Pop-up нотификации

Pop-up нотификации

Pop-up нотификации

Кога изскачащите прозорци се превръщат от досадни в желани

Изскачащите реклами са едни от най-досадните неща, които могат да ви се случат в интернет. Неслучайно, ако изпишете изскачащи прозорци в търсачката на Google, ще попаднете на дълъг списък от съвети как да ги блокирате и премахнете.

Така популярните Pop-up прозорци могат да бъдат опасни, ако се окажат криптирани със злонамерен софтуер, който е в състояние да зарази браузера или устройството ви. Много от тях обаче невинаги са просто едно дразнещо рекламно съдържание. За много уеб сайтове те са важни и имат огромно значение за доброто потребителско изживяване.

Pop-up прозорецът трябва да носи конкретни ползи

Когато включвате модул за изскачащ прозорец в проекта за изработка на уеб сайт, преди всичко трябва да знаете каква роля ще изпълнява той. В най-добрия случай, той трябва да предлага оферта с конкретни ползи за потребителя, в зависимост от това, какво точно съдържа дадената уеб страница.

Следващото важно решение е къде точно да се визуализира въпросният изскачащ прозорец. Обикновено вариантите за избор на местоположение на екрана са два – в средата и в долния десен ъгъл. В първия случай той се откроява повече, но реално стопира съдържанието. Втората възможност е някак си по-ненатрапчива, като същевременно пак има шанс посланието да бъде забелязано своевременно от потребителите.

Важно е точно в кой момент ще изскочи прозорецът

От съществено значение е кога точно ще изскочи въпросният прозорец. Ако това се случва веднага щом посетител кликне на страницата, едва ли е най-добрата опция. Много по-сполучливо се оказва, когато това е обвързано с потребителското поведение. Примерно, щом някой тръгне да излиза от страницата, тогава да получи оферта, на която не може да устои.

Модулът за изскачащ прозорец е изключително подходящ за всеки динамичен сайт. Освен за конкретна оферта, може да го ползвате за външна реклама или дори само за приветствено съобщение на началната страница на сайта. Един Pop-up прозорец, умело използван, може да прикове вниманието върху това, което е важно за вас – било то новина, промоция, съобщение или нещо друго.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

CRM решение за търговския отдел

CRM решение за търговския отдел

Работата в търговския отдел на компанията е свръх динамична и свързана с ежедневни контакти с настоящи и нови клиенти. Те от своя страна не обичат да чакат и разчитат на бърза обработк...
Какво трябва да има в края на всяка уеб страница

Какво трябва да има в края на всяка уеб страница

Какво трябва да има в края на всяка уеб страница Всеки уеб сайт е съвкупност от свързани помежду си страници, които имат общ дизайн, специална навигация и различни функционалности. ...
Нови задължения за търговците и сериозни санкции при нарушаването им

Нови задължения за търговците и сериозни санкции при нарушаването им

Промени в Закона за защита на потребителите (ЗЗП) регламентират нови правила и задължения за търговците във връзка със защита правата на потребителите. Новите изисквания влизат в сила ...
Ново отлагане на Н-18

Ново отлагане на Н-18

За трети пореден път отсрочват влизането в сила на предизвикалите шумна полемика  промени в Наредба Н-18, регламентираща употребата на касови апарати. Те ще започнат да се прилага...
VI. Как протича процесът в онлайн пазаруването

VI. Как протича процесът в онлайн пазаруването

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" IV ...
Важни предпоставки за реализация на успешна интернет търговия

Важни предпоставки за реализация на успешна интернет търговия

Избор на стока Какво е необходимо за започване на онлайн търговия? Има няколко важни неща, които трябва да знаете, за да създадете и управлявате успешен онлайн бизнес. На първо...