Изчистен уеб сайт без информационно претоварване

Изчистен уеб сайт без информационно претоварване

Изчистен уеб сайт без информационно претоварване

Как да се спасите от информационно претоварване

В информационното общество, мисленето е дейност, която все повече отсъства. В един момент информацията става толкова много, че човек не успява да я обработи, не може да разбере дадена тема или да вземе решение. Състоянието, познато като информационно претоварване, е истинска драма за мозъка.

Точно това се случва, когато един сайт е пренаситен с информация. Хората не могат да се справят, объркват се и в крайна сметка вместо да вземат полезно решение, остават безучастни. Тук максимата „Колкото повече -  толкова по-добре“ не само, че не важи, а е убийствено вредна.

Баланс между рекламното и полезното съдържание

Неслучайно всеки, който иска да има работещ сайт и да наложи своя продукт, търси опитен уеб разработчик, който ще му осигури, освен изработка на сайт, и така важното предпазване от информационно претоварване. То се постига най-вече чрез балансирано съотношение между рекламното и полезното съдържание.

От първостепенно значение е как ще бъдат разположени отделните елементи на страниците, кои бутони да са най-отгоре, кои в средата и в края. От тяхната правилна подредба зависи потребителите да имат своето положително изживяване, да не загубят концентрация и бързо и лесно да усвоят най-важната информация.

Сайтът оцелява в непрестанна конкуренция

От всяко меню се очаква да бъде максимално опростено и удобно за ползване. Изключително полезна и приятна е интуитивната навигация. Когато предварително се знае какво точно искате да направят потребителите, всички бутони ще бъдат там, където трябва и желаното от вас действие ще се случи.

Сред най-разпространените причини за информационно претоварване на сайта е постоянно растящият поток от новости и иновации, които буквално заливат потребителите. От всеки сайт се изисква да бъде конкурентно способен и адекватен на всичко ново. Той е в непрекъснато надпреварване, освен с други сайтове, и със социалните мрежи, както и с различни приложения и блогове.

Информационната претовареност е реална заплаха, която трябва да бъде овладяна навреме. Иначе рискувате да имате съвременен, красив сайт, който обаче не ви върши работа.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Черен петък: Как да издържите на трафика и да продавате повече

Черен петък: Как да издържите на трафика и да продавате повече

Черен петък ли? Традициите не са това, което бяха. Вече няма значение как точно е възникнала ежегодната шопинг кампания, нито кога. За по-любопитните все пак нека кажем, че началото е ...
Фирмена история

Фирмена история

За да ви харесат: Разкажете история в уеб сайта Всички обичат добре разказаните истории. Това е начинът и даден бранд да получи повече популярност и да привлече нови последователи и...
Незавършени поръчки в онлайн магазин: Как да спасите продажбите?

Незавършени поръчки в онлайн магазин: Как да спасите продажбите?

Следите ли статистиката колко незавършени поръчки оставят клиентите в онлайн магазина всеки ден? А знаете ли защо го правят? Едва ли тези въпроси са изненада за вас, ако притежавате ил...
НАП: 23 000 онлайн магазина са на светло

НАП: 23 000 онлайн магазина са на светло

НАП: 23 000 онлайн магазина са на светло Близо 23 000 е-магазина са декларирани в Националната агенция по приходите (НАП) от пускането в действие на регистъра през 2019 г....
Как да държите обслужването в онлайн магазина на ниво

Как да държите обслужването в онлайн магазина на ниво

Когато пазарувате, очаквате обслужването в магазина да е качествено и бързо. Нали не мислите, че това важи само за физическите търговски обекти? При онлайн пазаруването правилата са съ...
Продуктови ревюта за целите на SEO оптимизация

Продуктови ревюта за целите на SEO оптимизация

Продуктовото ревю е много повече от продуктово описание. То трябва да  предоставя допълнителна информация за ползите и предимствата на продукта. Ако е добре изготвено и подходящо ...