Изоставена количка

Изоставена количка

Изоставена количка

Проблемът „изоставена количка“ и как най-умело да се справим с него

За всеки търговец има достатъчно стресови ситуации, които затрудняват работата му и носят риск от загуби. За онлайн търговеца един от основните проблеми са изоставените колички. Често клиентите идват, разглеждат, избират продукти и накрая си тръгват без да довършат покупката.

Изоставените потребителски колички носят разочарование, но в никакъв случай това не означава, че продажбите са загубени завинаги. Има подходяща функционалност, част от всяка професионална  изработка на онлайн магазин, която ще ви помогне да се преборите с проблема.

Защо хората създават хаоса „изоставени колички“?

Причините голяма част от клиентите да не довършват своите поръчки са най-различни. Това може да се дължи на допълнителни такси, които се начисляват в последния момент, като оскъпяване при доставка. Виновни могат да бъдат някои допълнителни изисквания, каквато е задължителната регистрация.

Липсата на различни възможности за разплащане също може да доведе до отказ от покупка. Това се случва и щом има посочен само един доставчик. Разочароващо е и когато липсва оптимизация за мобилни устройства или целият процес е прекалено сложен.

Потребителите имат навика да правят проучване на цените и в крайна сметка да купят желания продукт от конкурентен магазин. Понякога пък причината е съвсем тривиална – внезапно ставане от компютъра.

Как да накарате потребителите да довършат поръчките?

 

Има достатъчно добри и полезни техники, с които да подтикнете клиентите да довършат започнатото. Винаги може да им изпратите имейл и да им напомните за продукта. Нищо не пречи да им предложите някакъв бонус или отстъпка, за да ги ангажирате с покупка.

Личният контакт винаги е бил сред най-успешните форми на комуникация. Когато се възползвате от него обаче, внимавайте да не получите обратен ефект. Телефонните обаждания и директният разговор трябва да се провеждат от опитни служители.

Смело заложете на ретаргетинг кампания. Така ще напомните за бизнеса и за бранда си на хората там, където те са най-често – във Facebook. И знайте, че каквото и да изберете, изоставените колички са добър търговски шанс, ако съумеете да се възползвате от него.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Статистики на продажбите

Статистики на продажбите

Искате да знаете кое колко ви струва и как да печелите повече? Измервайте! Онлайн магазинът съществува, за да печели пари. Доколко успешно се справя с тази задача, може да се изчисл...
Изработка на уеб сайт с готова платформа или къстъм версия?

Изработка на уеб сайт с готова платформа или къстъм версия?

Търсейки фирма за изработка на сайт, ще попаднете на различни предложения за изработка на вашият уеб сайт. Офертите, които получавате са за изработка на сайта ви с готова платформа...
IV. Основни принципи в електронната търговия

IV. Основни принципи в електронната търговия

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" Тър...
Какво включва подготовката за избор на дизайн на сайта

Какво включва подготовката за избор на дизайн на сайта

Има много неща, които могат да убият един сайт и със сигурност едно от тях е лошият или остарял дизайн. Потребителите са чувствителни на тема визия и ако не харесат сайта от пръв погле...
Какво му трябва на един салон за красота?

Какво му трябва на един салон за красота?

Какво му трябва на един салон за красота? Да бъде онлайн! Салоните за красота отдавна не са луксозни места, достъпни само за разглезени млади дами. Те са част от ежедневието на ...
Пари от уеб сайт: как да печелим?

Пари от уеб сайт: как да печелим?

През далечната 1995 година едва 16 милиона души от населението по цялото земно кълбо са ползвали интернет. 16 години по-късно, през 2012 техният брой вече е достигнал 53 милиона. В наш...