Изоставена количка

Уеббилд България ЕООД

ПРОГРАМИРАНЕ И ПОДДРЪЖКА

Или с други думи, какво правим най-добре и за какво ни се доверяват нашите клиенти

Изработка на онлайн магазин

Разширете обхвата на бизнеса си, онлайн магазина денонощно продава за Вас

Изработка на сайт

Изработка на сайт за Вас или вашия бизнес. Уеб сайт изграден с най-нови технологии

Къстъм ERP системи

ERP система или софтуер за управление на бизнеса с уеб интерфейс

Изоставена количка

Проблемът „изоставена количка“ и как най-умело да се справим с него

За всеки търговец има достатъчно стресови ситуации, които затрудняват работата му и носят риск от загуби. За онлайн търговеца един от основните проблеми са изоставените колички. Често клиентите идват, разглеждат, избират продукти и накрая си тръгват без да довършат покупката.

Изоставените потребителски колички носят разочарование, но в никакъв случай това не означава, че продажбите са загубени завинаги. Има подходяща функционалност, част от всяка професионална  изработка на онлайн магазин, която ще ви помогне да се преборите с проблема.

Защо хората създават хаоса „изоставени колички“?

Причините голяма част от клиентите да не довършват своите поръчки са най-различни. Това може да се дължи на допълнителни такси, които се начисляват в последния момент, като оскъпяване при доставка. Виновни могат да бъдат някои допълнителни изисквания, каквато е задължителната регистрация.

Липсата на различни възможности за разплащане също може да доведе до отказ от покупка. Това се случва и щом има посочен само един доставчик. Разочароващо е и когато липсва оптимизация за мобилни устройства или целият процес е прекалено сложен.

Потребителите имат навика да правят проучване на цените и в крайна сметка да купят желания продукт от конкурентен магазин. Понякога пък причината е съвсем тривиална – внезапно ставане от компютъра.

Как да накарате потребителите да довършат поръчките?

Изоставена количка

Има достатъчно добри и полезни техники, с които да подтикнете клиентите да довършат започнатото. Винаги може да им изпратите имейл и да им напомните за продукта. Нищо не пречи да им предложите някакъв бонус или отстъпка, за да ги ангажирате с покупка.

Личният контакт винаги е бил сред най-успешните форми на комуникация. Когато се възползвате от него обаче, внимавайте да не получите обратен ефект. Телефонните обаждания и директният разговор трябва да се провеждат от опитни служители.

Смело заложете на ретаргетинг кампания. Така ще напомните за бизнеса и за бранда си на хората там, където те са най-често – във Facebook. И знайте, че каквото и да изберете, изоставените колички са добър търговски шанс, ако съумеете да се възползвате от него.

0 коментара

Напишете коментар:

WebBuild