се случва веднага щом посетител кликне на страницата, едва ли е най-добрата опция. Много по-сполучливо се оказва, когато това е обвързано с потребителското поведение. Примерно, щом някой тръгне да излиза от страницата, тогава да получи оферта, на която не може да устои.

Модулът за изскачащ прозорец е изключително подходящ за всеки динамичен сайт. Освен за конкретна оферта, може да го ползвате за външна реклама или дори само за приветствено съобщение на началната страница на сайта. Един Pop-up прозорец, умело използван, може да прикове вниманието върху това, което е важно за вас – било то новина, промоция, съобщение или нещо друго.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Спад в продажбите

Спад в продажбите

Спад в продажбите: Прегледайте сайта и отстранете проблемите Да имаш сайт не е проблем. Всеки бизнес, организация или човек със свободна професия притежават собствен такъв. Да имаш ...
Сайт за групово пазаруване

Сайт за групово пазаруване

Сайт за групово пазаруване – кой печели от него Ако се чудите с какво да се захванете и как да се позиционирате в интернет пространството, то защо не обмислите идеята да създа...
Онлайн магазин с авторско съдържание

Онлайн магазин с авторско съдържание

Трябва ви авторско съдържание? Заложете на качество и стил. Едва ли някой се съмнява, че за успешен онлайн магазин е нужно качествено съдържание. То помага на потребителите да с...
Уеб сайтът ви е готов. И сега накъде?

Уеб сайтът ви е готов. И сега накъде?

Всеки бизнес, за да се позиционира успешно, трябва да има подобаващо дигитално присъствие. Професионалната изработка на сайт е задължителна за която и да е компания, без значение каква...
Ключови показатели за ефективност KPI

Ключови показатели за ефективност KPI

Ключови показатели за ефективност (KPI): кои са вашите и как да се възползвате от тях Съществено значение за развитието на всеки уеб сайт има дефинирането на KPI (Key Performance In...
Голям и малък онлайн търговец

Голям и малък онлайн търговец

Мястото на малкия и големия търговец в онлайн търговията Онлайн търговията отчита постоянен растеж и очакванията са в бъдеще тя да заеме още по-голям пазарен дял. Предимствата ...