Модул Любими продукти в онлайн магазин

Модул Любими продукти в онлайн магазин

Модул Любими продукти в онлайн магазин

Любими продукти: Важна функционалност, която стимулира продажбите в онлайн магазина

Всяка изработка на онлайн магазин е съобразена с основната цел – повече продажби. Една от функционалностите, която е пряко свързана с поръчките и влияе на потребителската активност, е листата с любими продукти. Дайте възможност на клиентите да съставят свой собствен списък от стоки, които харесват, да добавят нови и да го актуализират по всяко време.

Подсещайте клиентите да купят избраното

Защо е важно потребителите да правят списък с желани продукти? Преди всичко защото това означава, че в бъдеще са готови да поръчат избраното. Като добър търговец трябва да приемете заявеното намерение и да се постараете да финализирате сделката. Има достатъчно подходящи начини да подтикнете клиентите да не отлагат покупката и да купят, колкото може по-скоро.

Направете им специална оферта за избраните артикули. Дори и отстъпката от цената да не е кой знае колко голяма, понякога жестът е по-важен и именно той впечатлява. Не забравяйте да ги подсетите, ако количеството на любимите продукти от листата е ограничено. Винаги може да им изпратите напомнящ имейл, с който да им покажете своята готовност да им съдействате при покупката.

Чрез помоща на модул „Любими продукти“ давате възможност на потребителите лесно да достигат до избраните от тях продукти, да наблюдават промяната на цената в промоционални периоди или просто поръчвайки често от съответният продукт лесно да достигат до него без да се разхождат по категориите на онлайн магазина или да издирват продукта чрез филтри.

Важно е какво харесват сега, а не какво са купили преди

Листата с любими продукти носи конкретни ползи за вас като онлайн търговец. Тя съдържа ценна информация – какво харесват клиентите, какви са техните желания и предпочитания. Опознавайки ги, ще можете много по-добре да прецените на какво се дължи разликата между любимите и реално закупените продукти. Дали цената не е прекалено висока или пък информацията е недостатъчна.

Много по-лесно ще можете да планирате стоковите си наличности. Ако има продукти, които масово са предпочитани, то ще трябва да осигурите повече от тях на склад. Същевременно данните са в услуга на маркетинга и рекламата, като дават ясна посока накъде да се ориентирате, за да отговорите на потребителското търсене. Тук е мястото да добавите бутон за споделяне в социалните мрежи, за да получат популярност стоките ви.

Такъв е ефективният подход. Отделяйте повече внимание на това какво искат потребителите сега, а не какво са пазарували в миналото. Важно е какво редят в листата с любими продукти, тъй като то показва действителните им намерения да купят.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Онлайн пазаруване

Онлайн пазаруване

Онлайн пазаруването стъпка по стъпка Онлайн пазаруването трябва да бъде приятно и сигурно. Да създава удобство и комфорт и да осигурява възможно най-доброто потребителско преживяван...
Скок на онлайн търговията след COVID-19

Скок на онлайн търговията след COVID-19

Пандемията от коронавируса COVID-19 ще ускори дигитализацията на бизнеса у нас. Ако преди извънредната епидемична обстановка онлайн търговията бавно и умерено нарастваше, след приключв...
Бизнес софтуер: Когато искате да ви е лесно

Бизнес софтуер: Когато искате да ви е лесно

Така, както всеки бизнес се нуждае от изработка на сайт, така всяка компания, която иска да се развива и да бъде конкурентно способна, заслужава собствен бизнес софтуер. Имплементиране...
Най-популярните кибер заплахи и как да спасите онлайн търговията от тях

Най-популярните кибер заплахи и как да спасите онлайн търговията от тях

Онлайн търговията се радва на небивал растеж и това е безспорно предимство за всеки предприемач, насочил се към глобалната мрежа. Освен възможностите обаче, има редица рискови ситуации...
Кое колко струва или как да сложим точната цена

Кое колко струва или как да сложим точната цена

В търговията е важно какво продавате и на какви цени. В онлайн търговията – също. Колкото и уникални стоки и услуги да предлагате, ако нямате адекватно ценообразуване, шансът ви ...
Незавършени поръчки в онлайн магазин: Как да спасите продажбите?

Незавършени поръчки в онлайн магазин: Как да спасите продажбите?

Следите ли статистиката колко незавършени поръчки оставят клиентите в онлайн магазина всеки ден? А знаете ли защо го правят? Едва ли тези въпроси са изненада за вас, ако притежавате ил...