Софтуер за управление на бизнес

Софтуер за управление на бизнес

Софтуер за управление на бизнес

Софтуер за управление на бизнес: Как да изберем най-доброто

Бизнесът е зависим от средата, в която се развива и колкото по-динамична и рискова е тя, толкова по-често трябва да се обновява стратегията за растеж. Част от нея е софтуерът за управление на бизнеса. Дали ще предпочетете готово софтуерно решение или ще потърсите изцяло къстъм решение по собствено задание, зависи от вас като предприемачи. Ние, като компания с доказан опит в сферата, имаме готовност да ви предложим най-доброто за вашия бизнес.

Защо автоматизацията на бизнес процесите е толкова важна

Когато разполагате със софтуерно автоматизиране на процесите във фирмата, ще можете лесно да видите кои са силните ви страни и къде имате пропуски и грешки. Ще знаете за какво не ви достига персонал и доколко той разполага с необходимите умения и квалификации. Бързо ще намерите правилните решения и начини за подобряване на работните графици.

Ще сте наясно колко средства и усилия влагате и как да ги оптимизирате, за да сте доволни от резултатите, когато теглите чертата. Получавате прецизен инструмент, с който да измерите качеството на работа на отделните служители и да прецените кои се справят добре и кои изостават. Ще знаете какво се случва по всяко време в отделните звена и как да повишите условията и нивото на работната среда.

Силата на информацията, събрана на едно място

Цялата информация се съхранява на едно място и това ви дава възможност бързо да се ориентирате в базата с данни и да намерите точно това, което ви интересува. Няма купища хартия и загубено време в търсене на нужните документи. Отделните модули и функционалности могат да се комбинират помежду си или с външни приложения така, че работата да протича в единна среда.

Това дава възможност за взаимодействие със система за контрол на достъпа и работното време, примерно. Една отлична възможност освен за стройна организация и дисциплина вътре в компанията, а и за повишаване на сигурността и ефективността на бизнеса като цяло. Автоматизирането на процесите ще подпомогне дейността на всички отдели – маркетинг, продажби, счетоводство, човешки ресурси и т.н.

Надеждност и сигурност при всяка комуникация

Софтуерът за управление предоставя различно ниво на достъп на потребителите чрез собствени акаунти в защитена среда. Така можете да делегирате различни права и отговорности на избрани потребители и да следите кой какви промени и редакции  прави и как се справя с поставените задачи. Ясно очертавате йерархията в компанията и наблюдавате нейното спазване.

Винаги, когато решите, можете да направите промяна – да ограничите достъпа на някой акаунт или да предоставите повече права на друг. Системата дава възможност да вземете адекватно решение на база изготвена справка за ежедневната работа на всеки, който има достъп до софтуера. Наличието на аналитични справки за избран от вас период осигурява успешното планиране в краткосрочен и дългосрочен план.

Какви модули има софтуерът за управление на бизнес

Те са различни и съобразени с конкретната дейност. Когато конфигурираме отделните функционалности, винаги се съобразяваме с желанията и нуждите на клиента, без да включваме излишни, които няма да влязат в употреба и само ще тежат на системата. Сред често използваните са:

  • потребители – кой може да достъпва софтуера и какво ниво на достъп има;
  • продукти – в наличност, на склад, селектиране по категории и т.н.;
  • ревизии – периодично проследяване на наличности и отстраняване на грешки; 
  • архиви – съхраняване на информацията с цел анализи и планиране.

Ако фирмата има няколко самостоятелни подразделения, не е необходимо да разполагате с различни акаунти, през които да влизате, за да обработвате данни във всяко едно. Можете да управлявате всичките през един акаунт, като създавате към което и да е от тях съответните поръчки, фактури, оферти и т.н.

Предимства на уеб базирания софтуер

Предлагаме софтуерно решение за вашия бизнес, с което можете да се запознаете подробно тук и което е уеб базирано и не изисква инсталация на всяко устройство, на което работите. Достъпът е възможен от всеки браузър – Chrome, Firefox, Internet Explorer и др., както и през desktop, таблет или мобилен телефон. 

Уеб базираният софтуер има редица предимства, сред които е негова достъпност от всяка точка на света – няма значение къде се намирате, винаги можете да работите от разстояние. Можете денонощно да следите бизнеса, дори когато сте си у дома или на почивка по време на ваканция. Няма нужда да имате специална техническа подготовка – със системата се работи лесно и бързо се свиква.

Няма значение и каква информационна система използвате – Windows, Linux, mac OS, Android, iOS или друга. Можете да сте спокойни за фирмената информация – тя е добре защитена и в безопасност. Софтуерът събира всички данни на едно място и така обобщени те могат да се ползват на много и различни устройства от неограничен брой потребители.

Една от най-приятните части е инсталирането на софтуера. То се случва изключително лесно, без да се налага да теглите тромави програми или да инсталирате от флашки и дискове. Лесното инсталиране означава и също толкова лесна поддръжка. Не се налага посещение на обектите, а всички модификации, промени и отстраняване на нередности се извършват от разстояние, без обиколки по различните работни места. 

 

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Програма за лоялност в онлайн търговията

Програма за лоялност в онлайн търговията

Защо да инвестирате в програма за лоялност Какво иска всеки онлайн търговец? Да привлича нови клиенти, да запази старите и да не губи постоянните. В борбата за потребителската любов...
Необходим бюджет за изработката на уеб сайт за онлайн продажби?

Необходим бюджет за изработката на уеб сайт за онлайн продажби?

Какъв бюджет е необходим за изработка на онлайн магазин? Имате нужда от уеб сайт за онлайн продажби, но не знаете какъв бюджет ще вие необходим. Чувате и четете различни мнения ...
Уеб сайт за онлайн продажба на дрехи

Уеб сайт за онлайн продажба на дрехи

Тънкости при създаването на магазин за дрехи Искате да продавате дрехи онлайн? Идеята е добра и резултатите могат да бъдат наистина удовлетворяващи, стига да сте добре информирани и...
Ново отлагане на Н-18

Ново отлагане на Н-18

За трети пореден път отсрочват влизането в сила на предизвикалите шумна полемика  промени в Наредба Н-18, регламентираща употребата на касови апарати. Те ще започнат да се прилага...
Онлайн потребители

Онлайн потребители

Липсват ви потребители: вижте защо Всеки онлайн търговец очаква своето „да“ на стоките и услугите, които предлага. Одобрението на потребителите, тяхното присъствие и гот...
VI. Как протича процесът в онлайн пазаруването

VI. Как протича процесът в онлайн пазаруването

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" IV ...