Създайте специални оферти за повече онлайн продажби

Създайте специални оферти за повече онлайн продажби

Създайте специални оферти за повече онлайн продажби

Коледните и новогодишни празници са свързани с трескаво пазаруване и увеличен трафик в търсене на най-изгодните предложения. Ако посещенията при вас отчитат рекордни нива, значи можете да се похвалите с качествена изработка на онлайн магазин, добра оптимизация за Google и ефективна рекламна стратегия. За да сте сигурни, че ще превърнете посетителите в клиенти, подгответе за тях специални оферти, на които няма да устоят.

Използвайте ефекта на допълнителните продукти и правете подаръци

Възползвайте се от ефекта на дребните изкушения в кварталния магазин, които привличат вниманието и добавете допълнителни продукти към основните. Така както на касата в супермаркета има подредени различни сладкиши под формата на бонбони, десертчета, бисквити или малки опаковки с дъвки, така поставете на продуктовата страница някакви допълващи стоки. Това могат да бъдат ръкавици, ако продавате зимни якета или прибори за готвене, ако предлагате тенджери и тигани и т.н.

Хората са склонни да избират оферта с награда вместо просто евтина сделка. Вместо да им предложите изгодно комплект блуза с шал примерно, дайте им за същата цена блузата, а шала като подарък. Клиентите се впечатляват много повече от наградата, която получават и значително по-малко от истинската стойност на закупеното. 

Колкото по-голям е подаръкът, толкова по-привлечени се чувстват клиентите. Старайте се да акцентирате върху жеста, като показвате стойността на подаръка, правите умело описание на неговите предимства, представяте безплатната доставка като награда и т.н.

Искайте обратна връзка и съпоставяйте цени

Оставянето на старата цена, която е зачеркната, но ясно се вижда, не е случайно. Това е добре познат трик, който има силно психологическо въздействие, тъй като намалението става много по-примамливо и желано, когато може да бъде съпоставено с първоначалната цена. Друг изпитан метод е да посочите фиксиран промоционален период, през който е валидно намалението, като безплатна доставка само през първите три дни например.

Част от изграждането на специална оферта и нейното реализиране е да поискате обратна връзка. Мотивирайте потребителите да споделят мнение за стоките и услугите, които са закупили. Освен, че ще се сдобиете с важно социално доказателство за това, което предлагате, ще можете да разчитате на повече лоялни клиенти и ще увеличите онлайн продажбите. 

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Търговията от улицата до интернет

Търговията от улицата до интернет

Какво се случва с търговията: От улицата до интернет За търговията в най-общ план смело можем да кажем, че преживява своята коренна промяна. Пътят от улицата до онлайн пространствот...
Рекламна кампания във Facebook

Рекламна кампания във Facebook

Умеете ли да се възползвате от социалните мрежи? Опитайте това Забелязали ли сте, че все по-често при изработка на онлайн магазин, задължително присъства на удобно място, обикно...
Онлайн потребители

Онлайн потребители

Липсват ви потребители: вижте защо Всеки онлайн търговец очаква своето „да“ на стоките и услугите, които предлага. Одобрението на потребителите, тяхното присъствие и гот...
Как да държите уеб сайта актуален

Как да държите уеб сайта актуален

Вложените пари в изработка на сайт са добре похарчени, ако целите са постигнати и резултатите от дигиталното присъствие отговарят на очакванията. Винаги ще има непредвидени разходи и щ...
Продуктови ревюта за целите на SEO оптимизация

Продуктови ревюта за целите на SEO оптимизация

Продуктовото ревю е много повече от продуктово описание. То трябва да  предоставя допълнителна информация за ползите и предимствата на продукта. Ако е добре изготвено и подходящо ...
Подновяване на уебсайта

Подновяване на уебсайта

Сбогом на стария фирмен сайт Харесвате ли си фирмения сайт? Какви чувства ви вълнуват, докато го разглеждате? Ако сте изпълнени с гордост и наслада от изживяването, значи всичко е н...