Онлайн търговията в условия на криза

Онлайн търговията в условия на криза

Онлайн търговията в условия на криза

Онлайн търговия в условия на криза

Всяка криза е своеобразно сито за бизнеса. Оцеляват тези, които успеят бързо да се приспособят и да се възползват от променящите се условия. Без значение кога и как ще приключи настоящата пандемия, вече нищо няма да е същото. Каквото и да си говорим, животът няма да се възстанови такъв, какъвто беше преди.

Промяна на дейността и подмяна на стоките, ако трябва

Промяна на бизнеса

Все по-трудно ще става оцеляването на който и да е бизнес, ако избере позицията на снишаване и изчакване на по-добри времена. Бездействието е най-сигурният път към провал, включително за малкия и среден бизнес. Всички усилия трябва да бъдат насочени към минимализиране на загубите сега и ръст на печалбите в бъдеще.

В условията на все по-задълбочаваща се икономическа криза, за онлайн търговците полезната опция е да затвърдят своя бранд и позициите си на пазара, дори ако трябва изцяло да променят дейността си и стоките, които продават. Успехът е на страната на тези, които са склонни да рискуват и са в състояние да предприемат бързи, смели и креативни решения.

Търсенето се свива около най-полезните продукти и услуги

Моментна снимка на онлайн търговията показва, че тези, които предлагат стоки от сферата на спорта, културните и социални дейности, са губещи и много от тях ще фалират. Другите, които реализират стабилни обеми и приходи са тези, които продават стоки за бита, дома, градината. Голяма част от потребителите са с намаляваща покупателна способност и те търсят именно полезните за тях продукти.

Време е за иновации

Време е за иновации, за изцяло нов бизнес проект, без значение колко успешен е бил досегашният. Онлайн пазарът ще е благодатен за тези, които предлагат най-необходимите засега стоки и услуги. Какъв е смисълът да продавате скъпи консумативи за неработещи в момента салони за красота? Вместо това, пробвайте с продукти за хигиена и дезинфекция за масовия потребител, примерно.

Всичко, от което имате нужда е подходяща стратегия, продукти, които са адекватни на новата действителност, добри маркетингови умения и качествена изработка на онлайн магазин с полезни функционалности.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

UX дизайн

UX дизайн

UX дизайнът: удобен, логичен и удоволствие за потребителя При изработка на сайт неговата функционалност е от първостепенно значение. Също така обаче, сайтът трябва да е удобен и при...
Онлайн репутация на вашия бизнес. Какво означава и защо тя е важна за вас?

Онлайн репутация на вашия бизнес. Какво означава и защо тя е важна за вас?

Онлайн репутацията това е мнението на клиентите ви за вашата услуга или продукт, които предлагате в интернет пространството. В съвременното ни ежедневие вече търсим мнение и препоръки ...
Кое колко струва или как да сложим точната цена

Кое колко струва или как да сложим точната цена

В търговията е важно какво продавате и на какви цени. В онлайн търговията – също. Колкото и уникални стоки и услуги да предлагате, ако нямате адекватно ценообразуване, шансът ви ...
Политика за връщане на поръчки

Политика за връщане на поръчки

Политика за връщане на поръчки: защо не може без нея и как да я направим ефективна Всеки уеб сайт за продажби включва съдържание, което е базово и без което не може да функционира. ...
Какво трябва да има в края на всяка уеб страница

Какво трябва да има в края на всяка уеб страница

Какво трябва да има в края на всяка уеб страница Всеки уеб сайт е съвкупност от свързани помежду си страници, които имат общ дизайн, специална навигация и различни функционалности. ...
Продуктови ревюта за целите на SEO оптимизация

Продуктови ревюта за целите на SEO оптимизация

Продуктовото ревю е много повече от продуктово описание. То трябва да  предоставя допълнителна информация за ползите и предимствата на продукта. Ако е добре изготвено и подходящо ...