Създайте специални оферти за повече онлайн продажби

Създайте специални оферти за повече онлайн продажби

Създайте специални оферти за повече онлайн продажби

Коледните и новогодишни празници са свързани с трескаво пазаруване и увеличен трафик в търсене на най-изгодните предложения. Ако посещенията при вас отчитат рекордни нива, значи можете да се похвалите с качествена изработка на онлайн магазин, добра оптимизация за Google и ефективна рекламна стратегия. За да сте сигурни, че ще превърнете посетителите в клиенти, подгответе за тях специални оферти, на които няма да устоят.

Използвайте ефекта на допълнителните продукти и правете подаръци

Възползвайте се от ефекта на дребните изкушения в кварталния магазин, които привличат вниманието и добавете допълнителни продукти към основните. Така както на касата в супермаркета има подредени различни сладкиши под формата на бонбони, десертчета, бисквити или малки опаковки с дъвки, така поставете на продуктовата страница някакви допълващи стоки. Това могат да бъдат ръкавици, ако продавате зимни якета или прибори за готвене, ако предлагате тенджери и тигани и т.н.

Хората са склонни да избират оферта с награда вместо просто евтина сделка. Вместо да им предложите изгодно комплект блуза с шал примерно, дайте им за същата цена блузата, а шала като подарък. Клиентите се впечатляват много повече от наградата, която получават и значително по-малко от истинската стойност на закупеното. 

Колкото по-голям е подаръкът, толкова по-привлечени се чувстват клиентите. Старайте се да акцентирате върху жеста, като показвате стойността на подаръка, правите умело описание на неговите предимства, представяте безплатната доставка като награда и т.н.

Искайте обратна връзка и съпоставяйте цени

Оставянето на старата цена, която е зачеркната, но ясно се вижда, не е случайно. Това е добре познат трик, който има силно психологическо въздействие, тъй като намалението става много по-примамливо и желано, когато може да бъде съпоставено с първоначалната цена. Друг изпитан метод е да посочите фиксиран промоционален период, през който е валидно намалението, като безплатна доставка само през първите три дни например.

Част от изграждането на специална оферта и нейното реализиране е да поискате обратна връзка. Мотивирайте потребителите да споделят мнение за стоките и услугите, които са закупили. Освен, че ще се сдобиете с важно социално доказателство за това, което предлагате, ще можете да разчитате на повече лоялни клиенти и ще увеличите онлайн продажбите. 

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване Когато най-често чуваният призив е „Останете си вкъщи“, със сигурност животът е излязъл от нормалния си ритъм. С пр...
Ново отлагане на Н-18

Ново отлагане на Н-18

За трети пореден път отсрочват влизането в сила на предизвикалите шумна полемика  промени в Наредба Н-18, регламентираща употребата на касови апарати. Те ще започнат да се прилага...
Спад в продажбите

Спад в продажбите

Спад в продажбите: Прегледайте сайта и отстранете проблемите Да имаш сайт не е проблем. Всеки бизнес, организация или човек със свободна професия притежават собствен такъв. Да имаш ...
НАП се включва в онлайн търговията: Софтуерна фискализация сменя касовите апарати

НАП се включва в онлайн търговията: Софтуерна фискализация сменя касовите апарати

Нова ключова роля в онлайн търговията ще има Националната агенция за приходите (НАП), стана ясно в края на януари 2021 г. след проведени разговори между бизнес организации и приходното...
Онлайн потребители

Онлайн потребители

Липсват ви потребители: вижте защо Всеки онлайн търговец очаква своето „да“ на стоките и услугите, които предлага. Одобрението на потребителите, тяхното присъствие и гот...
Онлайн магазин от нулата

Онлайн магазин от нулата

Онлайн магазин от нулата: Как да избегнем капана на баналните заблуди Едва ли вече има търговец, който да не е наясно, че офлайн бизнесът е обречен, ако не е дигитализиран. За да оц...