Модул Любими продукти

Модул Любими продукти

Модул Любими продукти

Любими продукти: Важна функционалност, която стимулира продажбите в онлайн магазина

Всяка изработка на онлайн магазин е съобразена с основната цел – повече продажби. Една от функционалностите, която е пряко свързана с поръчките и влияе на потребителската активност, е листата с любими продукти. Дайте възможност на клиентите да съставят свой собствен списък от стоки, които харесват, да добавят нови и да го актуализират по всяко време.

Подсещайте клиентите да купят избраното

Защо е важно потребителите да правят списък с желани продукти? Преди всичко защото това означава, че в бъдеще са готови да поръчат избраното. Като добър търговец трябва да приемете заявеното намерение и да се постараете да финализирате сделката. Има достатъчно подходящи начини да подтикнете клиентите да не отлагат покупката и да купят, колкото може по-скоро.

Направете им специална оферта за избраните артикули. Дори и отстъпката от цената да не е кой знае колко голяма, понякога жестът е по-важен и именно той впечатлява. Не забравяйте да ги подсетите, ако количеството на любимите продукти от листата е ограничено. Винаги може да им изпратите напомнящ имейл, с който да им покажете своята готовност да им съдействате при покупката.

Чрез помоща на модул „Любими продукти“ давате възможност на потребителите лесно да достигат до избраните от тях продукти, да наблюдават промяната на цената в промоционални периоди или просто поръчвайки често от съответният продукт лесно да достигат до него без да се разхождат по категориите на онлайн магазина или да издирват продукта чрез филтри.

Важно е какво харесват сега, а не какво са купили преди

Листата с любими продукти носи конкретни ползи за вас като онлайн търговец. Тя съдържа ценна информация – какво харесват клиентите, какви са техните желания и предпочитания. Опознавайки ги, ще можете много по-добре да прецените на какво се дължи разликата между любимите и реално закупените продукти. Дали цената не е прекалено висока или пък информацията е недостатъчна.

Много по-лесно ще можете да планирате стоковите си наличности. Ако има продукти, които масово са предпочитани, то ще трябва да осигурите повече от тях на склад. Същевременно данните са в услуга на маркетинга и рекламата, като дават ясна посока накъде да се ориентирате, за да отговорите на потребителското търсене. Тук е мястото да добавите бутон за споделяне в социалните мрежи, за да получат популярност стоките ви.

Такъв е ефективният подход. Отделяйте повече внимание на това какво искат потребителите сега, а не какво са пазарували в миналото. Важно е какво редят в листата с любими продукти, тъй като то показва действителните им намерения да купят.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Уеб сайт без поддръжка

Уеб сайт без поддръжка

Да поставим уеб сайта на пауза: Как действа оздравителната мярка Рано или късно всеки уеб сайт, оставен без поддръжка, от добре работещ актив се превръща в заплаха за бизнеса. Индик...
Методи на плащане в онлайн магазин

Методи на плащане в онлайн магазин

Как да създадете безупречен процес на разплащане Вече сте определили таргет групата за вашия онлайн магазин, постарали сте се да привлечете клиенти и да ги убедите, че са на правилн...
Лесна или трудна регистрация

Лесна или трудна регистрация

Свръх мерки за сигурност или как да убиете клиента още на входа Има толкова много съвети как да изградите  перфектен интернет магазин, че ако попаднете на подходящите, ще с...
Как да държите уеб сайта актуален

Как да държите уеб сайта актуален

Вложените пари в изработка на сайт са добре похарчени, ако целите са постигнати и резултатите от дигиталното присъствие отговарят на очакванията. Винаги ще има непредвидени разходи и щ...
Кое колко струва или как да сложим точната цена

Кое колко струва или как да сложим точната цена

В търговията е важно какво продавате и на какви цени. В онлайн търговията – също. Колкото и уникални стоки и услуги да предлагате, ако нямате адекватно ценообразуване, шансът ви ...
Време е за миграция на сайта: как да намалите загубата на трафик

Време е за миграция на сайта: как да намалите загубата на трафик

Ако бизнесът ви е добре разположен в интернет и се радвате на успешно класиране при търсене, то не са много причините, поради които да изпаднете от челната позиция. Едно от нещата, кое...