Изчистен уеб сайт без информационно претоварване

Изчистен уеб сайт без информационно претоварване

Изчистен уеб сайт без информационно претоварване

Как да се спасите от информационно претоварване

В информационното общество, мисленето е дейност, която все повече отсъства. В един момент информацията става толкова много, че човек не успява да я обработи, не може да разбере дадена тема или да вземе решение. Състоянието, познато като информационно претоварване, е истинска драма за мозъка.

Точно това се случва, когато един сайт е пренаситен с информация. Хората не могат да се справят, объркват се и в крайна сметка вместо да вземат полезно решение, остават безучастни. Тук максимата „Колкото повече -  толкова по-добре“ не само, че не важи, а е убийствено вредна.

Баланс между рекламното и полезното съдържание

Неслучайно всеки, който иска да има работещ сайт и да наложи своя продукт, търси опитен уеб разработчик, който ще му осигури, освен изработка на сайт, и така важното предпазване от информационно претоварване. То се постига най-вече чрез балансирано съотношение между рекламното и полезното съдържание.

От първостепенно значение е как ще бъдат разположени отделните елементи на страниците, кои бутони да са най-отгоре, кои в средата и в края. От тяхната правилна подредба зависи потребителите да имат своето положително изживяване, да не загубят концентрация и бързо и лесно да усвоят най-важната информация.

Сайтът оцелява в непрестанна конкуренция

От всяко меню се очаква да бъде максимално опростено и удобно за ползване. Изключително полезна и приятна е интуитивната навигация. Когато предварително се знае какво точно искате да направят потребителите, всички бутони ще бъдат там, където трябва и желаното от вас действие ще се случи.

Сред най-разпространените причини за информационно претоварване на сайта е постоянно растящият поток от новости и иновации, които буквално заливат потребителите. От всеки сайт се изисква да бъде конкурентно способен и адекватен на всичко ново. Той е в непрекъснато надпреварване, освен с други сайтове, и със социалните мрежи, както и с различни приложения и блогове.

Информационната претовареност е реална заплаха, която трябва да бъде овладяна навреме. Иначе рискувате да имате съвременен, красив сайт, който обаче не ви върши работа.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Как да увеличим конверсиите в сайта, като комбинираме SЕО оптимизация с Email маркетинг

Как да увеличим конверсиите в сайта, като комбинираме SЕО оптимизация с Email маркетинг

Освен професионална изработка на сайт, за всеки бизнес е важно да има ясна идея как ще се развива и най-вече как ще постигне желаните резултати. При изграждане на маркетинговия план в ...
Баланс на информация в сайт

Баланс на информация в сайт

Как да уцелите баланса или кога един уеб дизайн не струва Дори и най-безнадеждно блуждаещият дизайнер знае, че има няколко стъпала, които ако не преодолее с правилната крачка, няма ...
Време е за миграция на сайта: как да намалите загубата на трафик

Време е за миграция на сайта: как да намалите загубата на трафик

Ако бизнесът ви е добре разположен в интернет и се радвате на успешно класиране при търсене, то не са много причините, поради които да изпаднете от челната позиция. Едно от нещата, кое...
IX. Стартиране на интернет сайт за електронна търговия

IX. Стартиране на интернет сайт за електронна търговия

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" IV ...
Уеб сайтът ви е готов. И сега накъде?

Уеб сайтът ви е готов. И сега накъде?

Всеки бизнес, за да се позиционира успешно, трябва да има подобаващо дигитално присъствие. Професионалната изработка на сайт е задължителна за която и да е компания, без значение каква...
За нас – важна страницата за всеки един сайт

За нас – важна страницата за всеки един сайт

Когато обсъждате подходящите решения за вашия уеб сайт, винаги трябва да се ръководите от желанията и нагласите на клиентите. Срещата ви с тях няма как да се случи очи в очи, но това н...