Модул Любими продукти

Модул Любими продукти

Модул Любими продукти

Любими продукти: Важна функционалност, която стимулира продажбите в онлайн магазина

Всяка изработка на онлайн магазин е съобразена с основната цел – повече продажби. Една от функционалностите, която е пряко свързана с поръчките и влияе на потребителската активност, е листата с любими продукти. Дайте възможност на клиентите да съставят свой собствен списък от стоки, които харесват, да добавят нови и да го актуализират по всяко време.

Подсещайте клиентите да купят избраното

Защо е важно потребителите да правят списък с желани продукти? Преди всичко защото това означава, че в бъдеще са готови да поръчат избраното. Като добър търговец трябва да приемете заявеното намерение и да се постараете да финализирате сделката. Има достатъчно подходящи начини да подтикнете клиентите да не отлагат покупката и да купят, колкото може по-скоро.

Направете им специална оферта за избраните артикули. Дори и отстъпката от цената да не е кой знае колко голяма, понякога жестът е по-важен и именно той впечатлява. Не забравяйте да ги подсетите, ако количеството на любимите продукти от листата е ограничено. Винаги може да им изпратите напомнящ имейл, с който да им покажете своята готовност да им съдействате при покупката.

Чрез помоща на модул „Любими продукти“ давате възможност на потребителите лесно да достигат до избраните от тях продукти, да наблюдават промяната на цената в промоционални периоди или просто поръчвайки често от съответният продукт лесно да достигат до него без да се разхождат по категориите на онлайн магазина или да издирват продукта чрез филтри.

Важно е какво харесват сега, а не какво са купили преди

Листата с любими продукти носи конкретни ползи за вас като онлайн търговец. Тя съдържа ценна информация – какво харесват клиентите, какви са техните желания и предпочитания. Опознавайки ги, ще можете много по-добре да прецените на какво се дължи разликата между любимите и реално закупените продукти. Дали цената не е прекалено висока или пък информацията е недостатъчна.

Много по-лесно ще можете да планирате стоковите си наличности. Ако има продукти, които масово са предпочитани, то ще трябва да осигурите повече от тях на склад. Същевременно данните са в услуга на маркетинга и рекламата, като дават ясна посока накъде да се ориентирате, за да отговорите на потребителското търсене. Тук е мястото да добавите бутон за споделяне в социалните мрежи, за да получат популярност стоките ви.

Такъв е ефективният подход. Отделяйте повече внимание на това какво искат потребителите сега, а не какво са пазарували в миналото. Важно е какво редят в листата с любими продукти, тъй като то показва действителните им намерения да купят.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

CRM решение за търговския отдел

CRM решение за търговския отдел

Работата в търговския отдел на компанията е свръх динамична и свързана с ежедневни контакти с настоящи и нови клиенти. Те от своя страна не обичат да чакат и разчитат на бърза обработк...
Уеб консултация за успешен сайт

Уеб консултация за успешен сайт

Уеб консултация за успешен сайт В интернет има място за всеки и за да станете част от глобалната мрежа, печелейки от присъствието си там, трябва само да го поискате. Да, ама не ...
Началната страница на уеб сайт за интернет продажби

Началната страница на уеб сайт за интернет продажби

Как да подредите началната страница на уеб сайта така, че да печелите повече? Всеки уеб сайт заслужава да бъде харесван и лесно разпознаваем. За тази цел той трябва да бъде уник...
Програма за лоялност в онлайн търговията

Програма за лоялност в онлайн търговията

Защо да инвестирате в програма за лоялност Какво иска всеки онлайн търговец? Да привлича нови клиенти, да запази старите и да не губи постоянните. В борбата за потребителската любов...
Как да увеличим конверсиите в сайта, като комбинираме SЕО оптимизация с Email маркетинг

Как да увеличим конверсиите в сайта, като комбинираме SЕО оптимизация с Email маркетинг

Освен професионална изработка на сайт, за всеки бизнес е важно да има ясна идея как ще се развива и най-вече как ще постигне желаните резултати. При изграждане на маркетинговия план в ...
Вечното „колко струва“ и обичайното „зависи“: Защо цената не може да бъде твърда

Вечното „колко струва“ и обичайното „зависи“: Защо цената не може да бъде твърда

Цената на един онлайн магазин може да бъде в най-широки граници и никога твърда. За да спестите време и куп недоразумения, свързани с предлагане и отхвърляне на различни предложения, х...