Модул Любими продукти

Модул Любими продукти

Модул Любими продукти

Любими продукти: Важна функционалност, която стимулира продажбите в онлайн магазина

Всяка изработка на онлайн магазин е съобразена с основната цел – повече продажби. Една от функционалностите, която е пряко свързана с поръчките и влияе на потребителската активност, е листата с любими продукти. Дайте възможност на клиентите да съставят свой собствен списък от стоки, които харесват, да добавят нови и да го актуализират по всяко време.

Подсещайте клиентите да купят избраното

Защо е важно потребителите да правят списък с желани продукти? Преди всичко защото това означава, че в бъдеще са готови да поръчат избраното. Като добър търговец трябва да приемете заявеното намерение и да се постараете да финализирате сделката. Има достатъчно подходящи начини да подтикнете клиентите да не отлагат покупката и да купят, колкото може по-скоро.

Направете им специална оферта за избраните артикули. Дори и отстъпката от цената да не е кой знае колко голяма, понякога жестът е по-важен и именно той впечатлява. Не забравяйте да ги подсетите, ако количеството на любимите продукти от листата е ограничено. Винаги може да им изпратите напомнящ имейл, с който да им покажете своята готовност да им съдействате при покупката.

Чрез помоща на модул „Любими продукти“ давате възможност на потребителите лесно да достигат до избраните от тях продукти, да наблюдават промяната на цената в промоционални периоди или просто поръчвайки често от съответният продукт лесно да достигат до него без да се разхождат по категориите на онлайн магазина или да издирват продукта чрез филтри.

Важно е какво харесват сега, а не какво са купили преди

Листата с любими продукти носи конкретни ползи за вас като онлайн търговец. Тя съдържа ценна информация – какво харесват клиентите, какви са техните желания и предпочитания. Опознавайки ги, ще можете много по-добре да прецените на какво се дължи разликата между любимите и реално закупените продукти. Дали цената не е прекалено висока или пък информацията е недостатъчна.

Много по-лесно ще можете да планирате стоковите си наличности. Ако има продукти, които масово са предпочитани, то ще трябва да осигурите повече от тях на склад. Същевременно данните са в услуга на маркетинга и рекламата, като дават ясна посока накъде да се ориентирате, за да отговорите на потребителското търсене. Тук е мястото да добавите бутон за споделяне в социалните мрежи, за да получат популярност стоките ви.

Такъв е ефективният подход. Отделяйте повече внимание на това какво искат потребителите сега, а не какво са пазарували в миналото. Важно е какво редят в листата с любими продукти, тъй като то показва действителните им намерения да купят.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Статистики на продажбите

Статистики на продажбите

Искате да знаете кое колко ви струва и как да печелите повече? Измервайте! Онлайн магазинът съществува, за да печели пари. Доколко успешно се справя с тази задача, може да се изчисл...
Дизайна на сайта повлиява на класирането му

Дизайна на сайта повлиява на класирането му

Лошият външен вид на сайта води до срив при класиране Ако един уеб сайт не отговаря на определени критерии за качество, той може да не се показва в резултатите при търсене. Това зак...
Уеб сайт за вашето изкуство

Уеб сайт за вашето изкуство

Място за изкуство – сайт или социална мрежа? Вие сте творец и изработвате изделия, които искате да споделите с колкото се може повече хора. Искате и да продавате. Работите с к...
Уеб сайт с мобилна версия

Уеб сайт с мобилна версия

Навигация с палец или без какво вече не може един уеб сайт Има куп новости и тенденции, без които един уеб сайт не може да функционира правилно и да издържи на постоянно нарастващат...
Важните първи стъпки за електронната търговия

Важните първи стъпки за електронната търговия

Важните първи стъпки в изграждането на успешна електрона търговия Електронната търговия е сериозно начинание. Изисква време, труд, отдаденост и прецизно пресметната инвести...
CRM софтуер с бизнес интелигентно (Bi) приложение в различни отрасли

CRM софтуер с бизнес интелигентно (Bi) приложение в различни отрасли

В съвременните пазарни условия оцелява и печели този бизнес, който работи с колкото се може по-голям обем от данни. Те постъпват в суров вид и ако останат необработени, на практика са ...