Създайте специални оферти за повече онлайн продажби

Създайте специални оферти за повече онлайн продажби

Създайте специални оферти за повече онлайн продажби

Коледните и новогодишни празници са свързани с трескаво пазаруване и увеличен трафик в търсене на най-изгодните предложения. Ако посещенията при вас отчитат рекордни нива, значи можете да се похвалите с качествена изработка на онлайн магазин, добра оптимизация за Google и ефективна рекламна стратегия. За да сте сигурни, че ще превърнете посетителите в клиенти, подгответе за тях специални оферти, на които няма да устоят.

Използвайте ефекта на допълнителните продукти и правете подаръци

Възползвайте се от ефекта на дребните изкушения в кварталния магазин, които привличат вниманието и добавете допълнителни продукти към основните. Така както на касата в супермаркета има подредени различни сладкиши под формата на бонбони, десертчета, бисквити или малки опаковки с дъвки, така поставете на продуктовата страница някакви допълващи стоки. Това могат да бъдат ръкавици, ако продавате зимни якета или прибори за готвене, ако предлагате тенджери и тигани и т.н.

Хората са склонни да избират оферта с награда вместо просто евтина сделка. Вместо да им предложите изгодно комплект блуза с шал примерно, дайте им за същата цена блузата, а шала като подарък. Клиентите се впечатляват много повече от наградата, която получават и значително по-малко от истинската стойност на закупеното. 

Колкото по-голям е подаръкът, толкова по-привлечени се чувстват клиентите. Старайте се да акцентирате върху жеста, като показвате стойността на подаръка, правите умело описание на неговите предимства, представяте безплатната доставка като награда и т.н.

Искайте обратна връзка и съпоставяйте цени

Оставянето на старата цена, която е зачеркната, но ясно се вижда, не е случайно. Това е добре познат трик, който има силно психологическо въздействие, тъй като намалението става много по-примамливо и желано, когато може да бъде съпоставено с първоначалната цена. Друг изпитан метод е да посочите фиксиран промоционален период, през който е валидно намалението, като безплатна доставка само през първите три дни например.

Част от изграждането на специална оферта и нейното реализиране е да поискате обратна връзка. Мотивирайте потребителите да споделят мнение за стоките и услугите, които са закупили. Освен, че ще се сдобиете с важно социално доказателство за това, което предлагате, ще можете да разчитате на повече лоялни клиенти и ще увеличите онлайн продажбите. 

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Продуктова страница в онлайн магазин Single View

Продуктова страница в онлайн магазин Single View

Искате да продавате повече? Научете се да правите добри продуктови страници В момента, в който потребител прекрачи виртуалния праг в онлайн магазина, трябва да заковете вниманието м...
Онлайн пазаруване

Онлайн пазаруване

Онлайн пазаруването стъпка по стъпка Онлайн пазаруването трябва да бъде приятно и сигурно. Да създава удобство и комфорт и да осигурява възможно най-доброто потребителско преживяван...
Вечното „колко струва“ и обичайното „зависи“: Защо цената не може да бъде твърда

Вечното „колко струва“ и обичайното „зависи“: Защо цената не може да бъде твърда

Цената на един онлайн магазин може да бъде в най-широки граници и никога твърда. За да спестите време и куп недоразумения, свързани с предлагане и отхвърляне на различни предложения, х...
Програма за лоялност в онлайн търговията

Програма за лоялност в онлайн търговията

Защо да инвестирате в програма за лоялност Какво иска всеки онлайн търговец? Да привлича нови клиенти, да запази старите и да не губи постоянните. В борбата за потребителската любов...
Home office как работим софтуерните фирми от вкъщи?

Home office как работим софтуерните фирми от вкъщи?

Home office как работим софтуерните фирми от вкъщи? Какво наложи работата от вкъщи? С обявяване на епидемичното положение в България и в цял свят, ние намерихме начин да бъдем проду...
Продавайте повече в първите дни след празниците

Продавайте повече в първите дни след празниците

Отметнали сме поредния Черен петък, отминало е трескавото предколедно и новогодишно пазаруване и благодарение на професионалната изработка на онлайн магазин сме издържали на силния тра...