Онлайн търговията в условия на криза

Онлайн търговията в условия на криза

Онлайн търговията в условия на криза

Онлайн търговия в условия на криза

Всяка криза е своеобразно сито за бизнеса. Оцеляват тези, които успеят бързо да се приспособят и да се възползват от променящите се условия. Без значение кога и как ще приключи настоящата пандемия, вече нищо няма да е същото. Каквото и да си говорим, животът няма да се възстанови такъв, какъвто беше преди.

Промяна на дейността и подмяна на стоките, ако трябва

Промяна на бизнеса

Все по-трудно ще става оцеляването на който и да е бизнес, ако избере позицията на снишаване и изчакване на по-добри времена. Бездействието е най-сигурният път към провал, включително за малкия и среден бизнес. Всички усилия трябва да бъдат насочени към минимализиране на загубите сега и ръст на печалбите в бъдеще.

В условията на все по-задълбочаваща се икономическа криза, за онлайн търговците полезната опция е да затвърдят своя бранд и позициите си на пазара, дори ако трябва изцяло да променят дейността си и стоките, които продават. Успехът е на страната на тези, които са склонни да рискуват и са в състояние да предприемат бързи, смели и креативни решения.

Търсенето се свива около най-полезните продукти и услуги

Моментна снимка на онлайн търговията показва, че тези, които предлагат стоки от сферата на спорта, културните и социални дейности, са губещи и много от тях ще фалират. Другите, които реализират стабилни обеми и приходи са тези, които продават стоки за бита, дома, градината. Голяма част от потребителите са с намаляваща покупателна способност и те търсят именно полезните за тях продукти.

Време е за иновации

Време е за иновации, за изцяло нов бизнес проект, без значение колко успешен е бил досегашният. Онлайн пазарът ще е благодатен за тези, които предлагат най-необходимите засега стоки и услуги. Какъв е смисълът да продавате скъпи консумативи за неработещи в момента салони за красота? Вместо това, пробвайте с продукти за хигиена и дезинфекция за масовия потребител, примерно.

Всичко, от което имате нужда е подходяща стратегия, продукти, които са адекватни на новата действителност, добри маркетингови умения и качествена изработка на онлайн магазин с полезни функционалности.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

GDPR за онлайн магазин

GDPR за онлайн магазин

GDPR за онлайн магазин Най-напред да обобщим, какво е GDPR (General Data Protection Regulation )? GDPR или преведено на български е “Общ регламент относно защитата на данн...
Регистрация на Онлайн Магазини в НАП по чл. 3 от Наредба Н-18

Регистрация на Онлайн Магазини в НАП по чл. 3 от Наредба Н-18

Всички онлайн магазини подлежат на регистрация в НАП по Н18 или не? Всички онлайн магазини, които получават плащания, чрез наложен платеж, PayPal, Борика, Epay, EasyPay или какв...
V. Ролята на маркетинга в електронната търговия

V. Ролята на маркетинга в електронната търговия

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" IV ...
Как се развива онлайн търговията в България

Как се развива онлайн търговията в България

Всяка година се вдига процента на онлайн продажбите с около 30-35%. За съжаление няма точни данни, но оборотите от онлайн търговията се увеличават със стотици милиони годишно. Изпо...
Онлайн продажби с добра комуникация

Онлайн продажби с добра комуникация

Онлайн комуникацията продава: научете как Обратно на очакванията на мнозина, че комуникацията между клиент и продавач е възможна само във физически магазин, онлайн магазинът предост...
Политика за връщане на поръчки в онлайн магазин

Политика за връщане на поръчки в онлайн магазин

Политика за връщане в онлайн магазин: защо не може без нея и как да я направим ефективна Всеки онлайн магазин включва съдържание, което е базово и без което не може да функционира. ...