Изчистен уеб сайт без информационно претоварване

Изчистен уеб сайт без информационно претоварване

Изчистен уеб сайт без информационно претоварване

Как да се спасите от информационно претоварване

В информационното общество, мисленето е дейност, която все повече отсъства. В един момент информацията става толкова много, че човек не успява да я обработи, не може да разбере дадена тема или да вземе решение. Състоянието, познато като информационно претоварване, е истинска драма за мозъка.

Точно това се случва, когато един сайт е пренаситен с информация. Хората не могат да се справят, объркват се и в крайна сметка вместо да вземат полезно решение, остават безучастни. Тук максимата „Колкото повече -  толкова по-добре“ не само, че не важи, а е убийствено вредна.

Баланс между рекламното и полезното съдържание

Неслучайно всеки, който иска да има работещ сайт и да наложи своя продукт, търси опитен уеб разработчик, който ще му осигури, освен изработка на сайт, и така важното предпазване от информационно претоварване. То се постига най-вече чрез балансирано съотношение между рекламното и полезното съдържание.

От първостепенно значение е как ще бъдат разположени отделните елементи на страниците, кои бутони да са най-отгоре, кои в средата и в края. От тяхната правилна подредба зависи потребителите да имат своето положително изживяване, да не загубят концентрация и бързо и лесно да усвоят най-важната информация.

Сайтът оцелява в непрестанна конкуренция

От всяко меню се очаква да бъде максимално опростено и удобно за ползване. Изключително полезна и приятна е интуитивната навигация. Когато предварително се знае какво точно искате да направят потребителите, всички бутони ще бъдат там, където трябва и желаното от вас действие ще се случи.

Сред най-разпространените причини за информационно претоварване на сайта е постоянно растящият поток от новости и иновации, които буквално заливат потребителите. От всеки сайт се изисква да бъде конкурентно способен и адекватен на всичко ново. Той е в непрекъснато надпреварване, освен с други сайтове, и със социалните мрежи, както и с различни приложения и блогове.

Информационната претовареност е реална заплаха, която трябва да бъде овладяна навреме. Иначе рискувате да имате съвременен, красив сайт, който обаче не ви върши работа.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Готови ли сте за празнична кампания?

Готови ли сте за празнична кампания?

Празниците винаги са свързани, освен с емоции и еуфория, с усилено пазаруване. Това е време, през което се харчат много повече пари, отколкото през други дни от годината. За всеки търг...
Продуктова страница в онлайн магазин

Продуктова страница в онлайн магазин

Как се прави успешна продуктова страница Част от мисията на всеки онлайн магазин е да създаде успешна продуктова страница. Точно тя играе основна роля за привличане на клиенти. Ако ...
Как потребителите виждат уеб сайтовете

Как потребителите виждат уеб сайтовете

Какво виждат потребителите веднага, щом отворят един сайт Когато готвите нов уеб проект, следвате преди всичко собствените си предпочитания и вкус. Залагате на елементи, които в...
SEO оптимизация на онлайн магазин

SEO оптимизация на онлайн магазин

Едва ли съвременният човек познава по-удивителен процес от светкавичното развитие на интернет. От нещо непознато и достъпно за малцина компютърни специалисти, изведнъж се превърна в еж...
SSL/TLS сертификат за защита на уеб сайт

SSL/TLS сертификат за защита на уеб сайт

SSL/TLS сертификат за защита на онлайн общуването Да пренесете бизнеса си онлайн, винаги е добра идея и моментът все е подходящ. Всичко нужно в началото е да намерите подходящата со...
VI. Как протича процесът в онлайн пазаруването

VI. Как протича процесът в онлайн пазаруването

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" IV ...