Грешка 404: Защо тази страница е важна за всеки онлайн магазин

Грешка 404: Защо тази страница е важна за всеки онлайн магазин

Грешка 404: Защо тази страница е важна за всеки онлайн магазин

Грешка 404 е неприятно и досадно нещо за всеки потребител. Едва ли има човек, който не го е виждал на екрана на някое електронно устройство. Знаете ли защо се появява съобщението за грешка и как да го направите по-приемливо за клиентите на онлайн магазина?

Кога се появява съобщението за грешка 404       

„Страницата не може да бъде намерена“ или „Страницата не съществува“ е грешка, която може да се появи при посещение на всеки уеб сайт. Няма никакво значение дали се опитвате да достигнете до определено място през компютър, лаптоп, мобилен телефон или друго устройство. Без значение е каква операционна система използвате, както и кой е любимият ви браузер. В повечето случаи проблемът не е във вашето устройство, нито в интернет връзката.

Причините да видите подобно съобщение за грешка 404 могат да бъдат в това, че URL адресът е грешно изписан или неправилно копиран, той е непълен или е променен. Възможно е страницата, която търсите да липсва, сайтът в този момент да е офлайн или изобщо вече да не съществува.

Как да реагирате, за да не губите клиенти

След внезапното разочарование от съобщение за грешка 404 обикновено следва бързо затваряне на страницата. Ако сте собственик на онлайн магазин или се занимавате с управлението на такъв, за вас е от първостепенно значение да не губите клиенти. Затова е важно да обсъдите с вашите разработчици, още на ниво изработка на онлайн магазин, как точно ще изглежда въпросната страница на сайта ви. Преценете какъв да бъде текстът, както и дизайнът на страницата.

Веднага щом попаднат на съобщение за грешка 404, хората трябва да видят вашата готовност да им съдействате. Посъветвайте ги да проверят дали са изписали правилно URL адреса, след което им предложете да се върнат на главната страница или на предишната, която са разглеждали. Често дизайнерите, когато разработват тази страница, проявяват чувство за хумор и това се харесва на посетителите.

Вашата работа е да сведете до минимум възможностите за генериране на грешка 404. Когато това се случи, постарайте се да задържите клиентите като конфигурирате страницата по най-приветливия и полезен за тях начин.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Програма за лоялност в онлайн търговията

Програма за лоялност в онлайн търговията

Защо да инвестирате в програма за лоялност Какво иска всеки онлайн търговец? Да привлича нови клиенти, да запази старите и да не губи постоянните. В борбата за потребителската любов...
Спад в продажбите

Спад в продажбите

Спад в продажбите: Прегледайте сайта и отстранете проблемите Да имаш сайт не е проблем. Всеки бизнес, организация или човек със свободна професия притежават собствен такъв. Да имаш ...
Изчистен уеб сайт без информационно претоварване

Изчистен уеб сайт без информационно претоварване

Как да се спасите от информационно претоварване В информационното общество, мисленето е дейност, която все повече отсъства. В един момент информацията става толкова много, че човек ...
Продуктова страница в търговски сайт Single View

Продуктова страница в търговски сайт Single View

Искате да продавате повече? Научете се да правите добри продуктови страници В момента, в който потребител прекрачи виртуалния праг в eCommerce сайт, трябва да заковете вниманието му...
Методи на плащане в онлайн магазин

Методи на плащане в онлайн магазин

Как да създадете безупречен процес на разплащане Вече сте определили таргет групата за вашия онлайн магазин, постарали сте се да привлечете клиенти и да ги убедите, че са на правилн...
Обслужване на онлайн поръчки

Обслужване на онлайн поръчки

Как най-лесно да (не)вбесите клиентите И баба знае, че продажбите в един магазин в голяма степен зависят от продавачите. Дали са вежливи, усмихнати и дружелюбни. Дали ги мързи или в...