Изоставена количка

Изоставена количка

Изоставена количка

Проблемът „изоставена количка“ и как най-умело да се справим с него

За всеки търговец има достатъчно стресови ситуации, които затрудняват работата му и носят риск от загуби. За онлайн търговеца един от основните проблеми са изоставените колички. Често клиентите идват, разглеждат, избират продукти и накрая си тръгват без да довършат покупката.

Изоставените потребителски колички носят разочарование, но в никакъв случай това не означава, че продажбите са загубени завинаги. Има подходяща функционалност, част от всяка професионална  изработка на онлайн магазин, която ще ви помогне да се преборите с проблема.

Защо хората създават хаоса „изоставени колички“?

Причините голяма част от клиентите да не довършват своите поръчки са най-различни. Това може да се дължи на допълнителни такси, които се начисляват в последния момент, като оскъпяване при доставка. Виновни могат да бъдат някои допълнителни изисквания, каквато е задължителната регистрация.

Липсата на различни възможности за разплащане също може да доведе до отказ от покупка. Това се случва и щом има посочен само един доставчик. Разочароващо е и когато липсва оптимизация за мобилни устройства или целият процес е прекалено сложен.

Потребителите имат навика да правят проучване на цените и в крайна сметка да купят желания продукт от конкурентен магазин. Понякога пък причината е съвсем тривиална – внезапно ставане от компютъра.

Как да накарате потребителите да довършат поръчките?

 

Има достатъчно добри и полезни техники, с които да подтикнете клиентите да довършат започнатото. Винаги може да им изпратите имейл и да им напомните за продукта. Нищо не пречи да им предложите някакъв бонус или отстъпка, за да ги ангажирате с покупка.

Личният контакт винаги е бил сред най-успешните форми на комуникация. Когато се възползвате от него обаче, внимавайте да не получите обратен ефект. Телефонните обаждания и директният разговор трябва да се провеждат от опитни служители.

Смело заложете на ретаргетинг кампания. Така ще напомните за бизнеса и за бранда си на хората там, където те са най-често – във Facebook. И знайте, че каквото и да изберете, изоставените колички са добър търговски шанс, ако съумеете да се възползвате от него.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Слайд банери в онлайн магазин

Слайд банери в онлайн магазин

Кога един банер е готов да продава В днешния дигитален свят визуалното преживяване е водещо в онлайн бизнеса. Потвърждават го последните проучвания на потребителските нагласи, които...
Как се развива онлайн търговията в България

Как се развива онлайн търговията в България

Всяка година се вдига процента на онлайн продажбите с около 30-35%. За съжаление няма точни данни, но оборотите от онлайн търговията се увеличават със стотици милиони годишно. Изпо...
IV. Основни принципи в електронната търговия

IV. Основни принципи в електронната търговия

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" Тър...
Лесна или трудна регистрация в онлайн магазин

Лесна или трудна регистрация в онлайн магазин

Свръх мерки за сигурност или как да убиете клиента още на входа Има толкова много съвети как да изградите  перфектен интернет магазин, че ако попаднете на подходящите, ще с...
GDPR за онлайн магазин

GDPR за онлайн магазин

GDPR за онлайн магазин Най-напред да обобщим, какво е GDPR (General Data Protection Regulation )? GDPR или преведено на български е “Общ регламент относно защитата на данн...
Онлайн продажби с промокодове и ваучери

Онлайн продажби с промокодове и ваучери

Как да печелите в интернет с промокодове и ваучери Един от най-успешните маркетингови инструменти, използван в електронната търговия,  са промокодовете и ваучерите за отстъ...