Създайте специални оферти за повече онлайн продажби

Създайте специални оферти за повече онлайн продажби

Създайте специални оферти за повече онлайн продажби

Коледните и новогодишни празници са свързани с трескаво пазаруване и увеличен трафик в търсене на най-изгодните предложения. Ако посещенията при вас отчитат рекордни нива, значи можете да се похвалите с качествена изработка на онлайн магазин, добра оптимизация за Google и ефективна рекламна стратегия. За да сте сигурни, че ще превърнете посетителите в клиенти, подгответе за тях специални оферти, на които няма да устоят.

Използвайте ефекта на допълнителните продукти и правете подаръци

Възползвайте се от ефекта на дребните изкушения в кварталния магазин, които привличат вниманието и добавете допълнителни продукти към основните. Така както на касата в супермаркета има подредени различни сладкиши под формата на бонбони, десертчета, бисквити или малки опаковки с дъвки, така поставете на продуктовата страница някакви допълващи стоки. Това могат да бъдат ръкавици, ако продавате зимни якета или прибори за готвене, ако предлагате тенджери и тигани и т.н.

Хората са склонни да избират оферта с награда вместо просто евтина сделка. Вместо да им предложите изгодно комплект блуза с шал примерно, дайте им за същата цена блузата, а шала като подарък. Клиентите се впечатляват много повече от наградата, която получават и значително по-малко от истинската стойност на закупеното. 

Колкото по-голям е подаръкът, толкова по-привлечени се чувстват клиентите. Старайте се да акцентирате върху жеста, като показвате стойността на подаръка, правите умело описание на неговите предимства, представяте безплатната доставка като награда и т.н.

Искайте обратна връзка и съпоставяйте цени

Оставянето на старата цена, която е зачеркната, но ясно се вижда, не е случайно. Това е добре познат трик, който има силно психологическо въздействие, тъй като намалението става много по-примамливо и желано, когато може да бъде съпоставено с първоначалната цена. Друг изпитан метод е да посочите фиксиран промоционален период, през който е валидно намалението, като безплатна доставка само през първите три дни например.

Част от изграждането на специална оферта и нейното реализиране е да поискате обратна връзка. Мотивирайте потребителите да споделят мнение за стоките и услугите, които са закупили. Освен, че ще се сдобиете с важно социално доказателство за това, което предлагате, ще можете да разчитате на повече лоялни клиенти и ще увеличите онлайн продажбите. 

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Успешен сайт или провал?

Успешен сайт или провал?

Кога един добър проект е на път да се превърне в провал Сайтът е най-важният дигитален актив за всеки бизнес. Ако уеб проектът ви се „издъни“, ще разполагате с едно голя...
Изоставена количка

Изоставена количка

Проблемът „изоставена количка“ и как най-умело да се справим с него За всеки търговец има достатъчно стресови ситуации, които затрудняват работата му и носят риск от заг...
Искате предимство на онлайн пазара: Правете добри продуктови описания

Искате предимство на онлайн пазара: Правете добри продуктови описания

И най-качествените продукти ще останат незабелязани, ако липсва адекватно описание към тях. Колкото и издържана да е една изработка на онлайн магазин, не забравяйте да отделите достатъ...
VII. Етапи на поръчката

VII. Етапи на поръчката

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" ...
Онлайн чат в уеб сайт

Онлайн чат в уеб сайт

Чат в реално време за уеб сайт Колкото и учудващо да звучи за мнозина, чатът в реално време не е необходимост само за онлайн магазините. Все още битува възприятието, че щом не прода...
Продуктови филтри

Продуктови филтри

Продуктови филтри: как да предизвикате клиентите да купуват повече Когато един уеб сайт има много и различни стоки, това затруднява потребителите, пречи им  да се ориентират бъ...