Изчистен уеб сайт без информационно претоварване

Изчистен уеб сайт без информационно претоварване

Изчистен уеб сайт без информационно претоварване

Как да се спасите от информационно претоварване

В информационното общество, мисленето е дейност, която все повече отсъства. В един момент информацията става толкова много, че човек не успява да я обработи, не може да разбере дадена тема или да вземе решение. Състоянието, познато като информационно претоварване, е истинска драма за мозъка.

Точно това се случва, когато един сайт е пренаситен с информация. Хората не могат да се справят, объркват се и в крайна сметка вместо да вземат полезно решение, остават безучастни. Тук максимата „Колкото повече -  толкова по-добре“ не само, че не важи, а е убийствено вредна.

Баланс между рекламното и полезното съдържание

Неслучайно всеки, който иска да има работещ сайт и да наложи своя продукт, търси опитен уеб разработчик, който ще му осигури, освен изработка на сайт, и така важното предпазване от информационно претоварване. То се постига най-вече чрез балансирано съотношение между рекламното и полезното съдържание.

От първостепенно значение е как ще бъдат разположени отделните елементи на страниците, кои бутони да са най-отгоре, кои в средата и в края. От тяхната правилна подредба зависи потребителите да имат своето положително изживяване, да не загубят концентрация и бързо и лесно да усвоят най-важната информация.

Сайтът оцелява в непрестанна конкуренция

От всяко меню се очаква да бъде максимално опростено и удобно за ползване. Изключително полезна и приятна е интуитивната навигация. Когато предварително се знае какво точно искате да направят потребителите, всички бутони ще бъдат там, където трябва и желаното от вас действие ще се случи.

Сред най-разпространените причини за информационно претоварване на сайта е постоянно растящият поток от новости и иновации, които буквално заливат потребителите. От всеки сайт се изисква да бъде конкурентно способен и адекватен на всичко ново. Той е в непрекъснато надпреварване, освен с други сайтове, и със социалните мрежи, както и с различни приложения и блогове.

Информационната претовареност е реална заплаха, която трябва да бъде овладяна навреме. Иначе рискувате да имате съвременен, красив сайт, който обаче не ви върши работа.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Най-популярните кибер заплахи и как да спасите онлайн търговията от тях

Най-популярните кибер заплахи и как да спасите онлайн търговията от тях

Онлайн търговията се радва на небивал растеж и това е безспорно предимство за всеки предприемач, насочил се към глобалната мрежа. Освен възможностите обаче, има редица рискови ситуации...
Създайте специални оферти за повече онлайн продажби

Създайте специални оферти за повече онлайн продажби

Коледните и новогодишни празници са свързани с трескаво пазаруване и увеличен трафик в търсене на най-изгодните предложения. Ако посещенията при вас отчитат рекордни нива, значи можете...
Как да разработим празнична SEO стратегия

Как да разработим празнична SEO стратегия

Предпразничното пазаруване, както и ноемвриският „Черен петък“ е цел на всеки онлайн бизнес. То е свързано с големи очаквания за увеличен трафик, повече продажби и ръст на ...
Началната страница на уеб сайт за интернет продажби

Началната страница на уеб сайт за интернет продажби

Как да подредите началната страница на уеб сайта така, че да печелите повече? Всеки уеб сайт заслужава да бъде харесван и лесно разпознаваем. За тази цел той трябва да бъде уник...
Dark mode дизайн

Dark mode дизайн

Dark mode дизайнът – добро решение, но не за всеки Почти всичко вече разполага с черна версия на своя  интерфейс и за голяма част от потребителите тъмният режим (Dark mod...
Готови ли сте за празнична кампания?

Готови ли сте за празнична кампания?

Празниците винаги са свързани, освен с емоции и еуфория, с усилено пазаруване. Това е време, през което се харчат много повече пари, отколкото през други дни от годината. За всеки търг...