Каква е разликата между големия и малкия онлайн търговец?

Каква е разликата между големия и малкия онлайн търговец?

Каква е разликата между големия и малкия онлайн търговец?

razlikata-mejdu-malkia-i-golqm-turgovec

Знаете ли как да откриете разликата между големия и малък онлайн търговец? Чрез тази статия ще се опитаме да ви посочим важните неща, които имат предимство и недостатъци между големия и малкия онлайн търговец.

Основните разлики между двата търговеца са мащаба, маркетинговата стратегия, бранд, обслужването на клиентите и пазарните ниши за двамата търговци.

Големите компании имат голяма инфраструктура, голям капацитет на развитие, много служители и голям марж на печалбата от продажбата на своите продукти и услуги. Но всичко това ги прави и по-тромави и по-малко гъвкави при приемането на нови процеси.

Големите бюджети и вътрешни маркетингови екипи позволяват да се обхванат повече рекламни канали, които да доведат до по-големи и бързи продажби. До като при малките търговци, те залагат на външни маркетингови агенции, които по-лесно оптимизират своя ресурс, защото имат по директен контрол върху бюджета, с който разполагат.

Голямото оръжие на малките фирми, е че имат директен контакт със своите клиенти, с тяхното персоналното обслужване и познаването на продукта. Всичко това е невъзможно при големите компании, защото често комуникацията с клиентите и другите компаниите е автоматизирана и непряка.

Как може да се конкурирате с големите онлайн търговци?

konkurencia

Първо изберете продукт или продукти , които ще ви дават предимство. Проучете пазара, изграждайки преки контакти с доставчици и спечелете тяхното доверие със своята лоялност. Учете се непрекъснато като търсите и проучвате пазара, за да развивате своята дейност.

Кои са предимствата на онлайн търговията пред офлайн?

  • Имате неограничени клиенти

  • Електронната търговия търпи непрекъснат растеж и развитие

  • Търговията онлайн е по-гъвкава и имате по-бързи продажби

  • Нямате зависимост от локация

  • В онлайн търговията малкия и среден бизнес имат равностойни позиции

Кои са най-честите грешки, които можете да допуснете в онлайн търговията?

bad-idea

Първо: клиентите ви идват сами и започват вашите продажби и вие спирате да търсите нови пазари и „пускате“ нещата да се случват сами. Т.е. липсва ви маркетингова стратегия. Повечето търговци бъркат при планирането на своето време и финанси, не отделят средства за изграждането на своя бранд, бъркат в ценообразуването на продуктите си и от там идват и по-малките печалби и честото фалиране на фирмата.

Второ: не отделяте средства за реклама. Когато изберете своя уникален продукт, с който ще изпъкнете пред конкурентите си, инвестирате в реклама с него. Това гаранция ще ви доведе повече клиенти и възможност за опознаването на вашия бизнес.

Трето: спирате своето самообучение и развитие. Когато постигнете някакви добри и задоволителни резултати, не спирайте своето развитие, продължете да се самообучавате и това ще ви доведе и по-нататъшно развитие. Когато продължите да проучвате пазара и това, от което се интересуват вашите клиенти, така вие ще разширите своя бизнес и ще подобрите пазарната си оценка.

За съжаление повечето фирми не полагат усилия, за да задържат настоящите си клиенти и не инвестират в обучението на персонала си, за да се подобри клиентското обслужване. А всеки знае, че това е по-лесния процес, да задържите клиентите си, вместо да набавите нови.

Надяваме се,че сме били полезни със своите препоръки и дано успеете да не допуснете грешки, които ще доведат до сериозни последствия за вашия бизнес бил то малък или голям.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Време е за миграция на сайта: как да намалите загубата на трафик

Време е за миграция на сайта: как да намалите загубата на трафик

Ако бизнесът ви е добре разположен в интернет и се радвате на успешно класиране при търсене, то не са много причините, поради които да изпаднете от челната позиция. Едно от нещата, кое...
CRM софтуер с бизнес интелигентно (Bi) приложение в различни отрасли

CRM софтуер с бизнес интелигентно (Bi) приложение в различни отрасли

В съвременните пазарни условия оцелява и печели този бизнес, който работи с колкото се може по-голям обем от данни. Те постъпват в суров вид и ако останат необработени, на практика са ...
I. Какво е онлайн търговия

I. Какво е онлайн търговия

Всичко по-важно, което трябва да знаете за интернет търговията и онлайн магазина, събрано в няколко статии. Тук ще намерите кратки пояснения на основните термини, както и полезни съвет...
Маркетингов план

Маркетингов план

Какво ви липсва? Маркетингов план, който да ви изстреля на върха Когато тепърва навлизате в интернет търговията, за вас е важно да разполагате с перфектната изработка на онлайн мага...
Дизайна на сайта повлиява на класирането му

Дизайна на сайта повлиява на класирането му

Лошият външен вид на сайта води до срив при класиране Ако един уеб сайт не отговаря на определени критерии за качество, той може да не се показва в резултатите при търсене. Това зак...
5 предимства на добрия уеб сайт

5 предимства на добрия уеб сайт

Искате да продавате повече: 5 предимства на добрия уеб сайт Въпреки, че електронната търговия шеметно завладява пазара, мнозина все още си мислят, че офлайн бизнесът е напълно доста...