Pop-up нотификации

Pop-up нотификации

Pop-up нотификации

Кога изскачащите прозорци се превръщат от досадни в желани

Изскачащите реклами са едни от най-досадните неща, които могат да ви се случат в интернет. Неслучайно, ако изпишете изскачащи прозорци в търсачката на Google, ще попаднете на дълъг списък от съвети как да ги блокирате и премахнете.

Така популярните Pop-up прозорци могат да бъдат опасни, ако се окажат криптирани със злонамерен софтуер, който е в състояние да зарази браузера или устройството ви. Много от тях обаче невинаги са просто едно дразнещо рекламно съдържание. За много уеб сайтове те са важни и имат огромно значение за доброто потребителско изживяване.

Pop-up прозорецът трябва да носи конкретни ползи

Когато включвате модул за изскачащ прозорец в проекта за изработка на уеб сайт, преди всичко трябва да знаете каква роля ще изпълнява той. В най-добрия случай, той трябва да предлага оферта с конкретни ползи за потребителя, в зависимост от това, какво точно съдържа дадената уеб страница.

Следващото важно решение е къде точно да се визуализира въпросният изскачащ прозорец. Обикновено вариантите за избор на местоположение на екрана са два – в средата и в долния десен ъгъл. В първия случай той се откроява повече, но реално стопира съдържанието. Втората възможност е някак си по-ненатрапчива, като същевременно пак има шанс посланието да бъде забелязано своевременно от потребителите.

Важно е точно в кой момент ще изскочи прозорецът

От съществено значение е кога точно ще изскочи въпросният прозорец. Ако това се случва веднага щом посетител кликне на страницата, едва ли е най-добрата опция. Много по-сполучливо се оказва, когато това е обвързано с потребителското поведение. Примерно, щом някой тръгне да излиза от страницата, тогава да получи оферта, на която не може да устои.

Модулът за изскачащ прозорец е изключително подходящ за всеки динамичен сайт. Освен за конкретна оферта, може да го ползвате за външна реклама или дори само за приветствено съобщение на началната страница на сайта. Един Pop-up прозорец, умело използван, може да прикове вниманието върху това, което е важно за вас – било то новина, промоция, съобщение или нещо друго.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Онлайн потребители

Онлайн потребители

Липсват ви потребители: вижте защо Всеки онлайн търговец очаква своето „да“ на стоките и услугите, които предлага. Одобрението на потребителите, тяхното присъствие и гот...
Ново отлагане на Н-18

Ново отлагане на Н-18

За трети пореден път отсрочват влизането в сила на предизвикалите шумна полемика  промени в Наредба Н-18, регламентираща употребата на касови апарати. Те ще започнат да се прилага...
Уеб сайт за онлайн продажба на дрехи

Уеб сайт за онлайн продажба на дрехи

Тънкости при създаването на магазин за дрехи Искате да продавате дрехи онлайн? Идеята е добра и резултатите могат да бъдат наистина удовлетворяващи, стига да сте добре информирани и...
Изработка на сайт за заведение

Изработка на сайт за заведение

Имате заведение? Трябва ви сайт, ако искате да сте популярни и харесвани Имате заведение и това, от което спешно се нуждаете са клиенти. В такъв случай, не отлагайте и се заемете с ...
Как да изградим линк билдинг като част от качествената SEO оптимизация

Как да изградим линк билдинг като част от качествената SEO оптимизация

Перфектният дизайн, високата скорост на зареждане и качественото съдържание са задължителни при изработка на сайт. За да бъде той достатъчно успешен и харесван обаче, има още фактори, ...
Как да използваме CRM система

Как да използваме CRM система

Щом веднъж внедрим успешно CRM, можем да се възползваме напълно от предимствата на системата. Край на честите грешки от пропуснати срокове и ангажименти във взаимоотношенията с клиенти...