Изоставена количка

Изоставена количка

Изоставена количка

Проблемът „изоставена количка“ и как най-умело да се справим с него

За всеки търговец има достатъчно стресови ситуации, които затрудняват работата му и носят риск от загуби. За онлайн търговеца един от основните проблеми са изоставените колички. Често клиентите идват, разглеждат, избират продукти и накрая си тръгват без да довършат покупката.

Изоставените потребителски колички носят разочарование, но в никакъв случай това не означава, че продажбите са загубени завинаги. Има подходяща функционалност, част от всяка професионална  изработка на онлайн магазин, която ще ви помогне да се преборите с проблема.

Защо хората създават хаоса „изоставени колички“?

Причините голяма част от клиентите да не довършват своите поръчки са най-различни. Това може да се дължи на допълнителни такси, които се начисляват в последния момент, като оскъпяване при доставка. Виновни могат да бъдат някои допълнителни изисквания, каквато е задължителната регистрация.

Липсата на различни възможности за разплащане също може да доведе до отказ от покупка. Това се случва и щом има посочен само един доставчик. Разочароващо е и когато липсва оптимизация за мобилни устройства или целият процес е прекалено сложен.

Потребителите имат навика да правят проучване на цените и в крайна сметка да купят желания продукт от конкурентен магазин. Понякога пък причината е съвсем тривиална – внезапно ставане от компютъра.

Как да накарате потребителите да довършат поръчките?

 

Има достатъчно добри и полезни техники, с които да подтикнете клиентите да довършат започнатото. Винаги може да им изпратите имейл и да им напомните за продукта. Нищо не пречи да им предложите някакъв бонус или отстъпка, за да ги ангажирате с покупка.

Личният контакт винаги е бил сред най-успешните форми на комуникация. Когато се възползвате от него обаче, внимавайте да не получите обратен ефект. Телефонните обаждания и директният разговор трябва да се провеждат от опитни служители.

Смело заложете на ретаргетинг кампания. Така ще напомните за бизнеса и за бранда си на хората там, където те са най-често – във Facebook. И знайте, че каквото и да изберете, изоставените колички са добър търговски шанс, ако съумеете да се възползвате от него.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Програма за лоялност в онлайн търговията

Програма за лоялност в онлайн търговията

Защо да инвестирате в програма за лоялност Какво иска всеки онлайн търговец? Да привлича нови клиенти, да запази старите и да не губи постоянните. В борбата за потребителската любов...
II. Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия

II. Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия

II. Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия Продължение от статия "Какво е онлайн търговия" Всяка дейност е свързана със своя собствена терминология. Доколко ...
Грешка 404: Защо тази страница е важна за всеки онлайн магазин

Грешка 404: Защо тази страница е важна за всеки онлайн магазин

Грешка 404 е неприятно и досадно нещо за всеки потребител. Едва ли има човек, който не го е виждал на екрана на някое електронно устройство. Знаете ли защо се появява съобщението за гр...
Социални доказателства в онлайн търговията

Социални доказателства в онлайн търговията

Кое кара хората да предпочитат един продукт пред друг? Изобщо, как избират какво да купят? Тези въпроси не дават мира на куп специалисти и експерти. И макар, че търсенето на отговори п...
Скорост на сайт

Скорост на сайт

Две секунди стигат, за да пратят потребителите в конкурентен сайт Когато говорим за скорост на уеб сайт, всяка секунда е от значение. Колкото по-динамично се зарежда той, толков...
Пари от уеб сайт: как да печелим?

Пари от уеб сайт: как да печелим?

През далечната 1995 година едва 16 милиона души от населението по цялото земно кълбо са ползвали интернет. 16 години по-късно, през 2012 техният брой вече е достигнал 53 милиона. В наш...