Модул Любими продукти в онлайн магазин

Модул Любими продукти в онлайн магазин

Модул Любими продукти в онлайн магазин

Любими продукти: Важна функционалност, която стимулира продажбите в онлайн магазина

Всяка изработка на онлайн магазин е съобразена с основната цел – повече продажби. Една от функционалностите, която е пряко свързана с поръчките и влияе на потребителската активност, е листата с любими продукти. Дайте възможност на клиентите да съставят свой собствен списък от стоки, които харесват, да добавят нови и да го актуализират по всяко време.

Подсещайте клиентите да купят избраното

Защо е важно потребителите да правят списък с желани продукти? Преди всичко защото това означава, че в бъдеще са готови да поръчат избраното. Като добър търговец трябва да приемете заявеното намерение и да се постараете да финализирате сделката. Има достатъчно подходящи начини да подтикнете клиентите да не отлагат покупката и да купят, колкото може по-скоро.

Направете им специална оферта за избраните артикули. Дори и отстъпката от цената да не е кой знае колко голяма, понякога жестът е по-важен и именно той впечатлява. Не забравяйте да ги подсетите, ако количеството на любимите продукти от листата е ограничено. Винаги може да им изпратите напомнящ имейл, с който да им покажете своята готовност да им съдействате при покупката.

Чрез помоща на модул „Любими продукти“ давате възможност на потребителите лесно да достигат до избраните от тях продукти, да наблюдават промяната на цената в промоционални периоди или просто поръчвайки често от съответният продукт лесно да достигат до него без да се разхождат по категориите на онлайн магазина или да издирват продукта чрез филтри.

Важно е какво харесват сега, а не какво са купили преди

Листата с любими продукти носи конкретни ползи за вас като онлайн търговец. Тя съдържа ценна информация – какво харесват клиентите, какви са техните желания и предпочитания. Опознавайки ги, ще можете много по-добре да прецените на какво се дължи разликата между любимите и реално закупените продукти. Дали цената не е прекалено висока или пък информацията е недостатъчна.

Много по-лесно ще можете да планирате стоковите си наличности. Ако има продукти, които масово са предпочитани, то ще трябва да осигурите повече от тях на склад. Същевременно данните са в услуга на маркетинга и рекламата, като дават ясна посока накъде да се ориентирате, за да отговорите на потребителското търсене. Тук е мястото да добавите бутон за споделяне в социалните мрежи, за да получат популярност стоките ви.

Такъв е ефективният подход. Отделяйте повече внимание на това какво искат потребителите сега, а не какво са пазарували в миналото. Важно е какво редят в листата с любими продукти, тъй като то показва действителните им намерения да купят.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Секция „Услуги“ в сайта

Секция „Услуги“ в сайта

Важна за всеки уеб сайт е неговата начална страница. Колкото по успешно е структурирана тя, толкова по-добре. Именно секцията „Начало“ е сред най-известните и посещавани ме...
Важни предпоставки за реализация на успешен онлайн магазин

Важни предпоставки за реализация на успешен онлайн магазин

Избор на стока Какво е необходимо за започване на онлайн търговия? Има няколко важни неща, които трябва да знаете, за да създадете и управлявате успешен онлайн магазин. На първ...
Слайд банери в онлайн магазин

Слайд банери в онлайн магазин

Кога един банер е готов да продава В днешния дигитален свят визуалното преживяване е водещо в онлайн бизнеса. Потвърждават го последните проучвания на потребителските нагласи, които...
Какво включва подготовката за избор на дизайн на сайта

Какво включва подготовката за избор на дизайн на сайта

Има много неща, които могат да убият един сайт и със сигурност едно от тях е лошият или остарял дизайн. Потребителите са чувствителни на тема визия и ако не харесат сайта от пръв погле...
Как онлайн търговията печели от социалните мрежи

Как онлайн търговията печели от социалните мрежи

Онлайн търговията е бизнесът, който извлича най-големи ползи от социалните мрежи. Всички са там – продавачи, конкуренти, настоящи и потенциални клиенти. Всеки може да предлага ли...
Дизайн на лого: Как да сте уникални и запомнящи се

Дизайн на лого: Как да сте уникални и запомнящи се

Колко пъти ви се е случвало веднага да разпознаете даден бранд, без дори да сте прочели името му? Възможно ли е това? Разбира се. Ако видите логото му, което е станало толкова популярн...