Търговията от улицата до интернет

Търговията от улицата до интернет

Търговията от улицата до интернет

Какво се случва с търговията: От улицата до интернет

За търговията в най-общ план смело можем да кажем, че преживява своята коренна промяна. Пътят от улицата до онлайн пространството вече е извървян, та дори и отъпкан. В световен мащаб има достатъчно примери за бизнеси, които изцяло са се разделили с физическите си магазини и реализират печалби само от интернет търговия.

Когато отчитаме този факт, трябва да обърнем внимание, че не става дума за едва кретащи брандове, които са били пред фалит и намират спасение в онлайн продажбите. Напротив, големи компании със стабилни пазарни позиции приключват с конвенционалната търговия, такава, каквато я познаваме от близкото минало и предприемат по нов път, изцяло базиран в интернет.

Има чудовищно големи компании и популярни марки, които годишно генерират десетки милиарди оборот от онлайн търговия. Това е продиктувано както от пестене на разходи за физически обекти, така и от новите нагласи на потребителите. Има още причини, но едно е сигурно - с всеки изминал ден намалява конкурентоспособността на фирмите, разчитащи само на офлайн търговия. 

Въпросът е, вие какви мерки предприемате за вашия бизнес?

На първо място трябва да сте наясно, че електронната търговия не е временно занимание, не е хоби в свободното време, нито е допълнителен доход към семейния бюджет. За справка - вижте гигантите, които са с изцяло онлайн базирани бизнеси. Промяната е неизбежна и колкото по-бързо се адаптирате към новата реалност, толкова по-успешно ще се реализирате.

След като договорите надеждна изработка на онлайн магазин, подгответе се за още много и наистина сериозна работа по управление на бизнеса, неговото развитие и превръщането му в доходоносно занимание. Не забравяйте, че онлайн търговията вече е достигнала етап, на който конкуренцията е изключително агресивна, тъй като постоянно се включват нови играчи.

Ако се чудите откъде да започнете, направете аналогия с физическия магазин. Там клиентите биват посрещани от продавачи, в онлайн магазина трябва да могат с лекота да навигират, за да се чувстват обгрижвани. Както пренареждате рафтовете в магазина, така трябва да се водите от желанията на онлайн потребителите и да променяте. Постарайте се за продуктовото си портфолио, което трябва да е перфектно. И разбира се, заложете на хубави и качествени стоки с атрактивни цени.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

eCommerce платформа от нулата

eCommerce платформа от нулата

eCommerce платформа от нулата: Как да избегнем капана на баналните заблуди Едва ли вече има търговец, който да не е наясно, че офлайн бизнесът е обречен, ако не е дигитализиран. За ...
Успешен сайт или провал?

Успешен сайт или провал?

Кога един добър проект е на път да се превърне в провал Сайтът е най-важният дигитален актив за всеки бизнес. Ако уеб проектът ви се „издъни“, ще разполагате с едно голя...
Голям и малък онлайн търговец

Голям и малък онлайн търговец

Мястото на малкия и големия търговец в онлайн търговията Онлайн търговията отчита постоянен растеж и очакванията са в бъдеще тя да заеме още по-голям пазарен дял. Предимствата ...
Каква е разликата между големия и малкия онлайн търговец?

Каква е разликата между големия и малкия онлайн търговец?

Знаете ли как да откриете разликата между големия и малък онлайн търговец? Чрез тази статия ще се опитаме да ви посочим важните неща, които имат предимство и недостатъци между голе...
Как да проучите конкуренцията и да изпреварите най-добрите

Как да проучите конкуренцията и да изпреварите най-добрите

Две твърдения, касаещи онлайн търговията у нас, никой не би могъл да оспори. Първото е, че тя продължава да се развива с бясна скорост, а другото е, че вече няма свободна ниша, в която...
CRM решение за търговския отдел

CRM решение за търговския отдел

Работата в търговския отдел на компанията е свръх динамична и свързана с ежедневни контакти с настоящи и нови клиенти. Те от своя страна не обичат да чакат и разчитат на бърза обработк...