Каква е разликата между големия и малкия онлайн търговец?

Каква е разликата между големия и малкия онлайн търговец?

Каква е разликата между големия и малкия онлайн търговец?

razlikata-mejdu-malkia-i-golqm-turgovec

Знаете ли как да откриете разликата между големия и малък онлайн търговец? Чрез тази статия ще се опитаме да ви посочим важните неща, които имат предимство и недостатъци между големия и малкия онлайн търговец.

Основните разлики между двата търговеца са мащаба, маркетинговата стратегия, бранд, обслужването на клиентите и пазарните ниши за двамата търговци.

Големите компании имат голяма инфраструктура, голям капацитет на развитие, много служители и голям марж на печалбата от продажбата на своите продукти и услуги. Но всичко това ги прави и по-тромави и по-малко гъвкави при приемането на нови процеси.

Големите бюджети и вътрешни маркетингови екипи позволяват да се обхванат повече рекламни канали, които да доведат до по-големи и бързи продажби. До като при малките търговци, те залагат на външни маркетингови агенции, които по-лесно оптимизират своя ресурс, защото имат по директен контрол върху бюджета, с който разполагат.

Голямото оръжие на малките фирми, е че имат директен контакт със своите клиенти, с тяхното персоналното обслужване и познаването на продукта. Всичко това е невъзможно при големите компании, защото често комуникацията с клиентите и другите компаниите е автоматизирана и непряка.

Как може да се конкурирате с големите онлайн търговци?

konkurencia

Първо изберете продукт или продукти , които ще ви дават предимство. Проучете пазара, изграждайки преки контакти с доставчици и спечелете тяхното доверие със своята лоялност. Учете се непрекъснато като търсите и проучвате пазара, за да развивате своята дейност.

Кои са предимствата на онлайн търговията пред офлайн?

  • Имате неограничени клиенти

  • Електронната търговия търпи непрекъснат растеж и развитие

  • Търговията онлайн е по-гъвкава и имате по-бързи продажби

  • Нямате зависимост от локация

  • В онлайн търговията малкия и среден бизнес имат равностойни позиции

Кои са най-честите грешки, които можете да допуснете в онлайн търговията?

bad-idea

Първо: клиентите ви идват сами и започват вашите продажби и вие спирате да търсите нови пазари и „пускате“ нещата да се случват сами. Т.е. липсва ви маркетингова стратегия. Повечето търговци бъркат при планирането на своето време и финанси, не отделят средства за изграждането на своя бранд, бъркат в ценообразуването на продуктите си и от там идват и по-малките печалби и честото фалиране на фирмата.

Второ: не отделяте средства за реклама. Когато изберете своя уникален продукт, с който ще изпъкнете пред конкурентите си, инвестирате в реклама с него. Това гаранция ще ви доведе повече клиенти и възможност за опознаването на вашия бизнес.

Трето: спирате своето самообучение и развитие. Когато постигнете някакви добри и задоволителни резултати, не спирайте своето развитие, продължете да се самообучавате и това ще ви доведе и по-нататъшно развитие. Когато продължите да проучвате пазара и това, от което се интересуват вашите клиенти, така вие ще разширите своя бизнес и ще подобрите пазарната си оценка.

За съжаление повечето фирми не полагат усилия, за да задържат настоящите си клиенти и не инвестират в обучението на персонала си, за да се подобри клиентското обслужване. А всеки знае, че това е по-лесния процес, да задържите клиентите си, вместо да набавите нови.

Надяваме се,че сме били полезни със своите препоръки и дано успеете да не допуснете грешки, които ще доведат до сериозни последствия за вашия бизнес бил то малък или голям.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Какво е ролята на продуктовите етикети в онлайн магазина

Какво е ролята на продуктовите етикети в онлайн магазина

В електронната търговия, освен качествена изработка на онлайн магазин, е важно да имате стратегия за привличане на клиенти. Логично, тя се изгражда около продуктите, които предлагате. ...
Софтуер с тикет система: Когато бизнесът работи с клиенти

Софтуер с тикет система: Когато бизнесът работи с клиенти

Клиентското обслужване и поддръжка е сред най-натоварените отдели в компанията. В зависимост от мащабите на бизнеса, от различните канали за комуникация на ден пристигат голям брой зап...
Статистики на продажбите

Статистики на продажбите

Искате да знаете кое колко ви струва и как да печелите повече? Измервайте! Онлайн магазинът съществува, за да печели пари. Доколко успешно се справя с тази задача, може да се изчисл...
Дизайна на сайта повлиява на класирането му

Дизайна на сайта повлиява на класирането му

Лошият външен вид на сайта води до срив при класиране Ако един уеб сайт не отговаря на определени критерии за качество, той може да не се показва в резултатите при търсене. Това зак...
Ключови показатели за ефективност KPI

Ключови показатели за ефективност KPI

Ключови показатели за ефективност (KPI): кои са вашите и как да се възползвате от тях Съществено значение за развитието на всеки уеб сайт има дефинирането на KPI (Key Performance In...
Уеб сайтът ви е готов. И сега накъде?

Уеб сайтът ви е готов. И сега накъде?

Всеки бизнес, за да се позиционира успешно, трябва да има подобаващо дигитално присъствие. Професионалната изработка на сайт е задължителна за която и да е компания, без значение каква...