Онлайн пазаруване

Онлайн пазаруване

Онлайн пазаруване

Онлайн пазаруването стъпка по стъпка

Онлайн пазаруването трябва да бъде приятно и сигурно. Да създава удобство и комфорт и да осигурява възможно най-доброто потребителско преживяване. Всички компоненти са важни при една изработка на онлайн магазин, но първенството печели процесът на поръчка и плащане.

Бързо и лесно пазаруване

Бързо и лесно пазаруване

Дайте възможност на потребителите да купят по възможно най-бързия начин. Не ги карайте да преминават през различни проверки и не ги затрупвайте с излишни въпроси. Събирането на ненужна информация и бавната процедура са сред основните причини за отлив на клиенти. Никой няма да стои, да отговаря на разни питания и да губи време.

Осигурете информирано напътствие за вашите посетители. За тях е важно във всеки един момент да знаят на кой етап от поръчката се намират. Да виждат продуктите, които са добавили в пазарската количка и да имат възможност да ги прегледат преди да приключат заявката. Нека да могат да се връщат една стъпка назад и да правят справки и уточнения при нужда.

Потвърждение на поръчката

Потвърждаване на поръчка

Добрата система за онлайн пазаруване не оставя клиента в невидение. За целта трябва да съществува специална страница, която потвърждава заявката. Обикновено тя започва с благодарност за покупката. После следват подробности за това, което предстои - телефонно обаждане или имейл за потвърждение на поръчката.

Това е начинът потребителите да бъдат спокойни, че са се справили и могат да бъдат сигурни, че доставката ще бъде извършена навреме. Така хората знаят, че заявката им се обработва и онлайн магазинът е сериозен и сигурен. Всяко съмнение, че нещо не е наред, е в състояние да накара посетителите да откажат поръчката.

Създаването на доверие е от първостепенно значение. Винаги имайте предвид, че е възможно да попаднете на клиент, който за първи път пазарува онлайн. За него трябва да осигурите подробна информация за целия процес, да си представите, че го хващате за ръка и го водите стъпка по стъпка към финализиране на поръчката.

2 коментара

коментар от  Ina Simeonova коментар от  Ina Simeonova Ina Simeonova 2021-07-31

И това ли беше!???Това са просто насоки, а не стъпка по стъпка. И най-вече би било добре за начинаещи да се даде пример, как се попълват полетата при плащане с кредитна карта!

коментар от  Джо Джо коментар от  Джо Джо Джо Джо 2021-10-12

Ina Simeonova това е статия в блог, а не подробно описание в конкретен онлайн магазин! Във вашият онлайн магазин, ако имате такъв, може да си опишете много по-подробно стъпките, както и за всяка стъпка да поставите изображение принт скрийн с описание на полета във формуляри и т.н. Факт е, че има много неграмотни потребители които определено имат нужда от подобно описание. Аз съм собственик на онлайн магазин и ще ви споделя, че има много потребители които освен по телефон по друг начин не могат да си поръчат. Ползват онлайн магазина като каталог, гледат картинки и като звъннат на операторите и обясняват детайли от снимките вместо да посочат име на продукта, та да не говорим за каталожен номер....

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Важни предпоставки за реализация на успешен онлайн магазин

Важни предпоставки за реализация на успешен онлайн магазин

Избор на стока Какво е необходимо за започване на онлайн търговия? Има няколко важни неща, които трябва да знаете, за да създадете и управлявате успешен онлайн магазин. На първ...
Започвайте да чистите сайта

Започвайте да чистите сайта

Потребителите се лутат? Започвайте да чистите сайта. Понякога разликата между успеха и провала е в красивия и удобен уеб сайт. Всеки бизнес е обречен, ако няма подходящ и интуитивен...
Политика за връщане на поръчки в онлайн магазин

Политика за връщане на поръчки в онлайн магазин

Политика за връщане в онлайн магазин: защо не може без нея и как да я направим ефективна Всеки онлайн магазин включва съдържание, което е базово и без което не може да функционира. ...
Как да насърчите клиентите да харчат повече в онлайн магазина

Как да насърчите клиентите да харчат повече в онлайн магазина

Целта на всеки онлайн магазин е да продава. Смисълът на многото закупени стоки е крайният резултат, а именно печалбата. За нейното формиране има известни правила и принципи, но е в...
Неактивни потребители

Неактивни потребители

Неактивни потребители: Как да събудите „спящите“ Обичайно привличането на нови потребители е по-трудно и по-скъпо от запазването на вече съществуващите. Често обаче голя...
Pop-up нотификации

Pop-up нотификации

Кога изскачащите прозорци се превръщат от досадни в желани Изскачащите реклами са едни от най-досадните неща, които могат да ви се случат в интернет. Неслучайно, ако изпишете изскач...