Къстъм сайт по поръчка

Къстъм сайт по поръчка

Къстъм сайт по поръчка

Къстъм сайт по индивидуална поръчка вдига продажбите

Питате каква е рецептата за успешен онлайн бизнес? Всъщност, такава, която да е универсална и да важи за всеки бизнес, няма. От първоначалната изработка на онлайн магазин, до постоянната връзка с потребителите, тече един непрекъснат процес по поддръжка и надграждане. Все пак, има няколко основни стъпки, които ако извървите правилно, ще постигнете успех.

Заложете на голямото

Все повече хора умело сърфират в интернет и се пристрастяват към онлайн пазаруването. Не забравяйте обаче, че те избират сред огромен брой търговци. Вашата задача е да прецените с какво превъзхождате останалите в бранша и да промотирате предимствата си. Помислете в кое ги превъзхождате – богат асортимент от стоки, бърза доставка, право на безплатно връщане или нещо друго.

За улавяне на потребителския поглед е важно да имате подходящо поставена пазарска количка. Тя трябва да бъде достатъчно голяма, открояваща се като цвят и форма и на видно място. Всеки добавен в нея продукт трябва да се визуализира в реално време. Това е от определящо значение особено за клиенти, които за първи път виждат уеб сайт.

Когато говорим за големи размери, с такива трябва да бъдат и различните бутони. Те трябва да са с подходящ дизайн и ясни наименования, за да се знае за какво точно се отнасят. Размерът има значение и за изображенията. Колкото по-големи и по-качествени са те, толкова по-професионално ще изглеждат.

Акцентирайте на важното

Винаги оказвайте спешна помощ на клиентите. Най-често те се жалват, че не успяват да влязат в профила си или пък, че не откриват дадена стока в търсачката. Грешки ще има, бъдете готови да ги отстраните бързо. Подгответе си отговори на най-често задаваните въпроси и постоянно обновявайте списъка.

Постарайте се да осигурите така важното за всички потребителско изживяване. Нека, когато хората видят началната страница, да останат доволни, а не да изпаднат в стрес от многото объркваща информация. Акцентирайте върху най-важното и скрийте второстепенното съдържание в допълнителни менюта, които да се отварят постепенно.

Всеки бизнес си има собствено лице, всеки бранд - своите правила. Клиентите също се различават по вкус, предпочитания и навици. Ето защо сайта трябва да се разработва по индивидуална поръчка, да притежава необходимите функционалности, за да предлага и продава успешно своите продукти. 

1 коментар

коментар от  Чавдар Геков коментар от  Чавдар Геков Чавдар Геков 2021-10-02

Смених няколко разработчика, няколко готови платформи. След всяка промяна нещата отиваха към по-добро, но не достатъчно за да нарека това което правя БИЗНЕС. Събрах обаче нужният опит за да знам какво искам и от какво имам нужда. Бавен и тежък процес до реализацията, но след като станах горд собственик на онлайн магазин по поръчка станах и истински собственик на онлайн бизнес!

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Как да разработим празнична SEO стратегия

Как да разработим празнична SEO стратегия

Предпразничното пазаруване, както и ноемвриският „Черен петък“ е цел на всеки онлайн бизнес. То е свързано с големи очаквания за увеличен трафик, повече продажби и ръст на ...
Софтуерът за фактуриране

Софтуерът за фактуриране

Един от най-ценните и вечно недостигащи ресурси на бизнеса е времето, необходимо за неговото развитие, управление и осъвременяване. Често търговците губят часове в търсене, сортиране и...
Върнати поръчки от онлайн продажби

Върнати поръчки от онлайн продажби

Върнати поръчки: Чести грешки и възможни загуби Онлайн търговията продължава да се разраства с бързи темпове. Никога не е било толкова лесно да се пазарува от комфорта на дома или о...
Методи на доставка при онлайн продажби

Методи на доставка при онлайн продажби

Интегрирайте повече куриерски модули в уеб сайта Зад всеки успешен уеб сайт стои сериозен екип от професионалисти, който извършва значителна по обем работа, за да създаде всички нео...
В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване Когато най-често чуваният призив е „Останете си вкъщи“, със сигурност животът е излязъл от нормалния си ритъм. С пр...
Програма за лоялност в онлайн търговията

Програма за лоялност в онлайн търговията

Защо да инвестирате в програма за лоялност Какво иска всеки онлайн търговец? Да привлича нови клиенти, да запази старите и да не губи постоянните. В борбата за потребителската любов...