Изоставена количка

Изоставена количка

Изоставена количка

Проблемът „изоставена количка“ и как най-умело да се справим с него

За всеки търговец има достатъчно стресови ситуации, които затрудняват работата му и носят риск от загуби. За онлайн търговеца един от основните проблеми са изоставените колички. Често клиентите идват, разглеждат, избират продукти и накрая си тръгват без да довършат покупката.

Изоставените потребителски колички носят разочарование, но в никакъв случай това не означава, че продажбите са загубени завинаги. Има подходяща функционалност, част от всяка професионална  изработка на онлайн магазин, която ще ви помогне да се преборите с проблема.

Защо хората създават хаоса „изоставени колички“?

Причините голяма част от клиентите да не довършват своите поръчки са най-различни. Това може да се дължи на допълнителни такси, които се начисляват в последния момент, като оскъпяване при доставка. Виновни могат да бъдат някои допълнителни изисквания, каквато е задължителната регистрация.

Липсата на различни възможности за разплащане също може да доведе до отказ от покупка. Това се случва и щом има посочен само един доставчик. Разочароващо е и когато липсва оптимизация за мобилни устройства или целият процес е прекалено сложен.

Потребителите имат навика да правят проучване на цените и в крайна сметка да купят желания продукт от конкурентен магазин. Понякога пък причината е съвсем тривиална – внезапно ставане от компютъра.

Как да накарате потребителите да довършат поръчките?

 

Има достатъчно добри и полезни техники, с които да подтикнете клиентите да довършат започнатото. Винаги може да им изпратите имейл и да им напомните за продукта. Нищо не пречи да им предложите някакъв бонус или отстъпка, за да ги ангажирате с покупка.

Личният контакт винаги е бил сред най-успешните форми на комуникация. Когато се възползвате от него обаче, внимавайте да не получите обратен ефект. Телефонните обаждания и директният разговор трябва да се провеждат от опитни служители.

Смело заложете на ретаргетинг кампания. Така ще напомните за бизнеса и за бранда си на хората там, където те са най-често – във Facebook. И знайте, че каквото и да изберете, изоставените колички са добър търговски шанс, ако съумеете да се възползвате от него.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Продуктова страница в онлайн магазин

Продуктова страница в онлайн магазин

Как се прави успешна продуктова страница Част от мисията на всеки онлайн магазин е да създаде успешна продуктова страница. Точно тя играе основна роля за привличане на клиенти. Ако ...
Изработка на сайт цена

Изработка на сайт цена

Колко струва един уеб сайт? Ако сте в процес на търсене кой да се заеме с изработка на уеб сайт за вас и вашия бизнес, то първият въпрос несъмнено е колко ще ви струва начинанието. ...
SSL/TLS сертификат за защита на уеб сайт

SSL/TLS сертификат за защита на уеб сайт

SSL/TLS сертификат за защита на онлайн общуването Да пренесете бизнеса си онлайн, винаги е добра идея и моментът все е подходящ. Всичко нужно в началото е да намерите подходящата со...
Как да изберем цветова гама за уеб сайта си?

Как да изберем цветова гама за уеб сайта си?

Избирате цвят за лого и сайт? Решете как искате да въздействате на хората Колко пъти ви се е случвало да отворите един сайт, без дори да ви интересува това, което той предлага? ...
Dark mode дизайн

Dark mode дизайн

Dark mode дизайнът – добро решение, но не за всеки Почти всичко вече разполага с черна версия на своя  интерфейс и за голяма част от потребителите тъмният режим (Dark mod...
Готови ли сте за празнична кампания?

Готови ли сте за празнична кампания?

Празниците винаги са свързани, освен с емоции и еуфория, с усилено пазаруване. Това е време, през което се харчат много повече пари, отколкото през други дни от годината. За всеки търг...