Онлайн търговия вместо физически магазин

Онлайн търговия вместо физически магазин

Онлайн търговия вместо физически магазин

Търговецът днес: Не какво ще предложи онлайн, а дали ще оцелее, ако не го направи

„Имах два физически магазина и само за месец се наложи да ги закрия. За сметка на това, онлайн магазинът ми удвои печалбата в сравнение с миналата година.“ Подобна лична история може да бъде чута все по често. Пандемията от COVID-19 здраво разтърси света на бизнеса и колкото и да е неясно какво точно предстои, едно е сигурно – онлайн търговията никога няма да се върне към познатите ни практики и технологии.

онлайн търговия вместо физически магазин по време на covid-19

Печелят тези, които вървят напред с новите технологии

Основният въпрос, който стои пред всеки търговец сега не е доколко качествени продукти или услуги ще предложи онлайн, а дали изобщо ще оцелее, ако не го направи. Ако доскоро се смяташе, че за някои търговски обекти е нужен по-дълъг период на адаптация при преминаване в онлайн режим, вече не е така.

Колкото повече фирмите отлагат дигиталното си развитие в търговията, толкова повече губят пазарни позиции. За да имат превес над конкурентите си в бранша, изборът им на софтуерна компания за изработка на онлайн магазин става от все по-голямо значение. Печеливши ще са тези, които заложат на новите технологии, способни да осигурят на клиентите 100-процентово потребителско изживяване.

Всичко трябва да се случва бързо, лесно и приятно за клиента

COVID кризата успя за кратко време да пренапише правилата в онлайн търговията. Дори и този бърз растеж, който наблюдаваме в момента, да забави темпове, продажбите в дигиталното пространство ще продължат да вървят нагоре. С тях се променят и изискванията. Увеличаващите се поръчки налагат осъществяването на все по-бързи доставки.

Променят се и финансовите трансакции. Хората все повече предпочитат онлайн разплащането. Расте и броят на потребителите, които избират мобилните устройства, за да пазаруват. Това, което ги удовлетворява максимално е да могат да купуват с няколко клика – бързо и без предварителна регистрация.

Онлайн търговците са изправени пред две основни предизвикателства, които на пръв поглед изглеждат несъизмерими. От една страна са преките им конкуренти на локалния пазар. От друга – известните онлайн ритейлъри в световен мащаб като eBay, Amazon, Etsy и др.

Колкото и далече да са от последните, налагам им се да се равняват по тях. Причината е, че клиентите не се интересуват кой колко голям е. Те винаги ще сравняват нивото на обслужване и ще имат едни и същи високи очаквания към всички.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Онлайн чат в уеб сайт

Онлайн чат в уеб сайт

Чат в реално време за уеб сайт Колкото и учудващо да звучи за мнозина, чатът в реално време не е необходимост само за онлайн магазините. Все още битува възприятието, че щом не прода...
Онлайн пазаруване

Онлайн пазаруване

Онлайн пазаруването стъпка по стъпка Онлайн пазаруването трябва да бъде приятно и сигурно. Да създава удобство и комфорт и да осигурява възможно най-доброто потребителско преживяван...
Баланс на информация в сайт

Баланс на информация в сайт

Как да уцелите баланса или кога един уеб дизайн не струва Дори и най-безнадеждно блуждаещият дизайнер знае, че има няколко стъпала, които ако не преодолее с правилната крачка, няма ...
Pop-up нотификации

Pop-up нотификации

Кога изскачащите прозорци се превръщат от досадни в желани Изскачащите реклами са едни от най-досадните неща, които могат да ви се случат в интернет. Неслучайно, ако изпишете изскач...
Скорост на сайт

Скорост на сайт

Две секунди стигат, за да пратят потребителите в конкурентен сайт Когато говорим за скорост на уеб сайт, всяка секунда е от значение. Колкото по-динамично се зарежда той, толков...
Как да подготвя задание за изработка на уеб сайт?

Как да подготвя задание за изработка на уеб сайт?

Как да подготвя задание за изработка на уеб сайт или по-скоро, какво е необходимо за да се изготви оферта за изработка на сайт? Често получаваме запитвания за изработка на ...