Онлайн търговията в условия на криза

Онлайн търговията в условия на криза

Онлайн търговията в условия на криза

Онлайн търговия в условия на криза

Всяка криза е своеобразно сито за бизнеса. Оцеляват тези, които успеят бързо да се приспособят и да се възползват от променящите се условия. Без значение кога и как ще приключи настоящата пандемия, вече нищо няма да е същото. Каквото и да си говорим, животът няма да се възстанови такъв, какъвто беше преди.

Промяна на дейността и подмяна на стоките, ако трябва

Промяна на бизнеса

Все по-трудно ще става оцеляването на който и да е бизнес, ако избере позицията на снишаване и изчакване на по-добри времена. Бездействието е най-сигурният път към провал, включително за малкия и среден бизнес. Всички усилия трябва да бъдат насочени към минимализиране на загубите сега и ръст на печалбите в бъдеще.

В условията на все по-задълбочаваща се икономическа криза, за онлайн търговците полезната опция е да затвърдят своя бранд и позициите си на пазара, дори ако трябва изцяло да променят дейността си и стоките, които продават. Успехът е на страната на тези, които са склонни да рискуват и са в състояние да предприемат бързи, смели и креативни решения.

Търсенето се свива около най-полезните продукти и услуги

Моментна снимка на онлайн търговията показва, че тези, които предлагат стоки от сферата на спорта, културните и социални дейности, са губещи и много от тях ще фалират. Другите, които реализират стабилни обеми и приходи са тези, които продават стоки за бита, дома, градината. Голяма част от потребителите са с намаляваща покупателна способност и те търсят именно полезните за тях продукти.

Време е за иновации

Време е за иновации, за изцяло нов бизнес проект, без значение колко успешен е бил досегашният. Онлайн пазарът ще е благодатен за тези, които предлагат най-необходимите засега стоки и услуги. Какъв е смисълът да продавате скъпи консумативи за неработещи в момента салони за красота? Вместо това, пробвайте с продукти за хигиена и дезинфекция за масовия потребител, примерно.

Всичко, от което имате нужда е подходяща стратегия, продукти, които са адекватни на новата действителност, добри маркетингови умения и качествена изработка на онлайн магазин с полезни функционалности.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Онлайн продажби с добра комуникация

Онлайн продажби с добра комуникация

Онлайн комуникацията продава: научете как Обратно на очакванията на мнозина, че комуникацията между клиент и продавач е възможна само във физически магазин, онлайн магазинът предост...
Уеб сайт с мобилна версия

Уеб сайт с мобилна версия

Навигация с палец или без какво вече не може един уеб сайт Има куп новости и тенденции, без които един уеб сайт не може да функционира правилно и да издържи на постоянно нарастващат...
Онлайн магазин с авторско съдържание

Онлайн магазин с авторско съдържание

Трябва ви авторско съдържание? Заложете на качество и стил. Едва ли някой се съмнява, че за успешен онлайн магазин е нужно качествено съдържание. То помага на потребителите да с...
VII. Етапи на поръчката

VII. Етапи на поръчката

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" ...
Кои са основните елементи на успешния потребителски интерфейс

Кои са основните елементи на успешния потребителски интерфейс

Дизайнерите знаят, че един продукт е добър, когато е лесен за използване. Щом ви предстои изработка на онлайн магазин, постарайте се той да бъде с възможно най-подходящия потребителски...
Създайте специални оферти за повече онлайн продажби

Създайте специални оферти за повече онлайн продажби

Коледните и новогодишни празници са свързани с трескаво пазаруване и увеличен трафик в търсене на най-изгодните предложения. Ако посещенията при вас отчитат рекордни нива, значи можете...